X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Sine Mora tager anmelderne med storm


Svar
dRxLdRxLSkrevet 24/03-12 23:45 
Udkommet i den forgangne uge og gennemsnit på 85% på metacritic.com :
http://www.metacritic.com/game/xbox-360/sine-mora/critic-reviews

Virker som et sikkert køb hvis man bare er lidt interessant i genren. Nogen der har haft fingre i det allerede?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
DarkbeatDarkbeatSkrevet 25/03-12 07:29 
Det ser super lækkert ud. Skal helt sikkert have købt det meget snart.
dRxLdRxLSkrevet 25/03-12 10:16 
Så fik jeg prøvet "trial" versionen fra xbox live. Det er ualmindeligt godt, men det burde måske ikke overraske når det er Grasshopper Manufacture der står bag =)

Link...
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
SumezSumezSkrevet 25/03-12 13:12, rettet 25/03-12 13:13 
Mwahh, har ventet på det her længe, men det var gået helt hen over hovedet på mig at det endelig er udkommet. Uendeligt langsom download sat i gang!

Jeg har dog lige umiddelbart to kommentarer til tråden her.
1. Erfaringer siger ret entydigt at positive anmeldelser i mainstreampressen ikke nødvendigvis er et kvalitetsstempel i den her genre (nogle gange tværtimod)
2. Det er altså ikke Grasshopper, der står bag, men nogle ungarere i Digital Reality, som efter egen udtalelse er meget inspireret af titler som Battle Garegga og Progear, så det er jo positive ting.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RJKRJKSkrevet 25/03-12 13:42 
Det er altså både Grasshopper og Digital Reality der står bag :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
DarkbeatDarkbeatSkrevet 25/03-12 14:01 
De taler Ungarsk i spillet, det er helt sejt og såen!
SumezSumezSkrevet 25/03-12 14:04 
Grasshopper har har indflydelse på historien og spillets verden eller sådan noget, de har haft meget lidt med selve spillet at gøre.
Det er helt igennem udviklet inhouse hos Digital Reality, så vidt jeg har fået det fortalt har de sendt materiale til Suda, der så har sat "sin streg" på det. En af historierne var at de indtalte placeholder-stemmer på Ungarnsk, og japanerne var så vilde med det at det besluttede sig for at beholde sproget.
En af udviklerne har været meget aktiv på shmups.system11.org, og har været ret åben omkring udviklingsprocessen, ligesom de har været rigtig gode til at lytte til kritiken fra hardcore shootemup-nørderne (der jo ofte er meget rundhåndede med den slags :))
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 25/03-12 14:24, rettet 25/03-12 14:47 
De har så valg at fravælge den "seriøse" sværhedsgrad i demoen? Det er da virkelig et dumt valg. :\
edit: Man kan på arcade mode!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dRxLdRxLSkrevet 25/03-12 20:00 
Sumez>
En af udviklerne har været meget aktiv på shmups.system11.org, og har været ret åben omkring udviklingsprocessen, ligesom de har været rigtig gode til at lytte til kritiken fra hardcore shootemup-nørderne (der jo ofte er meget rundhåndede med den slags :))

Tak for heads up, men hvor var linket til tråden? ;)
Her: http://shmups.system11.org/viewtopic.php?f=1&t=32754&start=1
Udviklerens brugernavn er reiker og han er hudløst ærlig, også omkring forretningsting. Meget forfriskende at læse.

Forstår nu at salgstal i lanceringsugen betyder noget for dem, så de 100kr. ryger af sted med det samme fremfor at vente på tilbud senere.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
SumezSumezSkrevet 25/03-12 22:11 
Jeg er umiddelbart rigtig positiv overfor demoen, men er ikke vild med suicide-bullets i den svære sværhedsgrad på Arcade. Er de også med i den anden sværhedsgrad? (den der vistnok bare hedder "Hard"?) Story mode orker jeg vist ikke at spille igennem mere end én gang. Den der speedup-knap hjælper ikke meget.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dRxLdRxLSkrevet 26/03-12 08:53 
Sumez>
Jeg er umiddelbart rigtig positiv overfor demoen, men er ikke vild med suicide-bullets i den svære sværhedsgrad på Arcade. Er de også med i den anden sværhedsgrad? (den der vistnok bare hedder "Hard"?) Story mode orker jeg vist ikke at spille igennem mere end én gang. Den der speedup-knap hjælper ikke meget.

?

Jeg forstår ikke hvad du skriver. Men mon ikke du har 106kr til et spil lavet med hjertet og af en ualmindelig høj produktionskvalitet? Og så finder du selv svarene.

I min gennemgang af shmups.org tråden er jeg nu nået til referencen til dette interview med Reiker på IGN http://xboxlive.ign.com/articles/122/1220806p1.html igen yderst gode sager.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
SumezSumezSkrevet 26/03-12 10:00, rettet 26/03-12 10:01 
dRxL>
Jeg forstår ikke hvad du skriver. Men mon ikke du har 106kr til et spil lavet med hjertet og af en ualmindelig høj produktionskvalitet? Og så finder du selv svarene.

Jeg spørger om der er suicide bullets med i den anden sværhedsgrad man kan vælge at spille Arcade mode i? Altså den der ikke er tilgængelig i demoen.
Selvom jeg rigtig gerne vil støtte spillet, gider i sidste ende ikke købe et spil jeg ikke har tænkt mig at spille, så det ville være meget rart at vide på forhånd. Ikke nogen grund til at tale ned til mig på den baggrund. Jeg er nok den der har adviseret og postet mest om Sine Mora herinde over det sidste års tid, så jeg er bestemt ikke imod det...
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dRxLdRxLSkrevet 26/03-12 11:25, rettet 26/03-12 11:31 
Sumez>
Jeg spørger om der er suicide bullets med i den anden sværhedsgrad man kan vælge at spille Arcade mode i? Altså den der ikke er tilgængelig i demoen.

Hvad mener du med suicide bullets?
edit: nå det her: http://www.termwiki.com/EN:suicide_bullets

Sumez>
Selvom jeg rigtig gerne vil støtte spillet, gider i sidste ende ikke købe et spil jeg ikke har tænkt mig at spille, så det ville være meget rart at vide på forhånd. Ikke nogen grund til at tale ned til mig på den baggrund. Jeg er nok den der har adviseret og postet mest om Sine Mora herinde over det sidste års tid, så jeg er bestemt ikke imod det...

Talk is cheap, 106kr. og jeg gætter på at du får mere glæde af det end af en vilkårlig tur i biografen (måske med undtagelse af Prometheus ;))
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
SumezSumezSkrevet 26/03-12 11:27 
dRxL>
Hvad mener du med suicide bullets?

De kugler der undslippes når man skyder en fjende.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dRxLdRxLSkrevet 26/03-12 11:31 
Sumez>
De kugler der undslippes når man skyder en fjende.

Dunno, har kun spillet story mode indtil videre, og den alene er super god.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
dRxLdRxLSkrevet 26/03-12 11:51, rettet 26/03-12 11:57 
Her er noget nedslående kritik af spillet, som jeg ikke kan sige er forkert, men tror bare det ikke gælder for mig, der mere nyder det som en afslappende oplevelse i story mode:

http://shmups.system11.org/viewtopic.php?p=779748#p779748

edit: han følger så op med følgende, så det kan være de har lykkedes med at nå ud til både hardcore og casuals ved at skille det ad i story mode og forskellige varianter af arcade:

zorak@ http://shmups.system11.org/viewtopic.php?p=779773#p779773
Something positive to add though: that was just my experience from story mode.. The patterns are a bit different(better I'd say) on arcade and they seem to have cut some of the filler areas of story mode, so it's a more fun. Also, the reflector is pretty much all you should use on it heh. reflector + seeker missiles is a pretty fun setup (missiles are great at killing something to get some extra time)

edit: reflector also blocks lasers from bosses so that's a lot of the cheapness gone
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
SumezSumezSkrevet 26/03-12 11:58, rettet 26/03-12 11:58 
dRxL>
Dunno, har kun spillet story mode indtil videre, og den alene er super god.

Jeg er heller ikke utilfreds med story mode, men da jeg ville spille igen for at prøve at klare det bedre, skulle jeg se en masse storysekvenser igen, som ikke kunne skippes, og igennem en ligegyldig, lang tutorial, og det havde jeg simpelthen ikke tålmodighed til, så når først story mode er gennemført, tvivler jeg på at særlig mange vil gøre brug af andet end arcade mode.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dRxLdRxLSkrevet 26/03-12 12:07 
Sumez>
Jeg er heller ikke utilfreds med story mode, men da jeg ville spille igen for at prøve at klare det bedre, skulle jeg se en masse storysekvenser igen, som ikke kunne skippes

Du kan fast-forwarde de ikke interaktive dele med LB.

Sumez>
og igennem en ligegyldig, lang tutorial, og det havde jeg simpelthen ikke tålmodighed til, så når først story mode er gennemført, tvivler jeg på at særlig mange vil gøre brug af andet end arcade mode.

I den fulde version kan du vælge hvilken bane du vil starte fra i story mode, ellers ville jeg nok heller ikke kunne holde det ud.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
SumezSumezSkrevet 26/03-12 12:12, rettet 26/03-12 12:35 
dRxL>
Du kan fast-forwarde de ikke interaktive dele med LB.

En utroligt lang cut-scene er stadig utroligt lang, når den ikke kan fast-forwardes til mere end dobbelt hastighed. Og mange lange cut-scenes er stadig mange og lange. :P
Har du prøvet at genspille det selv?


dRxL>
I den fulde version kan du vælge hvilken bane du vil starte fra i story mode, ellers ville jeg nok heller ikke kunne holde det ud.

Det vil nok gøre en pænt stor forskel. Burde de nok have overvejet at bibeholde i demoen...
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 26/03-12 12:43 
Jeg er tydeligvis ikke alene :P

<system11> youre forced to super hard mode or a tedious story mode
<system11> superhard = cheap suicide bullets everywhere that spin
<Udderdude> i complained about those before the game was even out /hipster
<system11> they suck
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 26/03-12 13:35, rettet 26/03-12 13:35 
Jeg synes meget af kritiken på shmups kommer af folk der har en meget striks opfattelse af hvordan et shoot'em up bør være. Jeg må indrømme at jeg også var enormt irriteret over den ærtebøsse man render rundt med i et spil der i så stor grad fokuserer på bullet dodging, hvilket gør det meget svært at fokuserer på et meget lille mål helt over i den anden ende af skærmen (modsat f.eks. Cave-spil hvor man er sikker på at ramme noget så længe man holder skudknappen inde). Men som flere i tråden også påpeger, er det jo ikke noget der ikke noget Darius-serien ikke har gjort før (at jeg ikke er så vild med Darius er jo så en anden sag)
Tid-systemet synes jeg fungerer overraskende godt, og er en god måde at tvinge spilleren til at veksle mellem en offensiv og defensiv spillestil.
Jeg kan heller ikke forholde mig til folks krav om at skulle kunne spille med et arcade-stick på en CRT-skærm, selvom spillet aldrig har været portet fra en ægte arkadeudgave. Jeg synes det er fornuftigt at spillet udnytter HD widescreen-standarden, og styringen fungerer fint med et analog-stick. Lad være med overhovedet at prøve at spille med arcade stick, så er alle herinde også advaret.

Den mest reelle kritik jeg kunne læse mig til i tråden må være nedenstående. Det er utroligt ødelæggende for spillet, og jeg forstår slet ikke hvorfor de har gjort det sådan:
Estebang>
Oh man, the powerup drops are random? This game is worthless for scoring, or even judging skill in survival. And using subweapons kills your multiplier? That's depressingly similar to Nanostray.

You know what else randomizes an essential mechanic? Angry Birds.

If this is true, Reiker, did you seriously think it would have an effect on the game's level of mass appeal? I guess people do like Angry Birds, partly because it allows them to win simply by trying enough times that they get lucky...

Trying to get the masses interested in shmups again is a lost cause. It's just not going to happen in a world where Farmville, League of Legends, Minecraft, and CoD exist. Best to not compromise your game for their sake. Japan and NG:DEV Team have the right idea in milking the hardcore for all they're worth while they still can--at least they're guaranteed some sort of return.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 26/03-12 14:05 
Sumez>
Lad være med overhovedet at prøve at spille med arcade stick, så er alle herinde også advaret.

Hvad? Så det fungerer slet ikke med arcadestick eller hvordan? Så gider jeg nok ikke engang hente demoen.
Spiller nu: Phantasy Star IV
dRxLdRxLSkrevet 26/03-12 14:26 
Konsolkongen>
Sumez>
Lad være med overhovedet at prøve at spille med arcade stick, så er alle herinde også advaret.

Hvad? Så det fungerer slet ikke med arcadestick eller hvordan? Så gider jeg nok ikke engang hente demoen.

Jeg har indtil videre kun spillet med arcadestick. Det med at styringen er analog er også noget jeg har læst mig til. Det skal da prøves med analog også.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
SumezSumezSkrevet 26/03-12 14:27, rettet 26/03-12 14:28 
Retningen er så vidt jeg kunne vurdere ikke analog, men hastigheden er. Det fungerer helt fint, og jeg ser ikke nogen grund til at sidde fast i en opfattelse af at styringen skal være som i Xevious, fordi den har været sådan i 9000 andre shmups. Jeg forstår slet ikke hvordan det kan være en dealbreaker for nogen.
Efter sigende skulle det være noget mere besværligt at dodge de mere komplicerede mønstre med arcade stick.

Knapperne kan heller ikke remappes, så om ikke andet skal I være klar på altid at skyde med A-knappen.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 26/03-12 15:18 
Det lyder virkelig ikke som noget jeg gider :/
Spiller nu: Phantasy Star IV
dRxLdRxLSkrevet 26/03-12 15:56 
Konsolkongen>
Det lyder virkelig ikke som noget jeg gider :/

Måske bliver du, som jeg, positivt overrasket. Download da demoen og giv det 10minutter af din tid.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
SumezSumezSkrevet 26/03-12 16:53, rettet 26/03-12 16:54 
Med de to sværhedsgrader der er tilgængelige i demoen, er det noget jeg tvivler stærkt på kunne overtale Kolsolhertugen. Det er virkelig belastende at ingen af de to sværhedsgrader der må formodes at være væsentlig mere spilbare, kan afprøves i demoen. :\

Jeg tror jeg køber spillet uanset, og håber på at jeg støtter potentialet for at de fortsætter udviklingen og laver en patch der berører de værste problemer ved spillet.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dRxLdRxLSkrevet 28/03-12 16:50 
Gametrailers er også lidt pjattede med det i deres video anmeldelse:

Link...
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
SumezSumezSkrevet 28/03-12 18:05 
Hvordan går det med suicide bullets i den normale "hard"-sværhedsgrad i arcade mode? Var de der? :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dRxLdRxLSkrevet 28/03-12 18:21 
Nu har jeg undersøgt det.

Kan det virkelig passe at du ikke har 106dkr for selv at finde svaret? Medmindre jeg helt har misforstået dig, så bliver jeg lidt provokeret af den slags "nærig-mærklig'". Kunne forstå det hvis det handlede om hvorvidt du ønskede at bruge x antal timer på det, da tid er mere kostbar end (små)-penge, men 106dkr? Du tjener sandsynligvis mere i timen efter skat end det.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
KillerBean2KillerBean2Skrevet 28/03-12 18:55, rettet 28/03-12 18:56 
Sumez er ekspert i at være nærig-mærklig :D
AV Intelligent Terminal
SumezSumezSkrevet 28/03-12 20:33, rettet 28/03-12 20:33 
Er det mærkeligt? Er det ikke meget normalt at man undersøger om et spil er noget for en før man køber det? Burde det ikke være reglen snarere end undtagelsen?
Jeg har ikke på et eneste tidspunkt beklaget mig over, eller overhovedet udtalt mig om prisen, for jeg er da enig i at det er billigt hvis det er et godt spil. Men hvis "kun 106dkr" var et gyldigt argument, burde jeg jo ifølge den logik købe hvert eneste spil på XBLA for at se om jeg gider bruge tid på dem.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 28/03-12 21:57 
Nu købte jeg så, og kan bekræfte at den normale/hard sværhedsgrad i arcade mode IKKE har suicide bullets, og virker væsentlig mere smagfuldt i forhold til gode Shmup-standarder. Vildt at de ikke valgte at inkludere den i demoen.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dRxLdRxLSkrevet 28/03-12 22:01 
Men spillet er tydeligvis objektivt godt, lavet med hjertet og har høj produktionskvalitet, så selv hvis man kun spiller det en 5-10 timer vil man have fået langt mere ud af det end en typisk biograftur eller par drinks i byen eller hvad man ellers kan klatte en hundredemand væk på på ingen tid.. Ydermere antager jeg at du sympatiserer med intentionerne fra udviklernes side, og det er nu omkring lanceringen at de bliver benchmarked mht. hvor godt de har klaret sig og hvor meget post-release support spillet skal have.

Men jeg giver op, det er vel en ting vi aldrig kommer til at forstå hinanden mht. Lidt ligesom hvorvidt MsSQL er enestående fantastisk blandt database produkter (hvilket er nonsense i min verden).

Svaret er at der ikke er suicide bullets i hard mode. God fornøjelse med det til dem der ender med at købe koster Sine Mora =)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
SumezSumezSkrevet 28/03-12 23:00, rettet 28/03-12 23:04 
dRxL>
Men spillet er tydeligvis objektivt godt

Det kan diskuteres... Jeg har godt nok kun spillet det en god times tid siden jeg købte det, men synes godt nok der er mange små irritationsmomenter, udenadslære, cheap laserdød, "usynlige" bullets, og et par ugennemtænkte skudmønstre. Det har uden tvivl mange kvaliteter, men hvad standarden for shoot'em ups angår er det i den lidt sløje ende. Dog stadig højt sammenlignet med standarden for euroshmups. :)

så selv hvis man kun spiller det en 5-10 timer vil man have fået langt mere ud af det end en typisk biograftur eller par drinks i byen eller hvad man ellers kan klatte en hundredemand væk på på ingen tid..
Jeg ville nu også hellere være fair overfor spillet og sammenligne det med andre spil. Man kan få meget for 100+kr, inkl. samtlige andre XBLA-titler og en hel del ældre retail-udgivelser, og der er meget kvalitet iblandt. Selvfølgelig ville jeg gerne købe dem alle sammen, men udover at det så løber hurtigt op, er der også ganske enkelt spørgsmålet om tid. Jeg har allerede en del spil, som jeg HAR købt men ikke har spillet endnu, inkl. mindst et par shooters som er objektivt klart bedre end Sine Mora, inkl. Dodonpachi Resurrection 1.5 som jeg håber har solgt bedre i Europa end Sine Mora kommer til.
Du bliver ved med at vende tilbage til argumentet om at prisen er en økonomisk bagatel, men det har sgu ikke noget med prisen på et enkelt spil at gøre, så det spiller ikke rigtig nogen rolle. Det troede jeg, at jeg havde gjort rede for, men åbenbart ikke!

Ydermere antager jeg at du sympatiserer med intentionerne fra udviklernes side, og det er nu omkring lanceringen at de bliver benchmarked mht. hvor godt de har klaret sig og hvor meget post-release support spillet skal have.

Både og. Jeg bryder mig ikke om udtalelserne om at de, på trods af at de selv er STG-fans, og trækker inspiration fra flere af de store titler indenfor genren, har valgt at fokusere på mainstream-målgruppen, uden at tage højde for mange af de ting, der nemt kunne fikses og ville gøre spillet lettere at sluge for den målgruppe der rent faktisk holder af genren. Jeg kan udmærket forstå valget ud fra et økonomisk synspunkt, og fordømmer det ikke. Men det er heller ikke et enestående tiltag som jeg ser nogen særlig grund til at støtte i større grad end mange af de andre fornuftige indie-spil man kan finde på XBLA.

edit: små stavefejl/forkerte udtryk
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ElgenElgenSkrevet 21/07-13 18:03 
Jeg kom af vanvare til at købe det til min iPhone4S, selvom der jo højt og tydeligt står at det ikke er optimeret til denne platform (endnu)?! };-S Men det lyder som om at det vil det blive i en ikke-fjern fremtid?!

Er der nogen der har nyere udstyr end jeg der har prøvet det til iOS og kan fortælle om det (også) er godt her?
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
slk486slk486Skrevet 21/07-13 18:05 
Hvad mener du med også? Det er ikke et godt spil på nogen andre platforme, så det er nok heller ikke godt på ios :)
j/k
BeanoBeanoSkrevet 21/07-13 18:56 
Jeg forstår ikke hvordan man kan spille den slags med soft-buttons... specielt når det er ude på PS3/Vita/360. Nok bare mig som er en gammel hat ;)
BeanoBeanoSkrevet 27/07-17 09:56 
Ved ikke om det allerede er nævnt, men spillet udkommer snart i udvidet udgave til PS4, NSW, XB1 og PC - digitale og fysiske udgaver til konsollerne.

PS4 udgaven til ca. kr 140 inkl forsendelse hos shopto.
https://www.shopto.net/video-games/ps4/PS4SI03-sine-mora-ex
SumezSumezSkrevet 27/07-17 10:42, rettet 27/07-17 10:43 
Titel på den her tråd gør mig lidt trist. Det er ærgerligt at det er denne type spil der slår sig fast hos det lidt mindre nørdede publikum, og endda bliver genudgivet på next-gen platforme, når der er så mange meget bedre alternativer. :\
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 27/07-17 13:51, rettet 27/07-17 13:51 
Enig - Castlevania Mirror of Fate for shmups :/
j/k
SumezSumezSkrevet 27/07-17 13:58 
Men er der overhovedet nogen der kan lide Mirror of Fate? :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 27/07-17 14:02 
Good point :D (Men ja :/ )
j/k
millenniummillenniumSkrevet 04/11-17 17:20 
Nuppede Sine Mora Ex i dag til PS4 for 99kr i Gamestop.
The medium is the message.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig