X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Xbox One-indtryk / hvad vil I vide?


Svar
3of193of19Skrevet 18/11-13 09:12, rettet 18/11-13 09:13 
Jeg regner med at få min Xbox One på fredag fra Amazon.de.
Vil selvfølgelig checke op på de specifikke problemer man med en dansk konto evt kan ramle ind i pga udsættelsen af den dansken udgivelse (kan man bruge sit danske visa kort eller skal man bruge paypal/pre-paid?)
Jeg har en bundle med Fifa som download, skal også have Crimson Dragon selvfølgelig og nok også Forza. Så når jeg p... Se hele indlægget
234 emne(r).
« < 1 2 3 4 5

Svar
--Skrevet 11/05-14 08:26, rettet 11/05-14 08:40 
Nogle af jer, som har oplevet en underlig "mekanisk" lyd, når man skal eject spil?

Lyder lidt som en fjeder?

Kunne også lyde som vibrationer fra selve skiven ?

Cirka denne lyd
Spiller nu: Animal Soccer World
slk486slk486Skrevet 11/05-14 10:46, rettet 11/05-14 10:48 
^ Nej, det lyder ikke så rart. Det første klik er fint.

At det så ligner og kører som et PS360-spil er selvfølgelig lidt en skam.

Bortset fra antallet a Zombier på skærmen af gange :)
j/k
--Skrevet 11/05-14 11:28 
Sådan er det. Den læser fint skiver uden at sige en lyd, så om der kommer denne lyd når skiven bliver skubbet ud, gider jeg ikke spekulere på. Det kan være den lige skal køres til :D
Spiller nu: Animal Soccer World
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 11/05-14 13:12 
Hanky>
I alt fairness, var det patchen til Fighter Within, der tog evigheder pga. den sløve internethastighed, og jeg måtte skifte over til at bruge min mobil som wifi hotspot i stedet.

Det havde jeg lige overset. Helt fair :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
NaieraNaieraSkrevet 11/05-14 13:21 
m1chelsen>
Sådan er det. Den læser fint skiver uden at sige en lyd, så om der kommer denne lyd når skiven bliver skubbet ud, gider jeg ikke spekulere på. Det kan være den lige skal køres til :D

Kan man bruge dvd'er og Blu-rays i en Xbone? Det anede jeg ikke! :p ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
DunwichDunwichSkrevet 01/02-15 18:50 
Fik Xbox One i dag og alt kører som det skal. Lige bortset fra, at uanset om jeg er i et spil eller ej, så blinker mit tv lige et sekund således skærmen er sort et sekund. Det sker helt tilfældigt og kun når jeg bruger Xboxen. Har andre været ude for det samme? Har prøvet at skifte opløsning fra 1080p til 720p, men det ændrer ikke noget.
--Skrevet 01/02-15 18:59 
Jeg har oplevet noget lignende, ved min Wii, hvor skærmen blinker af og til. TV´et skiftede af og til imellem forskellige modes, hvilket fik den til at blinke. Først da jeg definerede den til at så til "bredskærm", eller hvad det nu var jeg indstillede den til, stoppede det. Om det er samme problem ved jeg ikke.
Spiller nu: Animal Soccer World
BeanoBeanoSkrevet 01/02-15 19:10 
Dunwich>
Fik Xbox One i dag og alt kører som det skal. Lige bortset fra, at uanset om jeg er i et spil eller ej, så blinker mit tv lige et sekund således skærmen er sort et sekund. Det sker helt tilfældigt og kun når jeg bruger Xboxen. Har andre været ude for det samme? Har prøvet at skifte opløsning fra 1080p til 720p, men det ændrer ikke noget.

Har du prøvet med at andet HDMI kabel?
JmogJmogSkrevet 01/02-15 19:31 
Lyder i høj grad som et problem med kablet eller porten det sidder i. Det du ser er et midlertidigt tab af hdmi-sync.
DunwichDunwichSkrevet 01/02-15 20:43 
Startede med at bruge det hdmi kabel fra min 360 men byttede det ud med det kabel der fulgte med i kassen til Xbox One. Det sker ikke særlig tit mere men af og til. Bare sært at det kun er efter jeg har fået Xbone, at jeg oplever det. Det er osse sket mens den står på Dashboard. Min PS 4 har faktisk gjort noget lignende engang, men det stoppede da jeg ventede med at tænde konsollen, til jeg havde valgt den kanal som konsollen var tilsluttet. Hvis jeg tændte PS 4'eren inden jeg havde valgt hdmi kanal på tv, så blinkede den og blev ved indtil jeg slukkede både PS 4 og tv, og så tændte tv, valgte kanal og til sidst tændte PS 4.
DunwichDunwichSkrevet 02/02-15 01:30 
Virker stadig ikke, så må ned i byen i morgen og bytte den. Forbavsende kort fornøjelse det var. Den var ellers utrolig støj svag, og hvis jeg er uheldig, får jeg sikkert en der larmer i morgen...
DunwichDunwichSkrevet 02/02-15 16:49 
Opdaterede mit TV's firmware, og det har åbenbart helt løst problemet. I hvertfald har der ikke været blink i nogle timer nu, og de plejede at komme med få minutters mellemrum.
Captain NCaptain NSkrevet 06/02-15 23:26 
Er der noget nyt om Microsoft snart vil fjerne deres åndsforsnoppede region lock på at vælge konsollens sprog, uafhængeligt at ens location?
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
3of193of19Skrevet 06/02-15 23:34 
No clue. Kører stadig US alligevel.
Captain NCaptain NSkrevet 07/02-15 00:39 
Er også den eneste løsning jeg lige kan komme op med. Men så giver det problemer med kredit kortet -__-;
Seriously. Jeg kan slet ikke begribe hvorfor Microsoft har lavet maskinen på den måde.
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
3of193of19Skrevet 07/02-15 13:28 
Ja siden november checker Microsoft kreditkort. Amazon.com gør dig stadig ikke, så hvis man køber Xbox Live credit igennem dem virker det (betaling gennem PayPal kan jeg ikke få til at virke).
nerosnerosSkrevet 01/10-17 09:39 
Jeg leder efter en original Xbox One wired controller til PC. Hvor kan jeg købe en billigt og måske endda i Danmark? Den skal være officiel ikke det der Kina møg ;-)

Eller kan jeg bare købe en Xbox One alm wireless controller og så et USB kabel?
Bashful Neophyte
3of193of19Skrevet 01/10-17 10:49 
Standard One controlleren kan køre wired hvis du sætter et USB kabel til.
Jeg ved ikke engang om MS overhovedet sælger controlleren uden radio.
nerosnerosSkrevet 02/10-17 07:01 
Cool tak for info det må jeg lige se på. Lige nu bruger jeg faktisk en PS4 controller men måske er det bedre med noget rigtig MS ;-)
Bashful Neophyte
KTCKTCSkrevet 02/10-17 08:41 
Xbox 360 er nok den controller, som er bedst understøttet på PC. Hvis du får en af dem med det bedre DPAD, er du godt kørende.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
SumezSumezSkrevet 02/10-17 09:15 
En PS4 controller virker også helt fint. Den ligger ikke så godt i hånden som en X360 controller, men D-pad'et er nok det bedste på nogen moderne controller i lang tid.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Bede-xBede-xSkrevet 02/10-17 14:39 
3of19>
Standard One controlleren kan køre wired hvis du sætter et USB kabel til.

I min erfaring virker den utroligt dårligt som wired, da selve sticket/porten hurtig bliver vredet/udviddet, når man sidder og spiller med kabel. Troede først at det bare var min controller, som der var noget galt med, men så kom det op i en Gaf tråd, hvor flere skrev det samme og senere nævnte Digital Foundry, at de også havde haft problemer på det punkt. YMMV.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 02/10-17 14:49 
Jeg fandt lige DF videoen, der faktisk handler om controller valg til PC:

http://youtu.be/mju5-o7CwHg

Gå til 2:50 og se ca. 30 sekunder frem.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SumezSumezSkrevet 02/10-17 15:26, rettet 02/10-17 15:27 
Fordi det er ret irriterende at skulle se en video for at få svar på et simpelt spørgsmål, tillader jeg mig at opsummere den for resten af folket :)

XBox One controlleren har det åbenbart med at miste forbindelsen flere gange når den er forbundet via USB, men så vidt jeg kan forstå skyldes det "kun" at micro-USB formatet helt generelt er noget bæ.
Gutten holder stadig til en wired X360 controller som det bedste valg til PC. Bare ærgerligt at det her er D-pad'et der er noget bæ.

Det er dog muligt at modde til at fungere lidt bedre, har selv gjort det med min controller, og har ikke fortrudt det.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 02/10-17 15:34 
Trådløs XO receiver til PC - job done ;)

Det kan ikke være grundet micro-USB generelt, da "alle" andre controllere sagtens kan finde ud af det.
j/k
SumezSumezSkrevet 02/10-17 15:36 
Nej, men sådan forstår jeg hans forklaring. Syntes også det var lidt dodgy.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
FancyPantsFancyPantsSkrevet 02/10-17 15:44 
Min X1 controller kører stadig problemfrit på PC. Medregnet alle de gange jeg har haft kablet taget fra og sat til.

Men nu er jeg heller ikke typen der har hang til, at smide med mine ting, så de knækker/bøjer. :)


@slk
Eller bare en Bluetooth forbindelse, hvis controlleren er generationen efter min :P

http://support.xbox.com/da-DK/xbox-on-windows/accessories/connect-xbox-one-controller-to-pc
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
slk486slk486Skrevet 02/10-17 15:47, rettet 02/10-17 15:47 
Sumez>
Nej, men sådan forstår jeg hans forklaring. Syntes også det var lidt dodgy.

Vi må nok tolke det som implementeringen i controlleren, så :)
j/k
nerosnerosSkrevet 02/10-17 15:53, rettet 02/10-17 15:53 
Det kunne godt være jeg skulle købe en wired Xbox 360 controller så! Tror ikke jeg kommer til at bruge D-pad'et til så meget. Så ville jeg nok få fat på en Hori Fight Commander 2 :P Ellers har jeg også et SEGA Saturn pad med USB. Der er faktisk ret fantastisk men virker f.eks ikke i Killer Instinct osv.
Bashful Neophyte
3of193of19Skrevet 02/10-17 16:42 
slk486>
Trådløs XO receiver til PC - job done ;)

Det kan ikke være grundet micro-USB generelt, da "alle" andre controllere sagtens kan finde ud af det.

Der er ikke andre controllere der gør det på denne måde. PS4 bruger USB vistnok kun til strøm, ikke til kontrollerfunktioner (medmindre det siden er ændre i firmware).
Switch Pro Controlleren virker på samme måde som One, men den bruger USB C istedet.
slk486slk486Skrevet 02/10-17 17:24, rettet 02/10-17 17:29 
Nej, medmindre man forbinder via en BT dongle, kører DS4 via kabel.

Leadbetter siger jo også bare at det er fordi porten er slidt - ikke at der som sådan er noget galt med standarden.
j/k
BeanoBeanoSkrevet 04/10-17 09:07 
Korrekt. Værd at bemærke at DF videoen er fra før DS4 v2 udkom - den virker nemli på PS4 via USB. Om den også er bedre på PC via USB ved jeg så ikke.
FancyPantsFancyPantsSkrevet 06/10-17 10:52 
One S havde en lillebitte Master Chief indeni.

One X har en lillebitte Master Chief der rider på en skorpion. <3

Xbox One-indtryk / hvad vil I vide?
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
slk486slk486Skrevet 06/10-17 10:56 
Det er en sej detalje :)
j/k
234 emne(r).
« < 1 2 3 4 5

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig