X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hvad laver folk i hverdagen?


Svar
enfenenfenSkrevet 03/08-03 11:58 
Nu er jeg blevet lidt nysgerrig...

Hvad laver folk til dagligt - her tænker jeg på job, skole, arbejdsløs osv. Jeg kender lidt til nogen af jer, men vil da gerne vide hvad resten laver.

Selv arbejder jeg som IT-konsulent i Roskilde. Jobbet består af support af brugere/kunder, Database, netværk og så står jeg også for vores Intranet

Jeg er faktisk på arbejde ... Se hele indlægget
What is the Matrix?
105 emne(r).
« < 1 2 3

Svar
PapandPapandSkrevet 12/03-06 23:28 
Herold>
Bringer du ud? :P

Faktisk bragte jeg engang SingStar: Party ned til en lokal frisør fordi de skulle bruge en akut julegave. Kundeservice... ;P
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
SumezSumezSkrevet 14/03-06 20:51 
Sidder pt og laver hjemmesider hos et "lille" firma i Rødovre..
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ElgenElgenSkrevet 15/03-06 09:40, rettet 15/03-06 09:41 
Jeg arbejder i et firma der udvikler administrationssystemer til forsikringsselskaber. Firmaet ligger i Valby, men jeg er pt. udstationeret i Industriens Pension i Nørre Farimagsgade, da vi er ved at lave et nyt system til dem.

Det er .NET (i C# natullervis, næsten alle andre .NET sprog sux, måske lige med undtagelse af F# }:-) ) på Windows, og også noget databasehalløj (hovedsageligt SQLServer, men også lidt DB2).

Og ja, jeg ved hvad alle linux-nørderne nu tænker (er stadig (lidt) linux-nørd i fritiden }:-) ), 'Han har jo solgt sin sjæl til Bill'; tja måske, men det gi'r ok }:-)
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
KalicolaKalicolaSkrevet 15/03-06 10:07 
Jeg arbejder som 3d animator hos Zikadias, så jeg laver animation og grafik til diverse ting, som reklamer og film og plakater.

Tjek www.zikadias.dk for at se hvad jeg har været med til at lave

Det er min hoppy som jeg så har været så heldig at få som min profession.

Mit hoppy projekt er en kortfilm jeg laver omkring D-day temaet, i kan følge med i udviklingen her

http://forums.cgsociety.org/showthread.php?t=323596&page=1
For The Love Of The Game
BlossomBlossomSkrevet 15/03-06 10:37 
Jeg sidder i øjeblikket i Auditoriet på Kolding Universitet og deltager i forelæsning om Videnskabsteori.
Faktisk et fantastisk spændende fag efter min mening.

Det er en del af min uddannelse i Humanistisk Informationsvidenskab..
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
105 emne(r).
« < 1 2 3

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig