X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hotline Miami


Svar
nerosnerosSkrevet 24/08-12 07:01 
Nu er det her!

Hotline Miami !
Bashful Neophyte
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 27/08-12 14:23 
Synes det er ret skægt at Elgen er med i videoen. Det preview billede ligner ham ihf! :-D
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
nerosnerosSkrevet 27/08-12 14:26 
Haha :D
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 27/08-12 15:06 
Det ER da ham! :D
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DarkbeatDarkbeatSkrevet 27/08-12 16:06, rettet 27/08-12 16:06 
Elgen: The Movie: The Game: The Experience
nerosnerosSkrevet 27/08-12 20:45 
Sjovt at han bare tør at vise sit telefonnummer på den måde??
Bashful Neophyte
HeroldHeroldSkrevet 27/08-12 21:26 
Det er meningen. Man kan sende dem SMS'er som de så blandt andet Tweeter.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
nerosnerosSkrevet 27/08-12 22:35, rettet 27/08-12 22:36 
Hehe ja det var nu ment som en lidt tør joke til Elgen :D

Men nu ret sjovt alligevel det med SMS'erne ;-)
Bashful Neophyte
TheDukeTheDukeSkrevet 24/10-12 18:00 
Darjligt spil, dog nok ikke til de 10/10 som Eurogamer gav det, men bestemt 10$ værd. Det er dog helt til grin at man ikke kan sætte sine egne keys, og for piletast-entusiaster som mig går det desværre ud over oplevelsen.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 25/10-12 06:52 
Ja det er et ok spil. Ganske stilfuldt ihvertfald og til en fair pris.
SumezSumezSkrevet 25/10-12 09:22 
Overvejer at prøve det efter TheDuke's rosende ord om spillet i går, er der ikke en demo eller sådan noget? :) Synes deres side er enormt mangelfuld, og nævner bl.a. ikke engang hvor spillet kan købes (GOG.com)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
CronossCronossSkrevet 25/10-12 12:41 
Det koster omkring 60 kr. og er ca. to timer langt. Køb det nu bare ;-)
Det er i øvrigt fremragende!
dRxLdRxLSkrevet 30/10-12 18:05 
En af dem der har lavet det er tydeligvis awesome:
http://www.pcgamer.com/2012/10/25/hotline-miami-devs-endorse-pirate-bay-torrent-of-their-own-game-provide-helpful-suggestions/

Havde overvejet at købe, men var lidt i tvivl da jeg stort ikke spiller noget mere, men gjorde det uden at blinke efter at have læst ovenstående.

Så får vi se om jeg synes det er noget for mig.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
dRxLdRxLSkrevet 30/10-12 20:53 
TheDuke>
Det er dog helt til grin at man ikke kan sætte sine egne keys, og for piletast-entusiaster som mig går det desværre ud over oplevelsen.

Det spiller helt fantastisk med en x360 kontroller (dualstick baby!).

Her er hvordan man slår x360 kontroller til.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
ChronoChronoSkrevet 06/11-12 00:20 
Jeg har lige gennemført det. To timer langt var det slet ikke - nærmere otte! Jeg døde så også temmeligt meget...

Men fedt spil - det kan klart anbefales. Det minder mig meget om No More Heroes - blot i 2D. Nogle som ved hvad Nicolas Winding Refn takkes for i credits? Blot inspiration fra hans film?
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
HeroldHeroldSkrevet 06/11-12 02:23 
Sikkert for Drive - der er meget af det, der minder om den.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
dRxLdRxLSkrevet 09/11-12 07:57, rettet 09/11-12 10:29 
Anmeldense på gametrailers: http://www.gametrailers.com/reviews/g16hnh/hotline-miami-review
Hvis man ikke kaster sig ud i selve spillet, bør man i hvert fald lige tage et kig på denne anmeldelse for at fange lidt af vibe'n.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 09/11-12 08:00 
Jeg vil mægtig gerne spille det, men satser lidt på en version til Vita. Soundtracket er glimrende!
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 07/07-13 22:22 
Jeg er netop kommet igennem Vita-versionen, og holdop jeg synes det er godt. Alle spillets elementer bidrager til en sammenhængende stærkt immersiv oplevelse, med et voldsomt grotesk islæt. Hotline Miami er en imponerende spiltitel, der ligger metervis fra generisk spilproduktion.

Det er vidunderligt at den slags titler ikke længere er forbeholdt PC-folket, men også kommer til konsol.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
HeroldHeroldSkrevet 08/07-13 02:07 
Sony gør virkeligt meget for at få indies ind på Vita - mest de store, men man skal jo starte ét sted.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KroeboCopKroeboCopSkrevet 06/06-14 20:45 
85% procent på spil og soundtrack inde på Steam.
Hoid to colony C05 where the computer is...
millenniummillenniumSkrevet 06/06-14 23:41, rettet 07/06-14 07:35 
Jeg gennemførte det på PS3. Efter en session ( oftest om aftenen) skulle jeg bagefter lige sidde og geare ned, mens jeg lyttede til soundtrackets synthesizer og bas. Nærmest meditativt. Det er virkelig en usædvanlig spiloplevelse.

2'eren er på vej, og jeg håber de har forbedret spillets flow, så man bedre kan gå på point-jagt.

Hotline miami 2 trailer
The medium is the message.
millenniummillenniumSkrevet 03/03-15 09:29 
Uufff... 7 dage til Hotline Miami 2 kommer på GOG.

http://www.gog.com/game/hotline_miami_2_wrong_number

Har ikke tjekket udgivelsesdatoer på PSN. Mon det samme?
The medium is the message.
SumezSumezSkrevet 03/03-15 09:32 
10. marts i USA i hvert fald, jf. deres "spring fever" kampagne.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
millenniummillenniumSkrevet 03/03-15 09:35 
Hotline Miami var det mest lækre gaming fix jeg har haft i nyere tid. Eneste bekymring er om de forringer simpliciteten ved at putte for mange nye funktioner.
The medium is the message.
SumezSumezSkrevet 03/03-15 09:51, rettet 03/03-15 09:52 
Tror jeg skal have fat i en konsoludgave. Jeg synes godt nok det var uspilleligt med det der mouse-aim system på PC, især i forbindelse med melee våben...
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
XiwanaXiwanaSkrevet 03/03-15 10:36 
Det er langt sjovere med joypad. Steamversionen har ganske glimrende controllersupport.
[inspirational quote here]
millenniummillenniumSkrevet 03/03-15 10:40 
Ditto. Jeg fandt især god underholdning i det på Vita.
The medium is the message.
JmogJmogSkrevet 03/03-15 17:44 
Vita var helt perfekt platform til det spil. Missionerne var som skræddersyet til håndholdt gaming. Korte og spækket med tilfredsstillende gameplay.
millenniummillenniumSkrevet 10/03-15 10:03 
Det ser sgu godt ud med Hotline Miami 2: http://www.metacritic.com/game/pc/hotline-miami/critic-reviews

Gamesradar skriver også det fungerer marginalt bedre på Vita. Helt efter min bog. :)

"The controls are the main difference, however. Vita's touch-screen is used to scout around each level (drag to look), and you can lock onto enemies by tapping above their head. It makes the twitchy action easier to keep up with when you're using dual thumbsticks to move and aim. Vita's smaller sticks actually felt more responsive than the ones on the PS3's DualShock. On PS3, you switch between moving and aiming by using the back triggers. It's fiddly at first, and not as elegant as Vita's solution, but you'll get accustomed to it over time."
The medium is the message.
BeanoBeanoSkrevet 10/03-15 10:11 
Hvorfor har de ikke sammenlignet med PS4 også?
millenniummillenniumSkrevet 10/03-15 10:13 
Controllen på PS3 og PS4 kan vel ikke være så forskellig.
The medium is the message.
BeanoBeanoSkrevet 10/03-15 10:14 
Andre sticks og touch til at kigge rundt som på Vita?
happyEDhappyEDSkrevet 10/03-15 18:15 
var der nogen der havde en PS4 eu dato
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
jaesjaesSkrevet 10/03-15 18:19 
millennium>
Det ser sgu godt ud med Hotline Miami 2: http://www.metacritic.com/game/pc/hotline-miami/critic-reviews

Gamesradar skriver også det fungerer marginalt bedre på Vita. Helt efter min bog. :)

"The controls are the main difference, however. Vita's touch-screen is used to scout around each level (drag to look), and you can lock onto enemies by tapping above their head. It makes the twitchy action easier to keep up with when you're using dual thumbsticks to move and aim. Vita's smaller sticks actually felt more responsive than the ones on the PS3's DualShock. On PS3, you switch between moving and aiming by using the back triggers. It's fiddly at first, and not as elegant as Vita's solution, but you'll get accustomed to it over time."

Jeg synes næsten vi skulle have et link til *2'eren*. Arhja, din quote er også fra 1'eren :P

Hotline Miami 2 (82/100, 11 anmeldelser):
http://www.metacritic.com/game/pc/hotline-miami-2-wrong-number
BeanoBeanoSkrevet 10/03-15 18:19, rettet 10/03-15 18:19 
@Ed: Mañana ;)
happyEDhappyEDSkrevet 14/03-15 08:39 
så fandt jeg da ud af at man overhovedet ikke kan styre ordentlig med d-paddet.... og venstre analogstick er i stykker!" . Så nu må jeg vente og sende det ind. Det virker eller som en rigtig lækker 2'er
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 11/03-16 14:45 
Der er en kickstarter igang for at få soundtracket til det første spil på vinyl.

https://www.kickstarter.com/projects/lacedrecords/hotline-miami-collectors-edition-vinyl
millenniummillenniumSkrevet 11/03-16 15:35 
Hvor bliver de sendt fra? Man kan vel få tæsk af tolden (og dem har jeg ikke lyst til at backe). :)
The medium is the message.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 12/03-16 00:20 
Det er ihvertfald 11£ i forsendelse og Laced Records som udgiver dem holder til i UK, så du undgår nok tolden :)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig