X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Grand Theft Auto V


Svar
GreaseballGreaseballSkrevet 09/07-13 17:34 
Så kom den første trailer hvor der bliver vist gameplay fra selve spillet

http://www.gametrailers.com/videos/79d6qz/grand-theft-auto-v-gameplay-debut
653 emne(r).
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 > »

Svar
GreaseballGreaseballSkrevet 09/07-13 17:34 
Så kom den første trailer hvor der bliver vist gameplay fra selve spillet

http://www.gametrailers.com/videos/79d6qz/grand-theft-auto-v-gameplay-debut
DarkbeatDarkbeatSkrevet 09/07-13 17:49 
Jeg glæder mig til det! Havde et blast over GTAIV, selvom mange syntes at det er det værste GTA spil, men jeg har været meget imponeret over den mængde arbejde der er lagt i det.

Har også bestilt den version med kasketten, selvom jeg sikkert ikke kan passe den :)
KroeboCopKroeboCopSkrevet 09/07-13 18:13 
Jeg er solgt, must have :=)
Hoid to colony C05 where the computer is...
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 09/07-13 18:27 
yep, også et køb her fra!
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
SumezSumezSkrevet 09/07-13 18:32 
Godt at se at de har smidt lidt mere på end bare en by! Havde egentlig forventet samme spil om igen ligesom de sidste 3 gange :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
WehnerWehnerSkrevet 09/07-13 18:52 
Det ser godt ud. Jeg er ikke god til at få spillet spillene, men jeg kan sagtens forstå, de appellerer bredt. Det her ligner klart det bedste hidtil, og jeg kommer også til at blive fristet.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
BeanoBeanoSkrevet 09/07-13 19:17 
Ser dælme godt ud - vist et must-buy :D

Overraskende at de viser PS3 udgaven.
slk486slk486Skrevet 09/07-13 19:22, rettet 09/07-13 19:26 
Håber det er på højde med III og ikke IV. IV havde forfærdelig historie og setting :)

Indtil videre har de ikke vist noget der interessere mig specielt, udover det ser rigtig godt ud.
j/k
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 09/07-13 19:37, rettet 09/07-13 19:44 
IV er klart på top 10 over de dårligste spil jeg har spillet i denne generation. Selvfølgelig primært pga. det tekniske. For satan det var grimt og kørte ad helvede til. Men det var også bare røvkedeligt at spille og fungerede på næsten alle måder rigtig dårligt.

Det kommer helt an på hvordan femmeren kører om jeg vil overveje at købe det. Håber at al den tearing i videoen skyldes flashplayeren på min computer...

EDIT: Beklager mit super negative indlæg. GTA V kan for mig kun overraske positivt. Anmelderne giver jeg desværre ikke en skid for. GTA får jo altid ufortjent smit 9 og 10-taller i nakken.
Spiller nu: Phantasy Star IV
SeventhSunSeventhSunSkrevet 09/07-13 19:54 
Smag er individuelt og det er ok (ikke) at kunne lide dette eller hint spil.

Men hvis man vitterligt har den modsatte smag af det samlede anmelderkorps, så må man vel erkende, at det er én selv den er gal med, og ikke nødvendigvis spillet?
Det er da sådan jeg tænker om Bayonetta :-)
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 09/07-13 19:59 
Eller også er samtlige anmeldere købte? :)

Man kunne i hvert fald fristes til at tro det når et så teknisk forfærdeligt spil som GTAIV rev den ene perfekte score ind efter den anden ;)
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 09/07-13 20:01 
Konsolkongen>
Håber at al den tearing i videoen skyldes flashplayeren på min computer...

Det tror jeg. Så videoen via GT's app på iPad - ingen tearing overhovedet.
slk486slk486Skrevet 09/07-13 20:02, rettet 09/07-13 20:02 
Bemærkede heller ikke nogen tearing her.

Synes ikke nødvendigvis IV er et dårligt spil, bare særdeles uinteressant.
j/k
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 09/07-13 20:09 
Super :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
DarkbeatDarkbeatSkrevet 09/07-13 20:35 
PS3 versionen ser ud til at være the one to get hvis man kan vælge... Bare for dét at det kommer på en enkelt disc.
GreaseballGreaseballSkrevet 09/07-13 21:24, rettet 09/07-13 21:26 
Ifølge RockStar selv så skulle PS3 og Xbox360 udgaverne ligne hinanden. De siger de har gjort meget ud af at de to udgaver er identiske.
At Xbox360 udgaven kommer på to disk er rigtigt. Men der bliver ingen disk swapping. Disk 2 er en install disk som er påkrævet for at kører det(kan ikke huske hvor meget, men det er vist en pæn bid). Samme størrelse install er ligeledes påkrævet PS3, samme størrelse. Den ligger så bare sammen med spil data da det jo er en BluRay disk.
Så kan ikke lige se at det med enkelt disk kan være nogen fordel her.

Hvis der virkelig er så småt med forskellen på de to udgaver som RockStar siger. Så det igen hvilke joypad man fortrækker og hvilken maskines online system man har flest venner på :p

Håber dog at forskellen er mindre end i RDR for der var Xbox360 udgaven den man skulle gå efter.
Bliver intr. at se nogen sammenlignings videoer af de to med denne udgave. Selv jeg om tvivler på de fleste vil kunne se forskel alligevel.

Dog trist af den flotte collectors udgaver er udsolgt alle vejne :(
BeanoBeanoSkrevet 09/07-13 21:34, rettet 09/07-13 21:37 
Greaseball>
Ifølge RockStar selv så skulle PS3 og Xbox360 udgaverne ligne hinanden. De siger de har gjort meget ud af at de to udgaver er identiske.

Hvis jeg bare havde fået en krone for hver gang en udvikler/udgiver har sagt den slags... ;)
DarkbeatDarkbeatSkrevet 09/07-13 21:39 
Jeg håber de bliver ens ihvertfald. Alle udviklerne har snart haft konsollerne imellem fingrene så lang tid at de må kende tricksne efterhånden.
dRxLdRxLSkrevet 09/07-13 22:38 
Det ser det helt ubeskriveligt fantastisk flot ud. Glæder mig til vi kommer nærmere på frigørelsen så der kan blive dykket lidt mere ned i analyser af grafikken. Forudsat at den er så flot som i traileren.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
JmogJmogSkrevet 09/07-13 22:43, rettet 09/07-13 22:46 
Udviklerne siger ALTID at begge platforme vil være stort set ens. Uanset om de er det eller ej.

Hvis man vil have den udgave der performer bedst (og i et spil der presser platformene så hårdt har det faktisk betydning), så er den sædvanlige fremgangsmåde den eneste sikre: Lad være med at forudbestille det og vent med at købe det til Digital Foundrys analyse kommer efter en uges tid.

Det kan jeg sagtens vente på. Og med et openworld-spil, hvor der VIL være masser af bugs, er det decideret klogt, da der ret hurtigt vil komme en patch, der retter de værste bugs.
JmogJmogSkrevet 09/07-13 22:45 
dRxL>
Foruds at den er så flot som i traileren.

Jeg tror egentlig på at det vil se så flot ud på konsol, men frameraten er dælme mistænkelig. Læg mærke til scenen hvor flyet stiger henover vandet, og man kan se bjerget og byerne. Det ser ud til at være 60fps. Jeg tvivler på det kan lade sig gøre på konsollerne.
SumezSumezSkrevet 10/07-13 08:37, rettet 10/07-13 08:39 
SeventhSun>
Men hvis man vitterligt har den modsatte smag af det samlede anmelderkorps, så må man vel erkende, at det er én selv den er gal med, og ikke nødvendigvis spillet?

Jeg kan helt 100% objektivt set overhovedet ikke se hvad der gør at nogen spil i GTA-serien konsekvent fortjener 9-10 på en 10-skala. Det er casual-agtige tidsfordrivsspil uden reel substans.
Det er mit indtryk at spilserien vinder på at spille på en kombination af "nemme" faktorer, som er instant hit hos "det samlede anmelderkorps", inkl. størstedelen af spillets målgruppe (formentlig de samme mennesker - folk der ikke synes det er køre ludere over er topmålet af gameplay, gider nok ikke anmelde GTA-spil :P), uanset hvad de gør.
Det er det samme der gør at FIFA-spillene er et hit hvert år - de har alle holdene, de kendte spillere, osv., så skal resten bare være funktionelt. Bevares, "nemme" står i gåseøjne, for især GTA4 er IMO virkelig godt håndværk (og jeg synes det er godt, langt fra blandt de 10 værste, som KK postulerer), og gudskelov endnu ikke forfaldet til årlige opdateringer - men selve spiloplevelsen er nem at replikere, og endda forbedre, hvilket tydeligt bevises af f.eks. Saint's Row-serien.

Det er den eneste forklaring jeg kan give på at det kan være muligt at hype et spil så stort ved hver eneste udgivelse, trods marginale ændringer, og gameplay der i bogstaveligste forstand består af at rende ærinder, fremfor reelle underholdende udfordringer. Det er et casual-spil for "hardcore-gamere" så at sige. Den slags skal der selvfølgelig også være plads til, men hvordan man kan give et spil som GTA4 9/10, og rangere det blandt de bedste spil der nogensinde er lavet, er meget uforståeligt for mig. Men jeg er villig til at acceptere at det bare er mig den er gal med, lige på det her punkt har jeg det ret godt med at "tage fejl". :)


Beklager meget det azzkikr-agtige udbrud i en tråd der burde handle om at se frem til spillet, men jeg synes det er trist bare at lade "du tager fejl fordi du er uenig med anmelderne" stå, når der findes så mange gode argumenter for at være uenig med dem. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
vyssenvyssenSkrevet 10/07-13 09:18 
Jeg nød 4eren og alle de andre i serien. Glæder mig meget til det her. Traileren gjorde mig nu mest sulten efter et nyt RDR. Det spil er nok det bedste jeg har spillet i 5 år.
SumezSumezSkrevet 10/07-13 09:20 
Synes også det lugter af at de har adopteret lidt RDR over i GTA5, det er meget fornuftigt i min bog. :) Ser 100% mere interessant ud end nogen af de foregående GTA-spil.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 10/07-13 09:46, rettet 10/07-13 09:57 
Sumez>
Jeg kan helt 100% objektivt set overhovedet ikke se hvad der gør at nogen spil i GTA-serien konsekvent fortjener 9-10 på en 10-skala. Det er casual-agtige tidsfordrivsspil uden reel substans.
Det er mit indtryk at spilserien vinder på at spille på en kombination af "nemme" faktorer, som er instant hit hos "det samlede anmelderkorps", inkl. størstedelen af spillets målgruppe (formentlig de samme mennesker - folk der ikke synes det er køre ludere over er topmålet af gameplay, gider nok ikke anmelde GTA-spil :P), uanset hvad de gør.

Jeg ved ikke hvor alvorligt jeg kan tage en "objektiv" vurdering der reducere GTA-serien til "at køre ludere ned" og være et spil der er substansløst. Det kan selvfølgelig være du er kommet til at bytte rundt på "objektiv" og "fordomfuld" :p GTA-serien har siden 3eren haft stort fokus på historie-fortælling og skildring af forskellige personkarakteristikker - det synes jeg lykkes rigtig godt.

GTA IV har IMO aldret meget dårligt, og gameplayet er simpelthen for ensformigt og uskarpt. Da det udkom tilbage i 2008, synes jeg det forsøgte at innovere på steder der endnu ikke var standard. Der blev spillet meget på den relativt avancerede ragdoll fysik, der gjorde den åbne verden mere organisk at interagere med. Samtidig var der også fokus på immersionen og spillet var teknisk imponerende for tiden, set i lyset af den åbne dynamiske verden.

Det kan være svært som anmelder at gennemskue hvad der er evergreens og hvad der med tiden bliver inferiørt, fordi mediet bevæger sig så hurtigt fremad. I dag synes jeg GTA IV er ret kedeligt hvis man ser på gameplayet isoleret, men skildringen af historien synes jeg stadig er virkelig god.

Traileren for GTA V ser virkelig imponerende ud, og det ser ud til at der denne gang er langt mere -sjovt- at give sig til. Jeg tvivler dog stærkt på at det der bliver vist i traileren rent teknisk kan lade sig gøre på de nuværende konsoller i forhold til det grafiske. Er det blevet udelukket at det kommer til PS4/Xbox One?
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
SumezSumezSkrevet 10/07-13 10:00, rettet 10/07-13 10:02 
GTA IV har IMO aldret meget dårligt, og gameplayet er simpelthen for ensformigt og uskarpt. Da det udkom tilbage i 2008, synes jeg det forsøgte at innovere på steder der endnu ikke var standard.

Jeg kan ikke finde ud af om du er seriøs her, eller laver sjov? Spillet er blot 5 år gammelt, og alligevel har det "aldret dårligt"? Det udtryk giver mig en dårlig smag i munden, for jeg kan ikke forstå hvordan spillet har gjort noget godt dengang det udkom, som ikke er godt længere. Så vil jeg gerne stille et kæmpestort spørgsmålstegn ved om de elementer nogensinde har været godt, eller om du er blevet forblændet af netop det elementer jeg snakker om.
Hvordan "avanceret ragdoll fysik" f.eks. kan gøre et spil, der primært handler om at køre og skyde, til et decideret bedre spil, lyder i hvert fald som en vittighed i mine ører. :)

Der er heller ikke meget "åbent" eller "dynamisk" over spillets verden. Det er en hamrende statisk backdrop som man kan køre rundt i, uden at opdage andet end veje, grafik, og de samme irrelevante, randomiserede fodgængere der render rundt uden andet formål at bidrage til byens udseende.
Men jeg indrømmer gerne at -illusionen- om en levende by er særdeles velgjort, noget jeg synes spillet gør væsentlig bedre end dets forgængere. Jeg er også med på den med personkarakteristikerne så længe vi udelukkende snakker om hovedpersonen, som jeg synes er ret genial. Resten af figurgalleriet er kliché-karikaturer hvis dialog bærer ekstremt tungt præg af at være forfattet af den samme person. Red Dead Redemption led under det samme, selvom jeg er noget gladere for det spil.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 10/07-13 11:03 
RDR 2, please!
j/k
WehnerWehnerSkrevet 10/07-13 11:06, rettet 10/07-13 11:42 
Sammen med Elder Scrolls VI er RDR 2 også det spil, jeg ser mest frem til.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KillerBean2KillerBean2Skrevet 10/07-13 11:23 
Hold da kæft ja, hvor tiden flyver. Jeg havde en fornemmelse af, at GTA IV var noget af det mest spritterens nye, men det er allerede 5 år gammelt. En evighed i computer-sammenhæng... eller i hvert fald en halv evighed. Nogle gange virker det sgu helt usundt, at det går så stærkt.
AV Intelligent Terminal
nerosnerosSkrevet 10/07-13 11:39 
Glæder mig til at se det her! Det ser super flot ud.
Bashful Neophyte
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 10/07-13 12:11 
slk486>
RDR 2, please!

Jeg vil hellere have treeren :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 10/07-13 12:19, rettet 10/07-13 12:23 
Sumez>
Jeg kan ikke finde ud af om du er seriøs her, eller laver sjov? Spillet er blot 5 år gammelt, og alligevel har det "aldret dårligt"? Det udtryk giver mig en dårlig smag i munden, for jeg kan ikke forstå hvordan spillet har gjort noget godt dengang det udkom, som ikke er godt længere. Så vil jeg gerne stille et kæmpestort spørgsmålstegn ved om de elementer nogensinde har været godt, eller om du er blevet forblændet af netop det elementer jeg snakker om.
Hvordan "avanceret ragdoll fysik" f.eks. kan gøre et spil, der primært handler om at køre og skyde, til et decideret bedre spil, lyder i hvert fald som en vittighed i mine ører. :)

Hvem laver nu sjov? Jeg synes ikke det er urimeligt at tale om alder når spillet er fem år gammelt - nogenlunde hvad man normalt betragter som en konsolgeneration.

Man kan tale om mere morskab når fodgængere springer for livet når man kommer kørende imod dem, hægter sig på bildøre, og opfører sig dynamisk i forhold til den givne situation. Først og fremmest var det dog imponerende rent teknisk dengang. Det fremstår mindre imponerende i dag, fordi langt de fleste spil bruger teknikken som standard. Jeg synes det var tydeligt at det var det immersive eller "realistiske", som Konsol Kongen nok ville kalde det, der var visionen med GTA IV - morskaben blev skubbet for meget i baggrunden på den bekostning.

Jeg synes ikke det er svært at forstå at noget der engang var imponerende samtiden taget i betragtning, ikke længere er det fordi mediet har bevæget sig videre? Tidsfaktoren er selvfølgelig meget større, men jeg synes utroligt mange PS1-spil har lidt netop denne skæbne.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
SeventhSunSeventhSunSkrevet 10/07-13 12:21 
Sumez>Det er casual-agtige tidsfordrivsspil uden reel substans.

Wow.

For mig er GTA spillene uden sidenstykke den mest spidende sarkastiske kommentar til det amerikanske samfund.
Og samtidig et stykke kontemporær kultur, der fanger en følelse helt fantastisk - på trods af en begrænset teknik.

Jeg elsker bare at køre rundt i byerne og lytte til musikken fra radiostationerne. Det er der måske ikke meget substans i, men hvis det er udført bedre end nogen andre spil, og i øvrigt er "sjovere" end diverse action eller RPG tidsfordriv, så er det godt nok til mig. Spil er jo ikke andet end tidsfordriv alligevel.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
SumezSumezSkrevet 10/07-13 12:23, rettet 10/07-13 12:27 
Nuclear Detergent>
Jeg synes ikke det svært at forstå at noget der engang var imponerende samtiden taget i betragtning, ikke længere er det fordi mediet har bevæget sig videre?

Det er meget svært at forstå hvorfor disse skulle gøre spille reelt bedre, og ligefrem til en decideret 9/10 titel. Du må i det mindste gerne specificere hvad det er du mener spillet kunne dengang, som det ikke kan i dag.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 10/07-13 12:27 
SeventhSun>
For mig er GTA spillene uden sidenstykke den mest spidende sarkastiske kommentar til det amerikanske samfund.

Jeg tror helt bestemt det ville være spændende for dig hvis du udvider din horisont lidt på det plan, så. :)
GTA's karikatur af det amerikanske samfund ligger nok blandt det allermest underlødige jeg kan tænke på. Dermed ikke sagt at jeg ikke holder af det, men det er ikke noget der løfter spillet til et mesterværk.

Jeg elsker bare at køre rundt i byerne og lytte til musikken fra radiostationerne. Det er der måske ikke meget substans i, men hvis det er udført bedre end nogen andre spil, og i øvrigt er "sjovere" end diverse action eller RPG tidsfordriv, så er det godt nok til mig. Spil er jo ikke andet end tidsfordriv alligevel.

Hvis det er det du elsker ved spillet, hvordan kan du så have et problem med at jeg kalder det casual tidsfordriv? :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 10/07-13 12:30 
Sumez>
Nuclear Detergent>
Jeg synes ikke det svært at forstå at noget der engang var imponerende samtiden taget i betragtning, ikke længere er det fordi mediet har bevæget sig videre?

Det er meget svært at forstå hvorfor disse skulle gøre spille reelt bedre, og ligefrem til en decideret 9/10 titel. Du må i det mindste gerne specificere hvad det er du mener spillet kunne dengang, som det ikke kan i dag.

Dit svar giver udtryk for at du ikke læser hvad jeg skriver. Det ikke hvad spillet ikke kan længere, men hvad der ikke længere er imponerende i samme grad, om overhovedet (hvilket jeg allerede har skrevet flere gange i de forgående indlæg).
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
SumezSumezSkrevet 10/07-13 12:42 
Hvordan du end vælger at formulere det, er det samme vel gældende.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dRxLdRxLSkrevet 10/07-13 13:27 
For mig gør GTAIV noget som jeg ikke har set i andre spil. Der er noget episk og tragisk over alle figurerne. Eller intentionen er der, men falder en lille smule til jorden i udførelsen hvor det tegneserie-agtige ved figurerne kommer til at dominere træk man i højere grad man kan relatere til.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
SumezSumezSkrevet 10/07-13 14:02 
Jeg synes Nico er en ret genial figur i og med at han er et usympatisk røvhul, som man som spiller faktisk formår at sympatisere med.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
vyssenvyssenSkrevet 10/07-13 15:37 
@ Sumez
Nico er ikke et usympatisk røvhul. Han er bare god til at være det, og ender med at blive det. Han kan ikke forandre sig i det fjendtlige miljø han lander i, og er et symbol på den fejlede amerikanske drøm. Efter at blive presset for meget op i en krog reagerer han udad mod en kold verden og bliver selv kold. Synes gta IV er mere og bedre end du gør det til. Hvis du ikke fandt dybde og en historie med noget at byde på burde du tjekke spillet ud igen. Jeg kan se din pointe med at dialogen måske ikke sidder i skabet hver gang, men synes snittet er højt. Jeg kan huske at jeg første gang jeg så spillet var overrasket over hvor levende byen var. For mig var IV det første i serien hvor jeg ikke kunne lide at lave ravage og slå tilfældige personer ihjel. Det tolker jeg som et symbol på at jeg ligesom købte universet. Det hele blev mere ægte i IV og jeg synes det var groundbreaking. Byen var ikke så imponerende som det kolossale map i San Andreas, men den var mere ægte. Red dead gjorde det endnu bedre mht et levende univers, og dermed ældes gta IV.
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 10/07-13 20:40 
Holder meget af scarface, nico minder mig meget om tony :)
Derfor elsker jeg GTA 4
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
FancyPantsFancyPantsSkrevet 10/07-13 22:08 
Jeg synes nærmere alt fra GTA: Vice City mindede mig om Scarface :P
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
BeanoBeanoSkrevet 15/08-13 16:57 
Online multiplayer video....
http://youtu.be/olEGtoYs_8A
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 15/08-13 22:24 
Det kører dårligere end den første video de viste, gør det ikke?
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 16/08-13 08:25 
Måske en anelse men syntes det ser fint ud. Jeg vil dog ikke hænge mig for meget i performance i en internet reklamevideo udgivet af Rockstar - jeg vil se det rigtigt spil for at kunne vurdere performance :)
BeanoBeanoSkrevet 29/08-13 18:15 
Launch trailer...

http://youtu.be/hvoD7ehZPcM
GreaseballGreaseballSkrevet 07/09-13 15:59 
In-game reklamer.

GTA 5 in-game commercials
BeanoBeanoSkrevet 12/09-13 12:57 
Nogen der ved hvornår review embargoen udløber?
millenniummillenniumSkrevet 12/09-13 14:30, rettet 12/09-13 15:28 
Jeg er lidt skeptisk hvad angår reviews når det kommer til GTA spil.
Big ass sandkasse spil som disse kan man reelt ført give en kvalificeret holdning til, når man har brugt over hundrede timer i byen. Jeg var vild med GTA San Andreas i starten, og også efter jeg brugte 20, 30, 40 timer... men til sidst mistede spillet mig. Det var for stort, det var kedeligt at spise og træne, det var kedeligt at købe tøj, det var for kedeligt at gå på date med pigerne (indtil black coffee blev opdaget) og det var for kedeligt at udforske, for der var ikke noget interessant at finde. Først gradvist opdagede jeg hvor restriktive missionerne reelt var. En kraftig reducering ift til GTA3s eksperimentelle grundag.
Anmeldere får måske en uge eller to, de jagter slutningen, og så skal teksten falde. Det er ikke nok IMO.

Men derfor er jeg stadig interesseret i GTA V :-)
The medium is the message.
BeanoBeanoSkrevet 12/09-13 14:49 
Jeg vil stadig gerne læse nogle anmeldelser - trods alt mange aspekter som ikke tager 100+ timer at vurdere ;)
653 emne(r).
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig