X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hulu Plus på PS3


Svar
delindedelindeSkrevet 12/11-13 22:57 
Kan man ikke længere hente Hulu Plus til PS3? Den er ikke at finde på PSN, og alle posts på nettet synes at være et år eller ældre. Det kom mig for øre at man kunne se Simpsons på Hulu, men det er jo svært hvis ikke man kan hente klienten ned. Har kørt med US Netflix et stykke tid, og har unblock-us DNS.

Mvh Linde
Spiller nu: Joe Danger, LittleBigPlanet 2, Fallout: New Vegas
JmogJmogSkrevet 12/11-13 23:01 
Er din PSN konto også US?
delindedelindeSkrevet 12/11-13 23:04 
Njet...dammit. Nogen workarounds hvis det er problemet?

Og tak for kvikt svar:)

Mvh Linde
Spiller nu: Joe Danger, LittleBigPlanet 2, Fallout: New Vegas
JmogJmogSkrevet 12/11-13 23:24, rettet 12/11-13 23:24 
Ja, lav en US PSN konto (er gratis) fra din pc og log ind med den på din ps3 og hent appen. Den vil stadig være der når du logger ind med din danske psn konto.

Det var sådan jeg fik Netflix på min Vita i sin tid.
delindedelindeSkrevet 13/11-13 15:36 
Du er en gud blandt mænd!

Det var det der skulle til, og gik ganske glat. Min stat er selvfølgelig 90210 som altid. Du burde lave en eller anden guide til andre om dette, mange vil være vilde med den! Dog har Hulu Plus en eller anden syg begrænsning med netop simpsons, man kan kun se et lille antal af de nyeste afsnit, ikke bladre i de ældre. Men alligevel.

En gud blandt mænd!

Tak for guidance+ :)

Mvh Linde
Spiller nu: Joe Danger, LittleBigPlanet 2, Fallout: New Vegas
NaieraNaieraSkrevet 13/11-13 17:15 
delinde>
Dog har Hulu Plus en eller anden syg begrænsning med netop simpsons, man kan kun se et lille antal af de nyeste afsnit, ikke bladre i de ældre.

Sådan er det med mange serier på Hulu. Velsagtens alle dem, hvor de nyeste afsnit kommer dagen efter de er blevet sendt i USA. Afsnittene ligger der typisk i fem uger.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
delindedelindeSkrevet 14/11-13 14:42 
Ja, det kan jeg også konstatere efter lidt bladren. Det gør Hulu Plus noget mindre attraktivt for mig må jeg sige, selvom de godt nok er skarpe på serier generelt, og de mere skæve film samt klassikerne. Må beslutte mig inden den første gratis uge er gået.

Mvh Linde
Spiller nu: Joe Danger, LittleBigPlanet 2, Fallout: New Vegas
AmbyAmbySkrevet 14/11-13 14:47 
Her i husstanden er der en perfekt balance mellem Netflix og Hulu Plus. Er der for gammel på Hulu Plus, er det som regel på Netflix.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
NaieraNaieraSkrevet 14/11-13 14:47 
Sådan er Hulu bare. Hvis ikke det passer den herre, så må denne jo kigge efter noget andet :)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig