X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Årets spil 2013 afstemning


Svar
Play:RightPlay:RightSkrevet 13/01-14 23:13, rettet 04/02-14 13:47 
Afstemningen om Årets spil 2013 løber over tre runder. De nominerede er inddelt i fire sammenhængende grupper, hvorfra de to med flest point går videre til semifinalerne. Herfra går igen de to bedste fra hver afstemning videre til finalen.

Der skal i hver afstemning fordeles hhv. 3, 2 og 1 point, på de tre spil man mener fortjener æren. Alle point skal fordeles, og man kan ikke give ... Se hele indlægget
103 emne(r).
« < 1 2 3

Svar
OlimarOlimarSkrevet 01/02-14 20:02 
SM3DW, LOZ, TR
SumezSumezSkrevet 01/02-14 22:20, rettet 01/02-14 22:20 
KillerBean2>
Det er også derfor, de altid vinder. Jeg bryder mig ikke voldsomt meget om det, men på den anden side kan jeg heller ikke lade være med at respektere det i én eller anden facon.

Ja, lige netop i SM3DW er dog svært at sætte en finger på, da det til trods for den traditionelle tilgansvinkel er propfyldt med originalitet og fantasi. Men synes det har nogle andre småproblemer, så det bliver "kun" til en tredjeplads fra mig.

Zelda er stadig mit årets spil... Ganske enkelt kun fordi det er det spil i år der har været sjovest at spille.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
AzzkikrAzzkikrSkrevet 03/02-14 16:00 
Zelda, Mario og TLOU (har ikke spillet TR, så vil ikke stemme på det selvom jeg tror det er bedre end TLOU der imo skuffede)

En rimelig fesen "årest spil" finale imo, ikke at spillene ikke fortjener at være der, men mere at det bekræfter hvor ringe et spilår 2013 var.
103 emne(r).
« < 1 2 3

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig