X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Nye apps


Svar
Danny SallingDanny SallingSkrevet 12/10-12 13:37 
Der er kommet Headweb og Netflix på DK kontoen :-)
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
60 emne(r).
« < 1 2

Svar
NaieraNaieraSkrevet 16/10-12 23:56 
jaes>
Men godt nok lamt, at man ikke kan se HD, hvis man sidder på en halvlangsom forbindelse. De bør da ikke bestemme, om man vil vente lidt længere, inden filmen går i gang :)

Det er STREAMING. Der hentes konstant data. Selvfølgelig kan du ikke streame HD hvis din forbindelse er dårlig.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
JmogJmogSkrevet 17/10-12 02:03, rettet 17/10-12 02:06 
RJK>
Hvad er "rigtig god" ift. den tilsvarende Bluray-udgivelse?

Det svinger. Når det gælder HD materiale (hvilket der er meget af), så ligner nogle film/serier en sindssygt pæn DVD mens nogen ligner en almindelig DVD. I andre ser det endnu bedre ud, og jeg ville kun kunne se, det ikke var Blu-ray hvis jeg havde mulighed for at sammenligne dem live.

Generelt synes jeg komprimeringen er rigtig god, og jeg har været ude for et par film, jeg kunne blæses op i 100 tommer på min ganske fremragende 1080p projektor uden at finde noget at kritisere i billedet. Vanvittigt imponerende. På et 50 tommer TV er der aldrig noget at være utilfreds med.
jaesjaesSkrevet 17/10-12 10:18, rettet 17/10-12 10:23 
Naiera>
Det er STREAMING. Der hentes konstant data. Selvfølgelig kan du ikke streame HD hvis din forbindelse er dårlig.

Som jeg skrev, kan de jo hente en ordentlig slat, inden filmen starter, og derefter streame videre i baggrunden. Youtube, og mange andre sites, fungerer jo glimrende på den måde.

EDIT: Teknisk henter Youtube forresten ikke en masse inden videoen starter, men man kan i stedet sætte filmen på pause et stykke tid, mens streamen "får et forspring".
JmogJmogSkrevet 17/10-12 17:08 
@jaes

Kunne forestille mig det er for at undgå at folk bruger tools til at gemme det man streamer lokalt. Dog kun et gæt da jeg ingen indsigt har i den bagvedliggende teknologi.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 17/10-12 19:09 
Asterix er på Dansk :) - Der var vidst en der efterlyste børnefilm på dansk :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
SonicSonicSkrevet 17/10-12 19:33 
Jeg smuttede fra Fullrate, netop pga. en ustabil linie, som de ikke agtede at gøre noget ved. Just saying. Nu har jeg fiber, og har aldrig været mere tilfreds :)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
FancyPantsFancyPantsSkrevet 17/10-12 19:44 
Duck Tales er også på dansk... Selvom de vist ikke var tidligere i går.
Men de opdaterer jo hele tiden deres indhold, så det kommer nok løbende :)
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 17/10-12 19:46 
Yea jeg sidder også og ser DuckTales netop nu :D
Spiller nu: Phantasy Star IV
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 17/10-12 22:07 
Noget nyt om Xbox Music her i lille danevang?
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
jaesjaesSkrevet 17/10-12 23:38 
Jmog>
@jaes

Kunne forestille mig det er for at undgå at folk bruger tools til at gemme det man streamer lokalt. Dog kun et gæt da jeg ingen indsigt har i den bagvedliggende teknologi.

Tror ikke, at en længere buffer-tid gør en nævneværdig forskel for de programmer, der kan downloade streams, men kender heller ikke detaljerne :)
60 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig