X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

VGA-box?


Svar
Danny SallingDanny SallingSkrevet 13/02-13 12:16 
Hvor kan man finde en sådan, har sidet på nettet og søgt som en gal, men uden held :-/
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 13/02-13 13:03 
2 sekunders søgning på eBay:
http://www.ebay.com/sch/i.html?_trksid=p5197.m570.l1313&_nkw=dreamcast+VGA&_sacat=0&_from=R40
Spiller nu: Phantasy Star IV
BankyBankySkrevet 13/02-13 13:28 

Hvordan bruger man sådan en dreamcast tingest, sammen med en xbox? ;-)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 13/02-13 13:39 
Haha :D VGA "Box" bliver normalt kun omtalt i forbindelse med Dreamcast.

Der findes masser af VGA kabler til 360. En gammel Xbox skal moddes til VGA, eller også skal du bruge en component til VGA transcoder, som f.eks. X2VGA 1 eller 2.
Ellers aner jeg ikke hvad du leder efter.
Spiller nu: Phantasy Star IV
Danny SallingDanny SallingSkrevet 13/02-13 16:16 
Så man engang kunne få sådan en box hvor man kunne sætte flere forskellige konsoller igennem, bla. den gamle xbox, men jeg kan ikke finde den :-(
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 13/02-13 16:22 
Søg på X2VGA2.
Spiller nu: Phantasy Star IV
Danny SallingDanny SallingSkrevet 13/02-13 17:13 
Ser ud til jeg skal have et component kabel til xboxen og så derfra over i en component til hdmi konverter for at få det "bedste" ud af det, tænker her på pris og hvad jeg får ud af det. Har jeg forstået det rigtigt? Den x2vga2 kunne jeg kun finde på us sider, og mit held med tolden sider på et meget lille sted :-/ så jeg foretrækker en eu side :-)
Men den er da også halvdyr den fætter der :-/
Kan for under 600,- få kabel og adapter for at få hdmi ud af xboxen. Min første plan var at få et vga kabel til den da jeg jo har købt den ganske glimrene vga til hdmi adapter af dig, er sku glad for den, for jeg har nemlig fundet ud af at mit samsung tv kan gemme mere end én indstilling på billedet i henhold til hvilken indgang der bliver brugt, det kunne det andet jeg havde nemlig ikke, så DC så ikke skide pænt ud, men det gør det nu:-)
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 13/02-13 17:17 
Er component på dit TV helt ad H til?
Spiller nu: Phantasy Star IV
Danny SallingDanny SallingSkrevet 13/02-13 17:23 
Har kun hdmi, rf og scart indgang i det, ellers havde jeg også kørt component med xboxen :-)
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 13/02-13 17:26 
Ah hvor træls :(

Tror da bare du skal ha en component til HDMI transcoder i stedet så. Det er dog ikke noget jeg har nogen erfaring med.
Spiller nu: Phantasy Star IV
Danny SallingDanny SallingSkrevet 13/02-13 17:30 
Tænkte på den her:

Link...
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 13/02-13 17:33 
Den er sikkert okay. Problemet med component til HDMI er hvis der skal konverteres fra 480i til 480p og boksen er elendig til at deinterlace. I Xbox'ens tilfælde, hvis du har en moddet, så kan den outputte stort set alt i 480p, så det vil ikke være et problem.
Spiller nu: Phantasy Star IV
Danny SallingDanny SallingSkrevet 13/02-13 19:04 
Det er en ikke moddet PAL der er tale om :-(
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 13/02-13 19:23 
Så vil den enten outputte i 480i (60Hz) eller 576i (50Hz), det vil afhænge af hvor godt boksen deinterlacer om det ser godt ud så.

Hvis jeg var dig ville jeg få maskinen softmoddet så du kan skifte til NTSC og derved få progressive scan 480p på dine spil.
Spiller nu: Phantasy Star IV
Danny SallingDanny SallingSkrevet 13/02-13 20:15 
Men jeg har ingen ntsc spil, kun pal :-(
Har læst at man kan spille flere spil 720p og nogle enda i 1080i
Hvis den bliver softmoddet, kan man så skifte imellem ntsc og pal?
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 13/02-13 20:33 
Stort set alle PAL spil kan spilles i 480p hvis du får den softmoddet og skifter til NTSC :)

Det er _meget_ få spil der kan køre i 720p og 1080i. Hulk Ultimate Destruction og Soul Calibur 2 kører 720, men det er de eneste jeg lige kan komme på.
Spiller nu: Phantasy Star IV
Danny SallingDanny SallingSkrevet 13/02-13 20:38 
Det er også fint med 480p, det kører min dc også med, og med de indstillinger jeg har nu på dette tv, ser det helt godt ud :-)
Kan du evt. softmodde sådan en gammel xbox for mig, og hvad skal det evt. koste?
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 14/02-13 00:35 
Det er ikke noget jeg har kendskab til desværre. Jeg mener at Hanky og Wehner har prøvet det, de kan måske hjælpe :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
WehnerWehnerSkrevet 14/02-13 01:02 
Jeps, det giver helt klart noget visuelt. KTC fiksede det til et træf for en del år siden.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Danny SallingDanny SallingSkrevet 24/02-13 10:27 
Vil det stadig være muligt at spille PAL spil på maskinen hvis den er NTSC modded?
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 24/02-13 14:20 
Ja. Jeg mener alle EU spil kan køre 60Hz på Xbox.
Spiller nu: Phantasy Star IV
Danny SallingDanny SallingSkrevet 24/02-13 14:58 
ok, super, har nemlig fundet en til billige penge med ntsc mod og stor harddisk, så ville lige tjekke om mine pal skiver ville kunne blive spillet på den i 480p :-)
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig