X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK
Please note that Play:Right is a Danish site and while usable without,
it is only partially translated to English.
Blocks marked with yellow backgrounds are systematically translated
by Bing Translate.

Kickstarter-projekter og lignende


Reply
Captain NCaptain NSkrevet 24/01-13 19:15, rettet 28/01-13 00:47 
Man må sige at 2012 virkelig var året for Kickstarter projekter.
Det er fedt at se spil udviklere der ikke behøver at være bundet af en udgiver og at fans kan vise support for projekter de finder interessante. Hell, Vi får sågar en helt ny spillekonsol her om nogle måneder som blev financieret af Kickstarter

Der er tons af spændende projekter der hele tiden p... Se hele indlægget


Kickstarter siden
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
768 topic(s).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 > »

Reply
BeanoBeanoSkrevet 24/06-15 14:44 
Vel bare syltet. Mon ikke der er mere konkret når han søsætter en KS kampagne.
jaesjaesSkrevet 24/06-15 14:52 
Odin>
Så må vi håbe Bagnall rent faktisk leverer denne gang. Jeg har ventet på hans reviderede/udvidede udgave af A Company On The Edge som han har lovet løbende i snart otte år nu. Sidste offentliggjorte udgivelsesdato var december 2010. Det er næsten fem år siden.

I følge hans forlag, udkom en ny udgave i netop 2010 (blot kaldet anden udgave) - skulle der komme en tredje udgave?

http://variantpress.com/books/commodore-a-company-on-the-edge/
OdinOdinSkrevet 24/06-15 15:14, rettet 24/06-15 20:15 
Ok, det er virkelig sært. Hos Amazon (både .co.uk og .com) står hans første edition til salg, mens produktsiden for hans 2nd edition viser, at den aldrig er kommet på lager og sidste opdatering af siden er fra 2010.
I produktbeskrivelsen for begge bøger står der imidlertid 548 sider, hvilket ikke giver mening, da 2nd edition ifølge ham selv skulle have cirka 40% nyt materiale i forhold til 1st edition.
BeanoBeanoSkrevet 24/06-15 15:19 
Jeg har bestilt den hos The Book Depository hvor den også står til 2. edition/revised.

http://www.bookdepository.com/Commodore-Brian-Bagnall/9780973864960
OdinOdinSkrevet 24/06-15 15:32 
Jamen så vil jeg da lave en bestilling der. Takker.
BeanoBeanoSkrevet 24/06-15 16:21 
Np - så ser vi hvad der dukker op :)
DarkenDarkenSkrevet 25/06-15 09:23 
Jeg er kæmpe fan af A->N, men så meget som jeg godt kan lide deres albums, var det den første Cinematic der gjorde mig interesseret.

De er meget fair med både pris og hvorledes man bruge deres musik (youtube folk har været en stor del til at få dem igang) og har svjv altid en rabat kode når de live streamer.


Approaching Nirvana - Cinematic Soundscapes Vol. 2
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
The DaneThe DaneSkrevet 02/07-15 14:17 
Lidt Chrono trigger musik, har ikke lige set den igennem endnu men umiddelbart virker den interessant.

https://www.kickstarter.com/projects/samostudios/chrono-cinematica-symphonic-chrono-trigger-tribute?ref=nav_search
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
WikzoWikzoSkrevet 03/07-15 12:09 
Nogen der har lyst til at hjælpe Grækenland via crowdfunding? Der bliver spurgt efter 1,6 mia. euro, men har indtil videre skrabet lidt over 1,6 mill. euro sammen. Hvis alle europæere gav 3 euro, ville målet blive indfriet.

Indiegogo>
Let's just get Greece sorted
All this dithering over Greece is getting boring. European ministers flexing their muscles and posturing over whether they can help the Greek people of not. Why don't we the people just sort it instead?

The European Union is home to 503 million people, if we all just chip in a few Euro then we can get Greece sorted and hopefully get them back on track soon. Easy.


Indiegogo: Greek Bailout Fund
Soren47Soren47Skrevet 03/07-15 12:17 
... Det er faktisk egentlig ret sejt :b
PapandPapandSkrevet 03/07-15 12:48 
Hvad med de resterende 273 milliarder €? 1,6 milliarder dækker vel knap ekspeditionsgebyret. :P
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
JmogJmogSkrevet 03/07-15 16:07 
Imponerende at der er så mange der har støttet.

Jeg hopper ikke selv på den. Udvikleren har en pænt dårlig track record og de havner sikkert i development hell igen længe inden udgivelse.
Soren47Soren47Skrevet 03/07-15 16:09 
^ Hæ hæ!
JmogJmogSkrevet 03/07-15 16:09 
OK, de perks er godt nok fine. Vin og feta :-)

Men hold da op, der er 5 mennesker der i skrivende stund har støttet med 35.000kr hver!
WikzoWikzoSkrevet 03/07-15 19:41 
Er ikke sikker på, hvordan det er med Indiegogo, men på Kickstarter må man ikke oprette indsamlinger for godtgørende formål, da folk i sidste ende skal modtage et eller andet form for produkt - deraf (tror jeg) vin, fetaost, postkort, etc.

Da kampagnen blev lanceret, gik Indiegogo faktisk ned pga. overbelastning :P
DarkenDarkenSkrevet 03/07-15 23:28 
Havde den Græske befolkning virkelig indset alvoren og oprigtigt ønsket at ændre sig, kunne jeg godt have smidt et par kroner efter en rigtig indsamling (og ikke denne joke), men både deres politikere og generelle befolkning ter sig virkelig på en måde der gør at jeg håber de bliver smidt ud på røv og albuer, efter de stemmer nej her i weekenden (eller hvornår det nu er).
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
JmogJmogSkrevet 04/07-15 00:15 
For et par dage siden virkede et Nej-resultat meget sandsynligt. Efter bankerne lukkede er stemningen dog begyndt at gå den anden vej. Folk er decideret begyndt at blive bange (og med god grund).

Når man er vant til at forvente pension i 50'erne virker 60'erne sikkert døduretfærdigt, men når alternativet er en smadret økonomi...

Udover det store problem som det vil være at bankerne krakker, så tænker de virkelig ikke på hvad "to dårlige år, men så står vi på egne ben" vil medføre: Mange af de unge, studerende og nyuddannede vil forlade landet. Når alternativet er arbejdsløshed eller lønninger der med dags varsel kan være det halve værd, så er et bartenderjob i London satme fristende.

Og når først de begynder at få karriere eller studie i et andet land, så går de også hen og får kærester. Og så ender det med at de kun kommer hjem til Grækenland på ferie for at besøge forældrene. Staten mister en generation af skatteydere og produktive medlemmer af samfundet.

De burde være ekstremt bekymrede for at det sker. Den nuværende regering er lallende idioter. De insisterer på, at en situation, hvor landet bruger mere end det tjener, kan løses uden at det kommer til at gøre ondt.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 04/07-15 00:26 
Jeg syntes at jeg så noget i nyhederne med at folk havde oplevet indbrud i deres hjem, hvor tyvene stjal deres mad, så det er ved at være en noget tilspidset situation i Grækenland.
SumezSumezSkrevet 04/07-15 22:56 
The Dane>
Lidt Chrono trigger musik, har ikke lige set den igennem endnu men umiddelbart virker den interessant.

https://www.kickstarter.com/projects/samostudios/chrono-cinematica-symphonic-chrono-trigger-tribute?ref=nav_search

Synes det er underligt med crowdfunding til den slags projekter... men Sam Dillard har lavet nogle virkelig fantastiske udgaver af Metroid-numre, han ved hvad han laver. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Bede-xBede-xSkrevet 05/07-15 19:50, rettet 05/07-15 20:10 
Den rygtede Red Ash Kickstarter er kommet op:

https://www.kickstarter.com/projects/mightyno9/red-ash-the-indelible-legend

EDIT: Det var da en diffus og dårlig præsenteret pitch.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 09/07-15 05:10, rettet 09/07-15 05:16 
Som om Red Ash Kickstarteren ikke var dårligt nok håndteret i forvejen, har de nu valgt at tilføje et konsol stretch goal, men absurd nok kan de ikke fortælle hvilken, men vil i stedet overlade det til brugerne at stemme om det, når Kickstarteren er overstået:

This brings up another question we’re sure you’re curious about: which console will it be ported to? Ideally we would love to port the game to all 3 current home consoles: PS4/Xbox One/Wii U. But porting Mighty No.9 taught us exactly how much it costs to port to a single console (which includes not only the port work itself, but also debugging and all other costs that add up). We take our ports seriously, and though there may be some sticker shock at the cost, we are planning wisely with the money from your support!

Another reason that we can't announce the console now is because we need to negotiate with the console makers. It's a big assignment for us, but we are confident we'll have great support due to the team's prior work with the consoles. We will keep you updated right here with all the latest developments on that.

Most importantly, we want to port RED ASH to the console most wished for by our backers. We will put up a preliminary poll soon, so you can make your voice heard and let our team know where you want RED ASH on consoles first! Then, once the campaign ends, we will send a survey to make your final vote! The survey will only be available to backers, so be sure to tell everyone you can about this big news!

https://www.kickstarter.com/projects/mightyno9/red-ash-the-indelible-legend/posts/1287591

Det bliver sikkert PS4 fordi den et så langt foran salgsmæssigt, men stadig tosset at bede folk backe uden garanti for, om det kommer til den konsol de ejer. Rodet.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
webwobberwebwobberSkrevet 09/07-15 13:51 
Hvordan har i det egentligt med de kickstarterprojekter, der forsøger at eksperimentere med genrene, så de bevæger sig på tværs af virtual reality og real life og skaber en hybrid reality? Et eksempel kunne være dette kickstarterprojekt:

https://www.kickstarter.com/projects/hyde/hyde-0?ref=category

Jeg er ret vægelsindet omkring det. Da jeg hørte om det første gang synes jeg, at det lød rigtig fedt, men jeg mangler stadig at prøve et spil eller koncept som virkelig holder!


Link...
BeanoBeanoSkrevet 14/07-15 12:07, rettet 14/07-15 12:08 
"The story of the Commodore 64 in pixels"

Kickstarter-projekter og lignende

https://www.kickstarter.com/projects/47744432/the-story-of-the-commodore-64-in-pixels?

Endnu en C64 bog, denne gang fra Chris Wilkins som allerede har udgivet bøger om Ocean Software, US Gold og ZX Spectrum. Der er hardback option denne gang. Musik album og slip-case er stretch goals.


Og så lige en påmindelse om Brian Bagnalls "Commodore: The Amiga Years" bog som lukker om 25 timer. En del stretch goals er allerede opnået:
https://www.kickstarter.com/projects/1462758959/commodore-the-amiga-years-book
OdinOdinSkrevet 14/07-15 14:26, rettet 17/07-15 14:49 
Endnu en C64 bog, denne gang fra Chris Wilkins som allerede har udgivet bøger om Ocean Software, US Gold og ZX Spectrum. Der er hardback option denne gang. Musik album og slip-case er stretch goals.

Neat! Jeg har allerede Ocean-bogen, der til trods for den lidt sjuskede, løse pubsamtale-form var en hyggelig udgivelse. Det ville dog være meget rart om denne næste udgivelse var lidt mindre løs i betrækket så at sige.
BeanoBeanoSkrevet 17/07-15 10:17 
Dagens C64 bogprojekt...

"Generation 64 - How the Commodore 64 inspired a generation"

Kickstarter-projekter og lignende

Dette er en engelsk oversættelse af svenske Jimmy Wilhelmssons (www.spelpappan.se) bog fra sidste år som kun udkom på svensk. Den engelske udgave udgives af Sam Dyer/Bitmap Books som også står bag C64/Amiga/ZX Spectrum Visual Compendium bøgerne.

https://www.kickstarter.com/projects/2146199819/generation-64-how-the-commodore-64-inspired-a-gene
Bede-xBede-xSkrevet 18/07-15 13:11, rettet 18/07-15 13:33 
Hvis man støtter Red Ash med $79 eller mere, har de pludselig råd til ikke kun prolog kapitlet (8 timer, 4 kapitler), men også hovedhistorien (12 timer, 8 kapitler), som man får med i købet. Støtter man endvidere i dag - og kun i dag - kan man få hoved historien til $49.

https://www.kickstarter.com/projects/mightyno9/red-ash-the-indelible-legend/posts/1297224

De forsætter med rodede tiltag..

EDIT: Det giver simpelthen så lidt mening. Først handler kampagnen om at samle nok penge ind til prologen, som er opdelt i kapitler. Da det nu ser ud til de ikke får nok penge ind til at kunne producere alle prolog kapitlerne, så ændrer de Kickstarteren til at man nu også kan få det fulde spil med på tiers man evt. har backet i forvejen. Det fulde spil som vel og mærke er betydeligt større end prologen, som der ikke var nok funding til alle kapitler af. Hvis prologen kostede 1.5 millioner dollars i sin helhed og der ikke er nok støtte til at lave den, hvordan kan de så pludselig love at ved $800000, får man både prologen (mindst tre kapitler af af de seks der ville være, hvis den var fuldt backet) + det fulde spil (8 kapitler) som er betydeligt større end prologen?
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
The DaneThe DaneSkrevet 28/07-15 19:54 
Virker nu også som en lidt underlig ting at sætte to projekter igang sideløbende, i stedet for at fokusere på det ene først og så derefter få sat det andet på benene når man ved om det første holder. Men vil tro de har forregnet deres popularitet efter Mighty Nr. 9.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
DarkbeatDarkbeatSkrevet 28/07-15 21:51 
Kun lige halvvejs funded og 5 dage endnu. Jeg tror desværre ikke at det når i mål, selvom der plejer at være en "slutspurt" kort før deadline på Kickstarter projekter.
3of193of19Skrevet 28/07-15 22:14 
Red Ash har også bare været en clusterfuck ad dårlig kommunikation.
MM Legends er også noget mere niche end MM.
Bede-xBede-xSkrevet 29/07-15 00:23, rettet 29/07-15 00:27 
De har udgivet en prototype man kan prøve:

https://www.kickstarter.com/projects/mightyno9/red-ash-the-indelible-legend/posts/1307222

Hvis den er god, kan det måske redde den dårligt udførte Kickstarter.

EDIT: Klip fra den: http://youtu.be/Ngocs2bBwPU
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
DarkbeatDarkbeatSkrevet 29/07-15 01:04, rettet 29/07-15 01:05 
Ja, mega dårlig timing. Jeg har set rigtig mange folk på /v/ der brokker sig fordi Mighty no 9 ikke ser så godt ud som concept art, fordi det har "kostet" 4 millioner og andre Kickstarter spil som Skullgirls kun har kostet 1.7 (helt håbløs sammenligning som børnene ikke forstår) og fordi en eller anden community manager hos dem er SJW (også et retarderet argument).

Dét lagt oven i det faktum at Mighty no. 9 ikke er ude endnu og Inafune dermed ikke har "bevist" at de kan, er med til gøre at folk ikke vil backe det.

...Hvis bare han havde ventet 6 måneder.
SumezSumezSkrevet 29/07-15 08:48 
Jeg har virkelig mine betænkeligheder ved Mighty No. 9 helt generelt. De klassiske Mega Man spil tog under et år at udvikle, selv de flotteste af X-spillene. Mighty No. 9 er et større hold med et langt større budget, og mere udviklingstid, og det føles som et typisk eksempel på Kickstarter bloat. Spil som Azure Striker Gunvolt og det medhørende Mighty Gunvolt (hvor man netop spiller som Beck fra Mighty No. 9) overbeviste mig bestemt heller ikke om noget som helst.

Bede-x>
EDIT: Klip fra den: http://youtu.be/Ngocs2bBwPU

Jeg føler mig godt nok heller ikke overbevist. Jeg kan sagtens abstrahere fra at det er placeholder grafik, og det er meget ufærdigt. Men der er intet i det der der giver mig lyst til at spillet det.
Måske skal man bare være inkarneret Mega Man Legends fan?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
3of193of19Skrevet 29/07-15 15:21 
Hmm ja. Jeg var heller ikke særlig glad for Azure. Ift Megaman var det meget kluntet.
JmogJmogSkrevet 29/07-15 20:14 
KTC>
"Project Sidologie - JARRE style Commodore 64 music remakes" har nået det stretch goal, som beyder at alt indhold bliver lavet i fysisk CD album. Dette var kravet fra min side, for at jeg ville være med, så nu er jeg også officiel backer af dette projekt.
Det blev faktisk min pledge, der sørgede for at vi får "Gerry the Germ as Calypso" på Robdez-Vous CD'en :D

Til folk, der stadig vil nå at være med, er der kun 88 minutter til at denne kickstarter er lukket.

Jeg må have misset at det var en backer reward, for i dag blev der sendt gratis download links til MP3 version af den oprindelige Sidologie udgivelse ud til alle backers. Lytter til den i skrivende stund og det holder 100%.
Bede-xBede-xSkrevet 30/07-15 03:04 
Nå, så er der pludselig på magisk vis penge til at udvikle Red Ash, ikke kun til PC og PS4, men også på XO:

https://www.kickstarter.com/projects/mightyno9/red-ash-the-indelible-legend/posts/1308824

Helt som man kunne mærke på de vage og ufattelig skiftende udemeldinger, havde de aldrig brug for pengende overhovedet. Kickstarteren var ren marketing. Men hey, de foreslår at man stadig giver ens penge til Kickstarteren, så de kan blive brugt til at gøre spillet bedre.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SumezSumezSkrevet 30/07-15 08:08 
Det gælder nok en pænt stor andel af Kickstarters lige for tiden...
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 30/07-15 08:26 
Jmog>
Jeg må have misset at det var en backer reward, for i dag blev der sendt gratis download links til MP3 version af den oprindelige Sidologie udgivelse ud til alle backers. Lytter til den i skrivende stund og det holder 100%.

Sidologie er sku' et lækkert album - købte selv CD'en for et par år siden :)
DarkenDarkenSkrevet 08/08-15 23:54 
Ok, jeg er backer på Under the Dog (anime), hvilket kunne alt efter stretchgoals gå fra 1-3 episoder til at være en feature film (blev til 1 ep). Så var der en lang stilhed, hvorefter det blev meldt ud at CIA (Creative Intelligence Arts), som stod for kickstarten, nu havde måtte forlade projektet grundet "creative differences" og er nu i hænderne på Kinema Citrus. Dette skulle kun have indflydelse på animationen og ikke story, men som andre anime fans nok vil give mig ret i, så er det en meget vigtig del og folk var generelt meget sure fordi der ikke blev givet mulighed for refunds, samt der i lang tid var meget sparsomt med informationer omkring grunden og hvad det betød for backerne.

Nu kommer understående video så, hvis man ser bort fra animationen (som der bliver nævnt som lavet af et andet team og ikke fra Kickstarter tid/penge), så finder jeg det i utrolig dårlig smag at den er lavet som at det hele tiden har været KC der har kørt projektet.

Som andre backere så har jeg også den holdning at hele situationen kan skade både tilliden fra backers og viljen fra japanske producenter til at benytte kickstarter, lige som med spil, så er Japan ikke just overrepræsenteret på kickstarter. På anime siden kan jeg kun lige nævne Trigger (Little Witch Academia 2) som har en baggrund man kan tage og føle på. Jeg har set Little Witch Academia 1, Kill la Kill og When Supernatural Battles Became Commonplace, som alle i min mening har god animation (den sidste er dog ret generisk meh, som jeg kun så på Crunchyroll, fordi jeg ikke kunne finde Charlotte og fandt den istedet, men animationen er stadig fin).

Lige som med spil (Double Fine), så finder jeg det bare så møg hammerende ærgerligt når sådan nogle ting sker, især når det er de kickstarter der kunne være med til at sætte flere igang hvis det var en succes historie.

... og måske skulle dette havde været i ARRRRGH istedet, men om ikke andet kan vel glæde sig til den 7/9 hvor der kommer en ny promo video. Så kan vel håbe at de holder sig tæt nok til originalen at det ikke er som en hel ny stil, som deres "Reboot" ellers godt kunne henlede til.


Under the Dog Update Message
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
Bede-xBede-xSkrevet 11/08-15 17:42, rettet 11/08-15 17:45 
En spirituel opfølger til Rollcage er på Kickstarter til PS4/PC. Ser ret lovende ud:


Grip
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 11/08-15 18:04 
Fedt - Rollcage var sgu i orden :)
slk486slk486Skrevet 12/08-15 12:06 
Og med fysisk PS4 udgave oven i købet - i like this trend :)

Backed!
j/k
BeanoBeanoSkrevet 12/08-15 12:18 
Samme her :D
Bede-xBede-xSkrevet 21/08-15 21:02, rettet 21/08-15 21:09 
Der er tolv dage tilbage på Poi, en 3D platformer inspireret af Mario 64/Sunshine og Banjo til Wii U/PC (PS4 som stretchgoal):

https://www.kickstarter.com/projects/polykid/poi-a-3d-adventure-platformer

Da det laves af så lille et team er der selvfølgelig tydelige begrænsninger og det ser heller ikke umiddelbart ud til de når i mål. Polygon har spillet det lidt: http://youtu.be/3AmuU8c22Uo
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
The DaneThe DaneSkrevet 23/08-15 01:20 
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
DarkbeatDarkbeatSkrevet 27/08-15 06:08 
Hvad med et indiegogo projekt for en eller anden crazy future kampsport med combat armor og halløj? :D

https://www.indiegogo.com/projects/unified-weapons-master#/story
Soren47Soren47Skrevet 27/08-15 10:54 
Jeg synes det er sååååååå sejt sådan noget! :D
Elsker futuristiske sportsgrene. De kunne også lige begynde at lave Speedball ;)
BeanoBeanoSkrevet 27/08-15 11:03, rettet 27/08-15 13:36 
Nu du siger Speedball...

"Tower 57"

https://www.kickstarter.com/projects/514621648/tower-57

Har ikke selv backet det da det er PC først og konsolplatformene er langt-ude-og-måske, men pænt ser det ud - bl.a. Chaos Engine inspireret :)
DarkenDarkenSkrevet 27/08-15 19:18 
1'eren må siges at være en stor succes og man kan se lidt Alpha gameplay hjemme hos AngryJoe:
https://www.youtube.com/watch?v=63-ws3_jhx0&ab_channel=AngryJoeShow


Divinity: Original Sin 2
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
BeanoBeanoSkrevet 27/08-15 20:18 
Bede-x>
En spirituel opfølger til Rollcage er på Kickstarter til PS4/PC. Ser ret lovende ud:

Deres KS kampagne er lukket ned før tid - ikke nok backers. Så det bliver early-access i stedet. Stadig planlagt til PC og PS4.
Bede-xBede-xSkrevet 27/08-15 20:24 
Damn. Det så ellers godt ud. Forhåbenligt kommer EA ikke til at skade spillet (har lige siddet og set Trine 3 udviklernes video undskyldning, for at spillet er for kort/ufærdigt, fordi de løb tør for penge under EA perioden, hvorfor spillet måtte afsluttes på en cliffhanger).
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
768 topic(s).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 > »

Login for at besvare
Username
Password
Remember me