X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Assassin's Creed IV: Black Flag


Svar
BeanoBeanoSkrevet 27/02-13 11:04, rettet 27/02-13 11:23 
På rygtestadie men virker sandsynlig imo, specielt med søslagene fra AC3 i tankerne...

The next Assassin's Creed game will star a pirate assassin and be set in the early 18th century Caribbean, a slew of leaks suggest. It will be named Assassin's Creed 4: Black Flag.

Leaked artwork posted by Kotaku showed a new hooded assassin taking on a ship full of... Se hele indlægget
342 emne(r).
1 2 3 4 5 6 7 > »

Svar
BeanoBeanoSkrevet 27/02-13 11:04, rettet 27/02-13 11:23 
På rygtestadie men virker sandsynlig imo, specielt med søslagene fra AC3 i tankerne...

The next Assassin's Creed game will star a pirate assassin and be set in the early 18th century Caribbean, a slew of leaks suggest. It will be named Assassin's Creed 4: Black Flag.

Leaked artwork posted by Kotaku showed a new hooded assassin taking on a ship full of salty sea dogs, armed with a pistol and dagger. A black skull-and-crossbones flag hangs behind him.

That assassin is Edward Kenway, father of Haytham Kenway and grandfather of Connor from Assassin's Creed 3, according to The Examiner. He's a privateer, assassin and occasional pirate.

The leaked artwork - a poster sent out to retailers - has a detailed map of the Caribbean on its reverse, presumably showing the islands and towns that Kenway will visit.

Havana, Kingston and the southern tip of Florida are all named, many of which have a new 'skull-and-Assassin's Creed' symbol icon, presumably the sign of the Brotherhood in this era.

A leaked screenshot is also doing the rounds, supposedly of the game running on Xbox 360. There are plans for a next-gen console version, too.

News of the nautical-themed adventure fits with what Ubisoft has said officially about the next game - that it stars a new protagonist and new setting.

[...]

Hele artiklen med billeder:
http://www.eurogamer.net/articles/2013-02-27-first-details-of-pirate-themed-assassins-creed-4-black-flag
enfenenfenSkrevet 27/02-13 19:24 
Ubisoft får godt nok malket den gris for alt, hvad den har.
What is the Matrix?
JmogJmogSkrevet 27/02-13 21:30 
Det skal de sandelig have lov til, for søslagsdelen af AC3 er det bedste ved hele spillet. Da jeg prøvede det første gang var min tanke at jeg ville elske et helt spil baseret på den del.

Lidt ærgerligt at de dog holder det i Assassin's Creed-verdenen. Jeg så hellere en helt ny IP.
SumezSumezSkrevet 27/02-13 23:05 
Er søslagene virkelig -så- gode i AC3? Det lyder genialt, for efter så mange år med højst halv-succesfulde forsøg, er det da på tide at nogen finder ud af hvordan man laver et godt søslag i et spil. :D
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 27/02-13 23:17 
Seabeating
Spiller nu: Phantasy Star IV
JmogJmogSkrevet 27/02-13 23:29 
Sumez>
Er søslagene virkelig -så- gode i AC3? Det lyder genialt, for efter så mange år med højst halv-succesfulde forsøg, er det da på tide at nogen finder ud af hvordan man laver et godt søslag i et spil. :D

Jeg købte AC3 udelukkende fordi jeg havde prøvet søslagsdelen ved Eurogamer Expo sidste år. De har fanget søslag 100% og omsat til noget der er forrygende godt i gameplay. Prøv at tjekke denne video:
http://youtu.be/uenkaA3fW3Q
BeanoBeanoSkrevet 28/02-13 00:05 
Ja det fungerede fantastisk og et godt fundament at bygge videre på :)
BeanoBeanoSkrevet 28/02-13 10:43, rettet 28/02-13 10:43 
Assassin's Creed IV: Black Flag

Kilde
SumezSumezSkrevet 28/02-13 10:47 
Den ser næsten for kliché ud til at være ægte? :) Men jeg gad godt spille det.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 28/02-13 10:56 
Jeg syntes det virker helt ACsk :)
jaesjaesSkrevet 28/02-13 11:11 
Jeg ved ikke, hvordan AC3 er opbygget, men de bør tilføje et tyndt lag af Privateer og Pirates! - jeg vil have min egen lille hær af pirater uden, det bliver en tung simulator :)
nerosnerosSkrevet 28/02-13 12:19 
AC er det nye FIFA ;-)
Bashful Neophyte
OlimarOlimarSkrevet 28/02-13 13:59 
Wow det var fandme hurtigt der kom et nyt, havde forventet noget DLC, men 1 år efter og et nyt AC :O
BeanoBeanoSkrevet 28/02-13 18:09 
Bekræftet...

http://www.gamespot.com/news/assassins-creed-iv-black-flag-confirmed-getting-exclusive-ps3-content-6404614
KilroyKilroySkrevet 28/02-13 18:13 
Jeg nåede aldrig til søslagene, da jeg kedede en vis kropsdel ud af bukserne inden.
Uanset hvad, så bliver AC4 ikke købt før der er lavet grundig research. (eller et hammer godt tilbud)
Kilroy Was Here
OlimarOlimarSkrevet 28/02-13 19:08 
Der er åbenbart tale om 2 nye AC spil http://www.vgleaks.com/assassins-creed-iv-black-flag-presented-ubisoft-still-holds-an-ac-surprise/
OlimarOlimarSkrevet 02/03-13 18:27 
http://www.youtube.com/watch?v=t6Ts7FAYLhQ&feature=youtu.be trailer
BeanoBeanoSkrevet 02/03-13 19:22 
Ikke ringe :)

Kunne se ud til at undervandsområder bliver et nyt element.
BeanoBeanoSkrevet 04/03-13 12:11, rettet 04/03-13 12:13 
neros>
AC er det nye FIFA ;-)

EG Preview>
Each year a new Assassin's Creed is announced, and each time there's a debate on whether the latest entry will mark a revolution to the annual franchise or a mere evolution. AC4 is certainly no rush job - work began in summer 2011, meaning Ubisoft will have been working on the game for a good two-and-a-bit years by the time of its release, using no less than eight studios.

Ikke helt FIFA :)

Eurogamer's preview
SumezSumezSkrevet 05/03-13 08:11, rettet 05/03-13 08:13 
Ok, det lyder jo voldsomt spændende, det her spil! Har virkelig savnet et godt "piratspil", det er meget underligt at det ikke er et kort, der er spillet oftere.
Men det er også med fuldforståelse for at det nok heller ikke er lige til. At lave et ægte, fornuftigt søfarts- pirat- og tjubang-spil, kræver en kæmpe indsats, og en stor, omfattende spilverden, med en masse vidt forskellige elementer, der skal spille sammen. Et typisk eksempel er jo Sid Meier's Pirates!, der, selvom det er underholdende, essensielt blot er en samling minigames af varierende kvalitet.

Det bringer mig så også lidt til...

Jmog>
Lidt ærgerligt at de dog holder det i Assassin's Creed-verdenen. Jeg så hellere en helt ny IP.

Jeg er enig, men samtidig er AC-IP'en jo nok netop årsagen til at det her spil kan lade sig gøre. Der er ufatteligt mange penge på skærmen, og risikoen med det er jo at udviklerne ikke kan tage nogen chancer, men samtidig er det nok en af de eneste franchises i den nuværende spilindustri, der har råd til at tage skridtet og lave et spil som det her, uden det bliver en stor, risikabel, investering. Desværre.

Hvis man ser på hvilke spil-IP'er, der rykker rundt med så store budgetter, er det næsten udelukkende typecastede serier, der i stor grad udgiver det samme spil år efter år. "FIFA"-spil, som neros så pænt nævnte ovenfor. Jeg var personligt virkelig bange for at AC også var fanget i FIFA-fælden, efter Revelations som tredje spil i træk fulgte præcis samme model som AC2, samt diverse DLC'er og discount-multiplatform-afhop, det var en trist retning efter 2'eren ellers så flot viste hvor mange forbedring der ellers ku' proppes ind i en efterfølger (selvom visse vil være uenige, men det har vi vist hørt nok om).
AC4 viser at udviklerne stadig er villige til at prøve helt nye retninger, og når jeg har set hvad de har kunnet præstere førhen, har jeg store forhåbninger til at skulle lege ninjapirat på åbent hav. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 08/03-13 18:32, rettet 08/03-13 18:41 
Kommer de rent faktisk til at inkludere hvalfangst i spillet? Det bliver jo genialt, hvis det holder!

Assassin's Creed IV: Black Flag

De er endda på forkant med disclaimeren:
Ubisoft>
History is our playground in Assassin’s Creed. Assassin’s Creed IV Black Flag is a work of fiction that depicts the real events during the Golden Era of Pirates. We do not condone illegal whaling, just as we don’t condone a pirate lifestyle of poor hygiene, plundering, hijacking ships, and over the legal limit drunken debauchery.

edit: Jeg tog fejl, PETA har åbenbart allerede været på banen med deres klovnecirkus, der førhen har været kendt for at angribe alt fra Super Meat Boy til Cooking Mama. Hvad bliver det næste. Moby Dick?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 25/03-13 18:22 
Ny trailer...

http://youtu.be/IM0A31ZTA0c
GreaseballGreaseballSkrevet 25/03-13 18:53 
Sumez>
edit: Jeg tog fejl, PETA har åbenbart allerede været på banen med deres klovnecirkus, der førhen har været kendt for at angribe alt fra Super Meat Boy til Cooking Mama. Hvad bliver det næste. Moby Dick?

Nej det næste de angreb var StarCraft.
http://www.mediapeta.com/peta/igc/starcraft-v2.jpg
Seriøst.. det er PETA som står bag det billede.
BeanoBeanoSkrevet 26/03-13 13:09 
Jeg er lidt skuffet over der ikke kommer flere special udgaver...

Assassin's Creed IV: Black Flag
FancyPantsFancyPantsSkrevet 26/03-13 16:13 
Kan godt li' at man skal op i Black Chest Edition, før den stakkels fyr får mere end en bette tømmerflåde at posere på :)
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
BeanoBeanoSkrevet 26/03-13 16:15 
Jeg tør ikke tænke på prisen på udgaven med hele skibet inkl. besætning :D
FancyPantsFancyPantsSkrevet 26/03-13 16:38 
British Colonies Edition, make it happen!
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
WehnerWehnerSkrevet 26/03-13 16:47 
Mon der også kommer en normal version?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
AzzkikrAzzkikrSkrevet 26/03-13 17:11, rettet 26/03-13 17:12 
Jeg synes det det er ved at tage overhånd med alle de forskellige special editions spil udkommer i, 2-4 forskellige slags til mange titler, men der er åbenbart købere til dem, selv de der 800-1000kr's (eller mere) udgaver som jeg før har rystet på hovedet over, jeg synes det er helt vildt at folk vil give det.

Hvad vil folk dog med at alt det ragelse der følger med, man kigger på det en gang og skænker det derefter aldrig en tanke igen. Men sådan er vi jo så forskellige.

Personligt ville jeg faktisk næsten hellere betale ekstra for IKKE at få en hel bunke skrammel med også når jeg køber et spil.
SumezSumezSkrevet 26/03-13 17:58 
Jeg tror jeg venter på GOTY edition
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
OlimarOlimarSkrevet 26/04-13 14:12 
Ny officiel trailer http://www.youtube.com/watch?v=WdQl6k8SBOU ( der er godt nok meget reklame for preorder... )
BeanoBeanoSkrevet 20/06-13 22:22 
Gameplay demo fra next-gen udgaven... nu uden crash:

http://youtu.be/4s2fL6htZew
enfenenfenSkrevet 24/06-13 22:46 
Watchdog virker lige det mere spændende.
What is the Matrix?
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 24/06-13 23:08 
Watch Dogs ligner fuldstændig AC med et moderne skin. Fuck it, stort set alle 3rd person free-roaming spil hvor man skal lalle rundt i en by minder mig sgu om Assassins Creed. Kom nu med noget nyt :(
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 24/06-13 23:25 
I det mindste sejler du rundt og skyder med kanoner i AC4. Forstår slet ikke fascinationen med Watch Dogs.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 10/07-13 19:04 
Nyt gameplay footage:
http://youtu.be/KB7X686jKMA

Ser bedre og bedre ud :D
WehnerWehnerSkrevet 10/07-13 22:29 
Øj, det ser lækkert ud!
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SumezSumezSkrevet 11/07-13 01:21 
Jeg er rimelig hooked på det her spil efterhånden. :) Men ok, det var jeg også ud fra de første klip af 3'eren.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 11/07-13 06:20 
Ser badass ud, skal man ha' spillet de andre AC ? Før man ta' hul på dette?
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
BeanoBeanoSkrevet 11/07-13 07:50 
Det er ikke nødvendigt - nye personer og tidsperiode.

Hvis du vil vide noget om AC universet og historien i de andre spil, men ikke gider spille dem, så kan du bruge youtube :)
SumezSumezSkrevet 11/07-13 08:50 
Den eneste fortløbende historie i spillet er den der foregår i nutiden/nær fremtid, sideløbende med fortids-missionerne.
AC2 er værd at tage fat på, hvis man alligevel er interesseret, men i forhold til det kan 1'eren sagtens springes over. Jeg vil også anbefale YouTube til at udfylde historiehullerne.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 14/08-13 18:50 
Mere gameplay...

Slappe hajer og stive telte
BeanoBeanoSkrevet 05/09-13 18:15 
10 min. Locations & activities video ...

http://youtu.be/ScIR0HUyMlI
WehnerWehnerSkrevet 05/09-13 18:34 
Det ser sindssygt lækkert ud.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 05/09-13 18:49 
Universet ser rigtig lækkert ud. Men hvor er det dog vildt at de ikke ligger skjul på at spillet er totalt blottet for udfordring. Det er virkelig bare et enkelt knaptryk på det rigtige tidspunkt og så dør fjenden, en "win-button" så at sige.
Jeg overvejer det til PS4, men omvendt ved jeg også at det nok kommer til at hænge mig langt ud af halsen efter en ti timers spil.
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 05/09-13 18:53 
Din hader... jeg hader dig!

(jeg syntes det ser utroligt lovende ud ;) )
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 05/09-13 18:57, rettet 05/09-13 18:57 
Jeg kan bare godt lide udfordring i mine spil. Hvis den eneste reelle udfordring er at jeg holder mig vågen kunne jeg lige så godt se en film i stedet ;p
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 05/09-13 19:34 
Konsolkongen>
Det er virkelig bare et enkelt knaptryk på det rigtige tidspunkt og så dør fjenden, en "win-button" så at sige.

Dvs. alle spil hvor man skal bruge timing og trykke på en knap, har en win-knap :D
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 05/09-13 21:02 
Alle spil hvor det er overdrevet i samme grad som Assassins Creed, ja :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 05/09-13 21:21 
Det er i princippet glorificeret QTE. :) Jeg synes ikke AC er en kæmpe-offender i forhold til mange andre af dagens AAA-titler, men i og med at de alligevel har fjernet alt hvad der hedder udfordring og konsekvens i spillet, kan det være hip som hap. Det er et "oplevelsesspil".
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
342 emne(r).
1 2 3 4 5 6 7 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig