X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Live cancellation


Svar
DeluxScanDeluxScanSkrevet 23/07-03 09:26 
Hvis man nu, som jeg, har købt sit Live kit i Sverige, skal man så ringe til Microsof til Sverige eller UK, hvis man vil opsige sit abonnement?
Hvordan foregår det hele egentlig, når man vil opsige sit abonnement?
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
OkottaOkottaSkrevet 23/07-03 10:48, rettet 23/07-03 10:55 
Det skulle jeg osse lige til at spørge om :-)

Jeg har købt mit i UK, men er registreret i Sverige; Mon jeg skal opsige mit i Sverige, og kan man gøre det via. en email?

EDIT: Jeg fandt ud af hvordan man gør det. Kik på linket.

Cancellation
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
enfenenfenSkrevet 23/07-03 11:07 
Men pengene får man ikke tilbage, så vidt jeg lige kan læse, så det er jo næsten dumt af jer at opsige abonnementet nu.
What is the Matrix?
OkottaOkottaSkrevet 23/07-03 11:19 
Nej nej, jeg vil ikke opsige det nu, og ved osse godt at man ikke får pengene retur.

Men det er meget rart at vide hvordan man i det hele taget skal opsige det, hvis man vil det, næste år.

Der står iøvrigt osse, at med mindre man ønsker det i sin opsigelse, så bliver abonnementet først opsagt den sidste dag, hvor ens abonnement alligevel udløber; Så hvis man opsiger det i dag, så kan man jo stadig bruge det, indtil det udløber næste år :-)
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 24/07-03 19:05 
dvs. abonnementet fornyer ikke sig selv efter den sidste dag? det skal man så gøre eller?

/NM1
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
OkottaOkottaSkrevet 24/07-03 19:25 
Man skal selv opsige XBL abonnementet, ellers kører det videre, og MS hæver penge når der er gået 1 år.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
RaGeRaGeSkrevet 24/07-03 19:59 
Mener man selv bliver spurgt om på XBL, om man vil forlænger sit abonement.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
NaieraNaieraSkrevet 24/07-03 20:13 
Nej, det er som Okotta siger det er.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig