X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

State of Decay


Svar
spectrespectreSkrevet 12/06-13 12:47 
Jeg har også spillet det helt vildt i 2 dage nu. Kan det passe at missioner er tidsbegrænset? Man kan jo ikke nå dem alle og så forsvinder de "missed oppertunity".

Det er også lige gået op for mig hvordan outposts virker, så der har jeg virkeligt dummet mig. Har 3 outposts som er almindelige huse der giver ammo, og 1 diner der giver food supplies, men jeg kan overhovedet ik... Se hele indlægget
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
68 emne(r).
« < 1 2

Svar
KTCKTCSkrevet 02/07-13 11:20 
I Dead Rising 1 kunne man jo bare spille med sin egen Xbox profil, hvilket vel også er derfor, de har lavet muligheden :)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
spectrespectreSkrevet 02/07-13 11:33 
Så er der ingenting i vejen med Dead RIsing 1 save system :P
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
slk486slk486Skrevet 02/07-13 12:27, rettet 02/07-13 12:28 
Var det ikke 1 save pr. profil?

Edit: Nevermind! :)
j/k
HyakotakeHyakotakeSkrevet 02/07-13 12:58 
Tak for svar... jeg skal kraftigt genoverveje! Men jeg har efterhånden spillet så mange spil, og kender hvilke "præmisser" jeg kan leve med, og det lyder ikke som et spil for mig... det der trækker i den anden retning er hele zombietemaet, som jeg elsker. Så det er lidt en forgyldt lort jeg skal overveje om jeg vil sætte tænderne i... ewww :-D
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 02/07-13 13:22 
Sjovt, jeg har det lige omvendt: Det er spillets anderledes præmisser der giver mig lyst til at sætter tænderne i, og det opslidte zombie-temaet jeg synes der får biden til lugte.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
KroeboCopKroeboCopSkrevet 03/07-13 23:44 
Ingen Co-op :=(

Link...
Hoid to colony C05 where the computer is...
WehnerWehnerSkrevet 04/07-13 01:19 
Så venter jeg pænt på toeren.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KroeboCopKroeboCopSkrevet 26/11-13 18:17, rettet 26/11-13 18:18 
Breakdown en ny DLC der kommer d. 29/11. (360/Steam)

Link...
Hoid to colony C05 where the computer is...
spectrespectreSkrevet 26/11-13 18:47 
My body is ready
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
SumezSumezSkrevet 26/11-13 18:54 
Min kropp är beredd
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KroeboCopKroeboCopSkrevet 26/11-13 20:08 
Gad bare godt det blev mere som DayZ en dag, så der er nogle online fjender.
Hoid to colony C05 where the computer is...
spectrespectreSkrevet 03/12-13 12:24 
Breakdown er godt nok svært fra start af!! Man starter med lvl1 characters og der er infestations og hordes der kommer mod ens kamp fra Day1.

Men stemningen er fed som altid. Elsker at man får så meget 'noia på når man gennemsøger huse.
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
KroeboCopKroeboCopSkrevet 03/12-13 12:38 
Glæder mig også til at prøve det, skal bare lige spille San Andreas i gennem :=)
Hoid to colony C05 where the computer is...
KroeboCopKroeboCopSkrevet 17/12-13 15:51 
Er lidt skuffet over Breakdown, det bliver meget af det samme, især at køre zombie over :=(
Hoid to colony C05 where the computer is...
spectrespectreSkrevet 17/12-13 19:52 
Ja, det er jo egentligt bare sandbox mode uden historie. Hver gang man fixer RV'en og kører afsted så resetter man stats og starter forfra på en sværere sværhedsgrad.
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
spectrespectreSkrevet 28/02-14 07:51 
Undead labs har afsløret at de arbejder på State of Decay Lifeline med et nyt map. Det udkommer på x360 og pc samtidigt.
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
spectrespectreSkrevet 28/02-14 07:55 
You control Greyhound One — a small surviving unit that has been sent to the fallen city of Danforth to rescue scientists whose research is critical to fighting the outbreak.

Since this is a military story, we have the perfect opportunity to expand on the concept of defending that base. The people you are here to rescue are extremely important — and extremely tasty. If you let zombies overrun your gates, these helpless civilians will be among the first to feed the horde. Lose too many, and your mission is over.

You have minefields and defenses to build and upgrade. Off-map artillery to call in. Well-trained soldiers who will guard weak points and respond to zombie threats. A stock of military-grade weaponry to use from several commanding positions. But in the end, when the zeds get into the heart of your base, it’s down to fighting tooth versus blade.

Lyder som horde mode :/
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
spectrespectreSkrevet 16/06-14 11:48 
Lifeline udkom d. 30 maj, og er en ny campaign og et nyt map. Det er annonceret som værende det 2. DLC, så man skal have State of Decay for at spille det.
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
68 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig