X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Nyt Alien-spil fra SEGA


Svar
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 07/01-14 17:51, rettet 07/01-14 18:13 
Nyt Alien-spil fra SEGA
Spillet skulle komme i år (2014) Lige nu er det Windows, Xbox 360, Xbox One, PlayStation 3, PlayStation 4 som får spillet.

Folk der står bag spillet er Sega og Creative Assembly.
Et survival horror-spil. Med kun 1 Alien.

Kom nu FFS, fuck det ikke op!! :O
https://www.youtube.com/watch?v=0O5rRm1RquA
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 07/01-14 18:00 
Damn det kunne godt blive en instant classic, hvis det ikke fuckes op :O
Spiller nu: Phantasy Star IV
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 07/01-14 18:09, rettet 07/01-14 18:14 
Cool at det kommer i år.
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
SonicSonicSkrevet 07/01-14 18:24 
Man tør næsten ikke tro eller håbe, men det ser jo rigtigt ud so far.
Parental Advisory: Explicit Lyrics
nerosnerosSkrevet 07/01-14 18:37, rettet 07/01-14 18:37 
Holy....!

Fandme gode nyheder!

Håber godt nok ikke de ødelægger den her mulighed.....igen ;-)
Bashful Neophyte
XiwanaXiwanaSkrevet 07/01-14 18:41 
Det ser godt ud, indeed. Slender Man gå hjem og vug!
Håber inderligt på, at Creative Assembly er opgaven voksen. De har vist mest (hvis ikke udelukkende) erfaring med RTS-genren - med undtagelse af Viking: Battle for Asgaard fra 2008, som jeg dog ikke har prøvet.
[inspirational quote here]
SumezSumezSkrevet 07/01-14 18:42 
Er det ikke dem der lavede det gamle Stunt Racer? :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
XiwanaXiwanaSkrevet 07/01-14 18:45, rettet 07/01-14 18:46 
Jo, og FIFA International Soccer (1993) til DOS, Rugby (2001) til PS2, Stormrise(2009) til 360/PS3 og Total War: Rome II (2013), der netop blev kritiseret for ringe AI. Det tegner godt... ;)
[inspirational quote here]
SonicSonicSkrevet 07/01-14 19:12 
Ok, jeg syntes gnisten tager lidt af her :)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
FancyPantsFancyPantsSkrevet 07/01-14 20:52 
Bleh. Survival horror som det fremstilles her, får det bare til at lyde som advanced Amnesia in space :\
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
ViolatorViolatorSkrevet 07/01-14 20:59 
Håber Gearbox er med inde over dette projekt - de klarede jo opgaven til UG sidst :)
SonicSonicSkrevet 07/01-14 21:47 
@Fancy, tænker lidt a'la samme retning faktisk.
Parental Advisory: Explicit Lyrics
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 07/01-14 22:42 
Lidt mere info
http://www.gametrailers.com/videos/gvykqi/alien--isolation-debut-interview
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
WehnerWehnerSkrevet 07/01-14 23:17 
Jeg er klar. Igen. Sucker.

I hvert fald anderledes at se en video på seks minutter, uden at der bliver løsnet et skud.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
BeanoBeanoSkrevet 07/01-14 23:23 
Jeg er forsigtig optimist - ka' li' præmisen, survival-horror fokuset og ingen Pitchfork i nærheden.
millenniummillenniumSkrevet 07/01-14 23:42 
Én alien. Det er fandme et dristigt skridt i et skydegalt spilmarked. I like!!
The medium is the message.
WehnerWehnerSkrevet 08/01-14 00:03 
Det er noget af en udfordring for udviklerne, for selvom man synes, det lyder spændende nu, kan kan godt i løbet af en fuld kampagne komme til det punkt, hvor man skriger "GIV MIG EN PULSE RIFLE NAO!!!1!!" Men lad os håbe, det lykkes for dem, at holde det interessant hle vejen, for det ser spændende ud.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
slk486slk486Skrevet 08/01-14 00:49 
Efter at have set interviewet er jeg sgu også hyped igen. Dammit. Ja - sucker.
j/k
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 08/01-14 01:06, rettet 08/01-14 01:18 
Mere info
https://www.youtube.com/watch?v=2DbBu4Xn7mY

trailer:
https://www.youtube.com/watch?v=XQFPasyhF1w

Mere gameplay
https://www.youtube.com/watch?v=VXFBsvg61f0

Nyt Alien-spil fra SEGA
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
millenniummillenniumSkrevet 08/01-14 09:24 
Jeg ville være meget mere rolig hvis det var Crystal Dynamics der producerede.
The medium is the message.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 08/01-14 09:42 
Totalt kick-ass med et ordentligt alien spil. Jeg er ikke så meget til horror spil, men set i lyset af hvor populære spil som Penumbra, Amnesia og Outlast er, så syntes jeg tidspunktet er rigtigt for at lave et sådan spil.

Jeg håber dog ikke at det høje budget til spillet betyder at forventningerne fra alle parter er skruet for højt op.
I gameplay videon Chronos har lagt op er der en god pointe med at det ville passe godt som et 4 timers spil, måske til omkring 15 Euro, men nu må vi se.
slk486slk486Skrevet 08/01-14 09:45, rettet 08/01-14 09:46 
Det kan han vist ikke udtale sig om endnu [vedkommende med pointen] :)
j/k
DarkbeatDarkbeatSkrevet 08/01-14 10:04 
Jeg tænkte bare i forhold til hvor meget der sker i spillet.
Jeg siger ikke at man SKAL skyde noget i et spil for at føle at man har det sjovt... Jeg er faktisk lidt imod at den brede industri og "gamerzzzz" har det sådan, men jeg er bare ikke sikker på at "Gone Home with Aliens" kan holde pusten i 6-8 timer. :)
slk486slk486Skrevet 08/01-14 10:12, rettet 08/01-14 10:44 
Nej, det kan sagtens være, men det kommer vel helt an på hvor meget indhold der reelt er og hvor medrivende det indhold er - om det holder sig interessant og kan fastholde dig (og mig ;) ). Jeg mente bare at vedkommende jo slet ikke kan udtale som om det endnu, hvorvidt det ville passe bedre som et 4 timers spil. Der er mange eksempler på spil, med masser af action, som jeg gerne havde set væsentligt kortere fordi det bliver repetitivt og padded. Mængden af gameplay burde være focus istedet. Man kan være bekymret, men ligefrem at udtale at "jeg vil hellere have det som et 4 timers spil" eller "problemet er længden"... Det irriterede mig :)
j/k
SumezSumezSkrevet 08/01-14 11:42, rettet 08/01-14 11:42 
Jeg er så meget mere frisk på det her end jeg ville være på et "ordentligt" Colonial Marines. Selv inden udgivelsen, var der absolut intet der tiltalte mig ved CM - endnu en space marine FPS, hvor man skyder aliens? Dem har vi efterhånden en del af, og jeg kan ikke se at et Aliens skin kan gøre den store forskel.

Det her ligner i større grad et spil der har taget udgangspunkt i hvad der gør Alien til en spændende film, og forsøgt at genskabe en tilsvarende oplevelse i spilform. Det synes jeg er uendelig meget mere interessant, så det er lidt uforståeligt for mig hvorfor nogle folk ønsker at det skal være mere som alle andre spil, og vil have en pistol så de kan skyde alien'en...
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
jaesjaesSkrevet 08/01-14 12:41, rettet 08/01-14 12:43 
Ja, konceptet er dejligt! Det kan blive et meget spændende spil, hvor man skal samle ting og skrammel, der kan bruges til hjemmelavede fælder og våben. Og et "ægte" gyserspil, hvor gyset er mere i spillerens (under)bevisthed end i fjæset. Jeg er i hvert fald klar med stor pakke voksenbleer.
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 08/01-14 18:10 
Kommer ikke til wii U
http://m.ign.com/articles/2014/01/08/sega-confirms-alien-isolation-isnt-coming-to-wii-u
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
slk486slk486Skrevet 08/01-14 18:24 
Næh, for øjeblikket er det kun Ubi, der porter (mere eller mindre vellykket) til Wii U.
j/k
XiwanaXiwanaSkrevet 08/01-14 19:13 
... og Capcom (Monster Hunter 3 Ultimate), Criterion (NFS: MW), Traveller's Tales (Lego Marvel Superheroes) og Square Enix (Deus Ex: HR, Director's Cut).
[inspirational quote here]
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 08/01-14 19:54 
Monster Hunter 3 kører da ret ringe :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
XiwanaXiwanaSkrevet 08/01-14 20:29 
Nå, det undskylder jeg. Har ikke selv prøvet det; men erindrer ellers, at det fik en fin modtagelse af såvel kritikere som fans.
[inspirational quote here]
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 08/01-14 21:03 
Jeg tror folk har haft det vildt over at det kører 1080p, men frameraten er så desværre også derefter :/ Men det er ikke uspilleligt, slet ikke :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
slk486slk486Skrevet 08/01-14 21:05 
Nej, det er ganske fornøjeligt.
j/k
Crystal DragonCrystal DragonSkrevet 09/01-14 01:55 
Vi holder øje med dig, Sega, vi holder øje med dig.

Jeg er godt nok også hyped på det her. Ser ud til at de endelig har fattet at Alien filmene lægger mere fokus på gyset end på action. Om det så var en direkte ripoff af Amnesia hvor monsteret er Necromorphen og det gamle slot var udskiftet med en rumstation, så ville jeg nyde det til fulde - fordi hvis jeg skal være ærlig så ligner det jeg har set at de har bygget en mod til Amnesia xD Men det er slet ikke en dårlig ting.

Jeg glæder mig!
Anime otaku by heart - Gamer by soulSpiller nu: InFamous: Second Son, DanganRonpa 2: Goodbye ...
DeluxScanDeluxScanSkrevet 09/01-14 08:30 
Wow, en fjende og så ellers tyk stemning. I like!
Det er da om noget modigt, og det bliver da vist det spil, der får mig ud og købe en PS4.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 09/01-14 20:11 
Kan godt li at de holder fast i Alien historien! Med at man spiller som ripley's datter i Isolation.
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 23/01-14 19:31 
Ten Facts About Alien Isolation
https://www.youtube.com/watch?v=ebJ9mJCdto4
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig