X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Årets gavehøst 2012


Svar
--Skrevet 25/12-12 11:47 
Så er juleaften overstået, og gaverouletten har kørt sin runde :)

Dette var hvad det kunne blive til mig, så det er jeg goidt glad for.

Årets gavehøst 2012

Foruden dette fik jeg også en 2 andre t-shirts og et par sokker.

Hvad med jer, fik i gode sager :D?
Spiller nu: Animal Soccer World
GoodtimesGoodtimesSkrevet 25/12-12 12:26 
Time Commando?! Fedt!
JuggernautJuggernautSkrevet 25/12-12 12:42 
Vi har skruet voldsomt ned for gaverne i vores familie. Børnene undtaget:-) Selv fik jeg et super lækkert sæt løbetøj. Eneste konsolrelaterede, var den 3DS XL, som min datter fik.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
SonicSonicSkrevet 25/12-12 13:14 
Vi har også skruet ned for gaverne, og læsser mest på børnene. Det gør nu ikke så meget, mig og konen gav hinanden den WiiU vi købte tidligere på måneden.

Det blev til en lille sjat penge, og en 3 kg spand Quality Street, samt en masse fine ting fra vores datter :) Lykken var dog at se datteren hygge sig på aftenen :)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
XiwanaXiwanaSkrevet 25/12-12 13:20 
Vågnede med lavere feber her til morges oven på 3 dages rædsom influenza, så bedre gave kan næppe fås. Derudover kom der da også LOTR Extended Ed. (BR), Dishonored SE (360) og en officiel MLB baseball (egenimport fra Chicago).
[inspirational quote here]
millenniummillenniumSkrevet 25/12-12 14:24, rettet 25/12-12 14:26 
iPad mini til mig fra fruen.

Det er ogå mere betryggende at få en gave som ikke kan købes til halv pris i over morgen.
The medium is the message.
KillerBean2KillerBean2Skrevet 25/12-12 15:37 
Ikke noget spilhalløj til mig i år. Men jeg fik et Rigol DS1052E, hvilket jeg er ret så tosset glad for.
AV Intelligent Terminal
ElgenElgenSkrevet 25/12-12 16:23 
KB2: Hvis jeg ikke lige var så tosset med "rigtige" (CRT) scop'er, ville jeg være herre misundelig...hmmm, nuvel er sgu er en smule misundelig alligevel };-P
Til lykke med det...
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
SumezSumezSkrevet 25/12-12 16:44 
Har aldrig fået så mange gaver før, takket være min kæreste, der har forkælet mig meget mere end jeg fortjener.

Fik både LA Noire Complete Edition og Darksiders II fra hende, plus en rigtig lækker gryde med teflon-belægning.
Derudover lidt småpenge fra bedsteforældre og min mor, samt nogle flotte holdere til fyrfadslys og det seneste hæfte i de Linda & Valentin opsamlinger, der er ved at blive udgivet for tiden. Af min far fik jeg to polo-shirts.
Af svigerforældrene fik jeg en kasse med rødvin, kaffe, finske lakridser og forskellige former for marmelade.

Jeg har desuden forkælet min kæreste med samtlige bøger i A Song of Fire And Ice-serien, og et Harry Potter-spil til Xbox360 :) Så ikke nogen romantiske gaver denne gang.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Le RoofLe RoofSkrevet 25/12-12 17:52 
Det blev til 1 stk PS Vita (Wi-Fi) + LittleBigPlanet PS Vita.
Så mangler jeg bare er memory card så jeg også kan spille LBP (Doh!).
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
DarkbeatDarkbeatSkrevet 25/12-12 22:14 
Jeg fik 1000 kr af min far.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig