X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Tilmelding til SSKT12


Svar
JuggernautJuggernautSkrevet 24/05-14 11:47, rettet 01/10-14 07:18 
Så er tiden inde til at få styret sine abstinenser og mødes endnu en gang til det 12. træf på den sjællandske jord.

Adresse er:
Brolæggervænget 14
4700 Næstved

Bus nr. 640 fra Næstved Station kører lige til døren. Husk at stå af ved Industrivangen! Køreplan er nederst i indlægget.

Hvornår:
Fredag 3/10 - søndag 5/10. Dørene er åbne fra fre... Se hele indlægget


Bus 640
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
519 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 > »

Svar
SumezSumezSkrevet 11/07-14 16:36 
Brian, du har tidligere funderet over streaming på træf. Ved du om vi kommer til at have den nødvendige upstream på netforbindelsen til det?

Jeg kommer til at test mit streaming setup her i aften (følg med på Twitch :)), og hvis det fungerer som det skal, vil jeg overveje at tage det med til SSKT12.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JuggernautJuggernautSkrevet 11/07-14 18:15, rettet 11/07-14 22:53 
Vi har intet købt endnu og det er egentlig bare fordi at vi er for dovne. Planen er at der skal købes en router (den som Daniel har omtalt i tidligere tråd) og så forsøger vi os med den.
Hvis dit setup kommer til at spille, kunne det være super at have som backup, men vi kan da lige tage den når datoen nærmer sig.

Edit: jeg ved ikke lige hvad der skete, men jeg læste dit indlæg som værende omkring netværk:-) Jeg glæder mig til at høre om dit setup fungerer.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
nerosnerosSkrevet 26/07-14 20:41 
Husker i det ;D

The Killing Blade PLUS Tournament

Grand Final at SSKT10
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 26/07-14 21:06 
Haha, snakkede lige med Tomas om det forleden dag, ingen af os kunne huske hvad det hed, det spil han vandt turneringen i :D
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 26/07-14 21:39, rettet 26/07-14 21:39 
Tomas er jo Grand Master nu!

Måske det er på tide, at der er en som udfordre The Killing Blade Champ til SSKT12 ;-)
Bashful Neophyte
--Skrevet 28/07-14 19:00 
YAY!
Fik lige et opkald fra min kære farmand, som fortæller at de drager en tur til KBH og besøger min faster i samme weekend som der er SSKT. For mig betyder det, at jeg har kørsel _hele vejen_ tur / retur, hvilket gør at jeg ikke behøver at pakke let, eftersom jeg nu slipper for alt offentligt transport.

Snupper min PS2 med HDD med, samt min Consolized Taito F3. Tænker også at tage min Mega Drive med.
Spiller nu: Animal Soccer World
DarkbeatDarkbeatSkrevet 28/07-14 22:43 
Fedt! Godt med arkade!
Jeg er ikke helt sikker på hvad jeg tager med endnu.
SumezSumezSkrevet 29/07-14 07:43 
Jeg tager en SNES med, og et par F3 spil.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HankyHankySkrevet 29/07-14 07:57 
Jeg må hellere få meldt mine brødre på, nu de ikke selv kan finde ud af det :D

SofticeAllan
Catalyst
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
SumezSumezSkrevet 29/07-14 09:57 
Jeg vil også gerne tilmelde en kammerat:

Svavar
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ElgenElgenSkrevet 29/07-14 13:57, rettet 29/07-14 13:59 
Sejt... Svavar vil elske det der };-P

EDIT: ...og vi, at have Svavar med };-P
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
SumezSumezSkrevet 29/07-14 14:09 
Jep, han passer perfekt ind i selskabet :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 29/07-14 14:39 
Har han været med før? :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 29/07-14 15:33 
Nope, han er en af de lokale arkade-gutter :) Han er fuldstændig sindssygt dygtig til old-school spil.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ElgenElgenSkrevet 29/07-14 15:33, rettet 29/07-14 15:36 
Nope, men fast "inventar" og DonkeyKong-killscreen-mester i ChassisArcade...
https://www.youtube.com/watch?v=k3u4ycSptsk

EDIT: For langsom...
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 29/07-14 15:38 
Sejt :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
nerosnerosSkrevet 29/07-14 17:24 
Hvor mange tilmeldte er vi op på nu?
Bashful Neophyte
KroeboCopKroeboCopSkrevet 29/07-14 19:24 
Jeg håber på at komme næste gang :=)
Hoid to colony C05 where the computer is...
SumezSumezSkrevet 30/07-14 11:04 
Juggernaut>
Edit: jeg ved ikke lige hvad der skete, men jeg læste dit indlæg som værende omkring netværk:-) Jeg glæder mig til at høre om dit setup fungerer.

Det fungerede perfekt. Det eneste problem var at jeg kun havde en enkelt nearfield mikrofon (som til gengæld er supergod til at ignorere baggrundsstøj), som vi var nødt til at skrue op til 200% lydstyrke så jeg kunne placere den på bordet og stadig optage hvad folk sagde, hvilket naturligvis går ud over lydkvaliteten. Webcam og optagelsen af spillet, og problematikken mellem at synce de to fungerede over al forventning.
Resultatet kan ses på Svavars Twtitch kanal, for eksempel: http://www.twitch.tv/sneikarmokko/b/546626238
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JuggernautJuggernautSkrevet 30/07-14 11:38 
neros>
Hvor mange tilmeldte er vi op på nu?

24.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
nerosnerosSkrevet 30/07-14 17:14 
Ok check!
Bashful Neophyte
JuggernautJuggernautSkrevet 31/07-14 20:50 
Ifm mobilskift har jeg desværre mistet alle mine kontakter. Feckin smarte elektronik. Kan i ikke smide en sms, så jeg kan få jer ind igen?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
T.L.OT.L.OSkrevet 01/08-14 08:37 
Jeg vil gerne med til træf, Hvis der stadig er plads.
JuggernautJuggernautSkrevet 01/08-14 11:00 
Masser Thor. Masser.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
delindedelindeSkrevet 08/08-14 00:38 
Til alle jer kære SSKT'ere...det ser ud til at vi for første gang I SSKT's historie kommer til at finde alternative lokaler for træffet. Grundet uheldige omstændigheder er vi kommet til at annoncere træffet førend vi var sikre på at lokaliteterne var fri. Det beror på misforståelser og diverse. Kort sagt, fejl blev begået, men ikke af mig, eh... Det betyder at vi agter at flytte træffet til andre lokaler. Nærmere betegnet til vores skytteklub, hvor vi kan leje lokalerne for weekenden. Det er lidt mere afsides, der er dog en Fakta i nærheden, men det er lidt uden for byen. Forhåbentlig kan vi få det til at fungere, der er køkkenfaciliteter og toiletter naturligvis. En god ting er at der er internet vi kan koble os på, så ingen bøvl som vi plejer. MEN, lokalet koster omkring det dobbelte af hvad vi er vant til...kan vi finde det i vore hjerter at ørle lidt ekstra op for at deltage? Normalt vil strøm og alt være inkluderet i lejen, mens der her afregnes stenhårdt, plus rengøring. Kan vi, for denne ene gangs skyld, enes om at vi betaler 100 kr. pr. m/k for at holde træffet i live, og så kan I alle få lov at tæske løs på den nidding der er skyld i denne ballade, så snart vi finder ud af hvem det er!?
Spiller nu: Joe Danger, LittleBigPlanet 2, Fallout: New Vegas
DarkbeatDarkbeatSkrevet 08/08-14 00:46 
Ja, hvorfor ikke?
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 08/08-14 00:58 
Intet problem for mig.

Er der stadig mulighed for at gå i bad?
Spiller nu: Phantasy Star IV
slk486slk486Skrevet 08/08-14 01:41 
Bestemt.
j/k
nerosnerosSkrevet 08/08-14 07:29 
Ok så :-)

Hvad gør vi med alle de hulens tunge CRT'er der skal fragtes?
Bashful Neophyte
nerosnerosSkrevet 08/08-14 07:30 
Konsolkongen>
Er der stadig mulighed for at gå i bad?

Du kan tage et bad i køkkenvasken ;-)
Bashful Neophyte
amnesiaamnesiaSkrevet 08/08-14 08:33 
SSKT12 med undertitlen "Guns and Games" - man bliver endnu mere ærgerlig over ikke at have mulighed for at deltage i nævnte weekend :)
Græsset ER grønnere på den anden side!
SumezSumezSkrevet 08/08-14 10:01 
Hvordan kommer man så til de nye lokaler fra stationen?
Vil der være skydevåben til stede i lokalerne? Ja sorry, men jeg har generelt et temmelig anstrengt forhold til våben.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 08/08-14 10:04 
Ja, der vil naturligvis ligge diverse bazookaer og automatrifler til fri benyttelse. Mon ikke også delinde kan finde et par håndgranater til konkurrencerne?
j/k
SumezSumezSkrevet 08/08-14 10:17 
Du er sjov
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 08/08-14 10:18 
Here all week.
j/k
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 08/08-14 10:33 
Jeg synes faktisk det var mega sjovt :D

Kom nu Sumez, lidt våben har aldrig skadet nogen.
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 08/08-14 10:35 
Den var i hvert fald sjovere :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DarkbeatDarkbeatSkrevet 08/08-14 11:51 
Jeg kan ikke forestille mig at der bliver opbevaret våben i jagtklubben, ellers ville der nok være indbrud hele tiden.
nerosnerosSkrevet 08/08-14 12:04, rettet 08/08-14 12:14 
Hvis der er skydevåben tilstede i lokalerne forbliver de aflåst....ellers kommer jeg ikke.
Bashful Neophyte
--Skrevet 08/08-14 12:10 
Og hvis der er knive i køkkenet må vi ikke stikke efter hovederne, kun maven. Kan vi ikke godt blive enige om det, elelrs bliver det hele for farligt?

Har altid gerne ville spille Duckhunt med et skarpladt lagtgevær. Ikke ødelæg det!!!!
Spiller nu: Animal Soccer World
nerosnerosSkrevet 08/08-14 12:13, rettet 08/08-14 12:13 
Spiser du mad med skydevåben?
Bashful Neophyte
--Skrevet 08/08-14 12:15 
Yep, intet så godt som en 6 løber ved bordet, til at sætte den rette stemning, og afgøre hvem der får den store bøf. Sådan en god gang Russisk roulette med 5 kugler, er et must til ethvert måltid.

Gør du ikke :O?
Spiller nu: Animal Soccer World
nerosnerosSkrevet 08/08-14 12:24 
Pas på:
http://www.youtube.com/watch?v=Uvz6cM_LeW4
Bashful Neophyte
scavengerscavengerSkrevet 08/08-14 13:19 
Sjit happens.
Jeg er stadig på selvom det koster 100,-
Nemo me impune lacessit
amnesiaamnesiaSkrevet 08/08-14 13:46 
Tilmelding til SSKT12
Græsset ER grønnere på den anden side!
ElgenElgenSkrevet 09/08-14 08:01, rettet 09/08-14 08:11 
Jeg er også på... selve prisen for træffet udgør alligevel kun en lille brøkdel af mit samlede træfbudget (togbilletter, pizza, humle, slik, chips osv).
Men jeg vil også meget gerne høre, hvordan man kommer dertil fra stationen med offentlige transportmidler (kan generelt ikke lide at skulle være afhængig af, at een eller anden skal hente eller aflevere mig ved stationen).
@Sumez: Jeg har gået til skydning hele min barndom, og forstår godt din bekymring. Men hvis der opbevares våben i foreningen, skal det lovmæssigt ske i et aflåst sikret og godkendt våbenskab/-rum. Og våbnene må *kun* komme ud af rummet ifm. transport, vedligehold og (ja, naturligvis) skydning til et arrangement i foreningen...
@DarkBeat: Er iøvrigt ret sikker på, at der udelukkende er tale om baneskydning og ikke en jagtklub };-P Kæmpe forskel på at skyde på skiver og så på levende væsner imo...men mange har det med at overse den og slå alt over een kam...
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
slk486slk486Skrevet 09/08-14 11:55 
I forhold til transport har jeg ikke noget imod at køre lidt frem og tilbage.
j/k
JuggernautJuggernautSkrevet 09/08-14 12:15 
Der kører bus lige til døren fra stationen. Det tager bare lidt længere tid end den vante udgave.
Hvad angår våben, er de naturligvis låst inde og der bliver ingen adgang til dem. Man er meget obs på sikkerheden.
Der er desværre ingen mulighed for bad derude. Der er toiletter, køkken og køle/frys. Man er naturligvis velkommen til at låne mit bad derhjemme. Ca.5 min derfra.
Vi fragter alle CRT derud på trailer, så der er stadigvæk adgang til dem.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 11/08-14 23:33 
Lyder super :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
DarkbeatDarkbeatSkrevet 11/08-14 23:46 
Hvad med borde og stole? Det er begyndt at være lidt stramt med begge dele i de lokaler vi plejer at bruge, men er der flere det andet sted?
519 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig