X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Sega rally online arcade er ikke muligt at købe mere?


Svar
Danny SallingDanny SallingSkrevet 25/01-13 17:40 
En ven af mig ville købe det i dag, men det er åbenbart ikke tilgængeligt længere, nogen der kender årsagen til dette?
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
Le RoofLe RoofSkrevet 26/01-13 05:43 
Jeg sad lige og google'ede lidt. Så vidt jeg kan se er det blevet delisted fra både XBLA og PSN for ca 2 - 3 måneder siden :(

Gætter på at det er pga. manglende licens til en eller flere bilmærker, ligesom det var tilfældet med Out Run Online Arcade og Sega's Ferrari licens som udløb for 1 års tid siden.
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
GreaseballGreaseballSkrevet 26/01-13 11:53 
Et glimrende eksempel hvorfor digital downloads er LANGT fra perfekt. Ja du har købt et spil. Din konsol går i stykker.. du vil hente det igen.. Men nej! Det er ikke længere tilgængelig.
Bedste sammenligning med en fysisk version, hmmm, hvis den bliver stjålet(eller går i stykker) og man ikke kan finde den nogen steder, selv ikke på Ebay.
ProzelProzelSkrevet 26/01-13 11:59 
Nu kan man som regel stadigvæk download sine spil igen gennem "Download history", selvom det er fjernet fra Xbox Live.
BeanoBeanoSkrevet 26/01-13 12:07 
Præcis. Det samme med PSN. OutRun er ikke længere til salg i PSN Store men den kan hentes igen via download listen til en ny maskine hvis det er nødvendigt. Ingen panik... endnu.
Danny SallingDanny SallingSkrevet 26/01-13 14:52 
Prozel>
Nu kan man som regel stadigvæk download sine spil igen gennem "Download history", selvom det er fjernet fra Xbox Live.

Gjorde jeg med det gamle Double Dragon, men kunne kun få trial selvom der stod det var unlocked og alting. Så man kan ikke engang regne med at kunne få sit spil igen selvom man bruger download history :-(
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
ProzelProzelSkrevet 26/01-13 17:08 
Og der var du sikker på at du havde licenserne på maskinen, i tilfælde af du har haft maskinen skiftet?
Danny SallingDanny SallingSkrevet 27/01-13 02:32 
Har man ikke licens på profilen? Havde licens til det fulde spil på maskinen før den jeg har nu ved jeg, men det burde da være profilen der afgør det hvis det skal give nogen mening vil jeg da mene :-/
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig