X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK
Please note that Play:Right is a Danish site and while usable without,
it is only partially translated to English.
Blocks marked with yellow backgrounds are systematically translated
by Bing Translate.

Xbox One-lancering


Reply
JmogJmogSkrevet 19/05-13 18:17, rettet 20/05-13 14:49 
Så er der kun to dage til Microsoft kommer med deres bud på hvad vi skal spille på de næste (mindst) fem-seks år. Denne tråd handler ikke om hvad vi håber de vil sige under præsentationen (for så bliver listen dælme lang), men hvad vi regner med der kommer på bordet (og ikke kommer). Jeg lægger ud med mine teorier.

1: Vi kommer til at se controlleren såvel som boks... Se hele indlægget
3'794 topic(s).

Reply
3of193of19Skrevet 16/11-13 19:20 
så er der plads til Xbox One (343x263mm)
Xbox One-lancering
slk486slk486Skrevet 16/11-13 19:51 
He he :)

HDMI porte nok?
j/k
3of193of19Skrevet 16/11-13 19:57 
jep to fri i Denon til One og PS4
nerosnerosSkrevet 17/11-13 18:30 
Er Xbox One regionsfri?
Bashful Neophyte
DarkbeatDarkbeatSkrevet 17/11-13 18:32 
Jeps :)
nerosnerosSkrevet 17/11-13 18:37 
OK!!

Hvor kan jeg bestille den henne?

Må simplethen bare have RYSE: Son OF Rome...!

Hooked :D
Bashful Neophyte
JmogJmogSkrevet 17/11-13 20:15 
Hvor man kan bestille den henne? Overalt :-)

Gamestop, Fona, Elgiganten, amazon.co.uk, coolshop.dk osv.

Vær opmærksom på at udfra diverse previews, feedback fra folk der har prøvet det på messer osv, så er forventningen pt at Ryse er det mest skuffende spil til X1 launch.
JmogJmogSkrevet 17/11-13 20:17 
Hov, du mener selvfølgelig hvor du kan bestille den model der kommer 22/11.

Her er det kun Amazon'erne og coolshop. Og ingen af dem vil kunne skaffe den til launch. Du er to måneder for sent på den.
3of193of19Skrevet 17/11-13 20:22 
Amazon.de ser faktisk ud til at have standard editions til at bestille til levering d. 22 til tyske adresser.
JmogJmogSkrevet 17/11-13 20:33 
Imponerende! Det må da være et af de sidste steder på nettet, hvor det er muligt.
nerosnerosSkrevet 17/11-13 20:34 
Så venter jeg bare med et køb.

RYSE ser fantastisk ud og ligner et spil for mig.
Bashful Neophyte
3of193of19Skrevet 17/11-13 20:37 
Måske har de fået lidt mere allokering? Mener den har stået som udsolgt en overgang.
dRxLdRxLSkrevet 17/11-13 20:47 
neros>
RYSE ser fantastisk ud og ligner et spil for mig.

Wow, for mig at se er det ikke meget mere end en testosteron simulator ala et wrestling spil eller lignende. Det gør konsollen mindre attraktiv at der lægges vægt på dette spil, da det antyder lidt om hvilket kernepublikum de går efter.

Det viser bare hvor forskellige der er plads til at vi kan være ;)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
JmogJmogSkrevet 17/11-13 21:02 
Bliver interessant hvor meget gameplayet har lidt under sin turbulente udvikling. Det startede som et Kinect spil, blev i al hast (da stemningen vendte sig mod Kinect) ændret til et quicktime event spil og så til sidst noget God of War Light-agtigt.

Det kan selvfølgelig stadig ende med at være godt, men næsten alle der har prøvet det siger, at det er flot men uden substans i gameplayet.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 17/11-13 21:19 
"men næsten alle der har prøvet det siger, at det er flot men uden substans i gameplayet."

Gælder det ikke alt hvad Crytek nogensinde har lavet? :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
JmogJmogSkrevet 17/11-13 21:20 
Touche :-)
slk486slk486Skrevet 17/11-13 21:40 
Gælder det ikke alt hvad Crytek nogensinde har lavet? :)

Jo :)

Det siges at RYSE er lige så sjovt som at taste på en knap telefon.

Men ligegyldigt. Nu må det snart gerne blive d. 22 - og derefter d. 29 :)
j/k
nerosnerosSkrevet 17/11-13 21:57 
Crytek The Best!

Jeg skal bare have mit hack n' slash. Der er gladiator kampe hvad mere vel du have?
Bashful Neophyte
FancyPantsFancyPantsSkrevet 17/11-13 21:58 
Today I learned: RYSE bliver det nye Hugo reboot... Fedt manner!
Håber man kan ringe til Nina, som i gamle dage. <3
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
SumezSumezSkrevet 17/11-13 23:31, rettet 17/11-13 23:32 
neros>
Jeg skal bare have mit hack n' slash. Der er gladiator kampe hvad mere vel du have?

Solidt gameplay og substans, noget at spille for? :)
Synes slet ikke Ryse lyder som et spil for dig, så er lidt overrasket.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DarkbeatDarkbeatSkrevet 18/11-13 00:02, rettet 18/11-13 00:04 
Ryse er et simpelt spil man kan spille for score (eller XP)... Det er faktisk næsten et Cave spil :D

Her er en trailer der forklare om kampsystemet. Ved ikke om den har været linket tidligere, men er er den igen http://youtu.be/vIpt4FRFy10
nerosnerosSkrevet 18/11-13 07:55 
Sumez>
Solidt gameplay og substans, noget at spille for? :)
Synes slet ikke Ryse lyder som et spil for dig, så er lidt overrasket.

Forstår ikke alt den negativitet!! Hver glad for nye spil og tænk positivt det er sundt :-) Jeg er frisk på den slags spil og har altid været det!
Bashful Neophyte
dRxLdRxLSkrevet 18/11-13 08:36 
...
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
SumezSumezSkrevet 18/11-13 09:15, rettet 18/11-13 09:15 
neros>
Forstår ikke alt den negativitet!!

Det har nok noget at gøre med en holdning om at spil hvor grafisk bling overdøver substans i spillet er giftigt for industrien, da flere er bange for at den købedygtige majoritet glemmer hvad spil handler om. Det har også lidt at gøre med at næsten alle der har prøvet spillet, siger at det ikke er særlig spændende, slet og ret.
Du behøver ikke at se det som negativitet ;) Jeg synes selv det er enormt positivt at så mange er kritiske overfor Ryse, og var det lige fra starten. Uanset om det bliver et godt spil eller ej, er det sundt at stille spørgsmålstegn ved kvaliteten af den type spil, i stedet for blot at sluge det råt.

Med det sagt, synes jeg spilmediet har bevist sit værd som et meget mangfoldigt medie, og der skal være plads til alle former for spil, ligesom den grafiske præsentation bestemt også kan være en vigtig del af en god spiloplevelse (som f.eks. i God of War og Uncharted 2), men Ryse virker også lidt som et spildt potentiale.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 18/11-13 09:55 
For mig har det 100% noget at gøre med at Crytek gang på gang har vist at de ikke kan levere godt gameplay og at de specielt i denne titel er faldet så mange gange på vejen at jeg frygter det der komme ud i enden er noget frygteligt rod.

Gameplayet har en lille chance for at fænge - eller i det mindste ikke være så dårligt at man ikke kan se bort fra det og bare nyde grafikken. Ellers er grunden til at jeg stadig har fordubestilt det, at der ikke er andet udover DR3 at spille på min spritnye XO fra på fredag. Time will tell.
j/k
nerosnerosSkrevet 18/11-13 10:01, rettet 18/11-13 10:09 
Jeg er totalt ligeglad med hvad historien og medierne fortæller og skriver. Jeg går efter min egen mave fornemmelse og den er glad! Der er ikke ret meget der har sagt mig noget angående de nye spil der udkommer. Istedet for at se sig sort på noget fordi firmaet ikke har kunnet levere udfra sin egen smag og andres, så er det da sundt at være åben en gang imellem.
Bashful Neophyte
slk486slk486Skrevet 18/11-13 10:02 
Har du spillet Crytek spil før?
j/k
SonicSonicSkrevet 18/11-13 10:12 
Er man sådanne lidt hipster hvad spil angår der? :P
Ryse skulle vist være underholdende... i 3 timer :D
Parental Advisory: Explicit Lyrics
slk486slk486Skrevet 18/11-13 10:15 
Kan du forklare hvad du mener? :)
j/k
nerosnerosSkrevet 18/11-13 10:15, rettet 18/11-13 10:22 
Kun meget lidt! Jeg tror grunden til at dette spil RYSE gør mig interesseret er selve Romer universet og hack n slash genren i sig selv, og så ser det flot ud. Genren og spillets univers vægter jeg lige så højt som gameplay nu til dags. Ved godt folk ikke holdet af den slags gameplay som RYSE besidder men jeg er ikke så sart nogengange vil man bare underholdes ;-)
Bashful Neophyte
slk486slk486Skrevet 18/11-13 10:22 
Jeg vælger også (igen, muligvis til min skuffelse) at give Crytek tvivlens fordel, netop fordi universet og ideen i gameplayet tiltaler mig. Samtidigt må jeg bare også se i øjnene at Crytek endnu ikke har leveret og det må man da vægte højt?
j/k
SumezSumezSkrevet 18/11-13 10:31 
neros>
så er det da sundt at være åben en gang imellem.

Der er forskel på at være åben og fuldkomment ukritisk :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
3of193of19Skrevet 18/11-13 10:33 
Som man siger på engelsk: "keep and open mind, but don't let your brain fall out" :)
slk486slk486Skrevet 18/11-13 11:51, rettet 18/11-13 11:51 
Er det iøvrigt ikke idag embargoen løftes for reviews for alt andet end Ryse, der vist er torsdag?
j/k
nerosnerosSkrevet 18/11-13 11:56 
Sumez>
Der er forskel på at være åben og fuldkomment ukritisk :P

Pas på med at gøre dig til snagsdommer over for andres meninger og smag det er ret dumt..
Bashful Neophyte
HeroldHeroldSkrevet 18/11-13 11:56 
La' nu neros glæde sig til Ryse - vi bliver jo ikke skuffede på hans vegne, hvis det ikke lever op til forventningerne. :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
nerosnerosSkrevet 18/11-13 11:59 
3of19>
Som man siger på engelsk: "keep and open mind, but don't let your brain fall out" :)

Er den til mig?
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 18/11-13 12:48, rettet 18/11-13 12:50 
neros>
Pas på med at gøre dig til snagsdommer over for andres meninger og smag det er ret dumt..

Hold da op. Jeg synes du tager ret meget på vej over at vi andre ikke synes Ryse ligner noget fantastisk.
Jeg har på intet tidspunkt sagt at du ikke må være vild med Ryse, blot at jeg var overrasket over det. Det er ikke snagsdommeri.
Der er ingen af os der kan konkludere noget før vi faktisk har spillet spillet, derfor har jeg heller ikke konstateret at det ikke kan overraske positivt. God of War overraskede mig meget positivt.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
NaieraNaieraSkrevet 18/11-13 12:49 
"Snagsdommeri" virker egentlig også :)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
3of193of19Skrevet 18/11-13 12:59 
neros>
3of19>
Som man siger på engelsk: "keep and open mind, but don't let your brain fall out" :)

Er den til mig?

Nope, bare kommentar til Sumez lige før.
Udelukker ikke selv at købe Ryse, men venter på anmeldelser først. Køber det som download hvis det er interessant.
nerosnerosSkrevet 18/11-13 13:09, rettet 18/11-13 13:10 
Sumez>
Hold da op. Jeg synes du tager ret meget på vej over at vi andre ikke synes Ryse ligner noget fantastisk.

Haha! Jeg synes nærmere det er omvendt fordi der er en som synes det ser godt ud....og så ligefrem neros af ALLE !? Oh my god :O
Bashful Neophyte
Bede-xBede-xSkrevet 18/11-13 13:10, rettet 18/11-13 13:14 
slk486>
Er det iøvrigt ikke idag embargoen løftes for reviews for alt andet end Ryse, der vist er torsdag?

Fra IGN:

Monday, November 18 at 6am PT/9am ET
Dead Rising 3
Killer Instinct
LocoCycle
Crimson Dragon
Powerstar Golf
Zoo Tycoon (pre-review impressions)

Tuesday, November 19 at 9pm PT/11:59pm ET
Xbox One hardware/platform (review in progress; full review will be available after the full console launch on November 22)

Wednesday, November 20 at 6am PT/9am ET
Forza Motorsport 5

Thursday, November 21 at 3am PT/6am ET
Ryse: Son of Rome

Friday, November 22
Zoo Tycoon (delayed due to multiplayer being unavailable before launch)

http://www.ign.com/articles/2013/11/15/where-are-igns-xbox-one-reviews
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SumezSumezSkrevet 18/11-13 13:13, rettet 18/11-13 13:14 
neros>
Haha! Jeg synes nærmere det er omvendt fordi der er en som synes det ser godt ud....og så ligefrem neros af ALLE !? Oh my god :O

Jeg tror du har misforstået noget jeg har skrevet, eller blandet mig sammen med nogle andre? Jeg har udelukkende kommenteret på hvorfor jeg ikke synes Ryse ligner noget interessant, og forsvaret det du beskriver som uforholdsmæssig "negativitet". I hvilket indlæg mener du at jeg leger smagsdommer, eller antaster dig for at synes det ser godt ud?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 18/11-13 13:18 
Thursday, November 21 at 3am PT/6am ET
Ryse: Son of Rome

Så folk ikke kan nå at annullere deres preorders :D
j/k
3of193of19Skrevet 18/11-13 13:22 
Jeg ville ikke læse prøve at læse for meget ud af embargo skemaet.
Det ser mere ud som om MS vil have en kontinuerlig strøm af publicity (mandag DR3 og downloads, tirsdag maskinen, onsdag Forza, torsdag Ryse) istedet for ET stort sprøjt.
Synes den gameplay videoa af Ryse der blev linket tidligere i tråden så fin nok ud (udover at det er lige i overkanten blodigt).
DarkbeatDarkbeatSkrevet 18/11-13 13:26, rettet 18/11-13 13:26 
Gamespot holder en Xbox One Pre-Launch Live stream her kl 15:00.

http://www.gamespot.com/videos/xbox-one-pre-launch-live/2300-6416194/
slk486slk486Skrevet 18/11-13 13:28 
Jeg tror roligt du kan regne med den er yderst spekulativ. Forza onsdag, for at det får alt opmærksomheden og Ryse - den mest usikre titel - så sent som muligt.
j/k
nerosnerosSkrevet 18/11-13 13:29 
Naiera>
"Snagsdommeri" virker egentlig også :)

iPhone fejl ;-)
Bashful Neophyte
nerosnerosSkrevet 18/11-13 13:34 
Sumez>
Solidt gameplay og substans, noget at spille for? :)
Synes slet ikke Ryse lyder som et spil for dig, så er lidt overrasket.

F.eks her
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 18/11-13 13:38 
Jeg skriver at jeg ikke synes det lyder som et spil for dig, fordi jeg ser dig som en der plejer at vægte spiloplevelsen over det grafiske blær. Det var tænkt som et høfligt fingerpeg, måske en advarsel om ikke at hoppe hovedløst ud og købe spillet med det samme. Er da ked af at du så det som et angreb på din holdning. :\
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
3'794 topic(s).

Login for at besvare
Username
Password
Remember me