X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Call of Duty (2014)


Svar
DarkbeatDarkbeatSkrevet 02/05-14 11:11 
Til alles store overraskelse kommer der et nyt Call of Duty, denne gang udviklet af Sledgehammer studios der tidligere har været med til at lave Modern Warfare 3. Det bliver spændende at se om de kan løfte opgaven alene for det er jo ikke til at vide hvad et studie består af idag med talent der ryger ind og ud hele tiden.

Anyway, en trailer er blevet leaket på nettet idag der afslører at Kevin Spacey spiller en prominent roller i historien.

http://www.destructoid.com/call-of-duty-advanced-warfare-leaked-see-the-first-video-and-images-274126.phtml
slk486slk486Skrevet 02/05-14 11:15 
Kevin Spacey = Day 1.
j/k
DarkbeatDarkbeatSkrevet 02/05-14 11:18 
Jeg håber at campaign bliver lidt i stil med Black Ops 2: Sådan lidt åbent med forskellige slutninger.
Ghosts var lidt en kedelig affære og en lidt skrabet pakke i forhold til hvad man ellers plejer at få med i et Call of Duty spil.
BeanoBeanoSkrevet 02/05-14 11:20, rettet 02/05-14 11:30 
Meh, der skal meget mere end Spacey til for at få mig på COD-vognen :O
DarkbeatDarkbeatSkrevet 02/05-14 11:25 
Ja, COD er efterhånden ved at være Fifa med soldater, så jeg syntes det er fair nok ikke at være interesseret i det længere :)
slk486slk486Skrevet 02/05-14 11:28 
Darkbeat>
Ghosts var lidt en kedelig affære og en lidt skrabet pakke i forhold til hvad man ellers plejer at få med i et Call of Duty spil.

Pudsigt nok er Ghosts campaign den der har interesseret mig mest. Fuldstændig ligeglad med deres tossede mexicaner krig, men en faldefærdig jord er cool.
j/k
DunwichDunwichSkrevet 02/05-14 12:08 
Interessant navn, Advanced Warfare. Forhåbentligt med samme kvaliteter som Modern Warfare, og ikke som noget af det skrammel Treyarch har begået.
ProzelProzelSkrevet 02/05-14 12:31 
Mens MW1 og MW2 er det bedste i serien, så er Black Ops 2 betydelig bedre end Ghosts og MW3. Man kan godt mærke, nøglepersonerne smuttede fra IW efter MW2, samtidig med Treyarch har forbedret sig gevaldigt.

Sledgehammer har været med indover i både MW3 og Ghosts, så jeg forholder mig skeptisk indtil videre, selvom idéen med Advanced Warfare lyder helt ok.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 27/05-14 00:46 
Så kan ARMA og den slags fanmer godt pakke sig, for NU er der realisme og teknologi!

...One of those is a 3D Printer Rifle. Note that this is not a gun which has been created through 3D printing, which is possible today, but a gun that 3D prints its ammunition on-the-fly in the weapon's chamber.

http://www.gamespot.com/articles/call-of-duty-advanced-warfare-s-futuristic-weapons-include-3d-printer-gun/1100-6419872/
slk486slk486Skrevet 27/05-14 01:18 
Det er videreudviklingen af teknologien i Payday 2, der giver ammo ud af fotokopimaskinerne.
j/k
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig