X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Cyberpunk 2077


Svar
DarkbeatDarkbeatSkrevet 10/01-13 23:58 
Der er en anden tråd om Cyberpunk genren, men jeg tænkte at spillet måske også godt kunne bruge sin egen.

jaes>
CD Projekt, dem med Witcher-serien, har annonceret, at de er i gang med at udvikle et cyberpunk-RPG. I dobbelt forstand, da det bygger på et papirrollespil kaldet Cyberpunk. Man kan vælge forskellige klasser som lejesoldat og hacker.

Se hele indlægget


Spillets hjemmeside
246 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 > »

Svar
WehnerWehnerSkrevet 18/12-20 15:00 
Jmog>
(og en finger til folk uden internet),

Mon ikke kombinationen af at have a) en PS4 og b) ikke noget internet - trods alt er utrolig sjælden?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
JmogJmogSkrevet 18/12-20 15:33 
Bede-x>
Jmog>Det i sig selv er et dårligt system (og en finger til folk uden internet), men hvad der gør, at Cyberpunk stikker ud her er... at CDPR løj om hvad de ville have fået fikset i day 1 patchen. Så spillet bestod cert på falske forudsætninger.

Med det i mente giver Sonys reaktion ekstremt god mening.

Har de sagt specifikt, at det er certificeringen, som gør det bliver pulled? Fordi det er jo typisk en helt anden slags bugs som testes efter der, end dem folk snakker om i tråde om spillet.

Dem der sagde at de “havde hørt” det, sagde det før spillet blev pulled. Det var blot en del af samtaler om hvordan det kunne være at spillet havde passeret cert med så mange bugs, crashes, ringe performance på base konsollerne.
JmogJmogSkrevet 18/12-20 15:35 
Wehner>
Jmog>
(og en finger til folk uden internet),

Mon ikke kombinationen af at have a) en PS4 og b) ikke noget internet - trods alt er utrolig sjælden?

Den er nok ikke stor, men langsomt internet og båndbredde caps kan næsten være lige så slemt, når man skal bruge 40GB download på at få spillet i potentiel spilbar stand. Der kan man sige “hvad fanden betalte jeg for?”. Med et spil der er beregnet til at blive spillet online er det en anden sag, men det her er trods alt et singleplayerspil.
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 18/12-20 18:02, rettet 18/12-20 18:04 
Btw, CP2077 virker også lidt ufuldendt i sit design.

Jeg læste et sted, at de legede med VR i starten, men endte med at droppe det af gameplay-mæssige årsager (som udviklerne bag Observer: System Redux også gjorde - nogen har dog fundet et "hack" til at spille det delvist i VR på pc).

Evt. i form af noget DLC, så man ikke skal skifte til VR-headset undervejs...ville næsten være upraktisk ;) Personligt føler jeg dog ikke et behov for at opleve "braindance" i VR (hvis det blot giver "VR-syge" :P).

Synes bare CDPR har spildt for mange kræfter på "braindance"-designet uden at smide en omgang VR ind :/
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
Bede-xBede-xSkrevet 18/12-20 18:50, rettet 18/12-20 19:02 
Microsoft giver refunderingsmuligheder for folk ud over deres normale, som vist skulle minde en del om Steams (har aldrig benyttet den):

Cyberpunk 2077

Cyberpunk 2077

Cyberpunk 2077
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 18/12-20 18:55, rettet 18/12-20 19:08 
Udviklerne på gulvet er efter sigende vrede og frustrerede:

Cyberpunk 2077

Cyberpunk Game Maker Faces Hostile Staff After Failed Launch

Rebellion is in the air at Polish video game publisher CD Projekt SA after the company’s highly anticipated, and thrice-delayed, latest title was released to scathing reviews about glitches.

During Cyberpunk 2077’s development, staff endured multiple periods of extensive overtime including mandatory six-day weeks to finish the game, Bloomberg has reported.
(..)

One employee asked the board why it had said in January that the game was “complete and playable” when that wasn’t true, to which the board answered that it would take responsibility.
(..)

Several current and former staff who worked on Cyberpunk 2077 have all said the same thing: The game’s deadlines, set by the board of directors, were always unrealistic. It was clear to many of the developers that they needed more time.

https://www.bloomberg.com/news/articles/2020-12-18/cyberpunk-game-maker-faces-hostile-staff-after-failed-launch

Det minder lidt om de historier der kom frem omkring Arkham Knight launchen, hvor Iron Galaxy ifølge rygterne havde haft utroligt lidt tid til at lave PC porten, men alligevel blev bedt om at sende den på gaden, selv om de sagde til Warner at spillet ikke var klar og ikke kunne blive det på den mængde tid.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
NaieraNaieraSkrevet 19/12-20 12:24 
Nu kan man tilsyneladende også få pengene tilbage for fysiske eksemplarer, med hjælp fra CDPR, hvis butikken man købte hos gør vrøvl.

Det ville jeg da gerne, men kun hvis man også kan beholde spillet :p
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 19/12-20 14:24 
Jeg har skrevet til dem, men ikke fået mere end et automatisk svar endnu. Vil gerne vide om de betaler portoen til Polen. I så fald vil jeg overveje det :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 19/12-20 15:53, rettet 19/12-20 16:01 
Jesus, hvor kan folk ikke bare have lidt mere tålmodighed i stedet for resolut at kræve refundering, som om der ikke var nogen morgendag :) Der er jo andre spil at bruge tiden på, indtil spillet kører optimalt. CDPR arbejder utvivlsomt på højtryk med hotfixes...

Hotfix 1.05 (19. dec) ser ud til at tage hånd om del ting...

Cyberpunk 2077
Cyberpunk 2077

https://www.cyberpunk.net/en/news/37166/hotfix-1-05

(Jeg oplevede UI-tingen med overlap...måtte igen starte fra et få minutters tidligere save!)

Andre fixes er dog nok til at jeg overvejer at fortsætte fra
ca. 1 times tidligere save :/

EDIT: ...eller bare kaste mig over Demon's Souls på PS5 i stedet...men så ved jeg at det bliver "halvtungt" at fortsætte CP2077 igen ved senere lejlighed efter nuværende ca. 30 timers spilletid :(
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 19/12-20 16:04, rettet 19/12-20 16:09 
SkyblazeR>
Jesus, hvor kan folk ikke bare have lidt mere tålmodighed i stedet for resolut at kræve refundering, som om der ikke var nogen morgendag :) Der er jo andre spil at bruge tiden på, indtil spillet kører optimalt. CDPR arbejder utvivlsomt på højtryk med hotfixes...

Jeg synes jeg har gjort klart i tråden hvorfor det ikke er i orden at udgive spil på den måde. De tilbyder refundering og jeg er interesseret i at høre mere, hvor er problemet? :(

Man kan også bare bukke sig forover og lade sig blive taget bagfra, hver sin lyst...
Spiller nu: Phantasy Star IV
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 19/12-20 16:27, rettet 19/12-20 16:27 
Jeg er helt med på brokkeriet og er selv lidt pissed over visse (omend i små)ting(safdelingen) på pc ift. konsoludgaverne (hotfix 1.05 til pc kommer "shortly", skriver de - sikke en vag oplysning). Til PS5 skulle den fylde en 17 GB :O

Men hver mand for sig selv og forskellig oplevelse af de her issues. Vi nåede dog begge at få en PS5 i hænderne i år - så ingen grund til at give sig selv mavesår over CP2077 ;)
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
NaieraNaieraSkrevet 19/12-20 16:58 
Den fylder 16GB på Xbox. Den dukkede op engang sent i aftes.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
tastasSkrevet 19/12-20 19:35 
Man kan håbe på ledelsen får sparket. Utvivlsomt har de været opmærksom på problemstillingerne, og med deres udmeldinger tidligere har de kørt deres medarbejdere hårdt de sidste måneder for at nå en holiday release. Og så smider de det ud.i den tilstand, og kører sikkert deres medarbejdere endnu hårdere for at rette op på det hele ASAP nu hvor det alligevel gav kæmpe backlash.
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
FancyPantsFancyPantsSkrevet 19/12-20 20:18 
Naiera>
Det ville jeg da gerne, men kun hvis man også kan beholde spillet :p

Nu er jeg 99,99% sikker på at det er skrevet i spøg, men ellers ved man aldrig med internettet. :P

Cyberpunk 2077
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 19/12-20 21:18, rettet 19/12-20 21:20 
Af tilsvarende årsag tør jeg ikke spille CP2077 online med Steam kørende i baggrunden af frygt for en pludselig "Disclaimer"-popup om bugs mv. :P

CP2077 kan heldigvis startes udenom Steam og køre uforstyrret offline (Achievements deaktiveres dog totalt, og Steam viser forkert spilletid i spillerprofilen).

Spiller dog p.t. online med Steam sat til at opdatere spillet på højeste prioritet i baggrunden for at få Hotfix 1.05 ASAP :/
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
silverstarsilverstarSkrevet 19/12-20 23:05, rettet 19/12-20 23:05 
Jeg har også skrevet til CDPR angående refundering af fysisk kopi. Mest af alt fordi jeg gerne vil være med til at vise dem, at udgivelses-forløbet ganske enkelt ikke er iorden og at det ikke kun er selskabets børs-aktier der er faldet markant, det er deres goodwill-aktier hos forbrugerne bestemt også.
Nu må vi se hvad de skriver, jeg har også kun fået auto-reply om at de har modtaget mit skriv indtil videre. Jeg er spændt på at se om de reelt giver en mulighed for at returnere det fysiske spil, som er rimelig for brugeren. Hvis ikke, så har jeg det også ok med at have givet 333 kr for spillet, og vil bare stikke det i mølposen indtil bugfixes har nået et fornuftigt niveau.
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 20/12-20 02:36, rettet 20/12-20 18:51 
Spillet crasher stadig på v1.05. Måske lidt sjældnere end før, men absolut ikke noget fix :/

10 gange på 17 timer. Jeg har vel spillet omkring 3-400 timers Fallout 3 og 4 hver. Jeg tror ikke engang de spil tilsammen har crashet så mange gange :O

I det store hele synes jeg ellers rigtig godt om spillet. Når man først får åbnet op for byen går det op for én hvor vanvittigt godt designet den er. Quests har også været udmærkede og jeg ret chokeret over hvor solidt skyderiet er i spillet, efter en del tweaks. Muligvis et af de bedste lean around corners-systemer jeg har set i en konsol FPS.

Edit: 12 crashes er jeg oppe på nu. Jeg kan ikke mærke nogen forskel efter patchen. Settings holder dog endnu, men nu må vi se om de ikke også pludselig nulstilles igen.

Edit: 13
Spiller nu: Phantasy Star IV
nerosnerosSkrevet 20/12-20 15:24 
Lyder ellers godt bortset fra at spillet crasher så meget. Jeg har ikke en PS5 så hopper nok på PC versionen til næste år engang.
Bashful Neophyte
NaieraNaieraSkrevet 20/12-20 16:12 
Spillet kører væsentligt mere flydende på motorcykel end i bil :)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
GreaseballGreaseballSkrevet 20/12-20 18:40 
Det også kun 2 hjul at holde styr på ;)
SumezSumezSkrevet 21/12-20 08:23, rettet 21/12-20 08:24 
tas>
Man kan håbe på ledelsen får sparket.

Skulle de sparke sig selv? Der er helt sikkert folk der får sparket, men næppe dem der har været skyld i at et ufærdigt spil er blevet udgivet. :(

Jeg har ondt af de velmenende ansatte man må forestille sig også findes hos CDPR. Det kan ikke være rart med den modtagelse af et projekt mange unægteligt har lagt blod og sved til.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JmogJmogSkrevet 21/12-20 12:28 
PC spillere, sørg for at begrænse antallet af items I samler op. De bidrager til save filens størrelse og hvis den overskrider 8mb, så kan den gå permanent i stykker.

Intet om hvorvidt samme problem kan ske på konsollerne, men jeg ville ikke selv satse på det ikke også sker der.

Eurogamer artikel
enfenenfenSkrevet 22/12-20 08:33 
Hvem fanden har siddet og godkendt det spil til release :(
What is the Matrix?
DunwichDunwichSkrevet 22/12-20 12:33 
enfen, It's all about the money and the bitches. Og de folk som ville have spillet ud til julehandlen.
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 27/12-20 22:31, rettet 27/12-20 22:39 
Konsolkongen>
Spillet crasher stadig på v1.05. Måske lidt sjældnere end før, men absolut ikke noget fix :/

Hotfix 1.06 her (ca 1 GB). Den fikser efter sigende problemet med saves på pc (har dog ikke ramt mig).

Ikke crashet efter ca 60 timers spilletid. Men oplever stadig den samme grumme gfx glitch i ny og næ (sidder fast i væg eller andet med forrige save som eneste udvej!). Kører så vidt muligt på standardmotorcyklen, der med bagenden sad fast i en vejbarriere...kunne heldigvis hoppe af og fortsætte til fods ;)

Mig forresten en gåde, hvorfor de endnu ikke har fikset den bug med statisk svævende smartphones og andet i luften (må have mindre prioritet)?! :P

Ellers en kende træt af alt det looting i diverse hjørner og kanter :/ Spillet viser samtidig en overraskende sans for detaljer i sit design generelt (våben, biler mm). Klart dette og et narrativt dragende kispus, der gør at jeg stadig holder godt fast i controlleren :)

(Er det mig bare mig, eller er der andre, som konstant får smidt side quests i ansigtet...men de kan jo være fornøjelige nok - intet under hvad CDPR har brugt 8 år på ;P)

EDIT: Tager lige en pause fra spillet og samlede den nye sæson af The Expanse op på Prime...skulle jo nærmest tro, at den foregår i samme univers som CP2077 - bare i rummet :)
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
NaieraNaieraSkrevet 29/12-20 13:23, rettet 29/12-20 13:26 
Den er ret dyr, men den her Shion Coyote er en virkelig fin dyt. Den er perfekt til de slemme lande og ligeså god inde i byen. Ulig andre kraftige biler er den også til at styre :)

Cyberpunk 2077

Er der i øvrigt nogen der har prøvet at presse et køretøj over 199 i timen? Der står vidst ikke om det er mil eller kilometer, men ovennævnte bil kan simpelthen ikke køre hurtigere. Jackies Arch nåede jeg aldrig helt derop med, men den prøvede jeg så heller ikke på den meget lange, lige vej ude i ødemarken til højre på kortet.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 29/12-20 16:38, rettet 29/12-20 16:40 
Speedometer = mph

Kan ikke ændres, svjv...skidt spildesign i den henseende :/

Jeg ditchede Jackies "cykel" i byen for at tage et sidequest ud for enden af en losseplads i går. Brugte en genvejs-hub derud og fik smidt nærmest 117 beskeder i ansigtet om køb af køretøjer derude...fik ikke kigget nærmere på dem men der var vel en buggy eller eller to :)

Nakkede først en tung halv-armeret varevogn derude under et hurtigt NCPD quest...meget elendig styring men føler mig godt sikker i den indtil videre... ;)
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
NaieraNaieraSkrevet 29/12-20 17:50, rettet 05/01-21 02:15 
Jeg gemte lige før en sidequest derude. Sikkert det samme sted. Det er også derude et sted ovennævnte bil kan købes. Inde i byen bruger jeg alligevel cyklen, for med den bil er der lidt for stor fare for at pløje en sagesløs fodgænger ned.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 29/12-20 21:37 
Nøjes selv med motorcykel i byen - virker mere smidigt at komme omkring :) Jeg blev dog fristet til bryde ind i en armeret politibil under et NPCD quest (i jagten på en cyberpsycho) på en bro, hvor bilens robotfører stod ved siden af den og var deaktiveret. En noget kortvarig køretur da bilen var latterligt tung at styre og hamrede ind i fodgængere (dog anderledes oplevelse at lytte med på politiscanneren i bilen ;)).
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 29/12-20 22:28, rettet 29/12-20 22:44 
SkyblazeR>
Nakkede først en tung halv-armeret varevogn derude under et hurtigt NCPD quest...meget elendig styring men føler mig godt sikker i den indtil videre... ;)

"Varevognen" ser sådan her ud...

Cyberpunk 2077

Cyberpunk 2077

Cyberpunk 2077

Cyberpunk 2077

:indsæt-abe-med-hænderne-for-øjnene:
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
GreaseballGreaseballSkrevet 30/12-20 19:01, rettet 01/01-21 18:53 
Så har Zero Punctuation haft tid til at lege med Cyberpunk.

Cyberpunk 2077 (Zero Punctuation)
SumezSumezSkrevet 01/01-21 16:55 
Det er vist det forkerte link du fik indsat :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
GreaseballGreaseballSkrevet 01/01-21 18:55 
Wow. Hvordan hulen er det link kommet ind der? Det lang tid siden jeg har set den xmen film. Mærkeligt o.O Det skulle være rettet nu.

Tak fordi du lige skrev det Sumez. :)
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 02/01-21 23:35, rettet 02/01-21 23:40 
Nogen andre der føler at "JustAds" fylder for meget i det her spil?! Spillets evindelige tv-reklamer om bl.a. 'Milfguard' på så godt som alle skærme i spilmiljøet er blevet enerverende... :P

EDIT: Giv endelig lyd, hvis der findes en main power generator, hvor al tv broadcast kan deaktiveres i hele spillet...
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
NaieraNaieraSkrevet 06/01-21 16:25 
Det er sgu fedt at man kan få installeret double jump hos sådan en af de der lyssky læger. Det er samtlige eddies værd.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 06/01-21 21:30 
Men er dobbelthop virkelig 45K værd? :/

Jeg har såmænd været fristet flere gange...men spiller i håbet om, at det er muligt at loote den cyberfærdig et sted (?)

Tro mig, jeg har flere gange haft lyst til at dobbelthoppe op på en platform, der lå bare lige en kende højere oppe :P

Btw, jeg er lidt splittet omkring spillets dialogvalg. Det er længe siden, et spil har ramt mig rent emotionelt. Men udviklerne må være desillusionerede, hvis de tror, at mange har lyst til at spille det igen for at opleve spillets forgreninger. Intet spil burde være så fokuseret på forgrenede dialoger. Det er livet sgu for kort til.

Jeg er bare endt med et rod af saves for at kunne gå tilbage og opleve konsekvensen af et andet dialogvalg (helt sikkert årsagen til, at jeg ikke har gennemført spillet endnu ;)).
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 07/01-21 00:52, rettet 07/01-21 00:54 
Der er en gut du kan afpresse til at sælge dig de upgrades billigere.

Prøvede double jump, men det virker som om at det er lidt broken (!) når man når op på toppen af flere bygninger. Som om det aldrig var tiltænkt så nogle objekter skubber dig væk med voldsom kraft.
Jeg synes egentlig at normal klatren rundt på lavere bygninger fungerer ret godt, så det var lidt en ridse i lakken at det ikke var gennemtænkt efter den upgrade.

Jeg ved dog ikke hvorfor det kom som en overraskelse, da spillet tydeligvis ikke er testet ellers. Noget dialog er også helt usammenhængende hvis man tager nogle missioner i forkert rækkefølge. Vel og mærke to missioner man får præcis samtidig. Det er fucking utroligt de ikke har fanget det i QA test, hvorfor jeg ikke synes det er overdrevet at kalde spillet utestet :/
Spiller nu: Phantasy Star IV
NaieraNaieraSkrevet 07/01-21 00:58 
SkyblazeR>
Men er dobbelthop virkelig 45K værd? :/

Det tager ikke lang tid at samle 45K sammen. Skyd en masse gangbangers, snup deres ting og sælg dem.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 13/01-21 02:59 
Det er en(dnu) en bug at alle typer sniper-rifler kan skyde igennem alle vægge som var de papir ikke? Det står kun ved Tech-rifler at det skulle være en ting, men det virker på samtlige og det virker heller ikke som om det går ud over damage. Det virker voldsomt broken ;)
Spiller nu: Phantasy Star IV
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 13/01-21 19:19 
Jeg har fået refunderet mine penge over PayPal :)

Der stod dog i en af de oprindelige skemaer man skulle udfylde, at CDPR dækker forsendelsen til Polen, men jeg har indtil videre kun fået prisen for spillet.

Har ikke fået instruktioner på hvordan det skal sendes. Modtager nok penge for forsendelsen samtidig :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 13/01-21 21:38, rettet 13/01-21 22:05 
Konsolkongen>
Der er en gut du kan afpresse til at sælge dig de upgrades billigere.

Indeed, faldt over ham for flere uger siden i et side job, men husker ikke hvor (dog kun muligt at købe opgraderinger fra ham hvis man ikke lader ham "gå", som jeg gjorde i et enkelt save - mener dog jeg alternativt i et andet save lod ham fortsætte forretningen :)).

Netop almindelig klatren er årsagen til, at jeg kan undvære dobbelthop indtil videre. Bemærkede godt den pludselige skubben-væk - har faktisk mest oplevet det længere nede ved landjorden ved fx at hoppe op i en dynge affald eller andre objekter :/

Mht sidemissioner er det også muligt at fuldføre nogle missioner, uden at spillet mener at jobbet er færdigt...wtf?! Missionen fremgår derfor stadig i statusoversigten over ikke-fuldførte side jobs...jesus. :\

Har holdt en pause fra spillet i snart en uge...gik simpelthen kold i uvisheden om, hvornår næste bug ville indtræffe (afventer lige hvad der fikses i patch 1.07).

EDIT: Og det er pc-versionen, der efter sigende var "køreklar" længe før konsoludgaverne...CDPR ville blot lige bruge nogle få uger mere på at optimere sidstnævnte (måske bare opdele udviklerstaben i hhv en gruppe med fokus på pc og en gruppe med fokus på konsollerne?!).
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
silverstarsilverstarSkrevet 14/01-21 01:41, rettet 14/01-21 01:46 
Jeg har også modtaget pengene tilbage for spillet fra CDPR.
Helt ærligt, jeg tvivler på at de vil bede om at få sendt spillet tilbage på deres egen regning. Jeg tjekkede lige postnords priser for at sende til Polen med tracking.
Pakke, 250g: 190 kr
Anbefalet brev 250g: 132 kr

Det tror jeg ærlig talt ikke kan svare sig for dem, så skulle de være kreative med at lave noget opsamling lokalt (hvilket jeg finder ret usandsynligt, det skulle de så gøre i mange lande, logistisk mareridt). Det er billigere at bede fabrikken trykke et ekstra eksemplar end at betale så meget for at modtage et brugt eksemplar af spillet retur, tjekke det, og forsøge at sælge det igen.
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 14/01-21 01:45, rettet 14/01-21 01:45 
Jeg har også tænkt tanken :)

Men vil de have det retur får de selvfølgelig det.
Spiller nu: Phantasy Star IV
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 14/01-21 01:49, rettet 14/01-21 01:51 
Dvs. 1.06 var sidste hotfix. Jeg fortsætter nok først spillet på pc, når Patch 1.1 eller 1.2 frigives...

Cyberpunk 2077

Seneste officielle udtalelse fra co-founderen om spillets problemer og fremtid...

https://youtu.be/O3V4UBZmC9o

https://en.cdprojektred.com/news/cyberpunk-2077-our-commitment-to-quality/

Så spillets komplekse verden er deres "undskyldning" for at have f*cket tingene op? Hvorfor hulen så gøre tingene så komplekse :/

Uanset spillets bugs er det stadig blandt de mest fængende spiloplevelser, jeg hidtil har haft. Men føler, at jeg har fået en metalsmag i munden efter mine p.t. 120 timer på spillet - måske pga. for mange "æv"-oplevelser skabt af bugs og glitches :(

Lige nu har jeg mest - og endelig - lyst til at smide skiven til The Last Guardian i 60 fps på PS5 (aldrig spillet det på PS4!).
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
silverstarsilverstarSkrevet 14/01-21 01:54 
Yep, jeg sender også gerne retur hvis CDPR ønsker det.
Jeg må indrømme at jeg ikke forventede det store af retur-processen, men er positivt overrasket. Jeg havde forventet en masse administrativt bøvl og springen igennem brændende tøndebånd for at få pengene retur, men det har været ret straight forward, det tager jeg hatten af for.
Jeg håber at de engang for patchet spillet tilstrækkeligt, så det potentiale som idag kan anes bliver udnyttet, men som spillet er pt er det ikke noget jeg spiller mere på PS4.
Hvis de får det fixet samtidig med at PS5 bliver til at købe igen, så kan det være jeg køber spillet igen og spiller det til den maskine, men for nu er det lagt permanent på hylden.
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 14/01-21 01:56, rettet 14/01-21 02:07 
Jeg kan ikke få øje på nogen ting der gør Cyberpunk unikt i forhold til alverdens andre open-world RPG’er, så det er virkelig en dårlig undskyldning.

I det mindste indrømmer han da blankt at spillet ikke var klart på udgivelse og de håbede en patch ville fikse det. Ved godt at day one patches er ved at være normalt, men har aldrig oplevet det være en nødvendighed i samme grad før. Sikke en ekstraordinær shitty måde at udgive sine spil på.

Jeg holdt en pause på et par uger efter jul. Kan i hvert fald berette at v1.06 ikke umiddelbart har fikset en skid heller på PS5. 25-26 crashes efter 45 timer spil. Man kan næsten sætte sit ur efter det. Og jeg møder stadig flere og flere hjernedøde og nogle gange gamebreaking bugs. Intet andet spil jeg nogensinde har spillet er tæt på at være så broken som Cyberpunk. Seriøst, det kan slet ikke sammenlignes med andet.

Edit: Enig med Silverstar. At få pengene retur var heldigvis en utrolig hurtig og let omgang :)

Edit2: De kan patche alt det de vil. Måske virker spillet helt perfekt om et par år, men mit førstehåndsindtryk er for evigt ødelagt. Jeg håber at man i fremtiden kan spille en kompetent udgave, men for mig vil det aldrig komme til at fuldstændig overskygge den oplevelse jeg har haft.
Spiller nu: Phantasy Star IV
NaieraNaieraSkrevet 14/01-21 02:01, rettet 14/01-21 02:01 
Jeg har haft et enkelt crash i præcis 54 timer på XSX, samt et hav af små men ikke ødelæggende bugs. Jeg prøver nu at vente på opgraderingen til den nye generation af konsoller, men hvis det sker i Q3 gider jeg sgu ikke vente...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 16/01-21 21:42, rettet 16/01-21 21:50 
Konsolkongen>
Jeg kan ikke få øje på nogen ting der gør Cyberpunk unikt i forhold til alverdens andre open-world RPG’er, så det er virkelig en dårlig undskyldning.

Nogen andre open world-spil, der har en mindst lige så påfaldende sans for detaljer på objekter såsom motorcykler og biler (fx interiør og hvad der gemmer sig under motorhjelmen, er forskelligt fra bil til bil)? Vil også mene, at det gælder den måde objekter kan ødelægges/falde fra hinanden på - alt sammen med til at skabe mere indlevelse i spilmiljøet. Jeg ved dog ikke, om der er visse begrænsninger på konsollerne i den henseende (formentlig).

EDIT: Med de mange crashes må der også være et eller andet ved spillet, der holder dig fanget i så mange konsoltimer, trods alt :)

EDIT2: Jeg var nok selv stået af for længst med så mange crashes :/ Ellers enig mht førstegangsindtryk. Jeg spiller næppe flere open world-spil lige foreløbigt efter det her - foretrækker generelt mere lineære spil...
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 16/01-21 22:41 
Hvis interiøret i en bil er det mest unikke du kan fremhæve beviser det meget godt min pointe :)

Jeg kan rigtig godt lide byen. Den er super flot.
Skyderiet er også overraskende godt (bare ikke med default indstillinger).
Levelup systemet er også ganske okay synes jeg, og opfordrer til at man varierer sin spillestil meget. I hvert fald på Very Hard.

Jeg synes man får kastet så mange missioner i hovedet hele tiden at jeg ofte ikke aner hvad pointen er i dem jeg er ved at spille. Jeg er også godt træt af alle de biler til salg man bliver spammet med.

Det handler også bare om at få set giraffen på nuværende tidspunkt. Især hvis jeg skal sende spillet til Polen inden længe :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
WehnerWehnerSkrevet 02/03-21 22:42, rettet 02/03-21 22:44 
Jeg er ved at være klar til, at det kommer tilbage i Playstation Store. Nogen der spiller det endnu?

Faktisk overvejer jeg at købe en fysisk kopi, så jeg er også lidt nysgerrig angående om det overhovedet kører bedre på PS4 nu, en de første skrækhistorier.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
246 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig