X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK
Please note that Play:Right is a Danish site and while usable without,
it is only partially translated to English.
Blocks marked with yellow backgrounds are systematically translated
by Bing Translate.

Tv-serier

Reply
Anders_JensenAnders_JensenSkrevet 02/08-03 15:33, rettet 03/08-03 19:00 
Ja, hvilken serier ser i?

Eller så hvis de er sluttet eller noget.

Jeg ser/så: Buffy, Angel, The Simpsons, Pokémon ;), Aftenvagten, Banjo´s likørstue, Torsdag i 2´ren,South Park, Fast Lane, Smallville, Langt fra Las Vegas, Stand-up.dk og 24 timer.

Sikkert også flere men jeg kan ikke lige komme på den lige nu, men det kommer nok når i begyn... Se hele indlægget
Sælg mig en Xbox =)
1'159 topic(s).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24

Reply
NaieraNaieraSkrevet 15/08 10:50 
Jeg synes den er mega go'.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Outer Worlds 2, The, Final Fantasy VII: Rebi...
millenniummillenniumSkrevet 15/08 11:12, rettet 15/08 11:13 
Du tager fejl :D Men hvis du også kunne lide Alien Romulus, så forklarer det selvfølgelig en del XD
The medium is the message.
NaieraNaieraSkrevet 15/08 12:55 
Ja, det forklarer at du har haft for mange boss-kampe og ikke kan tænke ordentligt lige nu ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Outer Worlds 2, The, Final Fantasy VII: Rebi...
millenniummillenniumSkrevet 15/08 14:47 
Så hvorfor er den feeeee..? :D
NaieraNaieraSkrevet 15/08 15:47 
For det første er den virkelig tro mod originalen, men den spilder ingen videre tid på at gøre det samme igen. Hovedpersonerne er rigtig godt castet og spiller skidegodt. Det er en interessant ny historie i universet den fortæller, udenom det velkendte alien-blodbad.

Da storebroderen og hans SPOILER-TEKST:
soldaterkammerater rykkede ud til det forulykkede rumskib fik jeg en fornemmelse af "størrelsesorden" jeg ikke tror jeg har oplevet i en tv-serie før. Jeg sad og måbede i flere sekunder. Det mindede mig om The Creator, men i en velkendt franchise der IMO nok er den bedste nogensinde.

Jeg har kun set det første afsnit og regner med at snuppe det andet i aften efter filmen. Indtil videre synes jeg snildt det kunne gå hen og blive noget af det bedste ever.
millenniummillenniumSkrevet 15/08 18:10, rettet 15/08 18:14 
Et rumskib på størrelse med Amager crasher i midten af en by, men i år 2120 har man ikke engang radar-teknologi nok til at tænde for en alarm inden det sker.

En flok festaber holder renæssance-tema fest i en bygning der er ved at kollapse, og de har ikke engang hørt styrtet. Da de så får besøg af et alien ender festen i en omgang blodig slapstick humor.

To name but a few. Jeg bliver konstant flået ud af min suspension of disbelief. Det er grundlæggende bare super dårligt manuskript-arbejde (eller har en AI være på spil?)

EDIT: Metacritic critic review 85, user review 6.3. Ok, så jeg er heldigvis ikke den eneste.
EltanEltanSkrevet 17/08 07:07 
Helt enig i ovenstående, crash og efterfølgende redningsaktion ødelagde en del, der var intet der signalerede den størrelsesorden som man indledningsvis kunne sidde med da man blev introduceret til skibet.
Virkeligt dårligt lavet.
KTCKTCSkrevet 21/08 11:02 
Jeg synes den er forfriskende og rammer balancen imellem det velkendte og noget nyt.
På en eller anden måde, synes jeg den binder Blade Runner og Alien sammen, hvilket bestemt er interessant, ligesom den også blander det filosofiske med gys og action.

Jeg var skeptisk fra starten, og er ikke uenig med kritikpunkterne, men synes serien gør så meget andet rigtigt, at det klart overskygger.

Så hvis man kan lide både Blade Runner og Alien, vil jeg anbefale at give Alien Earth en chance.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
millenniummillenniumSkrevet 21/08 16:47 
Blade Runner og Alien er IMO nogle af verdens mest ypperste filmværker. Men jeg kommer ikke til at give Alien Earth en chance efter de to første afsnit.
1'159 topic(s).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24

Login for at besvare
Username
Password
Remember me