X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Xbox One-lancering


Svar
JmogJmogSkrevet 19/05-13 18:17, rettet 20/05-13 14:49 
Så er der kun to dage til Microsoft kommer med deres bud på hvad vi skal spille på de næste (mindst) fem-seks år. Denne tråd handler ikke om hvad vi håber de vil sige under præsentationen (for så bliver listen dælme lang), men hvad vi regner med der kommer på bordet (og ikke kommer). Jeg lægger ud med mine teorier.

1: Vi kommer til at se controlleren såvel som boksen. Jeg kunne godt ... Se hele indlægget
3'794 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 > »

Svar
DarkbeatDarkbeatSkrevet 21/05-13 19:57 
Xbox One genopfinder en Peter Molyneux opfindelse

http://youtu.be/fjzTPFRITrQ
spectrespectreSkrevet 21/05-13 19:57 
Xbox bro

Call of duty, ea sports og NFL
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
KTCKTCSkrevet 21/05-13 19:58 
Er der noget som helst i det nye COD, som vi ikke har set i denne generation?
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
PlaykidPlaykidSkrevet 21/05-13 19:58 
Dynamiske MP maps i COD lyder nu lidt cool :-)
Spiller nu: Halo 3
WehnerWehnerSkrevet 21/05-13 20:01 
Enig. Det ser ret traditionelt ud, og efter resten af præsentationen er det en stor lettelse.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
WehnerWehnerSkrevet 21/05-13 20:01 
Co-op og second screen, siger han.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KTCKTCSkrevet 21/05-13 20:02 
Skidt under neglene i en first person shooter - det er det vigtigste nogensinde :P
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
enfenenfenSkrevet 21/05-13 20:05 
Det kan godt være, jeg bare er i dårligt humør i dag, men det var da godt nok en omgang shit, vi blev præsenteret for. Ikke engang COD kunne imponere mig.
What is the Matrix?
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 21/05-13 20:07 
Lortenavn og kedelig ligegyldig omgang. Maskinen var okay pæn og minder faktisk lidt om noget Hifi :D

Jeg er bare endnu mere klar på PS4 nu :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
PapandPapandSkrevet 21/05-13 20:07 
Fuldstændig enig. Jeg har ellers Xbox 360 som min favorit i denne generation, men det her er godt nok skuffende.
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
slk486slk486Skrevet 21/05-13 20:08 
@ktc: Sad lige og tænkte hvor fjollet det er at bruge så mange ressource på ens egne arme og hænder i en fps:)
j/k
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 21/05-13 20:09, rettet 21/05-13 20:11 
slk486>
Satser stort på usa og glemmer resten af verden... Tjah, det er vel som forventet, men indtil videre er det jo slet ikke en konsol.

Jeg tænkte det samme. Har Microsoft lige serveret Europa på et sølvfad for Sony? Præsentationen var helt ekstremt Amerika-centreret. Alle de konvergerende features kommer vi jo aldrig til se i Europa/Danmark alligevel.

Nørjj, det var en deprimerende omgang. Jeg blev kun styrket i mine bange anelser. Der blev heller ikke sagt noget om always-online? Det gør mig kun mere nervøs at de ikke prioriterede at afkræfte det :(

Hvor mange spil blev der vist? Tre!? Forza, Remedy's version af Phantasmogoria og så multiplatformstitlen COD: Ghosts der selvfølgelig også kommer til den nuværende konsol generation.

Det stinker...

EDIT: Og hvad skete der lige for al den fantasy football snak?!
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
JmogJmogSkrevet 21/05-13 20:09 
Always Online - Mattrick har lige bekræftet i interview post-show at single player spil ikke kræver online.
JmogJmogSkrevet 21/05-13 20:11 
Og der var i øvrigt nærbilleder hvor det var ret tydeligt at den er STOR. Ikke så tyk som launch Xbox 360 men dækker et meget større areal.
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 21/05-13 20:11 
Pefffff
Sony er igen min konsol.
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
OlimarOlimarSkrevet 21/05-13 20:11, rettet 22/05-13 11:19 
Ja jeg så selve boksen på GT og det første jeg tænkte var holy fuck den maskine er stor!
slk486slk486Skrevet 21/05-13 20:12 
Lad os se hvad de bringer til bordet i E3. Bortset fra det er Remedy det studio der fik mig til at investere i en xbox denne generation, så jeg er spændt på at se hvad de har fundet på.
j/k
Captain NCaptain NSkrevet 21/05-13 20:13, rettet 21/05-13 20:21 
Nå, men det var jo et interessant show. Er dog ikke helt solgt på maskinen, mange af de styrker som de talte om kan meget vel også blive dens svagheder, og det meste af det de viste var enten sport eller andet mainstream stuff,
Er også trist at maskinen tilsyneladende ikke vil være bagudkompitibel. PS4 har lidt en undskyldning med deres cell-processor men det er lidt trættende at man som gamer skal have så meget dedikeret hardware for at bruge sine produkter, kontra film mediet.
men skal blive spændende til E3 når alle nu har vist deres hånd.
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
GreaseballGreaseballSkrevet 21/05-13 20:13 
jeg er solgt. syns de viste mange nye tittag. Glœder mig til at se hvad de exclusive titler er.
Godt sjov og oplagte folk på scenen. der kunne Sony lære lidt :p
Xbox bliver helt klart købt før noget fra Sony.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 21/05-13 20:13, rettet 21/05-13 20:18 
Olimar>
Ja jeg så den på GT og det første jeg tænkte var holy fuck den maskine er stor!

Der skal jo også både være en kabel box, en blu-ray afspiller, en gut der fortæller dig om "Fantasy football", tre styresystemer... og nå ja, vist nok også en spillekonsol.

Greaseball>
jeg er solgt. syns de viste mange nye tittag. Glœder mig til at se hvad de exclusive titler er.
Godt sjov og oplagte folk på scenen. der kunne Sony lære lidt :p
Xbox bliver helt klart købt før noget fra Sony.

Jeg husker ellers hvordan du var gal i skralden over at Sony viste for få spil. Microsoft viste så godt som ingen...
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
ChronoChronoSkrevet 21/05-13 20:14 
Sikke en skuffelse hvis man gerne ville se nogle nye spil - der var ét: Quantum Break. Et FMV-spil? Det gik jo også rigtigt godt for Night Trap for 20 år siden.

Og så er den jo gigantisk! Samme størrelse som en gammel VCR måske?

Xbox go home ;-)
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
dRxLdRxLSkrevet 21/05-13 20:14, rettet 21/05-13 20:15 
Det her billede fra twitter siger alt:

Xbox One-lancering
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
DarkbeatDarkbeatSkrevet 21/05-13 20:15 
Der er et "Hardware Panel" på Twitch.tv om 45 minutter, så jeg ville holde øje med de streams.
dRxLdRxLSkrevet 21/05-13 20:16 
Kan du linke til den stream Bo?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 21/05-13 20:19 
FIFA14
SURPRISE FUCKERS!!!!!
:D
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
DarkbeatDarkbeatSkrevet 21/05-13 20:20, rettet 21/05-13 20:21 
http://www.twitch.tv/gamespot?utm_campaign=frontpage_player_click&utm_source=http://www.twitch.tv/&utm_content=gamespot

Gametrailers viser også noget lige nu

http://www.gametrailers.com/netstorage/xboxcountdown/live.html
nerosnerosSkrevet 21/05-13 20:22 
Er også på Hanky's hold!

Det er for dum en udvikling for next-gen hvis det er rigtigt kommer Microsoft til at betale en dyr regning!
Bashful Neophyte
HankyHankySkrevet 21/05-13 20:22 
Greaseball>
Godt sjov og oplagte folk på scenen. der kunne Sony lære lidt :p

O.O'

Det her var det bedste ved præsentationen:

Xbox One-lancering
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
jaesjaesSkrevet 21/05-13 20:24 
Så en spiffet op Yousee-set-top-box med spilfunktion? :/
DunwichDunwichSkrevet 21/05-13 20:25, rettet 21/05-13 20:26 
Jeg var ret bekymret for den mangel på passion der gennemsyrede det de reelt viste. Her tænker jeg primært på det jeg troede var præsentationen af et Halo launch spil til en ny Xbox konsol, men som reelt bare var en Halo tv serie. Er det hvad Halo er for MS nu? Reduceret til en tv serie? Jeg kan stadig huske hvor glad og næsten euforisk jeg var, tilbage i 2001, da MS viste os hvad de havde, da de havde Halo, og hvor man mærkede at det betød noget for dem - at de vidste at de havde noget specielt, som de glædede sig til at vise frem. Nu har de mennesker som virker som om det ikke rigtigt betyder noget for dem, og en video med Spielberg som fortæller hvor fedt en tv serie med Halo kan blive. Jamen, jeg er ret ligeglad. Det er jeg altså. Jeg savner f.eks en præsentation som denne:

Halo vises frem på Gamestock i 2001.

http://www.youtube.com/watch?v=sCH_HSyXaZg

Er der andre end mig der savner den passion hos MS, fra "de gamle dage"? Dengang man kunne mærke på dem, at de vidste at de havde noget specielt, og glædte sig til at dele det med os?
FancyPantsFancyPantsSkrevet 21/05-13 20:25 
Jeg ender med at eje begge på et tidspunkt, så lige pt. er jeg ligeglad med hvilken fanbase der vifter med den længste e-penis :)
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
DarkbeatDarkbeatSkrevet 21/05-13 20:28 
Xbox One-lancering
JmogJmogSkrevet 21/05-13 20:28 
Greaseball>
jeg er solgt. syns de viste mange nye tittag. Glœder mig til at se hvad de exclusive titler er.
Godt sjov og oplagte folk på scenen. der kunne Sony lære lidt :p
Xbox bliver helt klart købt før noget fra Sony.

De eksklusive titler... Ja, forhåbentlig er de fleste ikke kinect familiemøg.

Men øhh, oplagte værter? Det var da hverken bedre eller dårligere end Sonys præsentation.

Indtil videre har der kun været een interessant gaming-relateret nyhed: force feedback i triggers. Det lyder som noget der kunne blive godt.
XiwanaXiwanaSkrevet 21/05-13 20:30 
Ifølge et interview med en de høje Xbox Live-herrer vil konsollen IKKE være er bagkompatibel med 360-spil eller downloaded titler dertil.

verge.com-interview: Ingen BC med 360-titler
[inspirational quote here]
HankyHankySkrevet 21/05-13 20:30, rettet 21/05-13 20:35 
Darkbeat>
*nextgen dog animation*

:D

Xbox One-lancering
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
Crystal DragonCrystal DragonSkrevet 21/05-13 20:30 
XBOX ONE?
Var ikke helt solgt på navnet til at starte med, men okay. Det ligger let på tungen og sådan. Ville meget hellere ha haft den hed XBOX 720, men det var kun drømmetanker.
Selve konsollen var så drøn-kedelig i dens design at jeg ikke vil kunne kende forskel på den og min gamle VHS afspiller.
Controlleren synes jeg så awesome ud! Texturen og kanten på dual-sticksene var virkelig hvad solgte mig.
Kinecten så.... ehh... sådan ud?

Quantum Break så rigtig fedt ud og glæder mig da til at se mere til den. Talte aaaaalt for meget om sport, men selve de features med kinecten de viste var epic.
Nu behøver vi aldrig at løfte fjernbetjeningen igen og få smækkerfede arme i processen. xD Man kan jo i USA bestille pizza med kinecten... det skal nok blive godt.

Og det bedste af det hele : En freaking hund i motioncapture suit xD
Men seriously, det ser virkelig ud til at de laver en effort med Call of Duty:Ghosts med at lave en historie der er værd at følge med i, så jeg er rent faktisk blevet halv-interesseret i at prøve den. Meh.
Anime otaku by heart - Gamer by soulSpiller nu: InFamous: Second Son, DanganRonpa 2: Goodbye ...
JmogJmogSkrevet 21/05-13 20:33 
Så Quantum Break fedt ud? Jamen vi så jo intet der fortæller os hvad slags spil det er.
BeanoBeanoSkrevet 21/05-13 20:33, rettet 21/05-13 20:35 
Det positive:
Konsollens design er rigtig pæn imo og ikke noget jeg vil være flov over at have under tv'et, størrelsen var dog svær at vurdere. Fornuftige ændringer af controller, ordenlig d-pad, forbedret overflade af analog sticks og triggers med feedback. Flot Forza 5 trailer. Showet var mere nedtonet end forventet, selv om det betalte juble-kor var fjollet.

Det negative:
Kinect er standard (naturligvis ikke overraskende!) og bruges åbenbart til alt. Vil gerne vide om den SKAL bruges/være stillet op osv. Men det får vi nok afklaret op til E3. Bemærkede at den stadig kun scanner med 30fps, bare i 1080p.
Navnet "Xbox One", hvilket geni har fundet på det? Jeg har allerede to af dem!!! :)
Hele 3 OS'er og stadig 8GB RAM (siden de ikke nævnte typen går jeg ud fra det er DDR3), det vil vel tage en ordenlig bid fra spillene.
Og så var der INGEN wow faktor eller store overraskelser mht. tv/media features eller spil. OVERHOVEDET. Alt det sport halløj siger mig intet, og Kinect-fis med f.eks. skifte tv kanal med stemme kommander. Gab! COD/BF siger mig stadig intet men det var grafisk flot og 100% sikkert det samme eller bedre på PS4. Og der var intet live-gameplay af noget.

Som forventet bliver det på E3 vi kommer til at se alle spillene, der hvor det tæller.


Jmog>
Så Quantum Break fedt ud? Jamen vi så jo intet der fortæller os hvad slags spil det er.

Jeg forventede også at den trailer pludseligt ville vises noget "WOW!!" - men prut og slut.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 21/05-13 20:35, rettet 21/05-13 20:37 
Har vi tweet-embedding på Play Right?

<blockquote class="twitter-tweet"><p>The cheering in the audience is not coming from the press...</p>— Adam Sessler (@AdamSessler) <a href="https://twitter.com/AdamSessler/status/336901672662077443">May 21, 2013</a></blockquote>
<script async src="//platform.twitter.com/widgets.js" charset="utf-8"></script>

Edit: Guess not. Her er et screencap af det

Xbox One-lancering

Før showet startede tweetede Jeff Gerstmann også at han kunne hører cheering der kom bag fra scenen, så jeg er ret sikker på at alt den klappen der var, var playback.
Captain NCaptain NSkrevet 21/05-13 20:36 
De kunne jo også bare havde kaldt den Xbox-359 :)
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
slk486slk486Skrevet 21/05-13 20:37, rettet 21/05-13 20:38 
@Greaseball: er du sarkastisk, eller?

@darkbeat: lol
j/k
HankyHankySkrevet 21/05-13 20:37, rettet 21/05-13 20:38 
Captain N>
De kunne jo også bare havde kaldt den Xbox-359 :)

Eller Xbox Dog
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 21/05-13 20:39 
I'm out!

Xbox one may require game installs, process things in the cloud
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
DarkbeatDarkbeatSkrevet 21/05-13 20:39 
Xbox One er ikke bagudkompatibel med 360

https://twitter.com/geoffkeighley/status/336913568358350848
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 21/05-13 20:40 
Darkbeat>
Før showet startede tweetede Jeff Gerstmann også at han kunne hører cheering der kom bag fra scenen, så jeg er ret sikker på at alt den klappen der var, var playback.

Det lød også MEGET ens hver gang, og det var ganske tydeligt at det ikke var det publikum der sad til forevisningen der klappede.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 21/05-13 20:41 
Kataku siger også det er slut med brugt spil ?
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
BeanoBeanoSkrevet 21/05-13 20:41 
Darkbeat>
Før showet startede tweetede Jeff Gerstmann også at han kunne hører cheering der kom bag fra scenen, så jeg er ret sikker på at alt den klappen der var, var playback.

Vel ikke overraskende når bifaldet var stort set det samme uanset hvad der blev vist på scenen.
HankyHankySkrevet 21/05-13 20:42 
Darkbeat>
Xbox One er ikke bagudkompatibel med 360

https://twitter.com/geoffkeighley/status/336913568358350848

Og heller ikke alle de Xbox Live Arcade-titler man har købt og hentet gennem årene.

"That means that Xbox 360 discs won't work, but also extends to Xbox Live Arcade downloadable titles. Anything that was designed for the Xbox 360 will have to be rebuilt, and it sounds like Microsoft doesn't plan to do so."
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
Captain NCaptain NSkrevet 21/05-13 20:44 
Min første tanke da jeg hørte om Halo TV serien xD

Xbox One-lancering
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
OlimarOlimarSkrevet 21/05-13 20:45, rettet 21/05-13 20:46 
Fra MS selv :
Microsoft has confirmed that all Xbox One games will require mandatory installation onto the system's hard drive and, to install the same disc onto another user's drive, a fee must be paid.
http://www.computerandvideogames.com/407912/microsoft-confirms-pre-owned-fee-for-xbox-one/

Slut med at tage et xbox spil hen til gutterne, med mindre de betaler fee'en :P

Nok derfor EA er super glade for dem.
3'794 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig