X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Aktuelle download-spil tilbud


Svar
millenniummillenniumSkrevet 07/08-14 09:41, rettet 07/08-14 12:36 
Åbent for tilbud af spil i alle online-tjenester; Steam, Humble, GOG, PSN, XLive, og hvad der ellers findes.

Er det et spil uden en fysisk package, så skriv om det her. :)
The medium is the message.
837 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 > »

Svar
QQSkrevet 05/03-21 11:19 
De danske stemmer i Ratchet & Clank (2016) er faktisk af ganske høj kvalitet, da der også udkom en R&C spillefilm. Stemmeskuespillerne er blandt de mest brugte herhjemme og tæller blandt andre Jens Jacob Tychsen (Svampebob, Herkules), Lars Thiesgaard (Pumba, Sorteper, Scooby-Doo) og Peter Zhelder (Zazu, Slinky, Anders And).

Jeg ville normalt aldrig bruge hverken danske stemmer eller tekster i et spil, men der gik alligevel nogen tid før jeg skiftede til engelsk husker jeg, mest fordi selve oversættelserne nogen gange er lige platte nok.

Danske stemmer
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
ExceptionExceptionSkrevet 05/03-21 15:08 
Bare sæt konsollen til engelsk sprog, så følger spillene med.

Min Xbox står på engelsk. Mit gæt er at det er "landet" den trigger på, og dette ændres af gode grunde ikke, da min shop ligger i DK.
Som sagt, så spilles Far Cry 4 (det spil jeg har prøvet det med) stadig med engelske stemmer og tekst, på nær loading af mellemsekvenser, samt når achievements popper.

...så står der "GNUBBER" hen over skærmen når man ramte autoværnet.

Ja, det ødelægger illusionen en smule ikke..:P

Når det så samtidigt er den mest hjernedøde oversættelse, så krummer man sgu en smule tæer IMO.
WikzoWikzoSkrevet 06/03-21 13:55 
Ikke et PS4-spil, men vi har faktisk dansk tale (Lars Mikkelsen) i Lightmatter, som vi udgav til Steam sidste år (engelsk tale leveres af David Bateson, aka Agent 47) :)
JmogJmogSkrevet 06/03-21 22:04 
Exception>
Min Xbox står på engelsk. Mit gæt er at det er "landet" den trigger på, og dette ændres af gode grunde ikke, da min shop ligger i DK.

Hvorfor egentlig ikke? Sæt den til US, så får du billigere spil.
ExceptionExceptionSkrevet 07/03-21 05:53 
Hvorfor egentlig ikke? Sæt den til US, så får du billigere spil.

Jeg brugte lidt forskellige marketplaces i 360 tiden, og har sparet en del på det, men efter at Microsoft nu har låst selve kreditkortet til din geografiske placering, så sparer jeg ikke nok på det ift. de forskellige krumspring med "gift cards" osv.

Derudover så er det heller ikke så vildt det man kan spare mere. Før i tiden kunne man ofte lave en vild handel. Nu er prisen ofte lidt mindre eller det samme i US som DK.

Skulle man "snyde" med sine marketplaces så skulle det være for, at nappe et par Japanske releases som vi ellers ikke ville få adgang til.
JmogJmogSkrevet 07/03-21 14:13 
Ahh, jeg var ikke klar over de havde låst kreditkort til geografisk placering.
ExceptionExceptionSkrevet 07/03-21 15:30 
Ahh, jeg var ikke klar over de havde låst kreditkort til geografisk placering.

Tror det var inkluderet i deres move fra 360 til One, da de så småt begyndte at køre alt igennem deres Microsoft account system. Før i tiden havde du så vidt jeg husker blot en Xbox konto, men i dag hænger det hele vidst sammen overordnet med din Microsoft account, som så er hooket op på alle dine MS indkøb.

Jeg tror dog også at der er mere ræsonnement i at lave den finte på PS økosystemet, da der nok er en del flere JP only releases? Men jeg har ikke så meget erfaring med PS marketplaces - PS4 kom sent ind i husstanden her. :)
JmogJmogSkrevet 07/03-21 17:48 
Xbox One kørte skam med frit marketplace skift i flere år.

Jeg tror aldrig PS3 og slet ikke PS4 har haft det. Muligvis kunne man komme rundt om det via Paypal i starten.
ExceptionExceptionSkrevet 07/03-21 21:20 
Xbox One kørte skam med frit marketplace skift i flere år.

Mht. Helt fri marketplace, så mener jeg kun at de kørte med det i meget kort tid. Mig bekendt har der altid været en form for "hassle" at købe noget på et andet lands marketplace.

Inden dit kreditkort blev hæftet på det land hvor kortet er udstedt, forgik køb på et andet lands marketplace på Xbox, på følgende måde:
1. Angiv "falsk" adresse i f.eks. USA (gerne stat med lav eller ingen VAT).
2. "Spoofe/VPN" din IP til en i det pågældende land for at købe på det respektive marketplace.

Det var i hvert fald hvad jeg gjorde på den amerikanske marketplace inden mit danske kort ikke kunne bruges på deres US store mere

Jeg mener at have læst at PS brugere også kunne skifte, og købe på andre marketplaces, men om de stadig kan det uden diverse hacks ved jeg ikke.

På Xbox kan du i dag f.eks. få en person i USA til at købe et Amazon Xbox gift card til dig, og så kan du indløse det på din Xbox, på den amerikanske store. Pisse bøvlet IMO for en besparelse der mange gange er marginal...
JmogJmogSkrevet 08/03-21 00:13 
Eller man kan bare købe det selv på Amazon. Det er det jeg gør på PSN. Tager få minutter.
ExceptionExceptionSkrevet 09/03-21 12:24 
Hvor meget sparer du så i kroner og ører, når alt kommer til alt?
JmogJmogSkrevet 09/03-21 21:24 
Det svinger. Hvis det er normalpris begge steder, så vil et nyt AAA spil koste omkring 400kr i US og 550kr i DK. Men det sker tit at et spil er på udsalg på den ene store og ikke den anden. Så kan det være normalpris versus 70% rabat. Visse indiespil kan nogle gange have stupidt lave priser i udsalg. 120kr versus 5kr har jeg været ude for.

Jeg køber PSN og Switch spil på både DK og US stores. Kommer an på hvor det er billigst.

Jeg vil vurdere, at når først man har oprettet en US konto på ens konsol og lagt en US adresse i adressebogen på Amazon, så den kan vælges ved checkout, så tager det ca. to minutter, hver gang jeg vil købe et spil på US store. Det er tid godt givet ud.

Skift af konto på PSN er latterligt nemt. Hold PS knappen inde og vælg skift bruger. Man skal ikke fedte med logins, for det husker den, så det er blot et spørgsmål om at vælge et ikon. På Switch er det endnu nemmere, da man decideret ikke kan åbne eShop uden den spørger, hvilken konto man vil på med.
ExceptionExceptionSkrevet 10/03-21 17:39 
Jeg vil vurdere, at når først man har oprettet en US konto på ens konsol og lagt en US adresse i adressebogen på Amazon, så den kan vælges ved checkout, så tager det ca. to minutter, hver gang jeg vil købe et spil på US store. Det er tid godt givet ud.

Så du kan sagtens købe med dit danske kreditkort på Amazon US, så længe du blot plotter en US adresse ind?
Havde hørt, at det var derfor folk fik venner og bekendte til sende dem gift cards fra USA, da de åbenbart ikke kunne købe fra AMA US selv.

Så må dette trick vel også virke på andre marketplaces - samme procedure tænker jeg?

Mange tak for forklaringen, det tror jeg da jeg vil prøve kræfter med. :)
JmogJmogSkrevet 10/03-21 19:16 
Jep, bruger dansk kreditkort på Amazon.com til at købe gavekort til PSN og eShop. Skal bare sætte adressen til den amerikanske (tag en i en momsfri stat, Delaware f.eks) ved checkout, så går købet igennem.

Gå ind på din liste over purchases og refresh, så har du giftcard koden med det samme.

Jeg gør det ikke engang hver gang jeg skal købe noget. Køber som regel en 60 dollar kode og sætter den ind på PSN/eShop kontoen og så bruger jeg af min balance til den er tom.

Det her vil du kunne gøre med enhver marketplace som sælger digitale gavekort på Amazon. Vigtigt, der skal stå “digital code” i varebeskrivelsen, ellers kan det være et fysisk gavekort der sendes med posten.

Her er eksempler på dem, jeg plejer at købe som leveres med det samme digitalt:

PSN: https://www.amazon.com/Nintendo-eShop-Gift-Card-Digital/dp/B01M1VX5UJ/ref=mp_s_a_1_4?dchild=1&keywords=eshop+code+digital&qid=1615400135&sprefix=eshop+co&sr=8-4

EShop: https://www.amazon.com/PlayStation-Store-Gift-Card-Digital/dp/B004RMK4P8/ref=mp_s_a_1_4?dchild=1&keywords=psn+digital+card&qid=1615400076&sprefix=psn+d&sr=8-4
ExceptionExceptionSkrevet 10/03-21 22:52 
Meget smart at koden er synlig med det samme efter køb på Amazon. :)

Fungere det så på samme måde på PS som på Xbox - at titlen er låst til din US account, men kan afvikles selv når du er logget på din "normale" primære account?

Det giver god mening mht. blot at smække en bunke penge ind på kontoen, de løber jo ingen steder.

Så tror sgu jeg mit første køb bliver "Battle Garegga" til PS.

Igen, super thumbs up for goodwill. :D
JmogJmogSkrevet 10/03-21 23:09 
Jep, du sætter downloaden igang fra din amerikanske konto. Så snart downloaden er igang kan du bare skifte tilbage til din danske konto.

Alle konti kan spille alt på maskinen så længe kontoen der købte det bare eksisterer på maskinen.
JmogJmogSkrevet 10/03-21 23:12 
På PS5 har de endda lavet det så smart, at du ikke behøver skifte konto for at huske hvad du engang har købt og slettet på din sekundære konto. Alt hvad du har spillet via den konto du er logget ind med (din danske for eksempel) bliver vist i listen over dine ejede spil.
ExceptionExceptionSkrevet 10/03-21 23:25 
Er allerede i gang med at "støvsuge" den amerikanske, og japanske store for potentielle køb. :)
dRxLdRxLSkrevet 20/03-21 16:20 
Sony giver 9 spil væk d. 24 marts.

Link...
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
Bede-xBede-xSkrevet 10/06-21 17:03 
Control er ugens gratis spil ved Epic.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 14/06-21 19:40 
Hellpoint er gratis på GOG.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 25/06-21 17:53 
Alle tre (moderne) Shadowrun spil er gratis på GOG:

https://www.gog.com/game/shadowrun_trilogy

Sonic Mania og Horizon Chase Turbo er ugens gratis spil ved Epic.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
GreaseballGreaseballSkrevet 26/06-21 10:16 
Det er 2 fede retro inspireret spil der er gratis ved Epic denne gang.
millenniummillenniumSkrevet 11/08-21 12:18 
Huntdown er på 50% tilbud i PS Store indtil 19/8

74,50kr

Link...
The medium is the message.
Bede-xBede-xSkrevet 11/08-21 14:59 
A Plague Tale og Minit er ugens gratis spil ved Epic. Teknisk sidste uge, så det varer nok kun en dag eller to mere.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 11/08-21 18:04 
Syndicate Plus, Syndicate Wars og Ultima Underworld 1 og 2 er gratis på GOG:

https://www.gog.com/news/bgrab_your_copies_of_syndicate_plus_syndicate_wars_and_ultima_underworld_i_iib
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
JmogJmogSkrevet 27/08-21 01:18 
Saint’s Row The Third Remastered er gratis på Epic.
Bede-xBede-xSkrevet 11/10-21 09:53 
Star Wars Squadrons er 98% nedsat (5kr) hos CDKEYS:

https://www.cdkeys.com/star-wars-squadrons-pc-origin

Er en Origin nøgle og den skal indløses senest fjerde november.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 10/11-21 20:50 
I forbindelse med annonceringen af Steamworld Headhunter og The Gunks december udgivelsesdato (kommer dag et på Game Pass), er Steamworld Dig 2 gratis på Steam:

https://store.steampowered.com/app/571310/SteamWorld_Dig_2/

Ved ikke hvor længe det varer.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 11/11-21 10:58 
Steamworld Dig 2 er også gratis ved GOG:

https://www.gog.com/game/steamworld_dig_2
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KTCKTCSkrevet 11/11-21 20:40 
Det ser ikke ud til at være gratis på GOG mere…
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
Bede-xBede-xSkrevet 12/11-21 11:03, rettet 12/11-21 11:11 
Det var kun gratis i 24 timer og jeg så det først sent:

https://www.gamespot.com/articles/steamworld-dig-2-is-free-on-gog-and-steam-for-the-next-24-hours/1100-6497906/

Beklager.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 12/11-21 11:34, rettet 12/11-21 11:34 
Jeg nåede at nuppe den - tak for tippet :)
Bede-xBede-xSkrevet 12/11-21 14:42 
Cool. Nogle gange gælder det om at være hurtig :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KTCKTCSkrevet 14/11-21 12:07 
No problem, ville bare lige hjælpe andre, så de ikke gik forgæves :)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
XiwanaXiwanaSkrevet 14/12-21 01:10 
Shadow Tactics: Blades of the Shogun er gratis på GOG:
https://www.gog.com/game/shadow_tactics_blades_of_the_shogun
[inspirational quote here]
KTCKTCSkrevet 15/12-21 18:22 
Er vist også væk igen. Jeg kommer godt nok meget for sent til disse for tiden :)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
Bede-xBede-xSkrevet 15/12-21 19:05, rettet 15/12-21 19:06 
Det er også ofte kortvarige tilbud. Jeg nåede det dog og siger tak for infoen. Har godt ville prøve det længe, uden lige at have fået det købt, så gratis var fint.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
QQSkrevet 16/12-21 18:33 
Shenmue III er gratis på Epic
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
Bede-xBede-xSkrevet 16/12-21 19:05, rettet 16/12-21 19:08 
Det ser ud til, at de giver gratis spil hver dag, de næste 14 dage og man får en $10 kupon til brug i deres shop, hvis man “køber” et af dem (skal dog bruges på $14.99 spil eller over).
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
JmogJmogSkrevet 16/12-21 22:34 
10$ kuponen har alle fået automatisk ser det ud til. Behøver ikke engang “købe” noget gratis.
Bede-xBede-xSkrevet 18/12-21 08:29 
Ah ok. Jeg lagde bare mærke til, at kuponen kom frem, da jeg "købte" Shenmue og troede, der var en sammenhæng.

Neon Abyss var det næste gratis spil, men bliver erstattet af et andet i dag.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
JmogJmogSkrevet 18/12-21 18:58 
Hitman 3 med kuponen kan man i øvrigt få til 93kr.
JmogJmogSkrevet 19/12-21 17:40 
Dagens gratis spil på Epic er The Vanishing of Ethan Carter.
Bede-xBede-xSkrevet 20/12-21 18:56 
Loop Hero er dagens Epic spil:

https://www.epicgames.com/store/en-US/p/loop-hero

Den siger unavailable, hvis jeg går til spillet fra forsiden, men linket virker..
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
JmogJmogSkrevet 22/12-21 19:20 
Mutant: Year Zero er dagens gratis Epic spil.
Bede-xBede-xSkrevet 23/12-21 17:46 
Vampyr erstatter Mutant Year Zero ved Epic i dag.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 25/12-21 17:18 
Prey er dagens spil ved Epic og det inkluderer DLC'en Mooncrash, der er meget anderledes og et helt spil i sig selv. Så længe de spilles på PC eller Xbox Series konsollerne er der tale om nogle af generationens bedste spil og de kan nærmest ikke anbefales nok.

Desværre er Playstation udgaverne og last gen Xbox versionerne noget hø.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
QQSkrevet 26/12-21 17:12 
Control er dagens gratis spil hos Epic
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
XiwanaXiwanaSkrevet 27/12-21 18:08 
X-Morph: Defense Complete Edition er gratis på GOG:
https://www.gog.com/game/xmorph_defense_complete_edition
[inspirational quote here]
837 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig