X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK
Please note that Play:Right is a Danish site and while usable without,
it is only partially translated to English.
Blocks marked with yellow backgrounds are systematically translated
by Bing Translate.

Kingdom Under Fire: The Crusaders


Reply
HulleHulleSkrevet 22/07-03 12:33, rettet 22/07-03 12:36 
Tillader mig endnu engang at reklamere lidt for dette spil. Jeg er solgt, og har ventet i noget nær en evighed.
Nogen andre der ser frem til det?

De film der ligger på siden manifesterer min tro på at det (næsten) kun kan blive godt. Vil ha'.. Nu :)


Glæder mig..
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
yokanabsteryokanabsterSkrevet 22/07-03 12:58, rettet 22/07-03 12:58 
Det ser virkelig fedt ud!
Jeg læste for et halvt års tid siden om spillet i unofficial xbox magazine. Hvor de beskrev at man kunne styre kæmpe hære i gennem gigantiske landskaber, og lave større sammenstød mand til mand end nogensinde set før i et puter spil!
Grafikken har virkelig også fået et løft siden sidst!
Så jeg ser nok også frem til det :)
soon the world will be one big computer
HulleHulleSkrevet 23/07-03 09:54, rettet 23/07-03 09:56 
Jep, det ser rigtig dejligt ud.
Man kan vel næsten sammenligne det med Kessen og Dynasty Warriors blandet sammen i et behageligt fantasy miljø.

I starten lovede de at man kunne spille via xbox live, og i system link. Tror dog online spillet er droppet, men skulle det være spilbart via system link (og bliver selve spillet godt) så tror jeg at en ekstra lille box finder vej til mit hjem ;)
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
HulleHulleSkrevet 19/06-04 18:52, rettet 20/06-04 23:47 
Ville bare lige minde jer alle om at der igen er liv i dette projekt. Damn, jeg glæder mig stadig som et lille barn til juleaften :)

Dynasty Warriors blandet med Ringenes Herre, tilsadt lidt Dragon Force og Medieval: Total War, med mulighed for Xbox Live play. Det kan da kun blive godt..


You shall not pass..
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
holmenkolmenholmenkolmenSkrevet 20/06-04 19:48 
Har lige set begge movie clip, der ser bare for vildt ud - ved du noget planlagt release dato??
Spiller nu: FIFA 11, Crysis 2 [Limited Editi..., Beyond Good & Evil HD
KeenKeenSkrevet 20/06-04 20:58 
Det ser rigtigt godt ud ja... glæder mig til at se/høre mere om spillet!!!
HulleHulleSkrevet 20/06-04 21:10 
Ingen planlagt dato, men det skulle være ude i år :)
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
ThunderBitchThunderBitchSkrevet 20/06-04 22:49 
det eneste jeg kan finde på release er Q4 2004..

Derer jo ikke længe til, men mon ikke det drukner i jule handlen! JEg mener med Half-life2 på hylderne!
By the power of Grayskull!
HulleHulleSkrevet 20/06-04 23:39 
Og Halo 2 :) Men lad os nu se om Half-Life skulle finde på at dukke op denne gang. Mine penge ryger på KUFTC først, hvis det da ellers bliver et godt resultat..
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
KeenKeenSkrevet 21/06-04 18:02, rettet 21/06-04 18:03 
Samme her... efter Halo2 :)
HulleHulleSkrevet 23/08-04 08:03 
Så landede den første anmeldelse. Damn der her tegner godt :D


Move one step down on my buying list, little Halo 2 ;)
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
enfenenfenSkrevet 23/08-04 10:46 
Jeg faldt ved et tilfælde over dette spil på Gameranking.

Det ser ud til, at have rigtig god grafik, men selve gameplayet m.m har jeg ikke sat mig ind i endnu.
What is the Matrix?
Bede-xBede-xSkrevet 30/08-04 11:20, rettet 30/08-04 11:20 
Hulle>
Så landede den første anmeldelse. Damn der her tegner godt :D

Det bliver spændende at se, hvordan spillet bliver modtaget af andre anmeldere.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KalicolaKalicolaSkrevet 30/08-04 12:05 
Jeg har også kigget lidt på det her spil. Jeg har altid gerne ville købe dynasty warriors 4, men har aldrig fået det gjort...

Men jeg syntes dog at KUF ser extremt forvirrende ud, i de klip jeg har set indtil videre, er det jo bare et virvar af characters som render rundt, og den person man styrre forsvinder helt i mængden, man aner jo ikke hvor man selv er eller hvad der sker... Og det holder ikke en meter.

Men jeg har jo ikke selv spillet det.. Det er bare mit indtryk af spillet.
For The Love Of The Game
HulleHulleSkrevet 30/08-04 17:45 
Mit indtryk af de film jeg har set, syntes jeg viser det modsatte. Der står katapulter i baggrunden og fyrer ind mod slagmarken, bueskytter der beskyder fra afstand, diverse flyvende bæster der dyker ned som rovfugle og smadrer sit bytte..

Hvis vi skal snakke om at klumpe i spil, så tror jeg altså der er en del mere af slagsen i Dynasty Warriors. Har selv haft nummer 3, og her var der altså ikke meget management under kampene. Blot dig der løb rundt som helt og klumpede med de mange fjender. KUF:TC skulle gerne lave en smule om på dette og give dig mere indflydelse.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
KeenKeenSkrevet 01/09-04 09:52 
Jeg vil give Hulle ret, jeg synes heller ikke at det ser særlig forvirrende ud... nærmest det modsatte
HulleHulleSkrevet 02/09-04 10:49 
Nogen der kender en pal release dato, eller eventuelt ved hvor man kan finde en? Det står til udgivelse den 7. September i US, så en pal burde da næsten ha' været annonceret..
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
OkottaOkottaSkrevet 02/09-04 10:52 
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
KeenKeenSkrevet 02/09-04 11:36 
Oktober, det er godt at der ikke så lang tid til!
HulleHulleSkrevet 02/09-04 22:41 
Tak Okotta :) Damn, der er jo lang tid til Oktober ;)
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
KeenKeenSkrevet 03/09-04 07:46 
Mon ikke du overlever :)
HulleHulleSkrevet 06/09-04 14:58 
Det vil jeg da håbe :) Var oppe i EB Games i dag og fik forudbestilt spillet. I følge deres liste udkommer det den 1. Oktober :D Det er da for lækkert.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
HulleHulleSkrevet 13/09-04 11:26 
Til de der skulle have interesse i spillet, kan det lige nu købes for 27.99£ på play.com, inklusiv gratis levering. Skulle prisen ændres så spillet bliver koster mere, skal dem der bestiller stadig kun betale de 27.99£. Falder den, gælder det selvfølgelig ikke. Så betales der mindre :)

Altså Kingdom Under Fire: The Crusaders til 305 danske kroner. You know you want to :)


Køb mig.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
HulleHulleSkrevet 15/10-04 09:29 
Og så begynder anmeldelserne at vælte ind :) Nogen bedre end andre. Pal udgivelsen er dog udskudt til omkring den 1/11.


Can't wait :)
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
OkottaOkottaSkrevet 15/10-04 10:34 
Og spillet har åbenbart et RTS element, som mere eller mindre er kikset implementeret.

RTS på en konsol? Come on.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
HulleHulleSkrevet 16/10-04 15:33 
8.5 på gamespot. Det lyder ikke særlig kikset.


Så udkom dog i Pal version ;)
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
OkottaOkottaSkrevet 16/10-04 17:19 
Jeg siger ikke at spillet er kikset; Jeg siger at RTS elementet er kikset.

Eller - det siger IGN at det er.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
HulleHulleSkrevet 01/11-04 23:02 
Ja ja, jeg ved godt i vælter i AA titler. San Andreas lige udkommet, Halo er på trapperne og Half-Life 2 indtager snart enhver PC der kan leve op til de urimelige krav. Men..

OXM har en demo af Kingdom Under Fire i deres nuværende nummer. Her er hele fire baner at kæmpe sig igennem. Skulle nogen stadig tvivle kvaliteten er her en mulighed for at teste dyret. Disken bryster sig ydermere af en demo af Out Run 2 der kan spilles over Live.


Cover
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
ThunderBitchThunderBitchSkrevet 02/11-04 07:49 
jeg må nu altså sige at jeg var meget skuffet, da der er så mange ting i det spil, som bare halter så meget og jeg havde en ide om, at det ville udnytte sit potentiale bedre.
By the power of Grayskull!
Bede-xBede-xSkrevet 02/11-04 10:06, rettet 02/11-04 10:08 
Det virker klart til, at der er plads til forbedringer i spillet, men jeg køber det nu alligevel.

Det virker "godt" nok.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
HulleHulleSkrevet 02/11-04 10:34, rettet 02/11-04 10:47 
Så lad os håbe der er nok der støtter op om spillet så de kan lave de forbedringer i næste omgang ;)

På den mere særiøse side: Jeg har ikke modtaget mit eksemplar endnu. Play.com fik det først på lager 6 dage efter det kom til Danmark :/ Skidt. Men jeg er for nærig til at give 500 for det. Også selvom jeg har ventet på det siden det blev annonceret.

Jeg håber dog ikke det kommer til at skuffet. Vender selvfølgelig tilbage efter det ankommer.

EDIT: Ok, valgte at søge på gamerankings.com. Læste det review der havde givet spillet den laveste karakter af dem alle.

Kort og godt: "Kingdom Under Fire is a great game, and you need to buy it immediately"


Så dårligt kan det altså ikke være.. Tværtimod.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
Bede-xBede-xSkrevet 02/11-04 10:56 
Bedømt ud fra demoen virker spillet også ganske glimrende.

Det er dog lidt skuffende, at man kun kan spille en mod en. Phantagram snakkede da om to mod to tidligere...
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
ThunderBitchThunderBitchSkrevet 02/11-04 16:01 
hulle, det kan godt være der er en del fanboys der har anmeldt det, da det er en af de mindre titler, som anmelderne selv kan vælge at de vil anmelde, fordi de har glædet sig til det og derfor får det et nøk op af.

Det drukner i store titler og det er nok det der er bedst efter min mening. Der er bare for meget der er lavet for hurtigt.

Men fint at du gerne vil have det osv. men jeg tror det kommer på hylden hurtigere end du tror.
By the power of Grayskull!
HulleHulleSkrevet 02/11-04 18:04 
ThunderBitch>
Der er bare for meget der er lavet for hurtigt.

Nu har spillet så været i produktion siden 2001. Det er længere tid end mange andre spil. Desværre er dette ikke altid lig med kvalitet. Ikke at jeg skal bedømme kvaliteten her, blot tvivle på at jeg vil blive skræmt væk af de samme ting som dig.

Nu må jeg vel betegnes som en af de fanboy's, men vi får se om du får ret i at spillet ender på hylden hurtigt..
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
HulleHulleSkrevet 03/11-04 00:57 
Bede-x>
Det er dog lidt skuffende, at man kun kan spille en mod en. Phantagram snakkede da om to mod to tidligere...

Præcis. De måtte desværre droppe det. Så vidt jeg husker noget om problemer i sidste minut, og de måtte udsætte yderligere. Dette er ekstremt ærgeligt da det kan ødelægge store muligheder i online miljøet.

Endnu en ting som desværre også er skrottet, er system link. Det havde jeg ellers glædet mig til :(
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
ThunderBitchThunderBitchSkrevet 03/11-04 11:57 
Jeg var nok også lidt af en fanboy til at starte med, men jeg må sige at jeg blev helt betuttet og trist efter et par timers spil.
By the power of Grayskull!
Login for at besvare
Username
Password
Remember me