X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Fallout 4


Svar
NaieraNaieraSkrevet 24/11-13 16:23 
Endelig, endelig, ENDELIG er der tilsyneladende en officiel annoncering på vej! Noget med 7. december.

Jeg glæder mig næsten mere til Fallout 4, end hvis Square kunne lave et RPG der var lige så godt som Chrono-serien, eller Final Fantasy på PS1. Hold da helt ferie hvor kan Fallout 4 blive fedt, på en next-gen konsol :)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
315 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 > »

Svar
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 19/11-15 09:51 
Nej som jeg kunne forstå er billed-opløsningen på texturer identisk efter moddet. Men jeg tænkte mere på om bump- og evt normal-mapping tager skade af halveret opløsning på texture-filen? :)

Hvor meget RAM har dit grafikkort?
Spiller nu: Phantasy Star IV
slk486slk486Skrevet 19/11-15 10:20 
Minder mig om UT, hvor der kom en "HD" texture pack og en texture compression patch. Så SÅ meget bedre ud, hvis man havde en kort der rent faktisk understøttede S3TC :)

Kribler lidt efter at spille Fallout 4 efterhånden, men forsøger at være standhaftig!
j/k
quadquadSkrevet 19/11-15 15:51 
Konsolkongen>
Nej som jeg kunne forstå er billed-opløsningen på texturer identisk efter moddet. Men jeg tænkte mere på om bump- og evt normal-mapping tager skade af halveret opløsning på texture-filen? :)

Hvor meget RAM har dit grafikkort?

1GB. Teksturerne er ikke helt identiske, vil faktisk mene at det er bump-mapping der har taget størst skade (eller så er de bare blevet så utydelige at der ikke længere fremgår dybde i teksturen). Kvalitetsforringelsen er heldigvis ikke nok til at man ser det undervejs, modsat framedrops der næsten gjorde det umuligt at spille.
Bede-xBede-xSkrevet 19/11-15 21:44 
1GB Vram må siges at være for lidt til den her generations AAA spil. 2GB er minimum. Vildt at det kan køre på så lidt.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
DarkbeatDarkbeatSkrevet 20/11-15 04:37 
Jeg gidder ikke selv rode med det dér building halløj, men det er der andre der gør.
Check dette imponerende projekt! :D

https://youtu.be/bxSw6iDSujg
Soren47Soren47Skrevet 04/12-15 22:55 
Har I fundet nogle settlements, som har et stort areal, har mulighed for vand og hvor der er så få som muligt bygninger?

Sanctuary er fx ret stort, men det irriterer mig grænseløst at man ikke bare kan fjerne alle de gamle huse...
FancyPantsFancyPantsSkrevet 04/12-15 23:10 
Kan den gamle drive-in biograf bruges, eller er det lige småt nok?
Hvis du fjerner alle tønderne med radioaktivt affald i midten, får du en brugbar vandkilde.
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
NaieraNaieraSkrevet 04/12-15 23:32 
Det er muligt at bygge fundamenter fra bunden. Så store som der nu er plads til, vil jeg tro. Ellers er der fem huse som kan fjernes helt.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Soren47Soren47Skrevet 04/12-15 23:43 
Jeg ville gerne have et større sted, men den gamle Drive-in er nok det bedste ja. Tak. :)

Jeg ville bare gerne have et stort område uden en masse bygninger som bare er i vejen. Man kan lave nye fundamenter, ja, men alle de grimme huse i Sanctuary er i vejen for større projekter. :)
BeanoBeanoSkrevet 09/12-15 13:06 
Ny patch forbedrer performance på PS4.

http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2015-fallout-4-patch-boosts-ps4-performance

https://www.youtube.com/watch?v=oL5-nYt2Rvw
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 09/12-15 19:48 
Fedt :)

Jeg var lidt bange for at det var noget der ville tage evigheder med en performance patch, siden Bethesda udtalte at de hellere ville lave mange små patches end få store.
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 12/12-15 11:39 
Mere om 1.02 patchen:
http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2015-fallout-4-patch-102-the-good-the-bad-and-the-ugly
NaieraNaieraSkrevet 23/12-15 13:28, rettet 23/12-15 15:15 
Jeg blev nødt til at tage næsten 48 timers pause fra Fallout 4, her over weekenden. Jeg havde "kun" spillet 120 timer siden launch, men jeg er ret sikker på, at det var det, der ødelagde min nattesøvn :p På grund af sådan noget famillenoget over julen, så kommer tempoet helt naturligt lidt ned over de næste dage, hvilket nok er fint.

I går havde jeg mit andet egentlige crash. Cirka et minut efter det hele var loadet ind, på vej fra Sanctuary til Thicket Excavations. Det første crash var 125 timer tidligere, da jeg først skulle op på taget af museet, hvor den der vertibird og den første power armor var.

Der har været andre glitches undervejs, men for et spil der ifølge nogle (som ikke har spillet det) skulle være så befængt med fejl, at de har valgt at vente med at spille det, så synes jeg det er OK :)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
WehnerWehnerSkrevet 23/12-15 13:47 
Bethesda-haterne ynder altid at overdrive. Det er også min klare erfaring.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
OdinOdinSkrevet 23/12-15 14:35 
Naiera>
Der har været andre glitches undervejs, men for et spil der ifølge nogle (som ikke har spillet det) skulle være så befængt med fejl, at de har valgt at vente med at spille det, så synes jeg det er OK :)

Jeg elskede dit screenshot med Brahmin i stuen. Jeg oplevede nøjagtigt det samme i Sanctuary Hills, men her havde Carlas Brahmin besluttet at parkere sig ovenpå min weapons workbench. ^_^
Det faldt min desværre aldrig ind at tage et screenshot.

Det sagt, så er jeg enig. Jeg har også lagt et meget stort antal timer i det (jeg har ikke check på hvor mange, men jeg har da høstet halvdelen af spillets trophies, hvis det er nogen indikation) og ingen af de bugs jeg har oplevet har været game-breaking, men mest været af den komiske WTF-slags - ligesom i Grand Theft Auto-spillene og andre open world titler med fysik. Jeg har fandemig fået god valuta for min penge, synes jeg. Og jeg har stadig størstedelen af de større sideplot og story-missions til gode. Heldigvis holder vi jul derhjemme og jeg er velsignet med en kone, der nyder at sidde med på sidelinjen og forbyder mig at holde pause fra spillet bare fordi højtiden er over os.
FancyPantsFancyPantsSkrevet 23/12-15 15:08 
Vil det sige, at det faktisk ikke er meningen, at Trashcan Carlas brahmin skal bo permanent på taget af det store gule hus i Sanctuary?

Kan ikke engang huske om den er forsvundet nu, efter jeg byggede foderstationen der hiver andre trade caravans forbi.
Cricket er min favorit, selv før jeg fandt ud af at Ashly Burch er hendes voice actor.
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
OdinOdinSkrevet 23/12-15 15:18 
Cricket er min favorit, selv før jeg fandt ud af at Ashly Burch er hendes voice actor.

Shit - det anede jeg ikke engang! Jeg elsker Cricket når jeg en sjælden gang støder på hende og hendes posse ude i wasteland. Idet jeg elsker Ash og har set samtlige HAWP-episoder, så det er utroligt, at jeg ikke har lavet koblingen.
NaieraNaieraSkrevet 23/12-15 15:20 
Cricket giver mig myrekryb ;) Mange af de andre små bebyggelser har brahmin, men der er ikke kommet nogle til Sanctuary :(

Jeg har over 60% af trofæerne. Det eneste jeg mangler er lommetyvsgranat, 14 bobblehoveder og ellers de missionsrelaterede.

Benevolent Leader var et dårligt trofæ at smide ind blandt en række meget fornuftige opgaver. Jeg elsker min bebyggelse i Sanctuary Hills, men det var noget fis at lave 16 klinikker og bruge over to timer på at se happiness-måleren arbejde sig op igennem halvfemserne. Den dag kom jeg meget sent i seng, eller rettere, meget tidligt om morgenen i seng.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
OdinOdinSkrevet 23/12-15 15:52 
men det var noget fis at lave 16 klinikker og bruge over to timer på at se happiness-måleren arbejde sig op igennem halvfemserne.

Jeez! Er det virkelig nødvendigt at lave så mange klinikker for at kunne ramme de 100%? Jeg har også arbejdet aktivt på det trofæ i lang tid, men hvis det er dét der skal til, tror jeg næsten ikke jeg gider besvære mig. Jeg synes i forvejen jeg har langt sværere ved at tjene kapsler i dette spil end de forrige. Både i Fallout 3 og New Vegas var jeg holden mand allerede længe før jeg trak mig tilbage. I Fallout 4 synes jeg næsten jeg vender hver en øre. Ak, ja - de der armor-stykker som KL-E-0 ligger inde med i Goodneighbor er nærmest bare en pipe(rifle) dream lige nu. Suk.
FancyPantsFancyPantsSkrevet 23/12-15 17:06 
Naiera>
Cricket giver mig myrekryb ;) Mange af de andre små bebyggelser har brahmin, men der er ikke kommet nogle til Sanctuary :(

Den brahmin jeg har i Sanctuary, er der også kun fordi jeg købte den af en tilfældig NPC jeg mødte et sted, og så har den fået et badekar at glo på, tæt ved mine planter.

I forhold til at lokke flere traders til byen, så skal du bygge en Trade Caravan Post, før andre end Skraldespands Carla kan dukke op... Hvis du altså ikke allerede har bygget den.
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
NaieraNaieraSkrevet 23/12-15 17:37 
Hvordan bygger man sådan en? Jeg er aldrig faldet over muligheden. Måske er det noget du har fået med det der livsstilsmagasin? Dem har jeg kun fundet et par stykker af.

Jeg refererede også blot til brahmin uden oppakning. Så længe Carla er der halvdelen af tiden, så er det ikke noget problem. De fem lvl 3 butikker har jo også rigeligt med caps.

Har I købt Junkyard Dog? Hun har et hundehus ved siden af Dogmeats, der i garagen hvor der plejer at stå en power armor station ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
NaieraNaieraSkrevet 23/12-15 17:44, rettet 24/12-15 04:09 
Odin: Der er andre muligheder end Sanctuary. Den nemmeste skulle være at lave en lille bebyggelse i Red Rocket-stationen få hundrede meter fra Sanctuary. Men det kræver nok stadig at man hænger ud en del, mens de sidste ti point tikker ind. Jeg SKAL have min første platin med det her spil, så jeg blev nødt til at knække det trofæ.

Prøv i øvrigt at sælge ammunition. Det kom jeg langt med. .38 er noget bras, men man løber jo snildt rundt med et par tusinde inden længe. Husk ikke at sælge .308, da den mest kraftfulde Combat Rifle bruger dem ;)

Jeg skulle i øvrigt lige forsvare Sommerville Place. Den helt nede ved The Glowing Sea. Det var kraftedemig FIRE Super Mutant Primus. Det var som sådan ikke noget problem, men i forhold til alle andre fjender er de helt vildt hårdføre. Med min fuldt opgraderede Combat Rifle kan jeg end ikke nedlægge dem med en hel omgang AP. Til sammenligning er det lang tid siden, at jeg er løbet ind i en Deathclaw der kunne klare noget der ligner samme mængde skade.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 23/12-15 19:40, rettet 23/12-15 19:40 
Naiera>
Hvordan bygger man sådan en? Jeg er aldrig faldet over muligheden. Måske er det noget du har fået med det der livsstilsmagasin? Dem har jeg kun fundet et par stykker af.

Du skal have level 2 i Local Leader hvis jeg husker korrekt. Jeg er så småt begyndt at se begrundet kritik i spillets level-system, når man skal spendere to hele levels på så lille en ting i byggeri-delen :/

Jeg synes dog stadig spillet er godt :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
FancyPantsFancyPantsSkrevet 23/12-15 19:46 
Naiera>
Hvordan bygger man sådan en? Jeg er aldrig faldet over muligheden. Måske er det noget du har fået med det der livsstilsmagasin? Dem har jeg kun fundet et par stykker af.

Mener kun at jeg har fundet magasiner der gav forholdsvis ligegyldige ting såsom hegn og en lampe. :P
Den burde ligge under Workshop>Resources>Miscellaneous, men som Konsolkongen siger, så kan det være at den kræver level 2 i Local Leader perk. (hvilket du alligevel burde have siden du har smidt 3 butikker op i byen)

Jeg har pt. kun sådan rigtig haft fokus på Sanctuary, og en meget lille smule på Drive-In biffen samt ét sted mere.
Mødte en venlig hund ved Drive-In biffen, men den kunne vist ikke rigtig så meget. :(
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
NaieraNaieraSkrevet 23/12-15 20:50 
Jeg plejer at lukke for rekrutteringssignalet når de nye bebyggelser har fået fire-fem folk. Én til at rende hen til de andre steder med crap, to til mad og den sidste til artilleri. Flere er der ikke brug for. Selvfølgelig når jeg det ikke altid :p

Jeg har ingen Trade Caravan Post at bygge, eller noget der ligner.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
OdinOdinSkrevet 23/12-15 21:01 
Naiera>
Én til at rende hen til de andre steder med crap

Hov! Kan man det? Jeg droppede ellers meget hurtigt opbygning og vedligehold af andet end to settlements fordi jeg var ved at blive idiot af at skulle halse frem og tilbage og hente skrammel/byggemateriale hver evig eneste gang jeg skulle fremstille noget nyt. Af den årsag er der stort set ingen settlements på hele kortet der har basale fornødenheder, endsige beskyttelse.
Soren47Soren47Skrevet 23/12-15 21:25, rettet 23/12-15 21:27 
Der er vildt meget som spillet ikke fortæller én om settlements. Vil hel klart anbefale at læse en guide om det. :)

Ps. Det er også en god idé at lave et sted med en masse af de dér Water Purifiers, eller hvad de hedder, som laver vand. Så kan man hente røvmange purified water. :)

Rettelse: Eller.. En masse. Har to af de bedste der laver vand i det der hul med vand i Drive-In bioen. De giver ret meget vand i sig selv.
NaieraNaieraSkrevet 23/12-15 23:02 
Codsworth laver vand i Sanctuary. Der er altid nok til vegetabilsk stivelse, når jeg har høstet de andre ingredienser. Som helse er det nærmest ubrugeligt hvor jeg er, da de kun heler 20 HP og fylder en hel enhed i oppakningen.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
OdinOdinSkrevet 24/12-15 01:27 
Naiera: Tak for tippet med .38 ammo, forresten. Jeg havde faktisk ikke bemærket det, men jeg tror ikke jeg på noget tidspunkt har brugt et eneste våben der benytter den kaliber, så det viste sig at jeg rendte rundt med små 8k i patroner. ^_^
NaieraNaieraSkrevet 24/12-15 04:02 
Damn :)

Så er der da til et par klinikker. Jeg havde 14.400 caps da jeg skrottede alle de overflødige klinikker, efter jeg havde opnået Benevolent Leader.

Egentlig fejlder det trofæ som sådan ikke noget; det er jo kravene til at få 100 i glædeshed der må være for skrappe, når man bliver nødt til at "game" spillet for at få trofæet.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Bede-xBede-xSkrevet 24/12-15 05:58 
Naiera>Der har været andre glitches undervejs, men for et spil der ifølge nogle (som ikke har spillet det) skulle være så befængt med fejl, at de har valgt at vente med at spille det, så synes jeg det er OK :)

Hvem er den nogen som har påstået det?
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
DunwichDunwichSkrevet 24/12-15 09:27 
Ikke nogen. Nogle. Flertal.

Man behøver ikke have spillet det, for at vide det er super glitchy. AAA titel er det ikke.
NaieraNaieraSkrevet 24/12-15 11:21 
Bede-x>
Hvem er den nogen som har påstået det?

Blandt andet dig selv og Okotta.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Bede-xBede-xSkrevet 24/12-15 11:46, rettet 24/12-15 12:10 
Ja, det var jo derfor jeg skiftede til ental, for jeg kunne naturligvis godt fornemme, hvem du hentydede til. Hvad jeg har gjort er at kommentere Digital Foundrys påstand om at det crashede 7 gange for dem med kommentaren "buggy shit" eller skrevet at mange andre snakker om bugs i spillet. Det kombineret med en tidligere Bethesda oplevelse, har gjort at jeg venter med at spille Fallout 4.

Det skal selvfølgelig ikke forståes som at JEG (personligt) siger at spillet, er helt vildt buggy. Det er andre der siger det og som jeg kommenterer på.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 24/12-15 12:49, rettet 24/12-15 12:52 
Jeg kan ikke forestille mig at de formår at gøre spillet meget mindre buggy end det allerede er. Det lykkedes jo aldrig for dem med Fallout 3 og Skyrim. Så hvis man skal spille Fallout 4 kan man lige så godt gå i gang.

Fallout 4 er selvfølgelig definitionen på et buggy spil, det er alle Bethesdas spil, men når det er sagt så er det, for mig, helt uden sammenligning det mest fejlfrie de endnu har begået. Jeg siger ikke at spillet ikke kan være crashet 7 gange for DF, bare at jeg overhovedet ikke har oplevet noget der ligner. Der er alligevel sket en betydelig forbedring af bugs siden Morrowind, som var fuldstændig vanvittigt :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
NaieraNaieraSkrevet 24/12-15 13:05, rettet 24/12-15 13:05 
Fallout 4
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
NaieraNaieraSkrevet 24/12-15 13:09, rettet 24/12-15 14:04 
Konsolkongen>
Jeg kan ikke forestille mig at de formår at gøre spillet meget mindre buggy end det allerede er.

Hvis de lige kan kigge på frameraten når der er vertibirds i luften, så begynder det virkelig at ligne noget. Selvfølgelig skal de også sørge for, at kommende udvidelser ikke gør spillet mindre stabilt. Det var jo et stort problem på PS3, har jeg læst. Godt man trods alt spillede 3 og NV på 360'eren ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 24/12-15 13:13 
Ja DLC til Fallout 3 på PS3 var helt ude og skide. Anchorage havde en framerate man skulle tro var løgn og Broken Steel brickede spillet totalt. Så skiftede jeg også til 360 :)

Men jeg tror ikke det oprindeligt var meningen at DLC'en skulle komme til PS3. For i starten var der ikke noget menupunkt der hed Downloadable Content, som der altid var på Xbox 360.
Spiller nu: Phantasy Star IV
Bede-xBede-xSkrevet 24/12-15 13:39, rettet 24/12-15 13:40 
Konsolkongen>
Jeg kan ikke forestille mig at de formår at gøre spillet meget mindre buggy end det allerede er. Det lykkedes jo aldrig for dem med Fallout 3 og Skyrim.

Det er jo altid svært at gøre personlige anekdoter alment gældende, men i mit tilfælde oplevede jeg crashes og quests der ikke ville løses i Fallout 3 ved launchen. Da jeg så spillede det flere år efter, var der aldrig skyggen af et crash. Skyrim prøvede jeg længe efter launch og oplevede ingen crashes overhovedet og det tætteste på en bug var af den slags man altid oplever i open world spil (fx en NPC der stod i luften et øjeblik). Et hurtigt kig på Skyrim tråden herinde kan jeg se flere som oplever trælse bugs omkring launchen. Og jeg tror skam ikke at de skriver det, fordi de er Bethesda hadere, men simpelthen fordi de bugs er sket for dem.

Men som sagt er det svært at almengøre den personlige oplevelse. Hver gang der diskuteres bugs på Gaf i Arkham Knight på PC, det nye Tony Hawk, Witcher 3 el. lign. kommer der nogen ind og skriver, at for dem har spillet kørt fint. Fair enough, det handler jo om helheder og i de pågældende spil har der været flere tilkendegivelser omkring bugs end man ser i tilsvarende populære spil og i spillenes patch notes kan man se de mange fejlrettelser, så er slet ikke i tvivl om at der er noget om snakken.

Konsolkongen>Så hvis man skal spille Fallout 4 kan man lige så godt gå i gang.

Nu har det så også fået en patch, så vi snakker ikke længere om launch udgaven :)

Venter dog stadig lidt, men det skyldes mere at Dragon's Dogma og The Witness er lige om hjørnet.

Konsolkongen>Der er alligevel sket en betydelig forbedring af bugs siden Morrowind, som var fuldstændig vanvittigt :)

Jeg oplevede Fallout 3 som langt værre end Morrowind. Mener kun jeg havde to crashes i Morrowind efter flere hundrede timers spil. Kan dog være jeg husker forkert..
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 24/12-15 13:59 
Jeg ved godt at de retter enkelte fejl løbende, men det er jo dråber i havet set i forhold til alle de unikke bugs folk oplever :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
Bede-xBede-xSkrevet 24/12-15 14:08, rettet 24/12-15 14:09 
Jo, men i fx Fallout 3 ramte både en kammerat og jeg ind i hovedquest bugs, der gjorde spillet umuligt at gennemføre. I The Witcher 3 var der bla Get Junior buggen, som jeg var heldig at undgå, men så blev jeg til gengæld ramt af XP buggen. Slut med at få XP, hvilket er spil dræbende for den genre. Og den slags rettes trods alt tit i store produktioner nu om stunder.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
NaieraNaieraSkrevet 28/12-15 04:06 
Fremskridt!

Fallout 4
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 28/12-15 05:33, rettet 28/12-15 05:43 
Efterhånden som jeg har fået givet mig i kast med story-delen kan jeg sagtens forstå kritikken omkring dialog-systemet. I langt de fleste side-quests har det været tilstrækkeligt med Ja, Nej, Måske og Hvorfor, men i de mere dialog-tunge missioner kommer systemet voldsomt til kort. Der sker ting og sager i main-questen hvor ens valgmuligheder simpelthen ikke er dækker. Sommetider er de ovenikøbet vagt beskrevet og resultatet af ens valg er ikke nødvendigvis som man havde regnet med, og nogle gange har jeg på fornemmelsen at resultatet alligevel er forudbestemt uanset hvad man vælger.

Jeg synes det har fungeret nogenlunde indtil nu hvor jeg bare har lallet rundt, og har spillet den rare fyr der gerne vil hjælpe alle. Men når main questen pludselig bliver rigtig dum og jeg gerne vil stille spørgsmål ved de ting jeg bliver præsenteret for, falder det godt nok til jorden.

Jeg har ingen idé om hvor længe jeg har spillet, for tiden stopper ikke når man sætter PS4'eren i rest mode. Så det er et eller andet sted mellem én time og tolv døgn... Jeg er level 45, men det siger nok ikke det helt vilde da tempoet man stiger i levels er vidt forskelligt fra spiller til spiller.
Pointen er at der er gået meget længe før jeg overhovedet gad at gå i kast med main-quest'en, så det er nok derfor jeg ikke har bemærket problemet tidligere :)

Selvom jeg synes rigtig godt om spillet og har nydt store dele af det, så er jeg også ved at køre lidt træt i det kan jeg mærke. Selvom jeg spiller på Hard er der ingen anden udfordring end de til tider uheldige hændelser, hvor en granat springer og antænder en bil, hvilket starter en kædereaktion af død. Jeg kunne selvfølgelig sætte sværhedsgraden endnu et nyk opad, men jeg tror ikke det vil ændre andet end at jeg skal ind og ud af menu'erne for at heale mere, og at fjenderne skal have endnu flere skud. Det gider jeg egentlig ikke.
Man bliver nemt overpowered i de høje levels, men det har selvfølgelig altid været et problem i Bethesdas spil. Hvorfor jeg gerne har startet forfra adskillige gange, for at modvirke dette :)

Fallout 4 er for mig helt sikkert ikke årets spil som jeg havde håbet. Det gør mange ting rigtig godt, men de nye tilføjelser og ændringer er ikke alle til det gode. Jeg ender nok på en 7/10 vurdering i stedet for den anslåede 8'er, men det er trods alt stadig en god karakter :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
NaieraNaieraSkrevet 28/12-15 12:42 
Fallout 4 er for mig HELT SIKKERT årets spil :)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
NaieraNaieraSkrevet 29/12-15 02:58, rettet 29/12-15 03:00 
Jeg prøvede at sprænge Marcy Long i luften, men hun døde ikke, og hun blev heller ikke sur. Jeg fik dog trofæet, så nu er der kun to boblehoveder og nogle historiemissioner tilbage før jeg går platin. Så er det tid til en pause der bliver omtrent så lang som det tager at gennemføre Xenoblade :)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 29/12-15 14:28 
Der er en bug i spillet som gør den perk man får af Maccready voldsomt overpowered. Som jeg husker det burde den give 5-10% increase i headshots i vats, men pga. buggen giver den max accuracy i stedet, altså 95%, uanset afstand.
Det er klart den værste bug jeg er stødt på. Som jeg forstår det rammer den alle uanset platform, der maxer relationship med ham.
Jeg vil gerne have hans perk, men jeg vil ikke spille med cheats, så for nu er jeg nødt til at loade et tidligere save hvor jeg endnu ikke har fået den :/
Spiller nu: Phantasy Star IV
OdinOdinSkrevet 29/12-15 14:33 
Naiera>
Jeg prøvede at sprænge Marcy Long i luften

Godt valg. Jeg overvejer selv at liste en granat i lommen på Preston. Jeg er så TRÆT af hans evindelige stik-i-rend-opgaver.
NaieraNaieraSkrevet 29/12-15 17:42 
Jeg betaler løsepenge på kidnapningerne nu. Det tager ALT for lang tid at rydde en større bygning for supermutanter hver tredje time. Ghoul/raider troubles at X settlement kan rende mig. De får bare lov til at løbe ud og fejle.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
OdinOdinSkrevet 29/12-15 18:44, rettet 29/12-15 18:45 
Jeg gider dem heller ikke. Jeg håbede på, at når man blot forsynede sine settlements med rigelige mængder beskyttelsesinstallationer, så ville problemerne løje af. Men det er altså bare ikke tilfældet.
NaieraNaieraSkrevet 29/12-15 21:02 
Sanctuary er klart det største problembarn, og det er også den bebyggelse der er klart bedst beskyttet :)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
315 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig