X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

PlayStation All-Stars Battle Royale


Svar
DarkbeatDarkbeatSkrevet 27/04-12 08:50 
Sony har annonceret deres eget Smash Bros.-agtige spil til PS3.
Gametrailers har the hot scoops, men der kommer nok en rigtig trailer senere idag

http://www.gametrailers.com/episode/gametrailers-tv/152?ch=2
SumezSumezSkrevet 27/04-12 08:52 
Haha, de har godt nok tydeligvis haft svært ved at finde figurer til det spil. :D Det er vist længe siden Sony har haft andet i stil med eksklusivtitler og "maskotter" udover Kratos og Nathan Drake.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DarkbeatDarkbeatSkrevet 27/04-12 09:14 
Sony har massere af eksklusive spil, men de har aldrig været nogen der rigtig har haft "maskotter". Jeg mindedes en løbene joke i starten af den hér konsol generation var at Sony's maskot var Ricky Bobby fra Talladega Nights, da det var én af de første blu-ray titler der udkom.... Så jeg håber at han er i spillet.
SumezSumezSkrevet 27/04-12 09:24, rettet 27/04-12 09:24 
Rettelse.. eksklusivtitler, som man forbinder med Sony-platformene. :P Jeg tror ikke der er mange der regner spil som Valkyria Chronicles og Odin Sphere som specifikke Sony-spil, på samme måde som Donkey Kong, Kirby og Pikachu er udprægede Nintendo-figurer. Nintendo har jo lidt en niche i forbindelse med deres overflod af velkendte maskotter, hvoraf flere nærmest er blevet kulturikoner. Det er svært at forestille sig Smash Bros.-konceptet fungere i en "verden" udenfor denne.

Har Sony overhovedet nogen "inhouse"-titler der er værd at snakke om udover Ico-spillene? (de er så til gengæld i høj grad værd at snakke om :)) Jeg håber Buzz er med i spillet. Ham kunne jeg godt tænke mig at slå i fjæset med Kratos.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 27/04-12 09:47, rettet 27/04-12 09:50 
Jeg tror der er mange der forbinder Ratchet & Clank, Jak & Daxter, LBP, Sly Clooper, Killzone, Resistance, Infamous, Buzz, osv. med PlayStation platformen.
Nintendo's figurer er langt mere ikoniske efter min mening, men udvalget af eksklusivt PS IP er stadig stort og bredt - også på PS3. Det meste der er vist af All-Stars spillet er Sony's egen IP. Jeg er også sikker på der kun er vist nogle af figurerne og de løbende vil annoncere flere.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 27/04-12 10:05 
Jeg forventer at de stepper det op fra Sega's Fighters Megamix og har mindst 3 biler med fra Destruction Derby, Ridge Racer og Gran Turismo :D
BeanoBeanoSkrevet 27/04-12 10:49 
Reiko Nagase fra RR er en mulighed selv om hun ikke er så PS-eksklusiv længere :)
DarkbeatDarkbeatSkrevet 27/04-12 10:51, rettet 27/04-12 10:51 
Ikke PS-eksklusiv længere? Den skøge!
spectrespectreSkrevet 27/04-12 18:34 
Crash Bandicoot ser jeg stadig som Sony første rigtige svar på en mascot. Han er dog ikke ps exclusive mere, så forventer ikke at se ham.

Jak & Daxter, derimod, forventer jeg dukker op.
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 27/04-12 19:12 
TOMBI!! :)
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
BeanoBeanoSkrevet 27/04-12 20:59 
Crash kunne godt være en mulighed hvis de får lov at licensere det af Activision. Tombi er nok for ukendt til at dukke op, men ville være sjovt at se :)
JonassoeJonassoeSkrevet 27/04-12 21:33 
Nu behøver det jo ikke at være fyldt med verdenskendte ikoner for at kunne virke. F.eks. er Marth da en meget populær figur i Melee, og stort set ingen i vesten anede hvem han var, før Melee udkom. Jeg tror også, at der er flere der kender Ness, Fox, Captain Falcon m.fl. fra Smash end fra deres egne spil.

Med det sagt, så virker PSASBR umiddelbart lidt tyndt. Jeg kommer i hvert fald til at tænke mere på TMNT Smash-Up end på Smash Bros., når jeg ser gameplay fra det, og det er altså ikke en god ting :)
Spiller nu: Super Street Fighter IV, Super Smash Bros. Melee
dRxLdRxLSkrevet 27/04-12 21:35 
Nu faldt jeg ikke i Nintendo gryden® som lille, men figurerne i den video Bo linkede til er i mine øjne ikke mindre ikoniske end hvad man finder i Smash Bross, bare introducerede på et senere tidspunkt.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
RJKRJKSkrevet 27/04-12 21:51, rettet 27/04-12 21:53 
Ja, klovnen fra Twisted Metal og soldaten fra Killzone ligger klart lige deromkring mellem Kirby og Donkey Kong :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SumezSumezSkrevet 28/04-12 00:22 
Jonassoe>
Nu behøver det jo ikke at være fyldt med verdenskendte ikoner for at kunne virke.

Nej, men det er som regel det der skal til for at få det til at sælge :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JonassoeJonassoeSkrevet 28/04-12 01:35 
Det er rigtigt nok, og der vil Sonys maskotbaserede titler nok altid komme til kort.
Alligevel er Smash Bros. Melee det mest populære Gamecube-spil, det vil sige at det er mere populært end alle de samtidige spil i de serier, som figurerne kommer fra, så det er stadig lige så vigtigt, hvis ikke vigtigere, at spillet rent faktisk er godt.
Spiller nu: Super Street Fighter IV, Super Smash Bros. Melee
OlimarOlimarSkrevet 29/04-12 16:44 
Ctrl +c
Ctrl +v
JonassoeJonassoeSkrevet 29/04-12 18:03 
Sikke en original kommentar. Fandt du selv på den? :)
Spiller nu: Super Street Fighter IV, Super Smash Bros. Melee
OlimarOlimarSkrevet 29/04-12 18:05 
Jonassoe>
Sikke en original kommentar. Fandt du selv på den? :)

ja jeg er ret original :)
SumezSumezSkrevet 30/04-12 12:05 
Penny Arcade syntes jeg havde ret. ;)

PlayStation All-Stars Battle Royale
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 30/04-12 12:51 
Endnu et argument for en "like"-knap :)
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
millenniummillenniumSkrevet 30/04-12 14:32 
Snake (MGS) er da med i Super Smash Bros til Wii. Han er da, mere end nogen anden, spiret på PlayStation.
The medium is the message.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 30/04-12 15:40, rettet 30/04-12 15:40 
Det tror jeg der en nogen Nintendo-drenge og MSX-fans der er uenige med dig i :p

Metal Gear
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
BeanoBeanoSkrevet 30/04-12 15:46, rettet 30/04-12 15:47 
Det vil overraske mig hvis han ikke dukker op i spillet... eller som DLC :)
SumezSumezSkrevet 30/04-12 16:00 
Jeg har skrevet det 100 gange før, og gør det gerne igen :) Gå i en stor bue udenom NES-udgaven af MS1, det er MSX-udgaven der er den ægte.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
millenniummillenniumSkrevet 30/04-12 17:52, rettet 30/04-12 17:53 
Echelon VI>
Det tror jeg der en nogen Nintendo-drenge og MSX-fans der er uenige med dig i :p

Og Snakes stamfader er i virkeligheden Michael Biehn fra Aliens. :-D

PlayStation All-Stars Battle Royale

Jeg mente ikke hvor Snake er født, men hvor han er spiret.
The medium is the message.
SumezSumezSkrevet 30/04-12 18:02 
Nogle vil nok også mene han er spiret på MSX :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 30/04-12 18:07, rettet 30/04-12 18:12 
millennium>
Og Snakes stamfader er i virkeligheden Michael Biehn fra Aliens. :-D

Jeg mente ikke hvor Snake er født, men hvor han er spiret.

Du mener "Terminator", men han var også med i Alien :)

Og om noget er Snake da spiret på MSX/NES, men først blevet populær på Sonys konsoller.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
BeanoBeanoSkrevet 30/04-12 18:14 
Echelon VI>
Du mener "Terminator", men han var også med i Alien :)

Du mener Aliens... :)
KillerBean2KillerBean2Skrevet 30/04-12 18:16, rettet 30/04-12 18:16 
Echelon VI>
men han var også med i Alien :)

Næ-hææ, han var først med i Aliens ;)

EDIT: Dammit! Too slow...
AV Intelligent Terminal
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 30/04-12 19:42 
ok ok ok, Aliens! :p

Pointen var mere at billedet Millenium linkede til var fra Terminator, ikke Alien..s.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
millenniummillenniumSkrevet 01/05-12 08:23 
Og min pointe var nok, at Snake først blev voksen med Metal Gear Solid.

Whoop whoop!
The medium is the message.
SumezSumezSkrevet 01/05-12 08:41, rettet 01/05-12 08:42 
Så har du tydeligvis ikke spillet Metal Gear 2. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig