X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

2d shooters generelt


Svar
DarklynoonDarklynoonSkrevet 22/07-03 14:10 
selv om det er flere måneder siden jeg købte ikaruga, så har jeg først lige opdaget at ens score endetal ender på det antal credit man har brugt. efterfølgende så jeg også det galt zero gunner 2. Ved nogen hvornår dette feature dukkede op i 2d shooters
Mortal Kombat the mother of all fighting games
1'205 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 > »

Svar
SumezSumezSkrevet 15/03-11 08:02 
Alf81>
For mig at se, minder det måske på mange måder om ESPGaluda.

Gør folk selvmord for sølle 250 gems?


Hold skud/autofire-knappen nede, og ingen powerups = ja tak :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
jaesjaesSkrevet 21/03-11 18:26 
Selvom det er et pc-spil*, ligner Jamestown noget der er værd at holde øje med:
- Bullethell som Vor mor bagte dem.
- 4-spiller co-op.
- Saftig retrografik.

Film:
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=gk7UERiO3t4

* Bærbar + tv + gamepad = "konsolspil" :)
SumezSumezSkrevet 21/03-11 18:43 
Jeg synes det så bedre ud da det var vertikalt og 1-player, men flot er det bestemt stadig. :) Håber ikke det bliver Steam-only.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ElgenElgenSkrevet 21/03-11 18:57 
Ærgerligt at det er til PC, det ser ellers lækkert ud };-P
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
SumezSumezSkrevet 22/03-11 09:47, rettet 22/03-11 09:48 
Nu vi snakker "Bullethell som Vor mor bagte dem", så er Crimzon Clover et rigtig populært spil, som er blevet helt overset her på P:R, nok fordi det også er til PC.
Det er en skamløs Cave-klon med hyperaktiv elektronisk musik (spillet åbner med en billig klon af "Children" :P), der mildest talt blæser benene væk under mig, det følger ganske enkelt opskriften helt perfekt, og er tilmed supersmukt:

2d shooters generelt

2d shooters generelt

http://www.youtube.com/watch?v=16oRbwLnkPA]Video-link[/LINK]" target="">Video-link

Eneste minus er, som med Jamestown, at det er til PC, og jeg har selv svært ved at styre præcist gennem kugleregnen på keyboard. Har endnu ikke kunnet klare mig igennem demoen, men eftersom score-systemet er bygget op omkring brugen af "bomber" skal man egentlig bare vænne sig til at bruge disse noget mere, da det både hjælper på overlevelse og booster ens score gevaldigt.

Demo kan downloades her:
http://www.vector.co.jp/download/file/winnt/game/fh502734.html
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
jaesjaesSkrevet 22/03-11 13:58, rettet 22/03-11 14:02 
Sumez>
Eneste minus er, som med Jamestown, at det er til PC, og jeg har selv svært ved at styre præcist gennem kugleregnen på keyboard.

Når du skriver sådan, synes jeg det er værd at indskyde, at mange pc-shmups understøtter gamepad (og mon ikke også Jamestown?) :)

Har man ikke en pc-gamepad, kan man købe et habilt et for vel 150 kr. Ellers en converter til samme beløb, hvis man hellere vil spille med sit konsol-gamepad.

I de tilfælde, hvor et spil ikke understøtter gamapad, kan man bruge programmet Key2Joy, der mapper tasterne på tastaturet til knapper og d-pad på gamepadet. Jeg har ikke selv prøvet det, men har ikke hørt at det skulle fungere dårligt.

Mon ikke man endda tit kan bruge et arcade-stick. Vil i hvert fald gætte på, at mange spil vil opfatte det som et gamepad :)

EDIT: Det hedder så Joy2Key ;)
SumezSumezSkrevet 22/03-11 14:05 
Det gør de skam, og jeg plejer også at bruge mit SF4 fighter pad til at spille shoot'em ups på PC. Men det er heller ikke fordi keyboard er nogen dårlig controller til genren, tværtimod kan jeg godt se hvorfor det potentielt kan være den bedste(!).
Den slags spil på PC virker bare forkert for mig. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ElgenElgenSkrevet 23/03-11 09:26, rettet 23/03-11 09:45 
Er der nogen måde at afgøre om et Progear-PCB er originalt eller konverteret fra et andet CPS2-board uden at åbne det...boardet er grønt.
Der står at det er en Phoenix-edition...betyder det at det en konvertering?

Link...
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
SumezSumezSkrevet 23/03-11 09:52, rettet 23/03-11 09:53 
Wow, det er i hvert fald svinebilligt!

Prisen og "no refunds" kunne godt tyde på bootleg, men det er vel bare at skrive til sælgeren og få ham til at afkræfte at det skulle være det - så kan man hænge ham op på det.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 23/03-11 09:53 
Den eneste omtale jeg kan finde om "phoenix edition" er i forbindelse med MAME, der har to dumps med navnet "Phoenix Edition", begge to er markeret som bootleg, så du kan nok godt regne med at det her er bootleg. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
NaieraNaieraSkrevet 23/03-11 09:54, rettet 23/03-11 09:56 
Phoenix-edition betyder at det i bedste fald er 'genoplivet', efter batteriet er dødt. I værste fald er det bare en kopi.

Men i modsætning til det eksemplar jeg havde, som var på et gråt board, er det her i det mindste grønt, så der er da en chance for, at den er (eller var) original.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SumezSumezSkrevet 23/03-11 09:56, rettet 23/03-11 09:56 
Hov! Kan se at Phoenix har at gøre med et indgreb der fjerner effekten fra suicide-batteriet på CPS2-boards! Dvs. det kan vel potentielt sagtens være et originalt board?
http://www.neo-geo.com/forums/showthread.php?t=140899
edit: Skrev dette før jeg så Naieras indlæg :)

Hvis det ER originalt, og han kan overtales til at sende til Danmark, og du er i tvivl om hvorvidt du vil have det, så køber jeg det på stedet :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
NaieraNaieraSkrevet 23/03-11 09:57, rettet 23/03-11 09:58 
Jeg kunne edderrøvemig også være interesseret...

Jeg lavede iøvrigt en søgning på eBay, hvor det eneste resultat var et orange board. Det er selvfølgelig en bootleg, eftersom Progear kun findes på blå og grøn. Klistermærkerne på spillet var også helt håbløse.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
ElgenElgenSkrevet 23/03-11 09:57, rettet 23/03-11 09:59 
Det grå board skulle da efter hvad jeg har læst være den MEST sjældne Asia-variant (original) der overhovedet findes.
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
ElgenElgenSkrevet 23/03-11 09:58 
Fuck, vidste at jeg ikke skulle ha' postet et link til den auktion...men hvis det viser sig at blive solgt til en dansker, så ved jeg jo hvor jeg skal sende et tæskehold hen...
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
NaieraNaieraSkrevet 23/03-11 09:59, rettet 23/03-11 10:01 
Det kan også være, at nogle har overbevist dem selv om, at den er original :p
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SumezSumezSkrevet 23/03-11 10:00, rettet 23/03-11 10:01 
Det er lidt underligt for jeg har haft auto-search på Progear boards på eBay siden forevigt, så undrer mig meget over at de ikke har sendt mig en mail omkring den auktion!!
Men jeg vil selvfølgelig være fair og lade dig købe den, hvis det ikke er BL, men hvis du tøver så tager jeg den fandeme :)

edit: Fordi han staver det "pro gear" det svin :(
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
amnesiaamnesiaSkrevet 23/03-11 10:19 
Chancerne for at det er et originalt board er nok minimale til den pris. Mon ikke det bare er en conversion - men det ser man først når man får det åbnet.

Har selv lige købt grønt conversion Progear A+B board for 145£ - så intet ondt ord om det - glæder mig til det kommer frem :-)
Græsset ER grønnere på den anden side!
SumezSumezSkrevet 23/03-11 10:20 
Det er også et helt fantastisk spil. Men ville ærgre mig over at bruge over tusind kr. på en piratkopi.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
amnesiaamnesiaSkrevet 23/03-11 10:29 
Så længe det spiller som et originalt board og at det holder prisen - så ser jeg absolut intet galt i det. Desuden er der langt imellem de originale boards og prisen flerdoblet.
Græsset ER grønnere på den anden side!
ElgenElgenSkrevet 23/03-11 10:31 
Ser du heller ikke noget galt i pirat-konsol-spil på brændte CD'er?
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
amnesiaamnesiaSkrevet 23/03-11 10:36, rettet 23/03-11 10:37 
Elgen>
Ser du heller ikke noget galt i pirat-konsol-spil på brændte CD'er?

Det vil jeg have et problem med, ja. Men en conversion af et originalt CPS2 spil til Progear, som giver mig mulighed for at spille et spil jeg måske ikke ellers ville have mulighed for - det ser jeg intet problem i at erhverve mig. I min verden har bootlegs en bredere "accept" indenfor arkadeverdenen end på konsolsolmarkedet. Men det er selvfølgelig kun min personlige holdning.
Græsset ER grønnere på den anden side!
ElgenElgenSkrevet 23/03-11 10:38 
Det må jeg desværre gi' dig ret i. Men jeg er ked af at bootlegs overhovedet findes...
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
SumezSumezSkrevet 23/03-11 10:42, rettet 23/03-11 10:44 
Den bredere accept af bootlegs i arcadeverdenen skyldes nok at konceptet bag mange folks samlinger er at have "the real deal" som de kender fra arkadehallerne derhjemme. Og rigtig mange bootlegs har jo, især i 80'erne, været utroligt udbredt i arkadehallerne, endda i en sådan grad at mange bootlegs er helt seperate samlerobjekter. (Ms. Pac-man startede endda som en bootleg)

Jf. RJK's udtalelse om at der stort set kun fandtes bootlegs af Bubble Bobble i Danmark i 80'erne og ingen originale boards, er det jo sådan set "mere autentisk" at have et BL-board end et originalt Taito...

Der er i princippet også forskel på komplet bootleg-hardware, der efterligner det originale board, og conversions, som når man f.eks. tager et Street Fighter CPS2 board og erstatter romerne med data fra Progear. Men som du (Elgen) selv siger, er det ikke meget anderledes end at spille brændte disc-spil på en konsol.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
amnesiaamnesiaSkrevet 23/03-11 10:44 
Elgen>
Det må jeg desværre gi' dig ret i. Men jeg er ked af at bootlegs overhovedet findes...

Ditto. Især når det har indflydelse på hvordan spillet afvikles. Her tænker jeg bl.a. på Bubble Bobble bootlegs, som ikke afvikles fuldstændig i henhold til originalen - hvilket jeg mener er specielt forkasteligt og aldrig noget jeg gad erhverve mig. Alligevel sælges de for 80-100+£ uden problemer.
Græsset ER grønnere på den anden side!
ElgenElgenSkrevet 23/03-11 11:09 
graciej20>
Dear elgendk,
only sending within the uk due to problems sending abroad.
- graciej20

ØV!
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
RJKRJKSkrevet 23/03-11 11:58 
amnesia>
Men en conversion af et originalt CPS2 spil til Progear, som giver mig mulighed for at spille et spil jeg måske ikke ellers ville have mulighed for - det ser jeg intet problem i at erhverve mig.

Men så kan du forsvinde over til et andet piratvenligt forum og komme med disse udtalelser, for dette er decideret piratkopiering, og har intet at gøre herinde.

Det man traditionelt forstår ved arcade bootlegs, altså hvor andre firmaer har "genskabt" andres spil hardwaremæssigt fra bunden er en gråzone af flere grunde. Den mest åbenlyse at en hel del af dem faktisk er licenserede - det gælder især for hovedparten af de europæiske bootlegs - og det kan være svært at afgøre hvilke. Men fx også at der ofte er forskelle, nogle gange store forskelle, og at disse typisk var defacto-standarden, hvormed bootlegsne har en historisk og kulturel værdi.

Når nogen til gengæld tager deres crappy CPS2-board med Street Fighter XX, bryder kopibeskyttelsen og udskifter rommerne med Progear, for at kunne sælge det til en langt højere pris, så er det direkte piratkopiering med formål at tjene penge på det. Og det er da bestemt ikke noget at støtte og vil man gøre det, skal det ikke foregå herinde.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
ElgenElgenSkrevet 30/03-11 10:13, rettet 30/03-11 10:22 
SHMUSICUP!
Jeg har ikke prøvet det selv, da jeg ikke spiller på PC, men ideen er da sjov };-D

EDIT: Og har netop (igen) fået bekræftet hvorfor det sux at spille på PC...selvom det er et fraking browser-spil, virker det ikke på min maskine; vistnok fordi jeg kører 64Bit...
Jeg er fa'me blevet for gammel til den slags pjat!

SHMUSICUP
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
jaesjaesSkrevet 31/03-11 14:19 
Det er vist ikke nævnt, at Mamoru-kun kommer til PS3. Faktisk skulle det udkomme i dag, og der skulle også være en demo:
http://www.andriasang.com/e/blog/2011/03/09/mamorukun_demo/

Video:
http://www.youtube.com/watch?v=ffrciL8TdXw

Offcielt site:
http://www.cyberfront.co.jp/title/mamorukun_ps3/

Ser sjovt nok ud til, jeg kan overkomme den grafiske stil ;)
NaieraNaieraSkrevet 31/03-11 14:21 
Det' sgu ikk' specielt godt. Et af de regionsfrie Cave-shmups er penge givet LANGT bedre ud.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SumezSumezSkrevet 31/03-11 14:25 
jaes>
Det er vist ikke nævnt, at Mamoru-kun kommer til PS3. Faktisk skulle det udkomme i dag, og der skulle også være en demo:
http://www.andriasang.com/e/blog/2011/03/09/mamorukun_demo/

Jooo. Nævnte det i jap-only X360-spil tråden, så det var måske lidt off-topic. :)

Jeg prøvede 360-versionen til mit træf i september '09, og spillede PS3-demoen her sidste uge.
Jeg synes spillet er ret sjovt (selvom det ikke er på niveau med Caves titler :)), så hvis det kommer til at kunne skaffes til en billig penge til PS3, er det bestemt købet værd. Men når det (formentlig) kun kommer i Japan, kommer det nok ikke til at ske.

Naiera du er vist generelt ikke særlig vild med G.Revs spil, så vidt jeg husker?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Alf81Alf81Skrevet 31/03-11 14:29 
Han er ikke den eneste... Jeg fatter virkelig ikke at der overhovedet er noget hype omkring dem.
Ting om dét og pis.
jaesjaesSkrevet 31/03-11 14:30 
Sumez>
Jooo. Nævnte det i jap-only X360-spil tråden, så det var måske lidt off-topic. :)

Ok, men det kom ikke frem i en søgning :)
SumezSumezSkrevet 31/03-11 14:32, rettet 31/03-11 14:34 
Alf81>
Han er ikke den eneste... Jeg fatter virkelig ikke at der overhovedet er noget hype omkring dem.

Så vidt jeg husker scorede de vist det meste af deres hype på at udgive spil til Dreamcast længe efter dens død?

Jeg har ikke så store erfaringer med deres spil, medmindre Ikaruga og Gradius V regnes som det (men det er vist kun på det grafiske, G.Rev havde været med her?), men synes både Mamorokun og Strania virker som temmelig gode spil, der på den positive side gør meget for at skille sig ud fra mængden af shooters, men på den anden side også har en tendens til at blive lidt rodede og uoverskuelige i det.
Sådan, uden at kende nærmere til spillene, tilsyneladende helt udmærkede shooters, der er et bekendtskab værd, uden at være noget super bemærkelsesværdigt eller skelsættende.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
NaieraNaieraSkrevet 31/03-11 14:41 
Jeg har ikke prøvet Strania. Hvad koster det? :p

Border Down ved jeg har sine fans, men derudover har de absolut intet lavet, som er den mindste smule interessant, især ikke når man efterhånden er ved at drukne i Cave-shmups.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SumezSumezSkrevet 31/03-11 14:50, rettet 31/03-11 14:50 
Strania koster 800 mspoints. Ud fra hvad jeg ved om din smag i shoot'em ups (især din aversion imod typiske horizontals) tvivler jeg på at du kan lide det, men jeg synes det er sjovt. :)
Prøv demoen, anyway.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 31/03-11 16:06 
Jeg kan godt lide Under The Feet, men det skriger efter en dybde i scoresystemet.
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 31/03-11 16:41 
Nyt om Raiden Fighters Aces-fadæsen:
http://www.facebook.com/tradewestgamesfrance/posts/10150119434319503?notif_t=feed_comment

Hvad betyder "going on submission"? At Microsoft skal godkende spillet til udgivelse? Og hvor lang tid kan man så regne med at der er til en endelig udgivelse?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 31/03-11 16:46 
Ja det betyder det sendes til godkendelse hos MS.
jaesjaesSkrevet 01/04-11 16:55 
Sad forleden og læste lidt om Playstation Minis, og der er åbenbart en håndfuld shoot 'em ups, som har fået god kritik.

Endte med at købe Sky Force, som har et gennemsnit på 71% på Metacritic. Så godt synes jeg nu ikke det er indtil videre (er ca. halvvejs), men det er bestemt fint at spille, hvis man render ind i en periode med shooter-tørke eller lign. Og 20 kr. er jo ikke meget at slippe :)

Et site beskrev det som en blanding af Xevious og 1942, og det er nok en fin beskrivelse. Indimellem er der også en smule bullethell over det, og jeg kan godt lide blandingen af nyt og gammelt. Men det kan også kritiseres for flere ting.

Film (har kun spillet det på PS3, og synes umiddelbart, at rumskibet flyver lidt langsommere end i denne PSP-video, men kan huske forkert):
http://www.youtube.com/watch?v=--OYKgj_uHA

Anmeldelser:
http://www.metacritic.com/game/psp/sky-force/critic-reviews
KroeboCopKroeboCopSkrevet 14/04-11 18:10 
Nogle der ved hvordan det scoreattack funker i Raiden Fighters Aces, er helt lost :=S
Hoid to colony C05 where the computer is...
SumezSumezSkrevet 15/04-11 13:35 
http://www.g4tv.com/videos/16425/Raiden-III-Review/

"Are we supposed to turn our TV on the side!?" :D
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KroeboCopKroeboCopSkrevet 15/04-11 13:40 
Hehe, viste heller ikke mange udtalte Raiden sådan i USA?
Hoid to colony C05 where the computer is...
SumezSumezSkrevet 29/04-11 09:20 
Ingen der har punget ud for Trouble Witches Neo som kan sige om det er pengene værd? Det virker ret godt ud fra demoen.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Alf81Alf81Skrevet 29/04-11 09:42 
Jeg har slet ikke hørt om det. Det ser da virkelig spændende ud! Rykker det ned med det samme :)

Det kunne godt tyde på at nogle af de samme folk bag Gundemonium Collection (de der doujin-shmups fra PC og PSN) har været inde over?
Ting om dét og pis.
SumezSumezSkrevet 29/04-11 09:48, rettet 29/04-11 12:36 
Det er et gammelt doujin-spil som oprindeligt blev udgivet til PC og arcade, XBLA-versionen er en remake, udgivet af SNK. Det har været undervejs temmelig længe.

Gameplayet er, som jeg beskrev et andet sted, meget Cave-inspireret med aner af især Guwange og EspGaluda, og selvfølgelig DeathSmiles. Bossen i demoen er en typisk Gradius-boss, hvilket jeg synes er en positiv tilføjelse.


Desværre er kun "easy" sværhedsgraden tilgængelig i demoen. Med en 1cc i den fulde udgave unlocker man en ekstra svær sværhedsgrad med sit eget leaderboard.
Spillet bevarer scores ved continue, men det går ud over multiplieren, så man kan alligevel ikke score særlig højt på den måde.

edit: Arcade og/eller PC udgaven er vist også inkluderet i XBLA-udgivelsen, så man får meget for pengene.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 30/04-11 18:23 
Alf81, kan se at du har købt spillet - hvad er bedømmelsen? Er det det værd?
Jeg pungede ud for Outland efter at have læst 1up's anmeldelse, men må desværre erklære at jeg er uenig i alt det de skriver - det er et godt spil, men det kunne have været så meget bedre, hvis udviklerne ikke havde spændt ben for sig selv så mange steder (f.eks. overflod af checkpoints og heal-items gør at man ikke tager nogen udfordringer seriøst). Jeg har en stærk fornemmelse at jeg skulle have brugt de 800 points jeg havde tilbage på min konto på Trouble Witches i stedet.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Alf81Alf81Skrevet 02/05-11 13:52 
Nu har jeg ikke spillet det andet end én times tid, men umiddelbart ligger det i den gode ende af skalaen. Jeg vil absolut mene det er pengene værd, i hvert fald.

Udover at jeg synes det er lidt noget fjol med de kort, så er systemet ret enkelt og føles behagelig.
Ting om dét og pis.
NaieraNaieraSkrevet 02/05-11 14:13 
Jeg har købt nogle point, så jeg også kan købe Trouble Witches.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
nerosnerosSkrevet 09/05-11 09:50, rettet 09/05-11 12:11 
Hvilket Aero Fighters/Sonic Wings skal man vælge til Neo Geo. Folk siger Aero Fighters 2 er det bedste hvorfor det?

Jeg synes det ser ret godt ud af sådan en simpel old school shooter og har et ret sjovt pointsystem.

Der er også Strikers 1945 Plus som ligner en smule og er lavet Psikyo.

Apropo Psikyo så troede jeg egentlig at Aero Fighters spillene var lavet af dem, men det ser ikke lige sådan ud?
Bashful Neophyte
1'205 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig