X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Tv-serier


Svar
Anders_JensenAnders_JensenSkrevet 02/08-03 15:33, rettet 03/08-03 19:00 
Ja, hvilken serier ser i?

Eller så hvis de er sluttet eller noget.

Jeg ser/så: Buffy, Angel, The Simpsons, Pokémon ;), Aftenvagten, Banjo´s likørstue, Torsdag i 2´ren,South Park, Fast Lane, Smallville, Langt fra Las Vegas, Stand-up.dk og 24 timer.

Sikkert også flere men jeg kan ikke lige komme på den lige nu, men det kommer nok når i begynder at skrive hvad ... Se hele indlægget
Sælg mig en Xbox =)
1'133 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 > »

Svar
BeanoBeanoSkrevet 20/05-19 08:54 
Westworld sæson 3 teaser:

https://www.youtube.com/watch?v=deSUQ7mZfWk
JmogJmogSkrevet 20/05-19 13:29 
Det var satans. Troede ikke de ville lave flere. Sæson 2 føltes afsluttet.
millenniummillenniumSkrevet 25/05-19 23:33, rettet 25/05-19 23:34 
HBOs Chernobyl serie kan ikke anbefales nok. Der kommer fem afsnit i alt, og jeg er igennem de to første. Den snitter kortvarigt anti-kommunistisk øfferi, men det bliver hurtigt afmonteret, og når man får et nyt blik på hændelsens forløb, tænker man: 9/11 ... herregud. Det var jo en ubetydelig fodnote sammenlignet med Tjernobyl.
The medium is the message.
BeanoBeanoSkrevet 26/05-19 09:14 
Det politiske system var en stor årsag til det overhovedet skete, og hvordan begivenhederne udfoldede sig før og efter - det får næppe en mindre rolle senere i serien :)
Go' serie ved episode 3, dog lidt trist man igen falder i fælden og unødvendigt tager friheder med at opfinde begivenheder og personer.
millenniummillenniumSkrevet 26/05-19 16:42 
Helt klart. Der var en kæmpe sovjetisk, politisk arrogance som gjorde Tjernobyl meget, meget værre. Det er to forskellige katatrofer lige efter hinanden Jeg frygter blot med disse amerikanske tv-produktioner, at forenklingerne bliver for tydelige, men det er så ikke tilfældet.
Glæder mig til at se resten.
The medium is the message.
BeanoBeanoSkrevet 27/05-19 10:06, rettet 27/05-19 10:07 
Jeg syntes faktisk de også falder i den fælde men vil lige se de sidste to afsnit før jeg dømmer hele serien for det :)
DarkenDarkenSkrevet 05/06-19 21:18 
Good Omens kan anbefales, det er blot 6 episoder (af ca. 50 min.) på Amazon Prime.
(Lad være med at se trailer, hvis du har tænkt dig at se den).

Jordens ende er nær (vi taler om dage) og man følger en engel og en dæmon som har været på jorden siden den blev skabt og deres forhold til hinanden og den guddommelige plan.

Nu kender jeg ikke Neil Gaiman men han har skrevet bogen sammen med Terry Pratchett og jeg synes det var god humor.
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
NaieraNaieraSkrevet 05/06-19 22:17 
Der er så mange serier jeg skal okse igennem, men jeg skal helt sikkert se Good Omens engang :)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
millenniummillenniumSkrevet 05/06-19 22:20 
Synes virkelig Chernobyl var en hamrende god og indsigtsfuld miniserie som sluttede flot, kun præget af små fodfejl. Afsnit 4 var lidt mærkeligt, fordi handlingen næsten ikke skred frem, men nærmere trykkede på maven. Som helhed tror jeg dog afsnittet skabte en god pacing.

Jeg blev en lille smule irriteret over hvorfor Sovjet egentlig altid skal formidles i golde, farveløse toner, men det er jo en gammel klichë. Desuden; hvorfor skal de alle kæderyge?! Ved godt det var tidstypisk, men der er ofte lidt overdrevet fokus på rygningen (tobaksindustriens lobbyisme?).

Det var virkelig en kompetent historie om en katastrofe som vi reelt ikke vidste særligt meget om.
The medium is the message.
BeanoBeanoSkrevet 06/06-19 09:03 
millennium>
Jeg blev en lille smule irriteret over hvorfor Sovjet egentlig altid skal formidles i golde, farveløse toner, men det er jo en gammel klichë.

Måske kliche men een som har grund i virkeligheden :)

Også glad for serien nu hvor den er slut, selv om der skæres lidt for meget ud i pap (specielt sidste afsnit) og tages et par unødvendige friheder - men det er trods alt tv drama og ikke dokumentar :D
Jeg kan også anbefale at se nogle af de dokumentar film som er på YT :)
dRxLdRxLSkrevet 06/06-19 12:56 
En af forfatterne bag Chernobyl har lagt manuskriptet ud:
https://twitter.com/clmazin/status/1136051861952258048
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
SumezSumezSkrevet 27/06-19 10:47 
Så kan man vel nærmest ikke være mere late to the party, men min kæreste er sådan helt tilfældigt gået i gang med at se Mad Men på Netflix, og jeg kunne ikke lade være med at følge med. Det er helt fuldstændig uforståeligt hvor godt sammensat den serie er. Alle de små detaljer spiller bare sammen, og man kan ikke rigtig kritisere noget (medmindre man begynder at hænge sig i tekniske detaljer omkring den tid den skal forestille sig at foregå i, I guess)

Jeg kunne nærmest ikke forestille mig et mere kedeligt forlæg, eller ligegyldige historier og temaer, hvor det mest sindsoprivende der typisk sker er ægtepar der bliver uvenner eller firmaer der bliver solgt.
Men alligevel kan jeg slet ikke holde op med at se den, og min bedre halvdel har fået forbud mod at se videre uden mig. Samtlige figurer er fantastisk skruet sammen, og det er helt umuligt ikke at indleve sig i deres hverdagsliv.
Det er også helt utroligt så god en skuespiller John Hamm er, og jeg ved godt at han har vundet både Emmy'er og Golden Globes for serien, men han burde nærmest få en livstids-oscar :P På trods af at han i det store hele er en ret usympatisk figur, kan han ikke levere en scene hvor han bliver ked af det uden det smitter af og jeg selv sidder med tårer i øjenene.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
millenniummillenniumSkrevet 27/06-19 11:09 
Lige om lidt skal du vel se Twin Peaks for første gang? :D
The medium is the message.
SumezSumezSkrevet 27/06-19 11:11, rettet 27/06-19 11:11 
Jeg har været kæmpe Twin Peaks fan fra barnsben af :) Og The Return er det bedste stykke TV i verdenshistorien.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
millenniummillenniumSkrevet 11/07-19 09:18, rettet 11/07-19 09:30 
Så blev jeg færdig med Stranger Things 3

Jeg har det lidt som med 2'eren. Serien har ikke længere sin overraskende 80'er-sympatisk friskhed, men jeg sidder alligevel og ser afsnit efter afsnit, uden følelsen af, at jeg keder mig eller mister fokus. Den har stadig stor sympati for sine karakterer - måske endnu mere end tidligere - og en oprigtig sjæl der banker for fortidens tv-artefakter. Det oser af Red Dawn, Dawn of the Dead, Invasion of the Body Snatchers og koldkrigsparanoia. Kan godt lide de kørte Evil Russians temaet fuldt ud - formentlig længere ud end USAs nuværende udenrigspolitik synes er godt.

Der er fodfejl - det vil der altid være. Den russiske "terminator" .... meh. Andre gange for meget tid og fokus spildt på irrelevante side-quests, bipersoner og småkonflikter som ikke fører nogle steder hen. Hvis man skræller alle disse momenter væk, kunne spilletiden formentlig cuttes 20% ned.

På den positive side var gav nogle af valgene fra sæson 2 mere mening, fordi det blev eksekveret videre i sæson 3. Særligt Billys rolle, naturligvis, som var ret umotiveret i sæson 2, men blev et større omdrejningspunkt i sæson 3. (Tænker ikke det er spoilers). Jeg er dog ret imponeret over hvordan alle hovedpersonerne kan blive jagtet af dræber-russere og monstre, og næste dag er der ingen tegn på traumer. Men, sådan er genren jo. :)
The medium is the message.
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 11/07-19 17:06 
Ligger hele season 3 oppe på dansk Netflix ? (Stranger things )
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 11/07-19 17:11 
Ja :)

Jeg kunne også godt lide den. Temmelig vilde effekter for en serie.
Spiller nu: Phantasy Star IV
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 11/07-19 17:59 
Ok, fedt!
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
NaieraNaieraSkrevet 11/07-19 18:05 
Hvorfor skulle hele sæsonen IKKE ligge på dansk Netflix?
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Soren47Soren47Skrevet 11/07-19 20:22 
Sendte de ikke kun et hver uge sidst?
NaieraNaieraSkrevet 11/07-19 21:00 
Nej.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
JmogJmogSkrevet 13/07-19 17:38 
Er der egentlig andre serier på Netflix som ikke er lagt op hele sæsoner end Star Trek? Jeg mener det er den eneste.

Netflix egne serier vil altid være hele sæsoner. Star Trek var et special case, fordi de havde fået rettighederne til at streame den udenfor USA, mens amerikanerne kun kunne streame den via NBCs tjeneste.
BeanoBeanoSkrevet 13/07-19 18:12 
Better Call Saul, i hvert fald. Heller ikke Netflix's egen serie.
NaieraNaieraSkrevet 13/07-19 20:28 
Der er en del serier som lægges op ugentligt, fordi Netflix får afsnittene dagen efter de bliver sendt på TV i USA. Ægte Netflix-originaler som Stranger Things vil selvfølgelig ikke få denne behandling.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
DarkenDarkenSkrevet 10/08-19 14:57 
Så fik jeg set Season 1 af The Boys på Amazon.

Og den kan klart anbefales, især hvis man godt kan lide superhelte, men er kørt lidt træt i den strøm af de "samme" historier. Dette er en verden, hvor superhelte er mere som nutidens celebs, med alle de problemer der kommer med det. Superheltene er et Brand og en stor forretning, så når det går lidt galt, og uskyldige mennesker dør, så bliver det bort forklaret. Hvilket nogle almene mennesker ikke finder sig i.

Det er den simple, non-spoiler version. Se den linket trailer for mere, men den er rimelig spoiler fyldt.

Trailer: The Boys
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
SøgAArdSøgAArdSkrevet 10/08-19 18:22 
Beano>
Better Call Saul, i hvert fald. Heller ikke Netflix's egen serie.

Fed serie btw! :)
Home is where the hardware is..
millenniummillenniumSkrevet 10/08-19 22:36 
Mindhunter sæson 2 på vej....

Link...
The medium is the message.
BeanoBeanoSkrevet 11/08-19 20:32, rettet 11/08-19 20:33 
Darken>
Så fik jeg set Season 1 af The Boys på Amazon.

Og den kan klart anbefales, især hvis man godt kan lide superhelte, men er kørt lidt træt i den strøm af de "samme" historier. [...]

Helt enig - The Boys er knaldgo' underholdning med en solid dosis grovkornet humor og udgangpunktet er at superheltene er selvoptagede røvhuller :D Traileren viser for meget imo, så se bare episode 1 og vurder om det fænger eller ej :)
Sæson 1 er kun 8 episoder, så det er til at overskue. Sæson 2 er svjv allerede bekræftet.
RaGeRaGeSkrevet 12/08-19 00:10 
millennium>
Mindhunter sæson 2 på vej....

Fedt fedt fedt :)
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
BeanoBeanoSkrevet 25/08-19 10:53 
El Camino

Netflix film som foregår efter Breaking Bad.

Kort teaser som man nok bør holde sig fra hvis man endnu ikke har set Breaking Bad... SPOILER ALARM :D

https://youtu.be/lZKqMVPlDg8
NaieraNaieraSkrevet 13/11-19 15:28 
Jeg så første afsnit af The Mandalorian i aftes.

Jeg har egentlig lyst til at se det igen i aften.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
3of193of19Skrevet 14/11-19 01:08 
Godt at høre vi er i lignende kvalitetsleje som Star Trek Discovery.
millenniummillenniumSkrevet 14/11-19 11:00 
Jeg så første afsnit af His Dark Materials på HBO i går.

Jeg har egentlig lyst til at se næste.
The medium is the message.
silverstarsilverstarSkrevet 16/01-20 20:01, rettet 16/01-20 20:03 
The Mandalorian: Kvalitets Star Wars fortælling, jeg var klart positivt overrasket efter den nyeste trilogi af film + Solo efterhånden har malket al interesse ud af SW-franchisen for mit vedkommende. Fortællingen er lavet med respekt for de ældre film og jeg synes historien er langt bedre skruet sammen med et markant bedre hold skuespillere end de nye film.

Nu er jeg gået igang med The Witcher. Jeg har ikke læst bøgerne, og har kun spillet Witcher 3 + expansions (som varmt kan anbefales), så kender ikke den tidlige del af historien. Indtil videre ok (har kun set et par afsnit), jeg frygtede dog fra starten at de mere "fantastiske/fantasifulde" dele af universet ville være vanskelige at få troværdigt med på lærredet som f.eks. overnaturlige monstre, og det synes jeg at de første par afsnit bekræfter. Jeg er dog stadig godt underholdt, så jeg fortsætter med at se sæsonen færdig.
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
AidenDavidAidenDavidSkrevet 23/01-20 08:06 
Jeg kunne også godt lide det.
la0sla0sSkrevet 23/01-20 10:38 
Mandalorian, minder mig om serie fra slut 90’erne/start 00’erne der er opdateret. Hurtige løsninger, ingen reel følelse af fare, cliffhangers der lader sig hovsa løse i næste afsnit.

Det virker meget børnet, og jeg fatter ikke, hvorfor folk er så meget på røven over noget, der virker så konsekvensløst og by the book lavet. Det er skabelon TV fra en gammel tid. Altså, nu lyder jeg super negativ, jeg har da set det, men det er cmd+tab (eller alt+tab) underholdning. Star Trek Discovery er langt bedre.
Hvad sker der?
DarkenDarkenSkrevet 23/01-20 20:57 
TV skabelon? Falder den observation ikke lyn hurtigt til jorden, hvis man så kigger på en serie som Star Trek, som hvis noget køre meget formularisk (eller hvad end er et passende ord). Jeg er stor fan af Star Trek, men man kan ikke se mange episoder i træk, før man sidder og krummer tæer, hvis man ikke lige kan ligge den logiske del af hjernen på hylden.

Det er ærgeligt at du ikke synes om den, måske på et senere tidspunkt ville du synes bedre om den. Sådan er det jo bare nogle gange, hvor en film eller serie bare ikke klikker, fordi man ikke var i det rette humør til at se den.

Men lige som Star Trek, er Star Wars lige så meget om afbildningen af universet som det er om historien (IMHO) og på det punkt synes jeg det er svært at kritisere Mandalorian.
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 06/02-20 11:33 
Game of Thrones: Ventede med at starte på serien til hele svineriet lå færdigt og al hypen havde lagt sig. Startede for en måneds tid siden og har så bare set igennem på fuld tryk :)

Jeg var i lang tid ikke blæst bagover af serien, og det blev jeg nok heller aldrig, men niveauet var meget højt efter sæson 1. Jeg har næsten udelukkende hørt at sæson 8 skulle være dårlig, men det kan jeg slet ikke tilslutte mig.

SPOILER-TEKST:
Bevares, sidste afsnit var seriens absolut svageste, men slutningen formåede også at rette min absolut største kritik ved serien optil; Daenerys Targaryen. Som jeg igennem hele serien syntes var en vanskelig figur at holde af. Jeg var meget i tvivl om hun virkelig var skrevet som en person man som seer skulle lide. Det kom jeg aldrig rigtig til trods at hun laver mange beundringsværdige valg, men hun laver også mange dummerter og får dræbt alt for mange uskyldige i sin jagt på at være så retfærdig og god som muligt. Hendes sygelige besætning af tronen har rod allerede meget tidligt i serien og da hun til sidst går fuldstændig agurk og dræber 10000-vis af mennesker var det ikke særlig overraskende. Faktisk gjorde det mig glad da det var det eneste udfald der retfærdigjorde figuren i de syv sæsoner op til. At en figur jeg syntes var ret problematisk formår at komme til sin ret på den måde synes jeg fungerede skide godt.
Selvom jeg ikke var specielt overrasket over det endelige udfald for hendes, så kunne serien lige så godt have kørt den sikre linje og ladet hende ende på tronen og dermed ladet hendes figur forblevet en stor omgang rod. Det kan serien desværre ikke kan sige sig fri for med en håndfuld af dens andre prominente figurer.

Brandon Stark var seriens absolut mindst interessante figur i mine øjne og at han ender på tronen virker som en underlig hovsa-løsning bare for at det ikke skal være nogle af de mere oplagte valg. Men bevares, alt det nonsens omkring Vorgs, 3-øjede ravne og gamle mænd i træer skulle jo føre til et eller andet. Måske det giver bedre mening i bøgerne, men jeg fandt det ret kedeligt heri serien :)

Ikke uden problemer. Ikke verdens bedste serie, men absolut anbefalelsesværdigt. 8/10
Spiller nu: Phantasy Star IV
slk486slk486Skrevet 06/02-20 11:43, rettet 06/02-20 11:59 
Det er ikke sikkert dine kritikpunkter omkring Brandon overhovedet går den vej i bøgerne, da sæson 5-8 har været fri fantasi med en smule input fra Martin. Han er slet ikke så langt selv ;) Faktisk var der slet ingen Night King i bøgerne sidst jeg kiggede.

Jeg er enig i din betragtning omkring Daenerys, men det er ikke udfaldet af sidste sæson (og i særdeleshed de sidste 2 afsnit), der har gjort at folk syntes det var skidt. Det var actionificeringen af det hele og at vendepunkterne gik for stærkt til at blive bygget ordentligt op - karaktermæssigt.
j/k
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 06/02-20 12:18, rettet 06/02-20 12:20 
Den kritik synes jeg at serien fortjener flere steder. F.eks. Theon Greyjoy, som er et endnu værre eksempel synes jeg.

SPOILER-TEKST:
"Hey, jeg kan lige spørge min rigtige far om vi ikke kan låne hans flåde!" "Hey far vi vil gerne låne skibe."
"Nej, hvad med at du forræder Stark-familien i stedet, trods du ikke har noget nært forhold til Iron Islands længere?"
"Okay klart!"

Det prøver seriens så at forklare en smule bagefter han har forrådt sin nye famile, men det er en halvhjertet forklaring og den lykkedes absolut ikke.

Forresten er Watchmen 9/10 :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 06/02-20 12:24, rettet 06/02-20 12:26 
Konsolkongen>
SPOILER-TEKST:
Bevares, sidste afsnit var seriens absolut svageste, men slutningen formåede også at rette min absolut største kritik ved serien optil; Daenerys Targaryen. Som jeg igennem hele serien syntes var en vanskelig figur at holde af. Jeg var meget i tvivl om hun virkelig var skrevet som en person man som seer skulle lide.


Jeg hører tit denne forvirrede tilgang fra folk der har set serien, men ikke læst bøgerne.
SPOILER-TEKST:
I bøgerne er der slet ingen tvivl om at Daenerys er en særdeles usympatisk, og ekstremt selvretfærdig figur.
Hun er ikke "ond" som sådan, men repræsenterer nærmere den meget menneskelige evne at være ude af stand til at se ting fra andres synspunkt end sit eget, og ser også sig selv som de svages frelser.

Det "sjove" er at jeg synes faktisk at hendes figur er ret fornuftigt genskabt i serien. Mange elementer er sprunget over, og en stor forskel er man i bøgerne får lov til at høre hendes tanker, der er voldsomt præget af storhedsvandvid. Men i bund og grund er hun præcis den samme personlighed i TV-serien.

Jeg tror muligvis at misforståelsen af hvad hun skal repræsentere kommer forbindelse med de standarder vi er vant til fra film og TV, hvor vi i langt større grad bliver fortalt hvem der er de gode og de onde, og efterfølgende velvilligt overser kvaliteter i disse figurer, der ville være ganske forfærdelige i virkeligheden?
Dette er også blevet forstærket af popkulturen omkring GoT der i større og større grad har sat Daenerys på et pedestal, og fremhævet hende som seriens "helt", hvilket jeg ikke synes serien selv har gjort i særlig stor grad. Jeg blev egentlig ret overrasket over hvor mange folk der følte sig forfærdet over at hun blev "gjort til en skurk" i den sidste sæson, for jeg har aldrig set hende som andet.

edit: en milliard stavefejl
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 06/02-20 12:30, rettet 06/02-20 12:30 
Iøvrigt kørte serien galt længe før sæson 8. Ikke at sæson 8 i sig selv var fantastisk, men helt generelt synes jeg den var en klart forbedring over sæson 6, der nærmest virker som en dårlig parodi på sig selv. (eller var det både 5 og 6? Kan ikke helt huske det)

De første tre sæsoner er fantastiske.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 06/02-20 12:33, rettet 06/02-20 12:34 
Ja det er jeg meget enig i :)

EDIT: Dit forrige indlæg.

Det er også interessant at høre lidt om hvordan bøgerne er skrevet i forhold. Jeg har ikke undersøgt noget som helst før jeg gik i gang med serien og troede egentlig at bøgerne var skrevet færdig for længst :D
Det eneste jeg undersøgte var hvad problemet med sidste sæson skulle være, her efter jeg blev færdig med den.

Jeg undgik også de fleste spoilers, heldigvis :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
slk486slk486Skrevet 06/02-20 12:46, rettet 06/02-20 12:48 
Konsolkongen>
Den kritik synes jeg at serien fortjener flere steder.

Ja, bestemt, men det er et problem helt generelt i de sidste sæsoner, synes jeg :)

Konsolkongen>
Forresten er Watchmen 9/10 :)

Ville have spurgt hvilke serier du ratede højere :D Har ikke set Watchmen, men vil give den et go - vi mangler en serie at fordybe os i.
j/k
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 06/02-20 12:51, rettet 06/02-20 12:52 
Det er nok en god idé at have første film frisk i erindringerne, eller endnu bedre tegneserien, før man begynder at se serien. Orker man ikke tegneserier bør man måske også læse lidt op på forskellene mellem filmen og tegneserien da slutningen er noget anderledes, selvom den overordnede konklusion alligevel er den samme.

Den nye serie bygger på tegneserien :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
slk486slk486Skrevet 06/02-20 12:56 
Den skulle vel gerne stå på egne ben? :)
j/k
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 06/02-20 13:00 
Det var måske forklaret dårligt. Den fortsætter efter filmen/tegnserien, og jeg tror ikke den giver ret meget mening hvis man ikke har set filmen eller læst tegneserien på forhånd.

Man skal også lige en 3-4 afsnit ind i den før man rykkes bagover, hvorfor serien ikke er 10/10 :D
Spiller nu: Phantasy Star IV
slk486slk486Skrevet 06/02-20 14:39, rettet 06/02-20 14:40 
Ah, modtaget. Filmen er god, så den kan sagtens tåle et gensyn.
Jeg får ikke kæresten til at læse Watchmen på tegneserie :D
j/k
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 06/02-20 14:51 
Haha :D

På trods af Zack Snyder er Watchmen en af mine absolutte favoritfilm nogensinde :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
slk486slk486Skrevet 06/02-20 20:21 
Ja, den er virkelig flot og stemningsfyldt.
j/k
1'133 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig