X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Xbox One-lancering


Svar
JmogJmogSkrevet 19/05-13 18:17, rettet 20/05-13 14:49 
Så er der kun to dage til Microsoft kommer med deres bud på hvad vi skal spille på de næste (mindst) fem-seks år. Denne tråd handler ikke om hvad vi håber de vil sige under præsentationen (for så bliver listen dælme lang), men hvad vi regner med der kommer på bordet (og ikke kommer). Jeg lægger ud med mine teorier.

1: Vi kommer til at se controlleren såvel som boksen. Jeg kunne godt ... Se hele indlægget
3'794 emne(r).

Svar
SeventhSunSeventhSunSkrevet 29/11-13 22:32 
Jmog>
Det skal også lige nævnes at der er en "god" grund til at de fleste anmeldere ikke har brokket sig over Forza 5's model. Hele den amerikanske spilpresse fik gratis DLC-koder med deres anmeldelseseksemplar. Det gjorde de europæiske ikke.

Edge er engelsk.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
SeventhSunSeventhSunSkrevet 29/11-13 22:34 
Sumez>
Iøvrigt noget nonsens at microtransactions skulle have noget med AAA at gøre.

Ja for du arbejder jo for EA / UbiSoft / Activision og er derfor den store autoritet indenfor hvordan et AAA spil bliver lavet eller ej....
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
JmogJmogSkrevet 30/11-13 01:59 
Greaseball>
Nu har jeg siddet og læst jeres snak frem og tilbage ang. Microtransactions. Hvilke fik mig til at tænke på hvad der blev sagt af Phil Spencer, at han vil kæmpe imod Microtransactions(til en hvis grad).
The much-debated issue of microtransactions was also brought up, upon in-game purchases being found in multiple Xbox One launch titles. Spencer said, however, if fans don’t like it, then simply don’t purchase it, as Microsoft will look at the analytics to “craft the experience better for the gamer.” But, Spencer assured fans that he will continue to fight against microtransactions, so that they will not reach the point of absurdity (i.e. buying achievements).

Vil i mene at de faktisk bruge disse launch titler til at samle data for at se hvorvidt det bliver solgt(DLC'en altså) og hvis det er tilfældet, er det så ikke meget risikabelt at gøre det med launch titler kontra at vente lidt til f.eks Ryse 2 og Forza 6?
På den anden side, burde de ikke havde havde nok data fra forrige generation -.-

Han vil bestemt ikke kæmpe mod dem. Han har næsten helt sikkert været med til at beslutte at MS's titler skulle have dem.

Det er langt mindre risikabelt at "teste" med launchtitler, da deres salgspotetiale er mange gange mindre end deres efterfølgere. De prøver at vænne os til det, på et tidspunkt hvor det økonomiske tab er minimalt hvis de fejler. Finder de et sweetspot, så vil det blive kopieret til efterfølgerne.
HyakotakeHyakotakeSkrevet 30/11-13 08:36 
De burde da have lært lektien i hele X360-generationen og ikke mindst med fadæsen om auktionshuset i Diablo 3...
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 30/11-13 08:37 
SeventhSun>
Ja for du arbejder jo for EA / UbiSoft / Activision og er derfor den store autoritet indenfor hvordan et AAA spil bliver lavet eller ej....

Hver gang du peger på nogen, er der tre der peger på dig...
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
GreaseballGreaseballSkrevet 30/11-13 19:30 
Jmog>
Han vil bestemt ikke kæmpe mod dem. Han har næsten helt sikkert været med til at beslutte at MS's titler skulle have dem.

Det er langt mindre risikabelt at "teste" med launchtitler, da deres salgspotetiale er mange gange mindre end deres efterfølgere. De prøver at vænne os til det, på et tidspunkt hvor det økonomiske tab er minimalt hvis de fejler. Finder de et sweetspot, så vil det blive kopieret til efterfølgerne.

Jeg nævnte også at han sagde til en hvis grad.. Der står jo også i citatet at han taler de mere latterlige, som at skulle betaler for archivement., Det ville også være på grænsen til det latterlige.
Microtransactions kan fungere, hvis det lavet ordenligt som der findes mange eksempler på. Forza 5 er ikke et af dem IMO. Ekstra kapitler til single player som Undead Nightmare i RDR og det med vampyrerne i Infamous 2, det virker for mig. Det noget jeg godt vil købe efterfølgende.

Det en god pointe du kommer med, det med risikoen og launchtitler. Kan godt hvad de mener med det. Det samtidig også en måde for dem at samle noget tidlig data og vurdere feedback fra brugere. Så stem med tegnebogen og lad hver med at købe tåbelig DLC er vel det bedste man kan gøre som bruger.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 30/11-13 20:04 
Det en god pointe du kommer med, det med risikoen og launchtitler. Kan godt hvad de mener med det. Det samtidig også en måde for dem at samle noget tidlig data og vurdere feedback fra brugere. Så stem med tegnebogen og lad hver med at købe tåbelig DLC er vel det bedste man kan gøre som bruger.

Idéen kan vel også være at folk er mere tilbøjelige til at købe DLC de normalt ikke ville, for at få ekstra indhold, nu hvor maskinerne lige er kommet på gaden og der ikke er ret meget at spille.
Spiller nu: Phantasy Star IV
slk486slk486Skrevet 30/11-13 21:32 
Der er også en vis ide i at sætte dagsordenen fra starten. At vi så ikke gider den dagsorden er en streg i regningen :)
j/k
GreaseballGreaseballSkrevet 30/11-13 22:55 
Det ville være godt hvis flertallet ikke gider den dagsorden. Så ville der mere fokus på enten mindre af det eller bedre udtænkt. Jeg fortrækker mindre eller ingen microtransaction :)
SeventhSunSeventhSunSkrevet 02/12-13 14:42 
Nuclear Detergent>
Hver gang du peger på nogen, er der tre der peger på dig...

Absolut, men jeg har svært ved at se hvordan det logisk giver mening i denne sammenhæng?

Sumez afviser kategorisk, at "microtransactions skulle have noget med AAA at gøre".
Underforstået at microtransactions er nødvendige for at betale for udviklingen af et AAA spil.

Og jeg bemærker så lidt spydigt, at det vist kræver lidt mere indsigt. Som f.eks insider-viden.

Så hvis der peger tre fingre på mig, må jeg altså have sagt noget, der også kræver insider-viden?
Det må næsten være (ang. microtransactions) "Det er en del virkeligheden hvis vi vil have AAA-titler. Så nemt er det." som Sumez reagerer primært på.

Men det er der nu ikke noget hemmeligt i.

"The average price of producing a video game slowly rose from US$1–4 million in 2000 to over $5 million in 2006, then to over $20 million by 2010."

Fra Wikipedia: http://en.wikipedia.org/wiki/Video_game_development

Prisen for et computerspil er jo ikke just firdoblet fra 2006 til 2010, så et eller andet sted skal pengene jo komme fra.
Microtransactions er et åbenlyst og simpelt valg.

Bemærk i øvrigt, at i modsætning til Sumez' kategoriske afvisning, så skriver jeg ikke at microtransactions vil være at finde i alle AAA-titler, eller at de altid er udtryk for at de stakkels udviklere bare skal have brød på bordet. Selvfølgelig ikke.

Men når spilstudier lukker til højre og venstre, og spiludvalget efterhånden er reduceret til enten AAA-titler med udviklingshold på flere hundrede mand, og bitte små indietitler lavet af meget få mennesker, så er det absurd at påstå, at branchen ikke er ude i en krise på et eller andet plan.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
JmogJmogSkrevet 02/12-13 15:33, rettet 02/12-13 15:37 
At microtransactions er nødvendige er jo åbenlyst ikke rigtigt, da der er masser af AAA-titler der slet ikke har dem. De bruger istedet større DLC-pakker, hvilket de færreste har noget mod. Bioshock Infinites story DLC er et godt eksempel. Skyrim gjorde det også på den rigtige måde.

Der er intet galt med micro-transactions så længe de bruges ordentligt.

Grunden til vi bliver ved med at fremhæve Forza 5 er at 4'eren havde microtransactions, men de var implementeret langt bedre/mere fair (for kunden).

Forza 4: Man kunne gennemføre løb og optjene credits, der kunne bruges til at købe de biler på disken som var låste. Raten af credits-for-løb føltes naturlig og ens yndlingsbil var aldrig udenfor rækkevidde. Gennemførsel af løb kunne også medføre biler som gaver. Disse kunne man race i eller sælge for at købe en man hellere ville have. Mængden af biler i spillet var så stort at de færreste ville føle de manglede noget, men skulle der være lige DEN specielle bil man gerne vil have, så kom der efterfølgende bilpakker (biler IKKE på disken), der kunne købes for rigtige penge. Købte man pakken, så ejede man bilen og kunne gøre med den hvad man ville. Bilpakkerne var ok value for money.

Forza 5: Raten af credits-for-løb er lavere, så man skal grinde meget mere for at få råd til ens favoritter. I Forza 4 kunne du få råd til nye biler ved at køre gennem karriere mode. I Forza 5 er du nødt til at genspille de samme løb igen og igen for at få råd. Man får heller ingen biler i gave mere, så man er NØDT til at bruge credits på biler man potentielt ikke er interesseret i, fordi de er påkrævede i specifikke events. Hvilket gør det endnu sværere at få råd til den du sparer op til. Og færre gaver = færre penge da du her har en bil mindre at sælge. Antallet af biler i spillet er halveret og mange af fanfavoritterne findes nu kun i DLC-pakkerne. Som i øvrigt ligger på disken. Selvom du kun er interesseret i bil x, så er du nødt til at købe hele pakken. Selv efter du har lagt 10$ for din yndlingsbil, så kan du ikke engang køre den, da den STADIG skal unlockes med credits. Og den er sikkert en af de dyre drenge, så det er meget sandsynligt at du slet ikke har råd til den endnu. Men hey, du kan købe credits for rigtige penge og spare tid. En unlock af nogen af spillets dyreste biler (som du allerede HAR betalt penge for) vil koste mere end hele spillet.

Spillet er aktivt gjort dårligere for at sælge mere via microtransactions.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 02/12-13 16:28, rettet 02/12-13 16:29 
@SeventhSun
I din "analyse" glemmer du (måske med vilje, for det virker grandgiveligt ret fjollet) at tænke over at prisen kun er den ene af to faktorer der udgør profitten. Ja, prisen for spil er kun steget med ti dollars mellem den sjette og syvende generation, men markedet (altså antallet af solgte enheder) er vokset meget eksplosivt. Dette har været tilfældet i især Amerika, hvor markedet er tredoblet mellem 2000 og 2009. Budgetterne har tildels vokset sig store på grund af de stigende teknologiske krav, men hovedsagligt fordi markedet kan bære det - eller skulle jeg sige, "har" kunnet bære.

Problematikken, eller krisen om man vil, er tildels opstået på grund af den usædvanlige længde af den generation vi så småt er på vej til at forlade (samt en række eksterne økonomiske faktorer). Der kommer en bakkedal efter 2009 hvor markedet skrumper, og det er her problemerne begynder fordi markedet er uhyre mættet. Problemerne forstærkes yderliger af at det tager lang tid at udvikle spil - det er svært at skulle skære i et budget for at tilgodese pludselige markedsudsving, fordi udviklingen tager flere år.

Jeg må indrømme, at jeg har svært ved at se at følgende kan opfattes som andet end kategorisk: "Det er en del virkeligheden hvis vi vil have AAA-titler. Så nemt er det.". Du skriver sågar igen i dit ovenstående indlæg at "Microtransaction er et åbenlyst og simpelt valg". Jeg ville nok nærmere kalde det "dovent" og "skødesløst", men pointen er at det stadig virker ret kategorisk. Det er helt fint at du nu sort på hvidt har fortæller at det ikke er det du mener, men indtil da har indtrykket været et andet.

Jeg er uenig i at spiludvalget er reduceret til enten AAA eller små indie-titler. For nogle år siden ville jeg have givet dig ret, men jeg synes vi har set de mellem-store produktioner vinde deres plads tilbage, nok mestens takket være digital distribution, F2P-modellen eller simpelthen bare spildesign der bygger på andet end Hollywwood-actionbrag. Jeg kan komme i tanke om titler som Warframe, Dark Souls, Puppeteer, Resogun, Journey, Torchlight etc. som eksempler. Man ser ofte at et udgiver-ejet studie bliver tvunget til at lukke efter endt produktion. Dette ser jeg dog mere som et udtryk for at den traditionelle udgiver-model simpelthen ikke fungerer særlig godt i tider hvor markedet er i en negativ udvikling, end noget andet. Det er vel mest udgiverne der er i problemer, snarere end udviklerne.

Jeg har sagt det før, men siger det gerne igen: Det er en langt bedre løsning på den lange bane at skabe ægte værdi i produktionerne, frem for at klemme forbrugerene yderligere ved at tage sig dobbeltbetalt. Tilliden er i forvejen tyndslidt.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
GreaseballGreaseballSkrevet 02/12-13 20:54 
Jmog>
At microtransactions er nødvendige er jo åbenlyst ikke rigtigt, da der er masser af AAA-titler der slet ikke har dem. De bruger istedet større DLC-pakker, hvilket de færreste har noget mod. Bioshock Infinites story DLC er et godt eksempel. Skyrim gjorde det også på den rigtige måde.

Kan du sá huske DLC i Oblivion med microstransaction for rustning til en hest x.x
Man skulle tror de andre havde lært af det :p
KilroyKilroySkrevet 02/12-13 21:04 
Jeg vil stadig holde på at der er en enorm forskel på det berygtede Horse Armor DLC og så de microtransactions der er at finde i et spil som Forza 5. Det ene er en mere eller mindre kosmetisk ændring (det var vel mere et skin end noget andet), og det andet er næsten nødvendigt med mindre man lige har dusinvis af timer for at skaffe nok gryn til at købe en bil.
Kilroy Was Here
HankyHankySkrevet 02/12-13 22:44 
Adgang til Xbox One's dev-del er fundet: http://kotaku.com/you-can-access-the-xbox-ones-developer-tools-right-now-1475047835?utm_campaign=Socialflow_Kotaku_Facebook&utm_source=Kotaku_Facebook&utm_medium=Socialflow
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
FancyPantsFancyPantsSkrevet 02/12-13 23:21 
Jmog>
Gennemførsel af løb kunne også medføre biler som gaver. Disse kunne man race i eller sælge for at købe en man hellere ville have.

Jeg mener da at reward cars i 4'eren kun havde en resale value på omkring 100-200 credits, medmindre man selvfølgelig kunne være heldig at sælge dem i auction house.
Det er noget tid siden jeg spillede det sidst, så det er selvfølgelig muligt at jeg husker forkert :)
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
JmogJmogSkrevet 02/12-13 23:33 
Vidste faktisk ikke at man kunne sælge dem udenfor auction house. Men der kunne man snildt få nogen penge ind for uønskede biler. Og spare en del ved at købe ønskebilen der.

Intet auction house i femmeren så vidt jeg har kunnet læse mig til, men det overrasker jo ikke, for det ville forhindre dem i at styre økonomien væk fra sjov og mod profit.
FancyPantsFancyPantsSkrevet 02/12-13 23:43 
Jeg håber de får noget lignende implementeret engang.
Storefronts var guld værd!
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
SeventhSunSeventhSunSkrevet 03/12-13 08:08 
Jmog>
At microtransactions er nødvendige er jo åbenlyst ikke rigtigt

Jeg har heller ikke skrevet at de er nødvendige?
Jeg siger udelukkende, at det er noget man kommer til at se mere af - og det ikke nødvendigvis er et udtryk for at spiludgiverne er griske.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
enfenenfenSkrevet 03/12-13 08:15 
SeventhSun>
Det er en del virkeligheden hvis vi vil have AAA-titler. Så nemt er det.
What is the Matrix?
SonicSonicSkrevet 03/12-13 09:16 
Det ser sort ud for spilindustrien så.
Parental Advisory: Explicit Lyrics
SeventhSunSeventhSunSkrevet 03/12-13 13:09 
enfen>

Du kan se, at der står "en del" ikke?
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 03/12-13 14:54 
Edge anmeldelse af interfacet.

Link
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
SeventhSunSeventhSunSkrevet 03/12-13 15:05, rettet 03/12-13 15:06 
Ja jeg sidder lige og læser det også.
Fy for en hankat - dét lyder rigtig rigtig skidt for Xbox One.
Det er også særligt skuffende når software - alt andet lige - burde være dét de var bedre til end Sony.

Nu er det måske ikke så slemt at skulle vente til 2014.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
SonicSonicSkrevet 03/12-13 15:07 
Nu syntes de jo også det var en fremragende ide, at smide et tablet os på desktop maskiner. Vi sælger mange Windows 7 nede på arbejdet pt, langt langt flere end Windows 8. De har gjort i nælderne, men vil ikke stå ved det. Derfor voter man med sin pung.
Parental Advisory: Explicit Lyrics
slk486slk486Skrevet 03/12-13 15:18 
Jimquisition vedr. microtransactions.

http://www.escapistmagazine.com/videos/view/jimquisition/8524-Fee-to-Pay-and-the-Death-of-Dignity

Nogenlunde min holdning.
j/k
WehnerWehnerSkrevet 03/12-13 15:42 
SeventhSun>
Nu er det måske ikke så slemt at skulle vente til 2014.

Jeg er også kommet frem til, at det var det rigtige valg at købe Ass Creed 4 til 360 og så lige chille lidt. Hvis de både har fået fjernet de værste børnesygdomme, og man kunne få første revision af hardwaren ville det være ret fint.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
DunwichDunwichSkrevet 03/12-13 18:08 
Nuclear Detergent>
Edge anmeldelse af interfacet.

"The overall sense is of a design handed over to the team behind the similarly unloved Windows 8 interface, rather than anybody who has used an Xbox 360 regularly or had any familiarity with its strengths."

Det er jo til grin. Absolut til grin. Og der findes mennesker som betaler rigtige penge for at eje den konsol? Jeg fatter det ikke længere. Ufatteligt, at Microsoft kan gøre så meget forkert, på så kort tid.
enfenenfenSkrevet 03/12-13 19:08 
SeventhSun>
enfen>

Du kan se, at der står "en del" ikke?

Hvilket betyder, at hvis du tager den "del" ud, så kan du ikke få AAA titler. Det er det, du skriver. Ergo er "delen" nødvendig i dine øjne.

Lad os bare komme videre.
What is the Matrix?
DunwichDunwichSkrevet 10/12-13 15:45 
http://www.eurogamer.net/articles/2013-11-29-fighter-within-review

There are so many things wrong with Fighter Within it's impossible to keep count. The first thing you notice is the gesture recognition. Kinect struggles to comprehend the most basic of hand movements. Performing simple actions requires gargantuan amounts of perseverance and luck, and frequently leaves you frustrated, furious and exhausted. And that's just the menu screens.

Det lyder næsten som om Kinect slet ikke virker.
SlothSlothSkrevet 10/12-13 18:10 
XBO Q3 2014 i Danmark?

http://www.gamereactor.eu/news/102544/Source%3A+Xbox+One+hitting+delayed+regions+Q3+2014/
Kiss me, would you kindly?
WehnerWehnerSkrevet 10/12-13 18:38 
Så kan det være, vi får en færdig udgave :p
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
NaieraNaieraSkrevet 10/12-13 18:45 
Boner = clusterfuck.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
GreaseballGreaseballSkrevet 10/12-13 19:13 
Så må vi nøjes med en PS4 indtil da. Hvis der så var noget der var værd at spille på den.
Gider heller ikke import af en Xbox One før der kommer noget der værd at spille.

Syns bare begge maskiner har et meget "tamt" udvalg af spil.
SlothSlothSkrevet 10/12-13 21:34, rettet 10/12-13 21:34 
Jeps Greaseball. Har lige solgt min PS4 til en ven, hvis knægt brændende ønsker sig en til jul - så får jeg min Bilka preorder i februar (hvor der forhåbentligt er andet end Resogun jeg gider tænde for ;o).
Kiss me, would you kindly?
JmogJmogSkrevet 10/12-13 21:56 

Wow. Det er da helt vildt, hvis det holder at de ikke engang har den på markedet her, når Titanfall udkommer. Den kan ikke komme om sommeren, så det vil reelt betyde september. Der røg alt håb om at få en lige så stor markedsandel som Sony her.
SumezSumezSkrevet 10/12-13 22:12 
Jeg tror Sony har en inside mand hos Microsoft.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 10/12-13 23:33 
Jeg tror snarere de mangler nogle Sony folk :)
j/k
JmogJmogSkrevet 11/12-13 00:15 
Faktisk så er en af de nuværende execs, Phil Harrison, jo en tidligere Sony UK mand ;-)
slk486slk486Skrevet 11/12-13 00:19 
Ja ok, bortset fra Harrison :) Han er forfærdelig.
j/k
Zzap!Zzap!Skrevet 12/12-13 11:24, rettet 12/12-13 11:24 
Måske I bare skulle være konsekvente og lukke xboxone delen af forummet ned nu? Ingen grund til at lade en dødeligt såret hest stavre videre til den falder om af sig selv. >;-P
Og i samme dur overveje om WiiU tråden skal lukkes også og der skal tilføjes en iOS sektion. ;-)
Born to kill space
SumezSumezSkrevet 12/12-13 11:41 
Ja, der bliver jo aldrig skrevet noget i hverken XB1 eller Wii U trådene alligevel
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Zzap!Zzap!Skrevet 12/12-13 12:21 
Lige min tanke. Og de få vildførte sjæle der poster der engang imellem, vil så ikke længere komme til at spilde deres tid dér.
Born to kill space
dchangdchangSkrevet 12/12-13 12:27 
Lol, troede det var ironisk siden du nævnte en iOS sektion... :-)

Nu omkring evt. udsættelsen af Xbox One, måske skulle man høre fra den "dødeligt sårede hest's" egen mund først.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
SumezSumezSkrevet 12/12-13 12:31, rettet 12/12-13 12:31 
Zzap!>
Lige min tanke. Og de få vildførte sjæle der poster der engang imellem, vil så ikke længere komme til at spilde deres tid dér.

Ok, men det er nu faktisk to af de allermest aktive tråde på P:R. Selvfølgelig, XB1-tråden er rimelig plaget af facepalms over Microsofts fejltrin, men WiiU er da reelt populær.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
FancyPantsFancyPantsSkrevet 12/12-13 13:01 
Casual touchscreen gaming på telefon/tablet er fremtiden! Next-next gen.

Hvad skal man med gameplay, historie og indlevelse, når man allerede har Simpsons: Tapped Out? :D
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
SeventhSunSeventhSunSkrevet 13/12-13 15:20 
http://majornelson.com/2013/12/11/xbox-one-sells-2-million-units-in-18-days/

PlayStation 4 solgte 2,1 mill på 16 - 17 dage eller noget i den stil.
I grove tal det samme.

Så hvis vi husker tilbage på diskussionen om MS ikke kunne fremstille konsoller nok, og at dét skulle være grunden til at konsollen er udsat herhjemme.

Det forekommer aldeles usandsynligt.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
GreaseballGreaseballSkrevet 13/12-13 23:08 
Lidt Indie games snak.
http://www.computerandvideogames.com/442374/interviews/interview-chris-charla-on-the-promise-and-pitfalls-of-xbox-ones-indie-program/
Zzap!Zzap!Skrevet 15/12-13 11:17, rettet 15/12-13 14:08 
dchang>
Lol, troede det var ironisk siden du nævnte en iOS sektion... :-)

Nu omkring evt. udsættelsen af Xbox One, måske skulle man høre fra den "dødeligt sårede hest's" egen mund først.

Dude are you being sarcastic? /simpsonsquote
Se antallet af smilies i første post. ;-)
Born to kill space
slk486slk486Skrevet 17/12-13 13:37 
XO i guld. De er skøre de oliesheiker :)

http://ow.ly/i/432lO
j/k
3'794 emne(r).

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig