X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Rygter om at streaming apps vil droppe krav om Live Gold


Svar
JmogJmogSkrevet 13/05-14 14:51 
Kilde:
http://www.eurogamer.net/articles/2014-05-13-microsoft-to-remove-xbox-live-gold-paywall-for-streaming-apps

Det ville være skønt, hvis det holder. Jeg er snart færdig med at spille Titanfall og så eksisterer mit abonnement kun for at kunne køre HBO Nordic på 360'eren.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 13/05-14 16:36 
Ja det ville være en super nyhed. Det har aldrig givet mening at det var påkrævet :/
Spiller nu: Phantasy Star IV
Bede-xBede-xSkrevet 13/05-14 19:38 
Alle andre enheder tilbyder det gratis, så det har altid været underligt, at det var anderledes hos Microsoft.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 13/05-14 19:57 
Er bekræftet nu:

Popular entertainment apps will be available for all Xbox 360 and Xbox One owners. Xbox 360 has been a leader in delivering entertainment experiences for years, with over 170 global entertainment apps and experiences available today. We’re constantly adding new partners and experiences to the growing catalog on Xbox One. Coming in June, anyone with an Xbox will be able to access popular entertainment experiences – whether or not you have an Xbox Live Gold membership. This includes great gaming apps like Machinima, Twitch and Upload, popular video services like Netflix, Univision Deportes, GoPro, Red Bull TV and HBO GO, sports experiences like the NFL app for Xbox One, MLB.TV, NBA Game Time, NHL Game Center and more.*** Microsoft experiences including Internet Explorer, Skype, OneDrive and OneGuide will also be available to all Xbox customers.**** You can find a full list of apps and features that will be available below.

http://news.xbox.com/2014/05/xbox-delivering-more-choices

Vil de ligefrem til at konkurrere? :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
JmogJmogSkrevet 13/05-14 21:35 
Selv Games With Gold ser konkurrencedygtig ud fra næste måned.

Dejligt at Sonys success endelig får dem til at konkurrere aggressivt. Forbrugerne vinder.

Det bliver en skøn konsolgeneration.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig