X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Cyberpunk 2077


Svar
DarkbeatDarkbeatSkrevet 10/01-13 23:58 
Der er en anden tråd om Cyberpunk genren, men jeg tænkte at spillet måske også godt kunne bruge sin egen.

jaes>
CD Projekt, dem med Witcher-serien, har annonceret, at de er i gang med at udvikle et cyberpunk-RPG. I dobbelt forstand, da det bygger på et papirrollespil kaldet Cyberpunk. Man kan vælge forskellige klasser som lejesoldat og hacker.

Se hele indlægget


Spillets hjemmeside
246 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 > »

Svar
BeanoBeanoSkrevet 28/10-20 16:27 
Imo fint nok med udsættelsen, der udkommer alligevel vildt meget i nov/dec, og så er der måske en chance for det er mere "færdig" end Witcher 3 da det udkom.
NaieraNaieraSkrevet 17/11-20 04:01 
Tror vi egentlig på at spillet kommer ud? Jeg kunne sgu godt tænke mig at spille det, når jeg får en Seriøs X igen...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
silverstarsilverstarSkrevet 04/12-20 21:31 
Hmm, hypen er godt nok skruet op på max.
Jeg har smidt en preorder, hvilket jeg meget sjældent gør, men jeg er spændt på om spillet virkelig kan indfri de meget høje forventninger. Jeg var vild med Witcher 3 + udvidelser, men tror det her bliver meget anderledes, jeg er mest spændt på balancen mellem action og rpg elementer i spillet. Hvad tænker i?
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
NaieraNaieraSkrevet 04/12-20 22:14 
Jeg har bestilt hos Coolshop med lovning på prismatch med Elgigantens pris. Det er nok den hurtigste og billigste måde at få spillet på ;) Sidstnævnte har det på lager i nogle af butikkerne, så det når ikke at blive forsinket igen.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 04/12-20 23:54, rettet 04/12-20 23:58 
Fristet til at hive CP2077 ned på Steam 9. dec (10.?)...tøver alligevel - mindre end 4K og låst 60 fps med RT aktiveret er ikke noget, der virker tiltalende for mit vedkommende ;D Men kræver vel mindst et RTX 3080 :/ Mit RTX 2080 Super kan nok klare det i 1440p på "medium" settings med RT aktiveret...men 60 fps, dunno.

Har prøvet at holde mig fra al hype om spillet - næppe nok til at jeg kan opleve det med øjne og et sind så pure som en babys... :P

(U)fatteligt så travlt nogen har med at udleve det spil IRL, publicere indhold fra det i flæng på YT og andre steder på the interwebs.

EDIT: Er det meldt ud, hvornår spillet kan opgraderes til de nye konsoller?
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
NaieraNaieraSkrevet 05/12-20 01:57, rettet 05/12-20 01:57 
Hvis det fungerer ligesom Fallout 76 på Series X, så behøver det ikke opgraderes for at køre betydeligt bedre.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
JmogJmogSkrevet 05/12-20 12:17 
De har ikke meldt ud hvornår de store next gen patches kommer andet end “til næste år”.

Så raytracing, bedre textures, mere detaljerede modeller og større crowd density vil jeg gætte på er det man går glip af i år. Det kommer sikkert til at køre med ustabil framerate på de gamle konsoller ved launch og rammer performance target på de nye konsoller. Kan være de eventuelt laver et 60fps performance mode i patchen.

Man har kun én chance for at prøve et spil for første gang, så jeg skal helt klart vente til næste år med at spille det. Hvis Witcher 3 er en identikator, så vil der sikkert også være masser af bugs, så jeg kan fint vente til betaen er overstået :-)

Bliver i øvrigt rigtig interessant, hvordan det spiller i first person. CDPR har aldrigt lavet et fps før, og det er godt nok sjældent en udvikler har ramt plet mht gameplay/styring i deres første forsøg på et fps. Verdenen, karakterer, plot, lore er jeg dog ikke spor nervøs for - det plejer de at have styr på.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 05/12-20 12:43, rettet 05/12-20 12:43 
Helt enig med det sidste du skriver. Er meget skeptisk for hvor godt de håndterer FPS-gameplayet, for resten skal nok være solidt. Witcher 3 spiller helt ærligt lidt shitty, så gameplay er ikke firmaets største force :/
Spiller nu: Phantasy Star IV
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 05/12-20 16:01, rettet 05/12-20 16:08 
Noget med 9 versioner af spillet, de skal være køreklare med? Oplever selv et dilemma med det her spil (hvilket format det skal spilles på - holder mig dog fra de første konsolversioner).

Udgivelsen må være et (u)menneskeligt pres på udvikleren og nærme sig "man kan ikke både blæse og have mel i munden" :/ Kan også forstå, at de har oplevet trusler pga. udskydelserne :(

Pc-versionen har efter sigende været klar i nogen tid (de ville åbenbart først "udjævne" diverse bugs i konsolversionerne).

EDIT: Jeg ender nu nok med at gå i vinterhi 10. dec og hente de 70 GB over Steam (og sætte min lid til at spillets DSSL-support til 4K-opskalering er lige så god som i Death Stranding til pc - har dog p.t. kun spillet sidstnævnte på PS4 Pro).
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
Bede-xBede-xSkrevet 07/12-20 18:17, rettet 07/12-20 18:22 
Der er kommet anmeldelser:

https://opencritic.com/game/8525/cyberpunk-2077/reviews

https://www.metacritic.com/game/pc/cyberpunk-2077/critic-reviews

Gode, men også som forventet, en del snak om bugs. Lyder som The Witcher 3 om igen, så det kan nok godt betale sig at vente et par måneder.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 07/12-20 19:27 
Jeff Gerstmann sagde i en live stream for lidt siden at med et GTX 2080 og en 7600K CPU, samt 1440p og endda med DLSS kører spillet så dårligt når han kører bil at han helt undgik køretøjer :O

Jeg tror nok han sagde at han brugte raytracing, men det lover stadig ekstremt dårligt for PS4 og Xbox One-versionerne :O
Spiller nu: Phantasy Star IV
Bede-xBede-xSkrevet 07/12-20 19:50, rettet 07/12-20 19:50 
Så vidt jeg kan forstå, har anmelderne slet ikke haft fat i konsoludgaverne og de klip man ser i PC anmeldelserne, er fra CD Projekt Red selv, da ingen har fået lov til at vise deres egne optagelser.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 07/12-20 20:00 
Det er heller ikke mit indtryk. Men hvis det ikke kan køre rimelig stabilt på en ret fornuftig PC der endda DLSS'er fra lavere opløsning har jeg ikke meget håb for spillet på de ældre konsoller. Det er selvfølgelig ikke til at vide hvad han betragter som dårlig framerate, men jeg tvivler meget på låst 30 på den gamle PS4 og Xbox One :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
Bede-xBede-xSkrevet 07/12-20 20:03 
Ja, det ser ikke alt for lovende ud. Nu skal spillet så også lige ud af early access, hvilket lyder til at være fair at kalde det :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 07/12-20 20:32 
Her er Giant Bombs stream om det:

https://www.twitch.tv/videos/828972351?t=0h7m26s

De siger godt nok, at der vist skulle komme en patch og at de var orienteret om, at de ikke skulle benchmarke det i den nuværende udgave.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
scavengerscavengerSkrevet 08/12-20 16:51 
Der skal åbenbart patches 43 Gb på Day Zero, og så kommer der også en Day One patch bagefter.

Ekstra Bladet
Nemo me impune lacessit
NaieraNaieraSkrevet 08/12-20 18:07 
Mit eksemplar er på vej fra den kølige butik. Jeg er klar til en pause fra Fallout ;)

Jeg læste i øvrigt et sted, måske endda her, at spillet skulle køre overraskende godt, på de gamle konsoller. Jeg skal dog spille det på den Seriøse X, selvfølgelig.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
JmogJmogSkrevet 08/12-20 20:56, rettet 08/12-20 20:56 
Så lige en video med Jeff fra Giant Bomb og Jeff fra Cnet, hvor de snakker om spillet. Det er ret tydeligt at spillet er så buggy at de havde lagt det fra sig i en måned, hvis ikke det var deres jobs at snakke om det. Gerstman holder sig decideret fra at bruge biler som transportmiddel, da performance går helt i gulvet der (men kører fint til fods).

Folk der forventer samme kvalitet i dialog og subplots som Witcher vil blive skuffede. Det er mestendels generiske openworld-spil quest. Dialog er ofte dårligt skrevet og dårligt indtrueret. Main story er rimelig interessant og Keanu Reeves karakteren er rigtig godt udnyttet.

FPS gameplay er mere kompetent end man ville have troet fra et third person-fokuseret studie. Udmærket. Spillet er gameplaymæssigt ikke noget unikum - det er en blanding af Deus Ex, Far Cry og GTA. Man skal tvinge sig selv ud i cyberpunk-delene af gameplayet, da spillet ikke incentiverer en til at bruge dem. At skyde/stabbe sig vej frem er altid den nemmeste vej frem og virker egentlig overpowered. Også selvom man speccer/opgraderer væk fra våben.

Bakalar holder ved fordi selve verdenen rent visuelt er fed at være i, men det er tydeligt at derudover er spillet middelmådigt.

Som scifi turisme ser spillet ud til at have sin force, men det er ikke færdigt, og folk der venter kommer til at have en langt bedre oplevelse, for det her er mere janky end et Bethesda RPG, når det er værst.

De spillede i øvrigt begge på ret kraftige PC’er.

Jeff og Jeffs samtale om Cyberpunk
Bede-xBede-xSkrevet 08/12-20 21:13, rettet 08/12-20 21:19 
Flere anmeldelser taler om ret katastrofale mængder af bugs:

It also bears a mention: Cyberpunk 2077 is phenomenally buggy. I played a pre-release build that was updated during the review period, and there's a day-one patch planned as well, but the scale of technical issues is too large to reasonably expect immediate fixes. I encountered some kind of bug on every mission I went on, from more common, funnier ones like characters randomly T-posing to several complete crashes. I didn't notice much of an improvement after the update, either. In a very late-game, very important fight, the game froze on me--twice. I ended up taking a break out of frustration before attempting, and finally succeeding, the third time.

These bugs, more than any game I've played in years, took me out of the experience often. Non-interactable items like cardboard boxes will explode when you interact with something next to them; UI elements will stay on-screen long after they're meant to, which is only solved by reloading a save; characters will interrupt themselves during proper dialogue sequences by repeating a throwaway line they'd say in the overworld, seriously disrupting key moments; I died once and, upon reloading my last save, found my hacking ability no longer worked, forcing me to roll back to an autosave 10 minutes prior. The list is extensive.

The technical problems not only took me out of the game literally but also led me to question whether certain things throughout the game were intentional. It often took me a moment or two to determine whether a visual glitch was supposed to be happening due to V's cyberware, which is a major part of the story, or if I needed to reload the game. There were a few instances where I couldn't tell if dialogue or an event had been skipped due to a bug or by design, since there are times where the game will skip you ahead in time as part of a scene. I also found some exploration sequences frustrating because it was incredibly hard to tell if I was just missing the clue I was supposed to find or if it hadn't popped up at all, and I ended up leaving areas and coming back later on multiple occasions out of confusion and frustration. At least once, I didn't get a dialogue hint indicating what to do until I left the area and came back.

I was playing on a gaming laptop well above the minimum specs announced for Cyberpunk 2077, while another GameSpot player experienced the same severity and frequency of bugs (though no hard crashes) on an even higher-end desktop PC. Your mileage may vary, but in our experience, the bugs are obtrusive and substantial across the board, often forcing us to reload saves or exit the game entirely. It's hard to get really into a world you constantly have to leave.

https://www.gamespot.com/reviews/cyberpunk-2077-review/1900-6417622/

Det kan så være at dag et patchen udbedrer meget af det.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 08/12-20 22:40, rettet 08/12-20 22:47 
Konsolkongen>
Jeff Gerstmann sagde i en live stream for lidt siden at med et GTX 2080 og en 7600K CPU, samt 1440p og endda med DLSS kører spillet så dårligt når han kører bil at han helt undgik køretøjer :O

RTX 2080? På hvilken GFX setting?

Jeg har RTX 2080 *Super* + Core i7-9700K.

Ud fra deres officielle krav til specs er minimumskravet med ray tracing aktiveret og GFX setting på "RT Medium" i 1080p et RTX 2060 GPU + i7-4790 CPU. Med mit noget mere kraftfulde setup håber jeg på 1440p 60fps med ray tracing på "Medium" GFX setting (hader at bruge for lang tid på at tweake ting, hvis det blot handler om at få spillet ordentlig patchet!).

Spillet bliver jo nok for "fedtfattigt" uden ray tracing :) Har endnu ikke ramt stabile 60 fps og derover med ray tracing i andet end 1440p (mener jeg dog havde en nogenlunde stabil 60 fps i 1800p til Star Wars Jedi: Fallen Order men det krævede dælme en del tweaking).

I Observer: System Redux på selv laveste GFX setting lå jeg på 30-40 fps i 4K med ray tracing :( Det var først her, jeg overvejede at opgradere GPU, men RTX 3080 hænger ikke på træerne for tiden.

Men som jeg har hørt andre foretrække: Hellere 1440p med 60 fps låst end 4K og svingende fps (har dog intet imod at den svinger mellem 60 til 120 fps :D).

EDIT: Bede-x > orker ikke at læse om bugs. Lad mig evt opleve dem på egen hånd ;P ...folks setup er stærkt varierende. Måske kører spillet som smurt på et Win 10 OS der ikke er opdateret i over et halvt år ;D
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 08/12-20 23:11 
Jeg hørte vidst galt. Så streamen igen i dag for at få det hele med.

Han bruger svjh 2080 ti og 6700K så endda bedre end jeg troede :O
Spiller nu: Phantasy Star IV
Bede-xBede-xSkrevet 09/12-20 13:42, rettet 09/12-20 13:43 
Mellem 43-46 minutter inde i Jmogs link, snakker de performance og Gerstmann siger de eneste performance problemer han har haft, er når han benytter biler - hvor det er forfærdeligt - men ellers lyder det til at køre godt. Må håbe det rettes i dag et patchen.

SkyblazeR>EDIT: Bede-x > orker ikke at læse om bugs. Lad mig evt opleve dem på egen hånd ;P ...folks setup er stærkt varierende. Måske kører spillet som smurt på et Win 10 OS der ikke er opdateret i over et halvt år ;D

Husk nu at de versioner der kommer ud til forbrugerne, vil være yderligere patched, så meget af det er forhåbentligt fikset. Jeg glæder mig til at prøve det, når i andre er færdige med at betateste det ;)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SumezSumezSkrevet 09/12-20 13:55 
Det er "sært", spillet har fået overodnet skyhøje scores men nærmest alle anmeldelser jeg har læst kritiserer spillet kraftigt. Selv steder som giver det 10/10, hvilket er komisk. Som om anmelderne rigtig gerne ville holde mere af spillet end de gør (et mere kynisk perspektiv kunne være at publikationer er under udgiverens støvle, men det lugter meget mere af gammeldags release-hype).

Jeg er spændt på spillet, og havde egentlig tænkt mig at hoppe i tidligt, men det lyder meget som om man får en bedre oplevelse ud af at vente :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 09/12-20 23:03, rettet 09/12-20 23:07 
Husker ikke hvilken artikel, men udvikleren gav udtryk for at føle sig presset til at udgive spillet nu uden yderligere udsættelse.

Deres Day 1-patch fikser vel de evt værste bugs i pc-udgaven, der skulle have været køreklar i et stykke tid.

Med ray tracing er det jo så godt som blevet et next generation-spil undervejs i udviklingen. Men hvor mange har lige mulighed for at køre det optimalt uden et RTX 3080 eller 3090 på hænderne :/

Er tilbøjelig til at vente. Har heller ikke 70 GB plads på mit Samsung 970 EVO Plus (NMVe SSD) lige p.t.

...medmindre jeg flytter Star Wars Jedi Fallen Order over på min eksterne 4 TB HDD... 🥸

EDIT: De kunne godt lige vente med at frigive spillet til fredag midnat i stedet for en hverdag... jesus.
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
JmogJmogSkrevet 09/12-20 23:17 
Hvis den havde været køreklar i et stykke tid, havde de vel nået at fikse de værste allerede.
silverstarsilverstarSkrevet 09/12-20 23:17 
Ja, metacritic scores er ret gode. Dog er jeg enig i, at alle dem der har givet 100% er fjollede, når man læser hvad de rent faktisk skriver. Der er ingen af dem, der beskriver det perfekte spil, selvom de giver perfekt score.

Der har dog også været kritik af nogle reviews i den lave ende, f.eks. gamespots. Jeg husker stadig det elendige review af Days Gone, som den samme reviewer gav 5/10 ud fra mangelfuld og meget subjektiv argumentation. Jeg synes at jeg kan læse mellem linierne at hun/Gamespot har skidt i nælderne igen med deres Cyberpunk-review.

Det mest bekymrende jeg ser som fællesnævner i reviews er de mange bugs, jeg håber godt nok at det er fordi de har spillet en ufærdig version, og at day-one patch fixer det meste. Hvis der stadig er for mange grimme bugs kan det godt være at jeg venter med at spille, Jeg håber også, at konsolversionerne er lidt mere robuste mht bugs, da de ikke skal bekymre sig om meget forskelligt hardware som PC-versionen skal. Så må vi se hvordan performance klarer sig på hhv forrige og nyeste generation af konsoller.
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
JmogJmogSkrevet 09/12-20 23:22 
Jeg synes godt nok det er useriøst hvis man ikke tager seriøse bugs med i sin bedømmelse af spillet. “De fikser det nok inden forbrugerne får det” er ikke i orden, da det kun er et gæt. Og hvad med folk med crappy/intet internet? Den anmeldelse er jo ubrugelig for dem, hvis den færdige udgave af spillet kræver 15GB downloads.
silverstarsilverstarSkrevet 09/12-20 23:41, rettet 09/12-20 23:48 
Enig, spillet skal vurderes ud fra hvordan det spiller lige nu, og ikke på luftige løfter om hvor perfekt det bliver efter en patch. Jeg tænker også at CDPR har vidst at den var gal siden de ikke har tilladt reviewere at bruge egne video-klips i disse tidlige reviews, så må de også tage de tæsk der kommer når spillet ikke er færdigbagt endnu.

Så kan man evt tilføje en P.S. på reviewet efter patchen kommer, så man kan give indblik i om patchen løser de problemer der var.
Og ja, det er træls at det kræver bredbånd at spille nye spil nu om dage for at downloade gigantiske patches til at rette på ikke-færdigbagte spil. Jeg har læst at day-1 patchen bliver knap 50 GB, det undrer mig at mindre ikke kan gøre det. Jeg tvivler godt nok på at alle 50 GB virkelig er nødvendige for at rette den kode der er fejlbehæftet, med mindre der ligefrem er fejl i store grafiske assets mm. Det lyder ikke realistisk, når spillet i sig selv fylder 70 GB.
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
Bede-xBede-xSkrevet 09/12-20 23:47, rettet 10/12-20 00:33 
First impressions video fra Digital Foundry:

https://youtu.be/RMs1Wdi7OcI

EDIT: At de sammenligner det med Deus Ex frem for GTA, gav mig endnu mere lyst til at spille det. De virker også super imponerede over grafikken, nok det bedste de har set og flottere end CD Projekt Reds videoer giver indtrykket af, da flere settings er slået fra i dem, dog med den lille tilføjelse, at det kommer til at kræve et bæst af en PC - og sikkert nogle patches - at få det til at køre ordentligt. Det er det nye Crysis.

Også herligt med Perfect Dark baggrundsmusikken, de lige fik sneget ind :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
silverstarsilverstarSkrevet 10/12-20 01:35 
Early PS4/PS5 impressions, det lyder ikke godt for base PS4...

Cyberpunk early impressions
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 10/12-20 02:39 
"Kom til" at hente de i alt 64171 MB over Steam...gik rimelig tjept over 1 gigabit LAN :)

Inkl ca. 3 GB mappe med Bonus Content.

Men jesus med settings. Når kun lige en ca halv times gameplay, når det her er postet :/

First impressions evt nærmere eller i weekenden :)

'Nudity Censor' kan slås til i menuen, bare FYI for de sarte sjæle :D
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
SumezSumezSkrevet 10/12-20 10:27, rettet 10/12-20 10:27 
silverstar>
Early PS4/PS5 impressions, det lyder ikke godt for base PS4...

Måske meget godt at jeg ventede med spillet så. Er dog ikke helt sikker på at jeg kan vente indtil PS5/SeriesX med at spille det D:

Det må være første argument for at købe en af de konsoller, så.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
NaieraNaieraSkrevet 10/12-20 11:41 
Og Bring har så leveret mit eksemplar fra Elgiganten, som jeg afbestilte i sidste uge, til den gale pakkebutik, langt væk i Brabrand. Det sejler virkelig hos Bring...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 10/12-20 13:36 
Nåede stort set ikke andet end at rode med GFX settings på pc :/ (bruger Xbox One-controller, btw).

Spillet "flatlinede" her i 4K 10-20 fps (HDR10 scRGB) over Steam...selv med kun to ud af de fire raytracing settings slået til ;/ Og med alt andet sat på Medium og Low.

1800p 60 fps virker p.t. som løsning her med samme settings og måske enkelte sat til ' High' (plus med alle raytracing features slået til). Dog også med 'DLSS - Ultra Performance'-settingen (mere beregnet til 8K-skærme, svjv). Skal have tjekket om 'DLSS - Performance' er lige så stabilt.

Sprang den ellers omfattende character-tilpasning over (ænsede dog lige at selv 'P*bic Hair' kan tilpasses...jesus).
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
NaieraNaieraSkrevet 10/12-20 14:45 
Godt at man kan downloade de mange gigabyte med lige over 500 megabit i sekundet...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
HankyHankySkrevet 10/12-20 15:24 
Ja, en internet forbindelse er en rar ting at have, specielt hvis man gerne vil downloade noget.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
DunwichDunwichSkrevet 10/12-20 21:17 
https://www.youtube.com/watch?v=If8pYLmTXAU

Giantbomb, giver spillet et nyt røvhul. Det var immervæk det indtryk jeg fik, af deres quicklook. De er meget lidt begejstrede.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 10/12-20 21:25 
Ja det er lidt vildt at ingen af de tre der har spillet det er specielt begejstrede for noget i spillet. Heller ikke hvis vi ser væk for den helt ekstreme mængde bugs.
Spiller nu: Phantasy Star IV
Bede-xBede-xSkrevet 10/12-20 21:45, rettet 10/12-20 22:15 
Digital Foundry har smidt en ny film op, hvor de kigger på PC versionen med max settings:

https://youtu.be/hZp8fXLXgqg

EDIT: Det er jo et virkeligt flot spil og det at de bliver ved med at nævne Deus Ex, om det så er i tilgangen til missioner eller hvordan detaljegraden er samme slags bare i et open world spil, gør jeg skal have spillet det snart. Ærgeligt med bugs, men det var jo det samme med The Witcher 3. Dem har de sikkert styr på om nogle måneder.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 10/12-20 23:18 
De burde have leveret noget bedre når de har udskudt så mange gange. Det er ikke i orden bare at fikse det hen ad vejen :/

PS4 vs PS4 Pro. Uspilleligt på PS4 vil jeg mene :(

https://www.youtube.com/watch?v=C5pHpQqhmR4
Spiller nu: Phantasy Star IV
enfenenfenSkrevet 10/12-20 23:26 
Og næsten også uspilleligt på PS4 Pro. Glem "last gen" konsollerne.
What is the Matrix?
NaieraNaieraSkrevet 11/12-20 02:57 
Det kunne sgu godt gå hen og være et mega godt spil.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 11/12-20 04:42 
Broken HDR i spillet også :/

https://m.youtube.com/watch?v=e1BA2O-NTcE
Spiller nu: Phantasy Star IV
JmogJmogSkrevet 11/12-20 07:51 
Shit, han snakker bare alt for meget ham fra HDTV Test. Who cares, hvorfor du vælger at placere dine grafer i højre side. Kom nu videre.

Heldigvis var det tydeligt allerede fra starten, da han skiftede fra SDR til HDR hvad problemet er. Spillets sorte baggrund i menuen blev udvasket af det. Så black level er fucked i HDR, tjek.

Forhåbentlig noget de patcher, for spillets grafik skinner jo virkeligt om natten, hvor det vil lide mest under dette issue.
BeanoBeanoSkrevet 11/12-20 09:14, rettet 11/12-20 09:14 
Tal pænt om Vincent Teoh, og hans lumre jokes!!! :)
dRxLdRxLSkrevet 11/12-20 10:22 
Nå men skulle jeg aldrig komme i gang med The Witcher 3, burde vel være ca. færdigt nu ;)

Spøg til side så fik jeg lige spillet Witcher 3 en fire timer i går nat (meget for én med tre børn og en hustru med karriere), og det var sgu virkeligt godt.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 11/12-20 12:16, rettet 11/12-20 12:20 
Pointen med HDR videoen var også at det virker som om at det blot er en slatten SDR til HDR konvertering ovenikøbet. Men at sortniveauet er ødelagt er selvfølgelig det største problem.

CDPR er egentlig ikke ret dygtige hva?

EDIT: At han ævler så meget tror jeg er fordi han vil strække alle hans videoer til over otte minutter så de kan tæppebombes af Youtube reklamer.
Han ER virkelig slem at høre på, men manden er pisse dygtig og ved hvad han snakker om, og er faktisk god til at forklare tingene hvis man har tålmodigheden.
Spiller nu: Phantasy Star IV
slk486slk486Skrevet 11/12-20 13:11 
men manden er pisse dygtig

Er han? Jeg husker han vrøvlede forfærdeligt om VRR og HDMI 2.1 tidligere på året som en der slet ikke forstod det, men det kan godt være jeg blander ham sammen med en anden :D
j/k
NaieraNaieraSkrevet 11/12-20 13:17 
Der har været noget med PS5s HDMI-båndbredde hvor han decideret tog fejl, her for nyligt.

Og han er møghamrende pisseirriterende at høre på :p
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 11/12-20 13:19, rettet 11/12-20 13:20 
slk486>
men manden er pisse dygtig

Er han? Jeg husker han vrøvlede forfærdeligt om VRR og HDMI 2.1 tidligere på året som en der slet ikke forstod det, men det kan godt være jeg blander ham sammen med en anden :D

Det gør du. Du snakker om ham Stop the Fomo-fyren.

Naiera> Har du link til noget der bekræfter at PS5’eren overstiger 32gbps?
Spiller nu: Phantasy Star IV
246 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig