X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Aktuelle download-spil tilbud


Svar
millenniummillenniumSkrevet 07/08-14 09:41, rettet 07/08-14 12:36 
Åbent for tilbud af spil i alle online-tjenester; Steam, Humble, GOG, PSN, XLive, og hvad der ellers findes.

Er det et spil uden en fysisk package, så skriv om det her. :)
The medium is the message.
837 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 > »

Svar
Bede-xBede-xSkrevet 14/07-20 20:02 
Lyder til at tålmod er vejen frem:

Aktuelle download-spil tilbud

Jeg har heller ikke fået det endnu.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KTCKTCSkrevet 17/07-20 09:12, rettet 17/07-20 09:16 
Update: Jeg kan se Watch Dogs 2 i Uplay nu.
Og hvis der er andre, der ikke er klar over, hvilke in game rewards man også skulle modtage, er det følgende:

Aktuelle download-spil tilbud

- Watch Dogs Legion Ubisoft Forward Jacket
- The Division 2 Apparel Cache Key Pack
- Assassin's Creed Valhalla Moonlight
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
Bede-xBede-xSkrevet 13/08-20 11:39 
Epic forsætter med at give helt nye spil væk på udgivelsesdagen, denne gang Total War Saga: Troy, som vil være gratis fra senere i dag og 24 timer frem:

https://www.resetera.com/threads/total-war-saga-troy-ot-free-for-24h-in-egs-on-13-08-2020.267174/
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
FancyPantsFancyPantsSkrevet 13/08-20 22:09 
De forærer også "Remnant: From The Ashes" væk i øjeblikket.

Har længe overvejet om det var noget jeg gad... Det bliver vist ikke billigere at finde ud af nu. :)
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
Bede-xBede-xSkrevet 24/08-20 20:00 
Serious Sam: First Encounter er gratis hos GOG.com lidt over en dag endnu, mens Enter The Gungeon og God's Trigger er gratis ved ved Epic.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
slk486slk486Skrevet 24/08-20 20:12 
FancyPants>
De forærer også "Remnant: From The Ashes" væk i øjeblikket.

Har længe overvejet om det var noget jeg gad... Det bliver vist ikke billigere at finde ud af nu. :)

Jeg fandt det hurtigt for ensformigt. Man kan tydeligt mærke at det eneste reelle leveldesign de har lavet er i hub'en, mens selve overworld og dungeons er random levels.
j/k
Bede-xBede-xSkrevet 27/08-20 17:21 
De tre nyeste Shadowrun udgivelser (Returns, Dragonfall og Hong Kong) er gratis ved Epic sammen med Hitman (2016).
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KTCKTCSkrevet 24/09-20 21:09, rettet 24/09-20 21:15 
Rocket League er gratis på PS4

Der kan dog være problemer med at logge ind, sikkert på grund af for mange samtidige brugere. Flot, Epic!
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
quadquadSkrevet 24/09-20 21:14 
Og på Epic. Det giver ydermere en rabatkupon på 95,- at claime det. Tror et spil skal koste minimum 149,- for at kuponen kan bruges og udløber 2. november.
Bede-xBede-xSkrevet 24/09-20 22:01 
Det er F2P versionen i mener, ikke?
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
FancyPantsFancyPantsSkrevet 24/09-20 22:20 
^ Jeps. Det er i hvert fald hvad de selv skriver på Epic Games Launcher.

Til gengæld er Rollercoaster Tycoon 3 Complete Edition gratis indtil 1/10. :)
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
Bede-xBede-xSkrevet 10/12-20 21:39, rettet 10/12-20 21:41 
Tyranny og Pillars of Eternity er ugens gratis spil ved Epic. Det første er lidt overset, men skulle vist være ret unikt og værd at bruge tid på for genre fans.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 16/12-20 19:49 
Epic har julesalg fra i morgen og giver ligesom sidste år hver dag et spil væk:

Also starting December 17, we’ll be giving away a new game each day for two weeks straight - that’s right, it’s 15 Days of Free Games! Each game will be free to claim for just 24 hours, but they’re yours to keep forever.

https://www.epicgames.com/store/en-US/news/the-holiday-sale-returns-on-december-17-plus-15-free-games
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 17/12-20 19:10, rettet 17/12-20 19:16 
Første af de daglige gratis spil fra Epic er Cities: Skylines og man får en $10 kupon til brug i deres store, når man “køber” det. Immortals: Fenyx Rising udkom for to uger siden, er allerede sat 33% ned i deres udsalg til $40 og med kuponen bliver det så $30.

De gør det godt nok helt klart, at man aldrig skal købe dag et.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
la0sla0sSkrevet 18/12-20 10:47 
Skulle Immortals være godt?
Hvad sker der?
JmogJmogSkrevet 18/12-20 15:42 
Kosmisk timing. Mankind Divided, nok det mest cyberpunkede spil næstefter Cyberpunk, er på tilbud på PSN til 5 dollars.
Bede-xBede-xSkrevet 18/12-20 19:22, rettet 18/12-20 19:27 
la0s>
Skulle Immortals være godt?

Det er jo et godt spørgsmål. Jeg har sjældent den store tillid til Ubisoft og det ser sådan lidt Gameloft-agtigt ud, hvor det åbenlyst kloner noget, uden at virke lige så kompetent. Med det sagt er det Zelda der klones, mens folk snakker om, at der er mere platforming i, end man forventer og begge er jeg vild med, så jeg skal helt sikkert spille det. Venter lige til slutningen af udsalget, for at se om der dukker bedre tilbud op andetsteds, men ellers tror jeg, at jeg hopper på vognen hos Epic.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 18/12-20 19:26, rettet 18/12-20 19:31 
Man får iøvrigt en ny $10 kupon, hver gang man benytter en (skal bruges på $14.99 spil eller der over), så alle deres spil til den pris er reelt $10 dollar billigere end listet:

HOW DO I RECEIVE MY FIRST $10 EPIC COUPON DURING HOLIDAY SALE?
Click on the ‘GET MY EPIC COUPON’ button. If you don’t click on the ‘GET MY EPIC COUPON’ button, you will automatically receive your first $10 Epic Coupon when you download a free game or make your first purchase during the promotional period.
If you already have a $10 Epic Coupon from the Holiday Sale, that coupon will be applied to your next purchase of any eligible game $14.99 or more,, and you’ll receive an additional $10 Epic Coupon.

https://www.epicgames.com/store/en-US/coupons/holiday-sale-2020

Oddworld remaket (New N Tasty) er dagens gratis spil.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
slk486slk486Skrevet 18/12-20 19:52 
la0s>
Skulle Immortals være godt?

Det synes jeg det er og indtil videre har jeg brugt mere tid på det, end noget andet spil på min PS5.
Det ligner Zelda, men spiller ikke rigtig som det, synes jeg. Kamp er mere tight og læner sig op af God of War. Puzzles er rimelig nemme, men sjove at udføre. Humoren er dog forfærdelig og bedst bare ignoreret :)
j/k
SumezSumezSkrevet 18/12-20 21:02 
Synes ikke jeg fik særlig meget Zelda vibes af traileren, ligner noget i stil med Kingdoms Of Amalur?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Bede-xBede-xSkrevet 18/12-20 21:11, rettet 18/12-20 21:17 
Der er også mange som siger, ligesom slk486, at det spiller anderledes, men på overfladen kan det sagtens minde meget om det:

https://youtu.be/BSuMZyCWqLQ
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
GreaseballGreaseballSkrevet 17/01-21 12:00 
Grandia HD Collection er på tilbud på Nintendo Eshop. 50% af prisen.

GRANDIA HD Collection
millenniummillenniumSkrevet 07/02-21 21:59 
Katamari Damacy REROLL til PS4.
Spar 30%. 153kr

Tid til at rulle igen :P

Link...
The medium is the message.
ExceptionExceptionSkrevet 08/02-21 19:04 
Tak for heads up. :)

Ville bare ønske at der var flere muligheder for at indstille kontrollen af den lille gut.
SumezSumezSkrevet 09/02-21 01:36 
Hvordan tænker du? Styringen er jo ret centralt i forhold til spillets koncept og gameplay.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
millenniummillenniumSkrevet 09/02-21 13:01 
Ja, jeg kunne heller ikke ønske mig en anden styrring. Af den lille gut.
The medium is the message.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 09/02-21 13:02 
:)
Spiller nu: Phantasy Star IV
ExceptionExceptionSkrevet 09/02-21 15:13 
Jeg synes at styringen med begge analog sticks forekommer kluntet.

Det viser sig faktisk at man KAN ændre styringen i spillet, på trods af at de fleste review sider ikke nævner dette, i kombination med deres omtale af den lidt aparte kontrol i spillet.

Efter at have prøvet den anden variant foretrækker jeg faktisk den oprindelige styring. :)

Havde spillet haft debut i dag, så havde styringen måske været anderledes - måske man endda havde kunne customize sin egen kontrol af spillet.

For mig virker lidt som hvis man prøver nogle af de første FPS spil på konsol. Der var styringen også lidt kluntet IMO - bevæg din karakter med højre analog, og sigt med venstre. Den styring er jo fuldstændig hedensk i dag. :)

Styringen i KD er ikke en gamebreaker for mig, men man kunne godt have opdateret styringen til anno 2021 fra de gamle PS2 dage.
SumezSumezSkrevet 09/02-21 16:05 
Det er også for dumt at den lille gut i Super Mario skal hoppe over hullerne osv. Hvis det var lavet i dag, kunne han bare svæve henover dem. :D
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ExceptionExceptionSkrevet 10/02-21 03:55 
En ting er gameplay, noget andet er styringen af gameplay.

Spil Super Mario Bros 2, så kan du vælge at svæve over dine omtalte huller. ;)
SumezSumezSkrevet 10/02-21 10:35 
Jamen måske misforstår jeg hvad det er ved styringen som du har et problem med? Det er derfor jeg spurgte ind til det, men du har ikke gidet svare på det. :)

Hele humlen i spillet er jo den måde man styrer den lille gut med to styrepinde, som en vogn hvor du kan styre hvert hjul selvstændigt. Det er med til at give en ret unik oplevelse af spillet, og jeg har meget svært ved at forestille mig hvordan man skulle kunne have udført det bedre.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 10/02-21 11:05, rettet 10/02-21 11:06 
Jeg synes nu det er forståeligt nok hvad der menes. Kontrollen kunne nemt være lavet meget nemmere ved at man kun styrede med venstre pind og havde kamera-kontrol på højre.

Lidt ligesom med survival horrors ville det være ødelæggende for gameplayet hvis kontrollen ikke satte begrænsninger. Hvis man kunne circlestrafe og hoppe som i Doom ville Resident Evil 7 være et fuldstændig anderledes spil. Man kunne godt argumentere for at kontrollen ville være bedre, men spillet ville også omvendt blive så let at spillet ville falde under FPS og ikke survival horror.
At man er nødt til at løbe væk, vende sig og sigte på stedet sætter nogle fantastiske begrænsninger (og er objektivt mere realistisk) som giver nogle fantastiske nervepirrende øjeblikke.

Kontrollen er også grunden til at jeg aldrig har dyrket Katamari ret meget, men jeg kan omvendt heller ikke forestille mig at den skulle være gjort anderledes.
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 10/02-21 14:54 
Så er jeg ikke med på hvad det er jeg skulle have misforstået :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 10/02-21 15:00 
Nej okay :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
ExceptionExceptionSkrevet 10/02-21 15:33 
Jeg synes at styringen med begge analog sticks forekommer kluntet.

Jeg kunne vel godt uddybe mere, men tænkte at de fleste ville forstå hvad der menes?

Det er derfor jeg spurgte ind til det, men du har ikke gidet svare på det

Nej Sumez, du begyndte at sammenligne gameplay design med styringen af selvsamme, og spillede en lille smule kæk i forsøget, hvilket er okay, da mit svar tilbage også var en smule kækt. :) Og svaret er ovenstående, at jeg finder styringen kluntet, altså ikke optimal ift. hvad den måske kunne have været. :)

Hvis man kunne circlestrafe og hoppe som i Doom ville Resident Evil 7 være et fuldstændig anderledes spil.

En måske lidt overdrevet sammenligning, men jeg forstår pointen. Og er til dels enig med den.

Jeg tror det bedste eksempel jeg kan komme med ifm. styringen er, at i MIN optik, så skal gameplay ikke være dikteret at styringen, muligvis på nær når man snakker VR osv. Her kan selve den "kropslige" indlevelse jo være en del af charmen.
Men udover det, så er Intuitiv og velovervejet styring ikke engang noget jeg lægger mærke til. Notér at folk næsten kun omtaler styring i et spil hvis den er lort.
Misforstå mig ikke, styringen i KD er ikke lort, men bærer blot præg af en tid før man muligvis prioriterede styring i spil mere generelt. Som mit eksempel med FPS i sin tidlige alder på konsol.

Et eksempel kunne være Gears of War. Uagtet om man kan li' spillet eller ej, så synes JEG at ingen har eller havde formået at lave et cover system så intuitivt og velfungerende som EPIC Games, da det første GOW udkom.
Det virker super, og fungerer skide godt sammen med det gameplay hvori det er implementeret.

Havde man forestillet sig at samme cover system var implementeret som det er i Metal Gear Solid, altså blot ved at læne sig op ad en genstand, så ville Gear of War IMO fungere...ja...kluntet, for at sige det mildt.
Dette ville man så også bare kunne tilskrive som en del af "gameplay" oplevelsen.

Så derfor forstår jeg din pointe "Konsolkongen", men man skal også passe på med, at det ikke bliver en undskyldning for reelt skod styring i et spil. Igen, KD er ikke særligt slem når man først lige få kodet hjernen til styringen.

Blot mine "2 cents" guys. :)

PS. Har gennemført KD i går, det var virkelig sjovt, men meget kort. :)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 10/02-21 15:48, rettet 10/02-21 15:52 
Det var heller ikke en undskyldning for dårlig styring. Blot et forsøg på en forklaring. Jeg synes kontrollen i næsten alle Resident Evil-spil er fremragende :)

EDIT: Jeg synes ikke din Metal Gear vs Gear of War-sammenligning holder. Det er to ret forskellige genrer, som også var min pointe.
Spiller nu: Phantasy Star IV
ExceptionExceptionSkrevet 10/02-21 19:57 
I kontekst til den sammenligning som drages er genren uvedkommende. Vi snakker om styringen, og mit eksempel går på en implementering af styring som sagtens kunne laves i GOW, men nok af gode grunde ikke er blevet det.

Enig i at styringen i RE spillende er ganske god, både 3P samt FP. :)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 10/02-21 21:04 
Det forstår jeg skam godt, men lad os være glade for at der ikke er MGS-styring i GOW :D
Det ville være forfærdeligt, ligesom hvis Doom havde RE-styring.

Men forestil dig det omvendte, at MGS havde GOW-styring. Det ville smadre konceptet fuldstændig da man meget nemmere ville kunne skyde sig ud af enhver situation.
Krøblet kontrol virker kun for nogle genrer ;D
Spiller nu: Phantasy Star IV
millenniummillenniumSkrevet 10/02-21 22:04 
Spil nu bare noget Katamari Damacy. :-D

Det er skide hyggeligt.
The medium is the message.
ExceptionExceptionSkrevet 10/02-21 23:52 
Er allerede gennemført. Lad os nu bare få en collection. :)
millenniummillenniumSkrevet 11/02-21 07:43 
Damacy var nok det eneste Katamari jeg nød at spille. Synes ikke rigtigt de andre holdte samme niveau. Og så er det bare det fedeste “coffee break spil” hvor man kan spille sine yndlingsbaner efter det er gennemført. :)
The medium is the message.
dRxLdRxLSkrevet 03/03-21 12:37, rettet 03/03-21 12:42 


Ratchet & Clank (2016) er gratis på psn.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
dRxLdRxLSkrevet 03/03-21 12:41 
Min gud, det er med dansk tale!

Hvor mange andre hæderlige Ps4 spil er der det også har dansk tale?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
millenniummillenniumSkrevet 03/03-21 16:43 
Virkelig et simpelt, rart, robust og underholdende spil.
The medium is the message.
ExceptionExceptionSkrevet 04/03-21 13:34 
Med dansk tale ligefrem?

Det har jeg godt nok aldrig prøvet i et spil før. Har et par stykker som kører med danske tekster, specielt fra
Ubisoft.

Jeg ved ikke hvad det trigger i mig, men jeg bryder mig faktisk ikke om, at nyde spil på mit eget sprog. Foretrækker klart engelsk, både mht. tekst og tale.

Glæder mig dog til at prøve R&C. :)
XiwanaXiwanaSkrevet 04/03-21 13:50 
Ratchet & Clank-genudgivelsen er et skønt spil. Flere af Disney-spillene i PS1-generationen havde også dansk tale.

Herkulade-drik!
[inspirational quote here]
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 04/03-21 16:10 
Jeg spillede det igennem med engelsk tale, så det kan I nok også? Kan godt være det afhænger af maskinens sprog?
Spiller nu: Phantasy Star IV
ExceptionExceptionSkrevet 04/03-21 16:58 
Herkulade-drik!

Jeg respekterer Disney ved at Danmark eksisterer, også inden for gaming-verdenen, men for pokker jeg kan ikke vænne mig til det. :P

Jeg spillede det igennem med engelsk tale, så det kan I nok også? Kan godt være det afhænger af maskinens sprog?

Far Cry 4 skriver stadig lidt på dansk, men selve stemmerne og tekst er på engelsk. Tror det danske er mellem loading sekvenser, achievements er også danske.
JmogJmogSkrevet 04/03-21 21:48 
Bare sæt konsollen til engelsk sprog, så følger spillene med.
GreaseballGreaseballSkrevet 05/03-21 08:56 
Xiwana>
Ratchet & Clank-genudgivelsen er et skønt spil. Flere af Disney-spillene i PS1-generationen havde også dansk tale.

Jeg kan huske at Sly Cooper spillene, hvert fald 2 og 3 blev udgivet med dansk tale og tekst på PS2. Kunne ikke vælge sprog så vidt jeg husker, ret mig gerne hvis jeg tager fejl. Men endte med at købe dem via England for at få de engelske stemmer.
På Xbox har jeg kun set det i et Burnout spil. Hvor al on-screen tekst var dansk. Det var ikke rart at se på. Fuld fart ned af en amerikansk motorvej og så står der "GNUBBER" hen over skærmen når man ramte autoværnet.
837 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig