X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Fallout 4


Svar Sortering
NaieraNaieraSkrevet 24/11-13 16:23 
Endelig, endelig, ENDELIG er der tilsyneladende en officiel annoncering på vej! Noget med 7. december.

Jeg glæder mig næsten mere til Fallout 4, end hvis Square kunne lave et RPG der var lige så godt som Chrono-serien, eller Final Fantasy på PS1. Hold da helt ferie hvor kan Fallout 4 blive fedt, på en next-gen konsol :)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
317 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7

Svar Sortering
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 09/02-17 21:26 
Fallout Shelter er forresten kommet på Xbox store. Gratis at hente. Ingen planer om en PS4 version foreløbig :(
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 12/02-17 17:42 
DF kigger på PS4 Pro patchen...

https://youtu.be/xeyKG_x_PAs
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 12/02-17 18:08 
Jeg har spillet en hel åndssvag mængde Fallout siden Pro patchen udkom. Vil tro omkring 30 timer (ferie), og det passer meget godt med det jeg har oplevet. Spillet kører markant bedre i commonwealth end på en almindelig PS4, men Far Harbor dykker rigtig meget sammenlignet med Boost mode som jeg kun nåede at teste kort i dét område.
Det er virkelig en skam.

Ville være fantastisk hvis de skruede opløsningen ned på 1080p så man kan ramme stabile 30fps, måske endda med bedre shadow draw distance. Jeg er imponeret over hvor meget bedre draw distance er på objekter, det sammenlignede jeg ikke selv :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
JmogJmogSkrevet 12/02-17 18:23 
Enig, draw distance forskellen er meget imponerende. Og Pro patchen ser universelt ud til at give et bedre resultat end før patchen.

Forhåbentlig vil opmærksomhed omkring at upatchede spil i boost mode performer bedre gøre at flere udviklere vælger at give folk mulighed for at rendere i 1080p på Pro, hvis de ønsker det.
NaieraNaieraSkrevet 12/02-17 21:15 
Jeg prøvede det i ti minutter, og så fandt jeg ud af, at jeg har gjort 99% af hvad man kan i det spil :p
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 13/02-17 00:14 
Jeg havde en character omkring level 10 som jeg kunne spille videre fra. Havde også al DLC'en til gode. Er på vej til Nuka World nu :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
NaieraNaieraSkrevet 13/02-17 01:27 
Dét er fandme noget fin DLC. Nuka Red Rocket er også et rigtig godt sted at bygge en go' base.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
WehnerWehnerSkrevet 12/12-18 20:01 
Jeg påtænker at købe PS Stores bundle med Skyrim/Fallout 4 ( https://store.playstation.com/en-dk/product/EP1003-CUSA02961_00-FO4GOTYSSEBUNDLE ), og jeg er på udkig efter et julespil. Så har Fallout 4 et vinterområde, hvor man kan få den oplevelse af sne, vi sjældent rent faktisk får herhjemme i julen?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
NaieraNaieraSkrevet 12/12-18 21:24 
Næh.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 25/10-22 18:12 
Der kommer PS5 og Series X update til næste år:
https://www.polygon.com/23420626/fallout-4-ps5-xbox-series-x-update-pc

Dejligt med 60fps, for det er godt nok svært at vende tilbage til 30 uden motionblur :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 11/04 21:01, rettet 11/04 21:01 
Kommer d. 25 april :)
https://fallout.bethesda.net/en/article/4s2bXQEbpcrsdCZhUYLHAi/fallout-4-is-getting-free-updates
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 12/04 07:43 
Super, det tog også kun halvandet år :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 12/04 08:02 
Nok timet til at udkomme omkring TV serien? :)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 12/04 08:13 
Ja det må det være :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
NaieraNaieraSkrevet 16/04 02:10 
Det koster 37,25 digitalt lige nu, så jeg købte det lige, så jeg ikke behøver have skiven frem.

Det går godt nok ned når det når titelskærmen, så det håber jeg da de får kigget på før PS5-opdateringen...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 18/04 11:16 
Underligt, for det virker fint her hos mig.

Jeg håber virkelig at de gør noget ved spillets aim sensitivity, men jeg tror ikke meget på det. Ved normale indstillinger kan analogpindens deadzone måles i kvadratmeter, som gør at spillet føles ekstremt sluggish at spille.

Den reducerede inputlag en højere framerate vil give vil nok ikke hjælpe ret meget denne gang.

Man kan skrue sensitivity godt op, hvilket reducerer deadzone, men så bliver kameraet også så hurtigt at det er for svært at sigte :/

Der findes så vidt jeg kan se ingen mods der fikser det. Mon man kunne lave et selv?
Spiller nu: Phantasy Star IV
NaieraNaieraSkrevet 18/04 13:03 
Konsolkongen>
Underligt, for det virker fint her hos mig.

Det virker hvis jeg lader være med at installere udvidelserne. Det kan selvfølgelig heller ikke udelukkes at fejlen kunne være løst med en geninstallering af hovedspillet.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
317 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig