X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK
Please note that Play:Right is a Danish site and while usable without,
it is only partially translated to English.
Blocks marked with yellow backgrounds are systematically translated
by Bing Translate.

The Witcher 3


Reply
SumezSumezSkrevet 27/03-13 12:29, rettet 27/03-13 12:29 
Jeg synes det var passende med en ny tråd, i stedet for at køre videre i "Witcher 2" tråden.

Se hele indlægget
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
379 topic(s).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 > »

Reply
slk486slk486Skrevet 18/08-14 21:10, rettet 18/08-14 21:13 
Herold>
Jeg kan godt forstå at folk er ærgerlige over det, men det går jo ikke mod deres udtalelser om at deres indhold er pg bliver platformsneutralt. Reelt tror jeg slet ikke at den der CE-version med figuren overhovedet ville findes, hvis ikke Microsoft havde spyttet penge i projektet, og fundet den.

Du mener altså at de var villige til at funde en CE med figur til alle 3 platforme, for det er det jeg læser?

Beano>
Hvis MS eller Sony *absolut* vil gennemtvinge noget platform eksklusivt, så foretrækker jeg nu også at det holdes så minimalt som dette trods alt er og kun påvirker et fåtal af forbrugere frem for spilindhold (ikke kun DLC) som påvirker alle købere af spillet.

Ja, det kan der være noget om, men er det ikke tosset at lade det gå ud over netop den hårde kerne, der gerne vil investere i den slags, især når det påvirker så få (relativt)?
j/k
BeanoBeanoSkrevet 18/08-14 21:24 
Ikke hvis alternativet er mindre indhold på alle udgaver af spillet på PS4 og PC, som sagt ;)
slk486slk486Skrevet 18/08-14 21:30 
Nej, jeg mener det er lidt mærkeligt at tage den ridse i lakken for at påvirke så få - ikke om du foretrækker det :P
j/k
BeanoBeanoSkrevet 18/08-14 21:33 
Det var vel det eneste de komme slippe afsted med og stadig bruges i markedføringen af MS, dunno. Jeg syntes bare forskellen er minimal og stadig en lækker CE på PS4 og PC :)
slk486slk486Skrevet 18/08-14 21:37 
At dyppe tåen i det sort vand :)
j/k
BeanoBeanoSkrevet 19/08-14 17:41 
37min gameplay video...

http://youtu.be/xx8kQ4s5hCY
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 19/08-14 17:46 
Er det YT, eller kører det virkelig så skidt? :(
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 19/08-14 17:50 
Det må næsten være Ewwwtube...
SumezSumezSkrevet 19/08-14 17:51, rettet 19/08-14 17:52 
Wow ja, det er rimelig ulideligt. Man må håbe det er komprimeringen eller PC-udgaven :)

edit: Det virker ret konsekvent i en fast rytme, og ikke relateret til hvad der sker i spillet.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 19/08-14 17:53, rettet 19/08-14 17:57 
Kan sagtens være spillet, et framerate pacing problem? Eller elendig capture :)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 19/08-14 17:55 
Det ser ellers spændende ud :) 2'eren til 360 skulle også være godt, ikke? :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 19/08-14 18:00 
Se tråden om det, der er masser af meninger. Der er mange forståelige kritikpunkter, men jeg synes det viser vejen for de fleste andre titler i genren nu om dage, der ikke rigtig har nogen forståelse for indlevelse.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Bede-xBede-xSkrevet 19/08-14 22:25, rettet 19/08-14 22:26 
Beano>
37min gameplay video...

http://youtu.be/xx8kQ4s5hCY

Supplement interview i dårlig lydkvalitet om hvad spillet blev fremvist på, hvad det kommer til at kræve for at køre det og hvad de er nødt til at ofre for at få det til at køre på konsol + meget mere:

http://youtu.be/tEFBVIKrKco
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
slk486slk486Skrevet 19/08-14 22:50 
Interessant, fordi den er mere teknisk end vi plejer at få dem :)
j/k
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 19/08-14 23:32 
Det var meget ærligt og ikke ret meget snakken udenom :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
slk486slk486Skrevet 20/08-14 00:05, rettet 20/08-14 00:16 
Det ser helt vildt ud grafisk. Spændt på hvor godt konsollerne matcher op :)
j/k
GreaseballGreaseballSkrevet 20/08-14 10:18 
Konsolkongen>
Det ser ellers spændende ud :) 2'eren til 360 skulle også være godt, ikke? :)

2'eren til Xbox360 er et godt spil. Svært at mester, selv på normal. Teknisk flot når man tænker på PC udgaven så det et imponerende arbejde de har lavet med det. 360 udgaven har også en del ekstra ting med som flere missioner og ny CGI intro(plus andet jeg ikke kan huske pt). Alt sammen noget som blev udgivet gratis til ejere af PC udgaven samtidig med 360 udgaven udkom så de to blev indholdsmæssigt ens.
slk486slk486Skrevet 20/08-14 10:49 
Ja, 360'er udgaven er også imponerende, men noget sløv til tider :)
j/k
GreaseballGreaseballSkrevet 20/08-14 21:22, rettet 20/08-14 21:23 
Over en halv times gameplay fra Witcher 3. Med lidt kommentare fra en af udviklerne.
Ser sgu godt det spil... og stort.

Edit: Hvis filmen hakker så brug download knappen.


gamescom 2014: 35-Minute Gameplay Demo
BeanoBeanoSkrevet 20/08-14 22:47 
Samme video som linket i går?
slk486slk486Skrevet 20/08-14 23:27 
Ja, det er samme video.
j/k
WehnerWehnerSkrevet 22/08-14 01:20 
Jeg har lige set de første 10 minutter. Det ser stadig ud til at blive helt forrygende.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
slk486slk486Skrevet 22/08-14 09:04, rettet 22/08-14 09:04 
Ja, det er enormt flot. Det kunne godt blive spillet, der overbeviser mig om at det er sjovt at rende rundt i en Open World (tm) ;)
j/k
GreaseballGreaseballSkrevet 22/08-14 10:58 
slk486>
Ja, det er samme video.

Den post havde jeg lige misset.. Beklager ^^
slk486slk486Skrevet 22/08-14 11:01 
No worries, det er værd at se to gange :D
j/k
DunwichDunwichSkrevet 22/08-14 21:34 
Er jeg den eneste som synes det ser flot men tomt ud? Af de 35 minutter i den film, må langt over halvdelen have været cutscenes, med typisk dum fantasy snak. Fyren der taler henover filmen, lyder selv noget påtaget imponeret over det hele, næsten som om han godt ved, at det egentligt ikke er så vildt som han skal prøve at gøre det til. Men det kan være det bare er mig. Der er dog ikke noget der imponerer mig, udover noget af det grafiske.
SumezSumezSkrevet 22/08-14 21:37 
Har du spillet 2'eren, Dunwich?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DunwichDunwichSkrevet 22/08-14 21:39 
Nej. Hvad da?
SumezSumezSkrevet 22/08-14 21:50 
Var bare nysgerrig om dine udtalelser var baseret udelukkende på baggrund af videoen, eller om du havde 2'eren i baghovedet og følte dig skuffet over at treeren så mere tom, generisk og uinteressant ud.
Selvom der er mange cutscenes i 2'eren, er de bestemt ikke hverken typiske eller dumme. Det er ikke et spil hvor man skipper eller snakker henover scenerne, det er et spil hvor man helst vil indleve sig i dets verden. Så jeg håber stærkt på at W3 bliver mere af det samme.

Jeg har iøvrigt ikke selv orket at se videoen, og vil helt gerne have den slags oplevelser selv når jeg får spillet.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Bede-xBede-xSkrevet 23/08-14 13:39 
Q&A med CD Projekt Red:

http://youtu.be/EhgHj2Eu34s

Ingen crappy auto-scaling af fjenderne glæder mig meget :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
slk486slk486Skrevet 23/08-14 16:50 
Autoscaling af fjender tænder også mig helt af, men det havde jeg nu heller ikke regnet med, at der var :)
j/k
WehnerWehnerSkrevet 23/08-14 17:48 
Rigtig god Q&A. Jeg begynder at blive små-hyped.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Per SPer SSkrevet 25/09-14 17:37, rettet 25/09-14 17:38 
Der er oprettet en ny Witcher 3 dev. diary på YouTube.


The Witcher 3: The Wild Hunt - Travelling Monster Hunter (Dev Diary English)
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
WehnerWehnerSkrevet 26/09-14 01:39 
Det er en vildt fed diary. Dyrk lige det scope, de lokker med, på 1:00.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SumezSumezSkrevet 26/09-14 07:52 
Den slags løfter preller efterhånden fuldstændig af på mig. Efter 500 andre open world spil har lovet den samme form for detaljegrad uden at have været bare tæt på at være i nærheden af det *host*bethesda*host*, lærer man at tage den slags med et gran salt :D
Men jeg glæder mig stadig til spillet, jeg ved at CD Projekt Rød kan gøre nogle ting med det her spil, som de fleste andre ikke kan.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DunwichDunwichSkrevet 09/10-14 23:29 
Per SPer SSkrevet 26/10-14 23:03 
Ny trailer.


The Witcher 3: The Wild Hunt - PS4/XB1/PC - The Trail (Opening Cinematic Trailer - English)
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
BeanoBeanoSkrevet 08/12-14 17:39 
JmogJmogSkrevet 08/12-14 20:17, rettet 08/12-14 20:22 
Glimrende. Der er rigeligt med interessante spil i årets første måneder alligevel. Dying Light, The Order, Bloodborne, Arkham Knight. Det er rigeligt.

Og oveni kommer alle de mindre titler vi endnu ikke har hørt om såvel som dem vi har hørt om allerede. Det bliver et fremragende spilår.
Bede-xBede-xSkrevet 09/12-14 00:35 
Arkham Knight er blevet rykket til midt på året. Trist med Witcher 3, men hellere udsat end udgivet ufærdigt.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SumezSumezSkrevet 09/12-14 01:02, rettet 09/12-14 01:02 
Jeg har det også helt fint med det, især hvis artiklen om at udviklerne er pressede af deadline (ikke at I skal regne med at nogen form for software-udviklere nogensinde er andet) har noget på sig. Det ville være rigtig dumt at udgive spillet forhastet.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
WehnerWehnerSkrevet 09/12-14 01:27 
Det giver lige tid til at nå igennem Dragon Age først. Jeg glæder mig umådeligt meget til Witcher, men der er jo spil nok til ventetiden.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Bede-xBede-xSkrevet 11/03-15 11:56 
Flere af Nvidias bedre grafikkort kommer nu med Witcher 3, hvis man står og skal opgradere:

The Witcher 3

http://www.geforce.co.uk/games-applications/pc-games/the-witcher-wild-hunt/bundle
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 18/03-15 22:41 
Her er en fin FAQ der besvarer spørgsmål omkring verdens åbenhed, muligheden for at importere ens gamle save, sværhedsgrader mm.:

http://www.gamepressure.com/e.asp?ID=73

Lækkert at de stadig holder fast ved ingen level skalering af fjenderne.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
WehnerWehnerSkrevet 19/03-15 00:37 
Fin faq og forventningsafstemning. Jeg ser meget frem til det.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Bede-xBede-xSkrevet 19/03-15 00:58 
Ja, kan også godt li' de gør det helt klart at der er en længere prolog, før man kan udforske frit, samt at der vil være loading screens mellem visse områder. Så ved man hvad man går ind til.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SumezSumezSkrevet 19/03-15 08:38, rettet 19/03-15 08:58 
For mit vedkommende må de gøre hvad de vil, for ikke at gå på kompromis med historiens flow. En fortælling som Witcher 2 ville aldrig kunne have lavet sig gøre i en åben verden som Skyrim, hvor alting er designet til at bevare status quo fra første til sidste minut i spillet.

PS: Quest markers :((
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Bede-xBede-xSkrevet 19/03-15 12:32, rettet 19/03-15 12:34 
Jeg håber de er gået på kompromis med historien. En ordentlig open world oplevelse som Skyrim vil aldrig kunne lade sig gøre med en fortælling som i Witcher 2, hvor alting er designet til at drive et (forholdsvist) statisk narrativ frem ;P

Mht. quest markers er det at forvente i alle AAA spil af den her type. Tænk sig hvis de skulle skræmme nogen væk, fordi man ikke kunne løse en quest. Den slags tør man ikke i dag.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SumezSumezSkrevet 19/03-15 12:51 
Ja, du er meget sjov :P, men mener du seriøst at du hellere vil have et spil som er mere i stil med alle de 500 andre open world fantasy spil derude fremfor et der som Witcher 2 udmærker sig ved at have en langt mere involverende verden og dynamisk historieforløb?

Witcher 2 havde ikke quest markers, og klarede sig meget fint. Så er lidt skuffet over at 3'eren indfører det. At spillet fortæller dig præcis hvor du skal hen, fjerner i stor grad indlevelsen i kraft af at sidequests ikke længere kræver at man sætter sig ind i hvad de virkelig går ud på, og reducerer din quest log til en tjekliste over steder du skal besøge systematisk (som Skyrim modsat Morrowind). Det er noget Witcher 2 løste exceptionel godt - her måtte man selv finde ud af hvordan en opgave skulle løses, ikke bare gå hen til et bestemt sted og trykke på X.
Værst bliver det når man, som i Kingdom of Amalur, næsten kan spille spillet udelukkende ved at kigge på minimap'et.

Jeg håber i hvert fald at de i større grad vælger at benytte "område"-markørerne, sammenlignet med DA: Inquisition.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Bede-xBede-xSkrevet 19/03-15 12:59, rettet 19/03-15 13:02 
Jeg er fuldt ud enig omkring quest markers - har skrevet det samme tidligere herinde - og har som sådan heller ikke noget imod, hvis spillet går efter at fortælle en historie. Kunne bare ikke modstå sætningen, fordi den var så nem at vende på hovedet og illustrere, at det bare ville være andre kvaliteter man ville få, hvis de gik efter en Skyrim oplevelse frem for en Witcher 2 :)

Dog tror jeg der er mange der bliver skuffet oven på alt deres open world snak, hvis man ikke får lov til at udforske i større grad..
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
379 topic(s).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 > »

Login for at besvare
Username
Password
Remember me