X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK
Please note that Play:Right is a Danish site and while usable without,
it is only partially translated to English.
Blocks marked with yellow backgrounds are systematically translated
by Bing Translate.

Street Fighter V


Reply
DarkbeatDarkbeatSkrevet 05/12-14 13:55, rettet 05/12-14 13:56 
En teaser trailer for Street Fighter V var oppe kortvarigt tidligere. I den stod der at spillet ville komme til PS4 og PC.

Den bliver sikkert vist på Video Game Awards kl 3 i nat, eller på Sony's ting i weekenden.


Kilde
176 topic(s).
« < 1 2 3 4

Reply
SumezSumezSkrevet 11/10-17 10:42 
Jeg venter på at Arcade Edition falder i pris :P Har "heldigvis" en høj backlog.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 11/10-17 10:42 
Skod at det ikke er indeholdt på disc :( Så det er bare det alm. SFV, men med download-kode?
Spiller nu: Phantasy Star IV
3of193of19Skrevet 11/10-17 10:50 
Det har nok noget at gøre med at folk ellers bare ville låne en AE disc for at låse S1 og 2 figurene op på deres konto.

Går ud fra discen indeholder den nyeste udgave af spillet, dvs al data til banerne, costumes, fightere, men når man installerer og laver en CFN konto, er den "jomfruelig", dvs ingen unlocks, og man smider så koden på for at åbne figurene fra sæson 1 og 2.

SFV opdateres jævnligt med nye baner og costumes.
BeanoBeanoSkrevet 11/10-17 10:50 
Er det bekræftet at det kun er en kode som er inkluderet og ikke indhold på disken?
3of193of19Skrevet 11/10-17 10:56 
VesperArcade havde en video igår om det.
Et japansk blad havde en lille nyhed med det at hver AE disc kommer med en kode der åbner sæson 1+2 fighterne. Så det er ikke officielt bekræftet, men lyder meget sandsynligt, da Capcom gerne vil have man enten køber en Season Pass eller AE hvis man vil have figurene.
Jeg går som sagt ud fra at det er et logistisk problem med den måde spillet håndterer unlocks der gør at det er nødvendigt. Ellers skulle spillet ved hver opstart checke at man bruger en AE disc og ikke Vanilla for så at låse eller åbne figurene istedet for bare at checke hvad ens konto har adgang til.


Link...
3of193of19Skrevet 11/10-17 10:58 
Sumez>
Jeg venter på at Arcade Edition falder i pris :P Har "heldigvis" en høj backlog.

Så kan du jo ligesågodt vente på Ultra Street Fighter V med sæson 1-4 om 2 år ;)
BeanoBeanoSkrevet 11/10-17 11:02 
3of19>
VesperArcade havde en video igår om det.
Et japansk blad havde en lille nyhed med det at hver AE disc kommer med en kode der åbner sæson 1+2 fighterne. Så det er ikke officielt bekræftet, men lyder meget sandsynligt, da Capcom gerne vil have man enten køber en Season Pass eller AE hvis man vil have figurene.
Jeg går som sagt ud fra at det er et logistisk problem med den måde spillet håndterer unlocks der gør at det er nødvendigt. Ellers skulle spillet ved hver opstart checke at man bruger en AE disc og ikke Vanilla for så at låse eller åbne figurene istedet for bare at checke hvad ens konto har adgang til.

Tak. Ikke overrasket men rart at få det bekræftet. Det er billigere end at producere en ny master og samtidig en smart måde for udgiveren at begrænse brugtsalg :/
3of193of19Skrevet 11/10-17 11:25 
Hmm, de skal stadig printe nye discs, så mon ikke de lægger version 3.0 på istedet for 1.0.
Det ville spare en sindyg mængde patch download. Bla.a. Cinematic Story og alle de nye figurer og baner,
BeanoBeanoSkrevet 11/10-17 11:38 
Muligvis - vil bare gøre det mere usselt at have koder i æsken til at låse skidtet op :/
3of193of19Skrevet 11/10-17 11:59 
Har ikke noget imod det.
Ja det sucks for brugtspils handelen, men det er ikke dem der betaler for fortsatte updates til spillet, så for min skyld må de rende og hoppe.
BeanoBeanoSkrevet 11/10-17 12:02 
Sødt
3of193of19Skrevet 11/10-17 12:06 
#dealwithit
#nofreeloading
BeanoBeanoSkrevet 11/10-17 12:09 
No sale. #dealtwith :D
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 11/10-17 13:06, rettet 11/10-17 13:11 
Måden spillet er bygget op er jo rådden i forvejen så det undrer ikke at de udgiver på denne måde.

Fuck DLC characters i fighters. Hjernedødt at fragmentere spillerbasen på den måde.

De gjorde det korrekt og fornuftigt med udgivelserne af SFIV.

Edit: Man forstår udmærket den foragt der har været til V og hvorfor mange har valgt den fra og holder sig til IV i stedet.

Jeg er ikke ikke i tvivl om at spillet er solidt, men deres forretningsmodel har gjort at spillet slet ikke har været til overvejelse om det skulle anskaffes endnu. Selvom jeg rigtig godt kan lide serien ellers.
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 11/10-17 14:08 
Edit: Man forstår udmærket den foragt der har været til V og hvorfor mange har valgt den fra og holder sig til IV i stedet.

Yep! Jeg har selv taget afstand til det netop af denne årsag, men efter at have prøvet spillet blev jeg faktisk lidt vild med det. Jeg kan slet ikke finde ud af det, men det føles virkelig godt. Der er meget mere tyngde på figurerne nu end der var i 4'eren. Det føles faktisk lidt King of Fighters-agtigt :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
3of193of19Skrevet 11/10-17 14:24, rettet 11/10-17 14:25 
Konsolkongen>
Måden spillet er bygget op er jo rådden i forvejen så det undrer ikke at de udgiver på denne måde.

Fuck DLC characters i fighters. Hjernedødt at fragmentere spillerbasen på den måde.

De gjorde det korrekt og fornuftigt med udgivelserne af SFIV.

Edit: Man forstår udmærket den foragt der har været til V og hvorfor mange har valgt den fra og holder sig til IV i stedet.

Jeg er ikke ikke i tvivl om at spillet er solidt, men deres forretningsmodel har gjort at spillet slet ikke har været til overvejelse om det skulle anskaffes endnu. Selvom jeg rigtig godt kan lide serien ellers.

Det er jo netop omvendt KK.
Godtnok har ikke alle spillere adgang til alle figurer, men til gengæld fragmenterer du IKKE spillerbasen. Alle spillere bliver gratis opdateret med nye modes og balance patches uden at være tvunget til at betale for et Update, som de var i Street Fighter IV. Hvis du ikke er interesseret i de nye fightere, kan du lade vær at købe en Season Pass. Du kan stadig spille mod spillere der har de nye characters.

Hvis du købte Vanilla SF4 var man helt isoleret. De senere udgaver fra Super kunne opgraderes. Jeg købte to updates, Arcade Edition og senere Ultra, hvis jeg ikke havde gjort det kunne jeg slet ikke have spillet online, da der ikke var flere der spillede Super. Og jeg gad ikke engang spille nogen af de nye figurer, men fortsatte med Rose, Rufus og T.Hawk helt til slut. Havde Capcom brugt samme model som de gør i 5, kunne jeg have nøjes med ikke at opgradere overhovedet efter jeg købte Super 4.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 11/10-17 18:27 
Hvis du ikke har adgang til figurerne er det sværere at lære at kæmpe imod dem.

Så er jeg lidt ligeglad om de tweaker Attack damage og hvad ved jeg. Det andet er langt vigtigere for mig.

Spil som service er med få undtagelser noget bras.
Spiller nu: Phantasy Star IV
3of193of19Skrevet 11/10-17 19:35 
Så du foretrækker EA's model, med årlige fuldpris updates?
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 11/10-17 20:10, rettet 11/10-17 20:28 
Absolut.

De ekstra DLC characters er jo ikke gratis. Desuden kostede, i hvert fald den sidste, af SFIV-udgivelserne ikke fuld pris da den udkom.
Spiller nu: Phantasy Star IV
spectrespectreSkrevet 12/10-17 07:55 
Arcade Edition er bare en genudgivelse med koder til season 1 + 2. Man skal stadig kun have Street Fighter V disc'en for at være med. Har man allerede Street Fighter V kan man købe Season 1 og Seaon 2 for $20 stykket eller det samme som Arcade Edition kommer til at koste og så er man med alligevel. Man går dog glip af det nye cover....

Jeg er ikke fan af den drejning industrien har taget med at udgive et halvfærdigt spil og så bygge på efterhånden. Den samme kommer til at ske imorgen med Friday 13th the Games fysiske release. Hvis man ser på deres Road Map, så er spillet langt fra færdigt og stadig fyldt med bugs. Men det retter de hen af vejen. Der står garanteret ikke noget om at det er early access eller online only på coveret...
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 12/10-17 09:05 
Jeg tror sgu jeg springer over, eller venter til det bliver møg billigt. Jeg gider ikke have halvdelen af spillet bundet op til min PSN-konto. Det bliver pisse irriterende hvis man skal have spillet med over til venner, eller man senere vil sælge det.
Spiller nu: Phantasy Star IV
3of193of19Skrevet 12/10-17 11:05 
Hvad er problemet med at tage det over til venner? Er de "off-the-grid"? Du logger da bare ind med din PSN konto og Presto! du har alle dine unlocks. Bare husk at logge ud når du går.
Der er ingen grund til at sælge din SFV:AE disc, da den altid vil give adgang til den aktuelle udgave af spillet. Du kunne selvfølgelig prøve at sælge AE for 10€ når/hvis Ultra udkommer to år senere til 40€ men er det bøvlet værd?

Capcoms strategi gik jo ud på at de gerne ville have folk til at hoppe på vognen tidligt og blive ved med at spille uden at splitte spillerbasen med forskellige versioner og udgaver. Der er ret få måder man kan blive ved med at understøtte et spil i flere år med opdateringer. Jeg er enig i at Capcom dummede sig med nogle ting i starten, bla.a. skulle SFV have kostet 40€ ved launch istedet for 60€ da det havde været en bedre match til spillets omfang uden Season Pass.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 12/10-17 12:34 
Laver du sjov? Så skal man til at downloade alt muligt. Det tager en krig og er bare irriterende.
Spiller nu: Phantasy Star IV
slk486slk486Skrevet 12/10-17 12:47, rettet 12/10-17 12:49 
For slet ikke at tale om, at det kræver at PSN er oppe. Den slags afhængighed giver *kun* mening med online-only spil.
j/k
3of193of19Skrevet 12/10-17 14:07 
Konsolkongen>
Laver du sjov? Så skal man til at downloade alt muligt. Det tager en krig og er bare irriterende.

Du skal alligevel installere spillet samt patches. Det nemmeste ville være at have købt det som download og lægge det på en ekstern Hdd så du kun behøver tage den med.

Hvis det hele var på disken uden kode ville alle der købte SFV plus character passes til sæson 1 og 2 føle sig totalt røvrendt. Du kan ikke bare som udgiver signalere at det betaler sig at vente. Det er finansielt selvmord.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 12/10-17 14:12, rettet 12/10-17 14:14 
Du får det til at lyde som om at Capcom har haft massiv succes med spillet. Men det jo ikke tilfældet. Det er ret ilde set blandt SF-fans. Det er altså intet der tyder på at Capcom har taget de rigtige beslutninger.

Edit: Og der er ingen der siger at jeg absolut skal downloade alle patches bare for at spille det lokalt mod en ven.
Spiller nu: Phantasy Star IV
176 topic(s).
« < 1 2 3 4

Login for at besvare
Username
Password
Remember me