X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Folk med Uplay accounts LÆS


Svar
OlimarOlimarSkrevet 02/07-13 18:27 
Til folk der har Uplay accounts.

Pga hacking, skal i ændre jeres password, de har ikke haft adgang til information vedr. betalingskort osv. Læs mere her : https://support.ubi.com/en-US/FAQ.aspx?platformid=60&brandid=2030&productid=3888&faqid=kA030000000eYZ2CAM
DarkbeatDarkbeatSkrevet 02/07-13 19:04 
Tak for tippet
WehnerWehnerSkrevet 02/07-13 22:32 
Jeg har også fået en mail om det og var i tvivl om, hvorvidt det kunne være phishing.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
slk486slk486Skrevet 02/07-13 23:07 
Tak!
j/k
BeanoBeanoSkrevet 02/07-13 23:40 
Olimar>
Til folk der har Uplay accounts.

Pga hacking, skal i ændre jeres password, de har ikke haft adgang til information vedr. betalingskort osv. Læs mere her : https://support.ubi.com/en-US/FAQ.aspx?platformid=60&brandid=2030&productid=3888&faqid=kA030000000eYZ2CAM

Og har man brugt samme e-mail/password kombination andre steder, skal man lige rette det der også.
slk486slk486Skrevet 03/07-13 01:42 
Det er altid en dårlig ide :)
j/k
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 03/07-13 02:01 
Alternativet er jo at man skal have forskellige passwords til alle sine konti. Det tror jeg kun en meget lille procentdel af brugere af den slags har. Jeg kan ikke huske hvad mit password var, men det var så åbenbart ligemeget når man fulgte linket fra emailen...

Hader den slags udvikler-specifikke konto lort. Jeg lavede kun en af nød da jeg gerne ville unlocke og spille den låste multiplayer mode i ZombiU, ellers havde jeg sgu aldrig rørt Uplay med en ildtang.
Fedt at Ubisoft så ikke kan finde ud af at holde styr på deres sikkerhed så det i værste fald kan ende med at foresage problemer for mig hvis jeg har brugt samme password til en anden konto, et eller andet sted. Det kan jeg af gode grunde ikke huske når jeg ikke kunne huske passwordet :(
Spiller nu: Phantasy Star IV
slk486slk486Skrevet 03/07-13 02:22 
Jeg har forskellige passwords til alle mine accounts :)
j/k
Captain NCaptain NSkrevet 03/07-13 02:27 
Man bør jo helst have forskellige passwords til alle sine ting men med alle de accounts man efterhånden har til alting ender man jo med at glemme dem hvis de er forskellige. Jeg kan ikke engang huske min Facebook kode så den skal jeg altid have sendt igen når jeg logger ind.

Men ja, det er pisse træls at man nu skal til at rende rundt og ændre passwords alle mulige steder fordi de ikke har deres sikkerhed iorden. Det er slemt nok at de overhoved har det åndsvage Uplay som det er.
Men i det mindste har de været hurtigt ude uden at spilde tiden, så det er vel altid noget.
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
BeanoBeanoSkrevet 03/07-13 09:12, rettet 03/07-13 09:30 
slk486>
Det er altid en dårlig ide :)

Ja, men det holder ikke brugere fra at gøre det ;)

Og hvis man har problemer med at styre ens passwords: http://keepass.info
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 03/07-13 16:38 
Heldigvis er jeg ikke så dum at jeg bruger de samme passwords til f.eks. NemID, email, PSN osv som jeg bruger til forskellige fora :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig