X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Wii U-lancering


Svar Sortering
BeanoBeanoSkrevet 13/09-12 10:12 
Syntes der mangler en tråd dedikeret info vedr. Wii U lancering.

Først info er kommet om den Japanske lancering:

Nintendo has just revealed the Wii U console will cost in Japan ¥31,500 for a black 32GB Premium set, and ¥26,250 for the white 8GB Basic set. It'll be available there December 8.

Now, don't go getting out your calculators to d... Se hele indlægget
1'544 emne(r).

Svar Sortering
DarkbeatDarkbeatSkrevet 17/05-13 16:25 
Nintendo har lige afholdt en Nintendo Direct og annonceret at Wonderful 101 kommer den 23 August og Pikmin 3 kommer i Juli.
OlimarOlimarSkrevet 17/05-13 16:34, rettet 17/05-13 16:47 
+ Sonic: The Lost World, the next Sonic game, will launch exclusively on the Wii U and 3DS, Nintendo president Satoru Iwata said today in a Nintendo Direct video. It's part of a new Nintendo-Sega partnership.
http://kotaku.com/sonic-the-lost-world-the-next-sonic-game-will-launch-508189077

+ Yakuza 1+2 i Japan til august.
http://kotaku.com/yakuza-1-2-coming-to-wii-u-in-hd-for-japan-508190211
BeanoBeanoSkrevet 17/05-13 17:06, rettet 17/05-13 18:00 
Darkbeat>
... Pikmin 3 kommer i Juli.

TAK!!! :D

Edit: Fik lige set videoen og Pikmin 3 ser meget lovende ud. Flexibelt mht. controller muligheder :)

Interessant at New Super Lugi U kommer som både DLC til NSMBWU og som standalone retail disk.
JmogJmogSkrevet 17/05-13 18:36 
I den mere negative ende, så har EA annonceret at de ikke har nogen spil i produktion til Wii U og at dette års sportsspil ikke kommer til den. Det lugter af, at de slet ikke hat tænkt sig at udgive noget til den overhovedet. Medmindre selvfølgelig salgstallene stiger markant.
SonicSonicSkrevet 17/05-13 18:40 
Det med EA... ja man ved snart ikke hvad man skal tænke. På den ene side, har jeg hørt rygter om, at balladen er pga. Origin. På den anden side, er Wii U'ens salgstal elendige. På den tredje side tænker jeg, en konsol uden EA? Fuck yeah! Men omvendt er det selvfølgeligt noget hat.
Parental Advisory: Explicit Lyrics
OlimarOlimarSkrevet 17/05-13 18:58, rettet 17/05-13 19:21 
Hvis deres produktion af spil er lige så ringe som det de har udgivet indtil videre så rager det mig en høstblomst :D De udgav me3 til et publikum, som måske ikke har spillet me1+2, til fuld pris vel og mærke. Derefter annoncere de trilogien til de andre maskine lige efter, hvis det ikke er selvmål så ved jeg ikke :p Det kunne være pga manglende salgstal, det er jeg ikke uenig i, men hvordan forklarer det så deres manglende udgivelser på 3ds ? Der ligger sikkert mere bag som Sonic nævner mht Origin.

Edit Glemte Criterions NFS:MW Det er nok den eneste udgivelse fra dem, hvor der er lagt noget arbejde i det.

Denne ( Gamle ) nyhed tyder på at der var en del plantlagt mht Origin http://www.giantbomb.com/wii-u/3045-139/forums/rumour-ea-valve-wooing-nintendo-with-online-distri-524190/

Fandt også en meget god engelsk check liste, der rammer perfekt.
This is looking a bit familiar...

1) - Nintendo announces new system. [check]
2) - 3rd party not very enthusiastic, but test out a few sloppy ports/games. [check]
3) - Nintendo release schedule lacking, looks like system is in danger of flopping. [check]
4) - 3rd party back off even more, or pull out completely. [check]
5) - Nintendo initiates panic-mode, software volume improving.
6) - Sales of Nintendo system increase.
7) - Some 3rd parties scrambles to get stuff on the system.
8) - 3rd party games don't utilize Nintendo hardware well due to lack of prior investment.
9) - Nintendo games utilize hardware well, stand out, and flourish.
10)- 3rd party complain that N-fans only buying Nintendo games.

So how long before I can check em all?
DarkbeatDarkbeatSkrevet 17/05-13 19:27 
Som jeg har nævnt før, så er det Dreamcast profitien der er ved at bleve opfyldt

-Halvt trin op mod næste generation
-Controller med skærm
-Ingen support fra EA

Nu mangler vi bare en masse mærkelige spil og arcade port og så er vi hjemme. :D
SonicSonicSkrevet 17/05-13 19:31 
Der kommer Wind Waker til maskinen, alt jeg behøver for at være glad :D
Men seriøst, kom så med de spil Ninty!
Parental Advisory: Explicit Lyrics
OlimarOlimarSkrevet 17/05-13 19:31 
Hvor er mit shenmue 3 så :P ?
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 17/05-13 21:24, rettet 17/05-13 21:25 
Det bedst sælgende Wii U spil har solgt mindre end 1000 enheder i uk ifølge GBiz. Det ser altså vœrre og værre ud. Man kan mene om EA hvad man vil, men når en af industriens stoerste udgivere ikke udvikler til formatet, er det skidt.

Med en lanceringsdato for 101 efter Pikmin er toerkeperioden yderligere forlaenget. Hvad kommer der overhovedet til konsollen indtil da? Nintendo har godt nok haandteret lanceringen af Wii U piv ringe.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
OlimarOlimarSkrevet 17/05-13 21:28, rettet 17/05-13 21:52 
Ea medarbejders twitter, https://twitter.com/BobSummerwill tror ikke man skriver sådan hvis man ikke er sur eller bitter, ihvertfald modig beslutning af ham, mon han beholder sit job ? :)
Smalt uddrag af virkelig uprofessionelle tweets
Wii U-lancering

Igen hvis det var salgstal det drejer sig om, hvorfor er der så stort set ingen titler til 3ds, fra dem ???
SonicSonicSkrevet 17/05-13 22:29 
Poor online/store. Det er tornen i øjet, er jeg ret sikker på. De ville gerne have Origin på den. Det fik de ikke. Måske ikke i det omfang de gerne ville have haft. Bum.
Wii U er på skideren. Uden Ubisoft, ved jeg ikke helt hvad de havde gjort. De bør måske lade pro controlleren komme mere til sin ret, selvom sony også halvvejs hopper på den bølge med PS4 og Vita. Men de har den Pro Controller, så hvis udviklerne hellere vil fokusere på den, istedet for tablet controlleren, burde de have muligheden. Problemet er så bare, at Pro Controlleren ikke følger med som standard, og derfor er det ikke alle der har den :/
Parental Advisory: Explicit Lyrics
OlimarOlimarSkrevet 17/05-13 23:04 
Og så blev hans tweets slettet.
JmogJmogSkrevet 18/05-13 03:19 
Sonic>
Poor online/store. Det er tornen i øjet, er jeg ret sikker på. De ville gerne have Origin på den. Det fik de ikke. Måske ikke i det omfang de gerne ville have haft. Bum.
Wii U er på skideren. Uden Ubisoft, ved jeg ikke helt hvad de havde gjort. De bør måske lade pro controlleren komme mere til sin ret, selvom sony også halvvejs hopper på den bølge med PS4 og Vita. Men de har den Pro Controller, så hvis udviklerne hellere vil fokusere på den, istedet for tablet controlleren, burde de have muligheden. Problemet er så bare, at Pro Controlleren ikke følger med som standard, og derfor er det ikke alle der har den :/

Men der er jo ikke noget Pro controlleren "kan", som Gamepad ikke kan, så hvordan kan de fokusere på den?
FancyPantsFancyPantsSkrevet 18/05-13 04:13 
At ignorere touch/tablet controlleren helt ville jo netop bare gøre Wii U til en 'underlegen' konsol sammenlignet med PS3/4 og Xbox 360/InfinityDeltaBravoBOOMHEADSHOTFIREINTHEHOLDGOGOGO.
Så jeg ved heller ikke hvad det helt præcist ville forbedre. :\
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
KilroyKilroySkrevet 18/05-13 08:50 
Sonic>
Poor online/store. Det er tornen i øjet, er jeg ret sikker på. De ville gerne have Origin på den. Det fik de ikke. Måske ikke i det omfang de gerne ville have haft. Bum.
Wii U er på skideren. Uden Ubisoft, ved jeg ikke helt hvad de havde gjort. De bør måske lade pro controlleren komme mere til sin ret, selvom sony også halvvejs hopper på den bølge med PS4 og Vita. Men de har den Pro Controller, så hvis udviklerne hellere vil fokusere på den, istedet for tablet controlleren, burde de have muligheden. Problemet er så bare, at Pro Controlleren ikke følger med som standard, og derfor er det ikke alle der har den :/

Jeg tror ikke at det er det der med Origin. Jeg har ikke læst andet end "Jeg har hørt at det er..." og lignende.
Nintendo Wii Us onlinedel er vel ringe? Folk brokker sig over lave downloadhastigheder og indtil for nylig kunne man end ikke købe spil med en mature-rating i dagstimerne. Er det ikke ringe?
Kilroy Was Here
SeventhSunSeventhSunSkrevet 18/05-13 09:03, rettet 18/05-13 09:05 
Wii U har solgt 3 millioner maskiner på verdensplan.
Det er ikke nogen ubetinget succes, men heller ikke katastrofalt.
Hvis man ikke kan sælge spil til et publikum på 3 millioner, så er det sgu ens spil eller én selv der er noget galt med.

At det bedst sælgende Wii U spil skulle have solgt under 1000 eks. i UK virker også lidt mærkeligt.
Hvis man ser bort fra de 3 store spil, der har været i bundles, så har f.eks Sonic Racing solgt 100K i Europa. Det kan næsten ikke passe at det kun er blevet til 1000 i UK så.
http://www.vgchartz.com/gamedb/?name=&publisher=&platform=WiiU&genre=&minSales=0&results=200

Vi ved at maskinen er nogenlunde så kraftig som 360/PS3 jeg forstår vitterligt ikke, hvorfor EA ikke bare porter de titler og så med noget off-screen play.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 18/05-13 10:02, rettet 18/05-13 10:41 
De tusind er selvfølgelig ikke life to date, men i sidste uge - det er altså en indikation af at salget er gået fuldstændig i stå. En del af forklaringen er nok, at der stort set ikke udkommer noget til platformen, men det er ikke kun softwaresalget der har stået stille længe: Nintendo solgte færre Wii U end Wii globalt set i sidst periode! Det har, efter hvad detailhandlen har raporteret, ikke hjulpet synderligt med den uofficielle prisnedsættelse på hardwaren. Det er altå ikke så meget hvad konsollen har præsteret salgsmæsigt indtil videre, men at den tilsyneladende fuldstændigt har mistet momentum. Hverken Lego City Undercover eller Monster Hunter har kunnet sætte skub i tingene. Indtil da har det været en ørkenvandring af dimensioner rent softwaremæsdigt, og vi skal tilsyneladende ud på endnu en tur henover sommeren, selvom det selvfølglig er mere normalt og acceptbelt.

EA har åbenbart ikke nået den salgsmæssige succes de forventede af Mass Effect 3 eller Need for Speed, og derfor vælger de at satse på platforme hvor markedet er større og risikoen lavere. Det er jo sådan set forståeligt nok, når man tager firmaets økonomiske situation i betragtning.

EDIT: Sproglige rettelser
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
JmogJmogSkrevet 18/05-13 12:34 
Nuclear Detergent>
Det har, efter hvad detailhandlen har raporteret, ikke hjulpet synderligt med den uofficielle prisnedsættelse på hardwaren.

Det er også vigtigt at bemærke, at grunden til at en del retailere har sat den ned ikke er for at skabe momentum og tjene penge. Det er for at komme af med de modeller de har på lager, så de kan skabe plads til andre (og mere salgsbare) varer. Nintendo har et kæmpe problem her, hvis det går hen og bliver sådan at maskinen primært kan købes i online og specialforretninger.
OlimarOlimarSkrevet 18/05-13 20:52 
Nuclear Detergent>
EA har åbenbart ikke nået den salgsmæssige succes de forventede af Mass Effect 3 eller Need for Speed, og derfor vælger de at satse på platforme hvor markedet er større og risikoen lavere. Det er jo sådan set forståeligt nok, når man tager firmaets økonomiske situation i betragtning.


Igen havde de forventet andet når de udsender trilogien til ps360 stort set samtidigt ? Og me3 var selvfølgelig fuld pris til wiiu. Det er hovedrystende dårlig forretning fra EA's side, ikke at det er noget nyt, men lige i det her tilfælde, må man sætte spørgsmåls tegn ved den forretnings metode. Og som jeg har sagt 2 gange indtil videre, der er stadig nada support til 3ds'en fra EA? Nu skal man ikke tro, at jeg er konspirations teoretiker, men jeg holder stadig på at det er den Origin deal, der røg i vasken, som har gjort EA sur.

I det mindste bakker Ubisoft stadig op om den. http://www.gamesindustry.biz/articles/2013-05-18-ubisoft-reaffirms-its-faith-in-nintendo?
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 18/05-13 21:15, rettet 18/05-13 21:29 
Olimar>
Igen havde de forventet andet når de udsender trilogien til ps360 stort set samtidigt ? Og me3 var selvfølgelig fuld pris til wiiu. Det er hovedrystende dårlig forretning fra EA's side...

Jeg har -virkelig- svært ved at tro at ME3 til Wii U havde solgt væsentligt mere, hvis triologien ikke var blevet udgivet til Xbox 360 og PS3 samtidigt. Jeg kan heller ikke se hvorfor udgivelsen ikke skulle være udgivet til fuld pris. Det er godt nok en port, men det er da ikke almen kotume at udgive spil der er portet så kort tid efter udgivelse til nedsat pris?

Wii U udgaven af Need for Speed: Most Wanted fik ret meget kærlighed fra udvikleren Criterion, men har alligevel solgt dårligt (20.000 eksemplarer globalt) - ringere end PS Vita-udgaven endda.

Olimar>
Og som jeg har sagt 2 gange indtil videre, der er stadig nada support til 3ds'en fra EA?

Jeg forstår ikke helt hvor du vil hen med 3DS-argumentet? Hører det blot til den del af dit indlæg om konspirationsteorien, eller var det også som et svar til mit forrige indlæg? Hvis det sidste er tilfældet var mit indlæg et svar til Seventh Sun indlæg om EA's manglende port af titler til Wii U, og ikke et forsøg på at involvere sig i historien om Origin som platform for eShoppen på Wii U. At du gentager det mange gange gør det ikke mere sandt eller til andet end et rygte.

Der er sevlfølgelig den tredje mulighed at argumentet er et forsøg på at sige at EA bare har set sig sure på Nintendo, da 3DS sælger som næseslik i forhold til Wii U, og at en udgivelse på denne platform derfor ville være en garanteret succes. Her er jeg også uenig: Platformen er stadig ingen ubetinget succes uden for Japan, og har stadig en relativ lille installationsbase i vesten, i forhold til hjemmekonsoller, hvor EA historisk set har klaret sig bedst. Igen: EA's økonomiske situation tillader ikke at der sættes noget over styr. Man satser der hvor risikoen er lavest.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
OlimarOlimarSkrevet 18/05-13 21:40 
Mit pointe er at de skulle ha' udgivet trilogien til wiiU istedet for kun at udgive 3'eren, længere er den ikke. Det med fuld pris er jo heller ikke en fornuftigt beslutning, når man kunne købe det til pc/ps360 til næsten halv pris, jeg har 1'eren og 2'eren til x360, hvor er motivationen til at købe en wiiu udgave, når man ikke har mulighed for at spille de to første ?

Jeg er enig i most wanted hvilket jeg også sagde tidligere, men det er stadig et gammelt spil de udgav, hvor hovedparten der ville spille det, højst sandsynligt har købt det til andre platforme.

Mht 3ds
Det var som sådan ikke kun et svar til dig, så der er ingen grund til at føle dig truffet, hvis du læser de øvrige indlæg blev det også ignoret der. 3ds's salgstalg fejler da ikke noget, så hvis det er salgsargument fra Ea's side, så virker det da mærkeligt at de ikke støtter op om den, eller er det kun mig der syntes det.
Det er mulig du er uenig i salgstal men blot fra wikipedia( hvilket jeg godt ved man skal tage med et gran salt )

http://en.wikipedia.org/wiki/Nintendo_3DS#Sales_2

og fra Nintendo selv i årsreporten, så sælger den faktisk godt uden for Japan http://www.nintendo.co.jp/ir/library/historical_data/pdf/consolidated_sales_e1303.pdf
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 18/05-13 21:47, rettet 18/05-13 21:49 
Det er ligemeget hvordan man har det med EA , så er de vigtig for en konsol . Alle de sport spil er der mange som glæder sig til. Fifa ligger altid i top preorder. Nu har EA rigtig mange store hit serie spil. Og lige fået star wars spillene som sælges stort . De star wars spil ville sælge godt på en nintendo konsol. Børn elsker star wars. Så det her er et stort problem for nintendo. Ikke at de ikke nok skal klare den? Men det hjælper ikke på de store problmer de har lige nu med wii u. Og håndholdt og konsoller kan ikke samlines ! Det er to forskellig marked.
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
OlimarOlimarSkrevet 18/05-13 21:58 
ChronoSousa>
håndholdt og konsoller kan ikke samlines ! Det er to forskellig marked.

Jeg forstår ikke rigtigt dit argument og kommentar ??? Tror ikke der er nogen der er i tvivl om at det er forskellige markeder. Men nu er det EA vi snakker om her og de udgiver til stort set alle formater de kan, de udgav endda fifa til Ngage. At de ikke udgiver spil til 3ds'en, selvom den sælger godt. Det er det der er samtaleemnet pt.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 18/05-13 22:11, rettet 18/05-13 22:16 
Olimar>
Mit pointe er at de skulle ha' udgivet trilogien til wiiU istedet for kun at udgive 3'eren, længere er den ikke.

Det er fint, og jeg er enig, det var bare ikke det du skrev i indlægget oven over.

Det indlæg du citerede er et svar til Seventh Sun der spørger hvorfor EA ikke bare porter nogle flere af deres titler, hvortil jeg svarede at de åbenbart ikke havde oplevet at deres portede spil var nogen succes. Jeg tager ikke stilling til hvor vidt Need for Speed og Mass Effect 3 portene var sufficiente afprøvelser af hvor mange enheder nye EA udgivelser vil kunne sælge på platformen, kun hvorvidt det er en god ide at udgive flere porte.

Olimar>
Det var som sådan ikke kun et svar til dig, så der er ingen grund til at føle dig truffet, hvis du læser de øvrige indlæg blev det også ignoret der.

Det er lidt svært at vide når det er mit indlæg du citere, og på ingen måde angiver at snakken om 3DS er et separat afsnit for sig selv.

Olimar>
3ds's salgstalg fejler da ikke noget, så hvis det er salgsargument fra Ea's side, så virker det da mærkeligt at de ikke støtter op om den, eller er det kun mig der syntes det.

...så sælger den faktisk godt uden for Japan

Jeg har ikke sagt at de fejler noget. Min pointe var at en udgivelse på 3DS på ingen måder er en garant for succes, og da slet ikke som tredjepartsudgiver.

Man kan selvfølgelig diskutere hvad "godt" er. Nintendo sælger normalt ca. dobbelt så mange Nintendo DS i Europa og Amerika som i Japan. 3DS sælger "kun" lidt under hvad konsollen sælger i Japan i både Europa og Amerika. Markederne i Europa og Amerika er komparativt væsentligt større end det i Japan, og lur mig om Nintendo ikke også forventer at salgstallene er komparativt lige så store.

Uanset hvad der måtte være årsagen, har tredjepartsudgivere historisk set haft det svært på Nintendos platforme. Ovenstående faktorer i kombination med EA's økonomiske situation synes jeg fint forklarer firmaets manglende support af Nintendos platforme, uden at man behøver at ty til konspirationsteorier og løse rygter.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 18/05-13 22:21 
Olimar
Nu var det ikke til dig kun.

At EA ikke laver spil til en håndholdt er slet ikke så vigtig som til en konsol.
De er kongen af online sports spil.
Hvis EA ikke støtter vita/3ds ser jeg ikke det store problem i. Til de 3 konsoller skal de være en del af.
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
OlimarOlimarSkrevet 18/05-13 22:28 
Ok, jeg syntes bare deres beslutning er underlig, jeg ved godt at EA har gang i omstrukturering og nedskæringer ( de har lige fyret 10% af deres workforce ) De er for mig og sikkert også mange andre, et firma der udgiver til alt der kan spille deres produkter og hvor de ser en mulighed for at tjene penge. Jeg mener bare lige i det her tilfælde med wiiU at de har spændt ben for dem selv og har så skrevet at deres beslutning omkring 3ds er mærkelig for mig.
JmogJmogSkrevet 18/05-13 22:57, rettet 19/05-13 06:33 
Hmm, beslutningen er vel ikke så underlig. De har kigget på hvad deres Wii U titler har solgt indtil videre og på hvor mange konsoller, der er solgt, og regnet på hvor mange konsoller de regner med der vil være på markedet indenfor det næste års tid.

Der er de så kommet frem til at udgiften ved at porte deres spil ikke kan betale sig eller fortjenesten ikke er høj nok. Her mener jeg at selvom det vil give overskud, så har de jo ikke et ubegrænset antal udviklingshold. Når man er inde i en sparefase og det for eksempel er lige dyrt/giver samme indtægt at lave en Wii U/PS4 port, så giver sidstnævnte bedst mening. Både fordi den udgave i det lange løb har størst salgspotentiale, men også fordi det bedre kan betale sig at dine udviklere får PS4 kode-erfaring.

Hvad angår ny IP vil de også føle, det er spild at lancere det på Wii U, når de potentielle salg for en hel franchise vil være højere på ps4 og Durango.

Værd at bemærke er dog at det jo ikke er låst i sten. Hvis/når antallet af Wii U-ejere er højt nok til at det giver mening at udvikle spil til den kan EA jo gøre det. Især med sportsspillene betyder det jo intet om man har sprunget et år over. Den største hurdle bliver at næsten ingen vil købe et online multiplayerspil på Wii U, hvis de kan få det på en anden konsol.
FancyPantsFancyPantsSkrevet 18/05-13 23:10 
At Wii U ikke understøtter Frostbite 3 Engine har måske også lidt at sige for EAs vedkommende.

- Selvom folk jo selvfølgelig stadig ser deres egne små spøgelser alle vegne :)

DICE rules out Frostbite 3 for Wii U
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
WehnerWehnerSkrevet 18/05-13 23:11 
Olimar>
et firma der udgiver til alt [snip] hvor de ser en mulighed for at tjene penge.

Selvom du synes, det er underligt, giver du nok egentlig svaret selv :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
OlimarOlimarSkrevet 18/05-13 23:21, rettet 18/05-13 23:22 
Mht til WiiU så ja, men ikke når vi snakker 3ds, der burde være mulighed for at tjene penge der.
OlimarOlimarSkrevet 21/05-13 14:45 
Der er en ny WiiU Update klar. Har ikke kunne finde noget om den pt.
BeanoBeanoSkrevet 21/05-13 14:49 
Bare bug-fixes...

http://www.vg247.com/2013/05/21/wii-u-new-system-update-rolling-out-today/
OlimarOlimarSkrevet 21/05-13 14:52 
Ok takker, tog max 5 min at dl og installere :)
BeanoBeanoSkrevet 21/05-13 14:53 
Godt :D
OlimarOlimarSkrevet 22/05-13 08:13, rettet 22/05-13 08:17 
EA siger nu , at de udvikler spil til wiiu, kan de bestemme sig!? http://www.polygon.com/2013/5/21/4351844/ea-developing-wii-u-games
SumezSumezSkrevet 22/05-13 11:27 
Beano>
Håber Nintendo opdager fejlen og giver os en Engelsk udgave.

Sådan _er_ den engelske udgave. Mit Super Metroid til SNES er UK, og der er kun tyske og franske undertekster. Svjh. står teksten altid på engelsk samtidig?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 22/05-13 11:33 
Altså, på VC udgaven er der enten Tyske eller Franske undertekster samtidig med den Engelske tekst. Det kan ikke slås fra. Lyder underligt hvis det var tilfældet i UK originalt.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 22/05-13 11:36 
Genialt :D

Jokes aside så kan man med fordel købe JAP versionen af spillet til SNES da det inkluderer fuld engelsk.
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 22/05-13 11:38, rettet 22/05-13 11:39 
Underteksterne er efter sigende kun i introen, så stort problem er det ikke.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 22/05-13 11:45 
Ah selvfølgelig. Kan faktisk ikke huske om der er JAP eller Engelske undertekster i JAP-versionen heller. Det var bare et forsøg på at stikke lidt mere til Sumez der har et underligt svagt punkt for det makværk :D:D

Men jeg har tydeligvis glemt hvordan historien fortælles ;)
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 22/05-13 11:52, rettet 22/05-13 11:53 
Beano>
Altså, på VC udgaven er der enten Tyske eller Franske undertekster samtidig med den Engelske tekst. Det kan ikke slås fra. Lyder underligt hvis det var tilfældet i UK originalt.

Det er det, og de er kun i introen. Der er hverken tekst eller tale i resten af spillet.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
3of193of19Skrevet 22/05-13 12:07 
Problemet er ikke underteksterne, det er at det er 50Hz på en maskine der kun kan vise 60Hz, dvs framedoppling, hvilket giver meget jerky scrolling.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 22/05-13 12:11, rettet 22/05-13 12:11 
Shit, jeg troede de havde lært af det 50Hz pis med alt det ballade der var med Balloon Fight :O
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 22/05-13 12:12 
3of19>
Problemet er ikke underteksterne, det er at det er 50Hz på en maskine der kun kan vise 60Hz, dvs framedoppling, hvilket giver meget jerky scrolling.

Det bemærkede jeg faktisk i introen, nu hvor du siger det :P
SonicSonicSkrevet 28/05-13 19:06 
Ny Sonic trailer

Lost Worlds Debut
Parental Advisory: Explicit Lyrics
BeanoBeanoSkrevet 28/05-13 19:21 
Ser godt ud :)

Info om det er 60 fps?
SonicSonicSkrevet 28/05-13 19:27 
Der skulle komme mere info om det senere idag vist. Men ja, ser da helt godt ud.
Parental Advisory: Explicit Lyrics
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 28/05-13 19:46 
Det ser pisse godt ud! :O
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 28/05-13 20:18 
Sonic Galaxy! Sådan! :) Krydser fingre som sædvanlig, efter Generations er det gode tegn.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
1'544 emne(r).

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig