X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK
Please note that Play:Right is a Danish site and while usable without,
it is only partially translated to English.
Blocks marked with yellow backgrounds are systematically translated
by Bing Translate.

Animal Crossing: New Leaf-tråden


Reply
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 24/06-13 17:01, rettet 24/06-13 17:02 
Akademikerferien er startet og det betyder Animal Crossing-tid: Efter at være blevet ret skuffet efter den første dag med spillet, er jeg blevet glædeligt overrasket: Mange af de kritikpunkter jeg har haft til serien er der langt om længe blevet gjort noget ved. Interfacet har fået en mindre overhaling. Man kan nu stable frugter, så de ikke fylder helt afsindigt meget i ens inventory. Progressionen i New Leaf, er indtil videre hundrede gange bedre og mere interessant end i de andre Animal Crossing-titler jeg har haft mellem hænderne. Det er ikke fordi der er ændret det store: Du samler stadig "skatte" som du sælger, for at få råd til at betale af dit lån. I denne omgang er det dog ikke kun ens eget hus man skal afdrage på, men hele byen man kan forme og købe tilføjelser til. Det gør spillet til en langt mere belønnende oplevelse, når man ser hvordan det hårde arbejde bærer frugt. Der er plads til meget mere skræddersyning end hvad der i denne omgang er tilføjet, men det er et godt første skridt.

Det er ærgerligt at online infrastrukturen ikke er bedre på 3DS. New Leaf er et spil der ville drage enorm fordel af Wii U'ens friend-system og især også Mii-verse. Om ikke andet er New Leaf stadig sjovest hvis man har mulighed for at besøge andres byer, hvor man kan sælge sine frugter, møbler, roer osv. Tråden her kan derfor benyttes til forspørgesler etc. Er der andre der er i gang?
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
OlimarOlimarSkrevet 24/06-13 18:16 
Jeg har ikke haft tid til det, sidste i serien jeg prøvede var til cuben. Jeg kan huske det er super vanedanende :) Og de forbedringer du nævner, lyder da som et klart plus. Måske jeg skulle få købt det.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 24/06-13 23:14 
Gør det! ;) - der er sket virkelig meget siden GC-udgaven, selvom grundkonceptet er det samme. Spillet er under alle omstændigheder længder foran den lidt skrabede Nintendo DS-udgave, som var den sidste jeg spillede.

Spillet er lidt mere fleksibelt i denne omgang: Man har mulighed for at styre hvornår butikkerne holder åbent, og det meste kan lade sig gøre fra 08.00 morgen til 08.00 aften. Tingene er heller ikke så subtile og skjulte som i andre iterationer. De bagvedliggende systemer bliver langt bedre forklaret. Ind i mellem kan det dog være rart at kigge i en guide.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
BeanoBeanoSkrevet 25/06-13 08:42 
Så man er stadig tvunget til at stille på konsolllen's ur for at spille når man vil pga. real-time systemet?
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 25/06-13 10:46, rettet 25/06-13 10:59 
Nej, jeg synes ikke det er nødvendigt i denne omgang - det er ellers en "feature" jeg selv har gjort flittigt brug af i andre spil i serien. Man kan skubbe hvornår forretninger har åbent tre timer den ene og den anden vej. Der er dog stadig progression som tager en fysisk dag, inden der sker noget i spillet. Sagen er den at det slet ikke er lige så hæmmende fordi progressionen generelt er hurtigere (tiden det tager at nå de enkelte trin) og der er mange flere muligheder end i andre Animal Crossing-spil. I løbet af to dage havde jeg opgraderet mit hus to gange, og fanget ca. en tredjedel af alle spillets mange forskellige fisk - jeg husker det som om det var noget der normalt tog fjorten dage.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
SeventhSunSeventhSunSkrevet 25/06-13 10:56 
Beano>
Så man er stadig tvunget til at stille på konsolllen's ur for at spille når man vil pga. real-time systemet?

Medmindre du altid kun spiller midt om natten, så er hele pointen jo at opleve byen og det der sker i det øjeblik du spiller.

"Time travelling" ødelægger hele ideen med at spille Animal Crossing.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
BeanoBeanoSkrevet 25/06-13 12:24 
Jeg spiller ofte efter kl 20.00...
SeventhSunSeventhSunSkrevet 25/06-13 16:19 
Så det er godt, at det er på 3DS denne gang :-)

Men ja efter kl. 20 er lidt sent.
Jeg ved faktisk ikke hvor meget senere butikkerne har åbent, hvis du sætter "Night Owl Town" til.
Men mon ikke det kan lade sig gøre.

Det eneste jeg umiddelbart kan se at man mister jævnligt ved ikke at spille i dagtimerne, er muligheden for at købe turnips af Joan.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 25/06-13 22:39, rettet 26/06-13 11:51 
Man kan som skrevet længere oppe skubbe forretningers åbningstid tre timer hver vej - altså til klokken 23.00 for de forretninger der lukker tidligt (klokken 20.00). De steder man kan afsætte fisk, frugter, insekter etc har normalt åbent til klokken 22.00. Steder som museet, postkontoret og vist også Tortimer's Island har åbent 24/7.

Joan der sælger roer om søndagen er der så vidt jeg husker til klokken 18.00. Salg af roer er dog i denne omgang ikke nær så vigtigt, fordi man har mulighed for at hente ret store mængder af værdier kvit og frit på Tortimer's Island, uden nogen synderlig risiko.

Edit:Næh, Joan smutter sørme allerede klokken 12.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
BeanoBeanoSkrevet 26/06-13 10:34 
Ok tak, hvis man kan skubbe lukketiderne frem til kl 23, inde i spillet, hjælper det gevaldig på situationen :)

Jeg må holde øje om der kommer en god deal på spillet.
SeventhSunSeventhSunSkrevet 29/06-13 09:45 
Jeg mener at jeg har alle frugter i min have, så kom forbi og saml et sæt :-)

Jeg samler selv på Modern furniture - sig til hvis I har noget I vil af med.

FC: 4210 - 3980 - 7324
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
HeroldHeroldSkrevet 29/06-13 10:17 
For helvede ... Jeg er jo nødt til at købe en 3DS nu :(
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
varmtvandvarmtvandSkrevet 30/06-13 12:21 
Har lige bestilt på coolshop for 300 dask inkl porto. kunne ikke vente. Glæder mig især til at fiske. Skriver min FC når det ankommer :)
Retro spil butik Spiller nu: Batsugun, Solar Striker, Legend Of Zelda, The: O...
3of193of19Skrevet 30/06-13 18:52 
Købte det også her idag på US eShop til 35$.
Ferskenen er der i mim by, Vulcan.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 30/06-13 22:56 
Jeg var så heldig at streetpass'e nogen for første gang nogensinde henover weekenden - vedkommende havde endda Animal Crossing. Street Pass fungerer meget fint i spillet: Man får adgang til andre spilleres huse, og har så mulighed for at se hvordan de har indrettet sig, og købe kopier af deres møbler. Det er ret cool.

Min friendcode er:
1289-8402-7069
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
OlimarOlimarSkrevet 01/07-13 14:23 
Apropo Streetpassing, så kom der en update til den europæiske 3DS, der gjorde streetpassing nemmere at opnå, måske det er derfor, du har mødt nye folk, har selv fået en del efter updaten.
3of193of19Skrevet 01/07-13 19:17, rettet 01/07-13 19:25 
hvordan nemmere at faa streetpass? Enten moeder man da folk eller man goer ikke? eller skal man nu vaere i forbindelse i kortere tid for at "passe"?
Ah NM, fandt info om det. Nice. Starbucks og McDonalds f.eks. saetter systemer op der husker 3DS'er der kommer forbi der, og saa faar man dataen fra dem der har vaeret der foer en.
OlimarOlimarSkrevet 01/07-13 20:53, rettet 01/07-13 20:55 
3of193of19Skrevet 01/07-13 21:08 
Hmm ret glad jeg nuppede det som eShop download istedet for almindelig. Det er jo et spil man spiller i smaa doser en to gange hver dag, i lang tid. Rart altid at have det klar hvis lysten dukker op.
FancyPantsFancyPantsSkrevet 03/07-13 01:10 
Jeg har ikke spillet, og aner ikke hvordan det her fungerer (og om de overhovedet kan bruges), men jeg faldt lige over en bunke billeder af nogle QR koder til spillet.


Hvis nogle kan bruge dem til noget. :)
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
Captain NCaptain NSkrevet 03/07-13 02:45 
Jeg er gået helt i nostalgi mode og har faktisk også bestilt en strategy guide til spillet. Kan ikke huske hvornår pokker jeg sidt har købt sådan en, må næsten havde været omkring Pokémon GBA spillene.

Jeg har haft det ganske sjovt med spillet op til nu. De første par dage var lidt sløve dog. Mest fordi min butik ikke solgte andet end en skovl og et net i 3 dage.
Nu er der så kommet lidt mere fart på det hele og er i fuld gang med at få udbygget mit hus, samle fossiler, farme på den tropiske ø osv.
Det sidste spil på DS'eren havde mig fanget meget længe faktisk så det bliver spændende hvor længe det her spil kan holde min interesse.
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
3of193of19Skrevet 03/07-13 12:17 
Synes det er lidt træls man ikke længere kan sende ting til venner, man skal besøge hinanden. Ikke altid nemt at passe af :(
SeventhSunSeventhSunSkrevet 03/07-13 16:02 
Virkelig underlig beslutning.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 07/07-13 16:00 
Hvis ikke snart Leif har tænkt sig at sælge mig en økse, så jeg kan komme i gang med at fælde de overskydende træer i min by, får han en med spaden. Nogen gange er vilkårligheden i de ting man får tilbudt i butikkerne en tand frustrerende.

Jeg er gået i gang med at lægge stier i min by - det er underholdende at sidde og designe 32x32 pixelteksturer, men det tager godt nok en evighed at brolægge stierne. Spillet mangler bla. her stadig en del optimering i forhold til interfacet. Samtidig er det irriterende at de forskellige værktøj skal fylde i ens inventory. Det ville desuden være en glimrende feature med en rygsæk eller lignende, som man så løbende kunne udvide.

Jeg er stadig rigtig fint underholdt. New Leaf kræver ikke nær så meget fleksibilitet fra spillerens side som de andre udgaver, hvilket er enormt positivt.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
3of193of19Skrevet 07/07-13 17:31 
Joan solgte roer i morges til 91 Bells stykket. Har smidt ca 400.000 Bells efter roer denne omgang, Saa maa jeg habe jeg faar held med mig :D
SumezSumezSkrevet 08/07-13 10:01 

Det var da en fin idé! Jeg har fo nyligt fået Etrian Odyssey 4 ind ad døren, og der er sådan en lille reklame-tegneserie i den medfølgende bog, som snakker om hvad man kan med Street Pass. Jeg har umiddelbart meget, meget lave forhåbninger om nogensinde at passere andre folk der ejer det spil, nogensinde. :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
3of193of19Skrevet 08/07-13 16:57 
Hvordan er folks for priser indtil videre? Har haft 76 og 74 idag; håber jeg ikke har faldende mønster når jeg har sat mig ned roer til 400k :/
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 08/07-13 17:04 
Jeg har en pris på 78 i dag, men tjekkede ikke før middag. Jeg har kun købt roer én gang, og synes det er lidt for risikabelt i forhold til hvor meget man skal investere før det giver pote. Så synes jeg det er mere givtigt at farme på øen.

Leif havde endelig en økse i dag, så jeg har fældet på livet løs - desværre holdt den ikke længe nok. Jeg håber han har en igen i morgen.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
3of193of19Skrevet 08/07-13 18:34 
Købte en ekstra økse her idag hvis du vil ha den ND. På arbejde for tiden men hjemme lidt over 2230
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 08/07-13 22:19 
Det tager jeg gerne imod :)

Har du en friend-code?

Min er:1289-8402-7069
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
3of193of19Skrevet 08/07-13 22:53 
0860-3254-3254--1960
kommer online nu
SeventhSunSeventhSunSkrevet 09/07-13 11:31 
Hvis nogle af jer bruger Reddit vil jeg anbefale /r/AnimalCrossing til at sælge turnips.

Med lidt held og tålmodighed kan man sagtens få solgt til 4 - 600 bells.
Det koster måske 10% i fee.

Der er specifikt tråden her: http://www.reddit.com/r/AnimalCrossing/comments/1fyw1r/turnip_trade_thread_official/

Der er også http://www.reddit.com/r/acturnips

Det gode er at de fleste er amerikanere, så de har åbent sent om aftenen :-)
Til gengæld er der ofte MANGE, der gerne vil sælge.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
3of193of19Skrevet 09/07-13 12:57 
Hvad sker der med turnips hvis jeg smutter til en by i en anden tidszone? Regner spillet det ikke som "snyd" og smadrer mine roer med det samme så? Eller er det kun hvis jeg piller ved min egen 3DSs ur?
HeroldHeroldSkrevet 09/07-13 14:21 
Jeg er SÅ tæt på at købe en 3DS. I aften. D:
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SeventhSunSeventhSunSkrevet 09/07-13 17:03 
Det er jo fair nok at besøge byer i andre tidszoner - jeg har prøvet det np.
Men ja hvis du stiller på uret, så rådner dine turnips.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 07/08-13 20:07 
Der er kommet en slags gratis companion app til Wii U, samt et Miiverse-community dags dato. Det er underligt at det ikke er kommet til 3DS når det nu er på den platform man kan spille spillet, men jeg takker ikke nej: Som skrevet tidligere er New Leaf af den type spil der virkelig drager fordel at et community.


Link
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
Login for at besvare
Username
Password
Remember me