X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Tony Hawk's Pro Skater HD


Svar
KroeboCopKroeboCopSkrevet 13/02-12 20:46 
Remake med nogle baner fra de to første THPS.
http://en.wikipedia.org/wiki/Tony_Hawk's_Pro_Skater_HD
http://www.youtube.com/watch?v=PFv-psLGiI0
Hoid to colony C05 where the computer is...
53 emne(r).
1 2 > »

Svar
KroeboCopKroeboCopSkrevet 13/02-12 20:46 
Remake med nogle baner fra de to første THPS.
http://en.wikipedia.org/wiki/Tony_Hawk's_Pro_Skater_HD
http://www.youtube.com/watch?v=PFv-psLGiI0
Hoid to colony C05 where the computer is...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 13/02-12 20:47 
Nice :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
KroeboCopKroeboCopSkrevet 13/02-12 20:48 
Ja, glæder mig også meget, da jeg har spillet 1-4 mega meget :=)
Hoid to colony C05 where the computer is...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 13/02-12 20:50 
Samme her :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
millenniummillenniumSkrevet 13/02-12 21:48 
Hmmmm.... :)
The medium is the message.
KroeboCopKroeboCopSkrevet 13/02-12 22:03 
Yaerh, you like it man :=)
Hoid to colony C05 where the computer is...
CoreCoreSkrevet 13/02-12 22:30 
Men...Hvornår?
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
nerosnerosSkrevet 13/02-12 22:30 
WOW jeg er SÅ klar ! Det ryster i mine gamle skaterknæ...
Bashful Neophyte
KroeboCopKroeboCopSkrevet 13/02-12 22:39 
Det koster 1200MS at få at vide :=P
Hoid to colony C05 where the computer is...
nerosnerosSkrevet 13/02-12 22:56 
Haha! :D
Bashful Neophyte
TheDukeTheDukeSkrevet 13/02-12 23:46 
Lader til at de endelig har fattet hvor lamt leveldesignet var i 3'eren og fremefter. THPS2 var min klare favorit i serien.
quadquadSkrevet 14/02-12 00:24 
Efter min seneste Xbox360 døde, kunne jeg have garanteret at det var slut med konsoller for mig i denne generation, men ser ud til at jeg er tvunget tilbage på vognen med denne udgivelse. Forhåbentlig giver det serien samme omdømme som var gældende tilbage ved THPS/THPS2.
millenniummillenniumSkrevet 14/05-20 08:58, rettet 14/05-20 08:58 
Ok, jeg blev pænt begejstret for annonceringen af Tony Hawk 1+2 til september.

Fedt med gamle baner i ny grafik - mange af de nye Skater-spil mangler lige præcis den overdrevne playfullness som de tidligere Tony Hawk spil havde. Det er ren sandkasse-leg for voksne. :)

Link...
The medium is the message.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 14/05-20 09:10, rettet 14/05-20 09:10 
Jeg ville normalt også være all-in, for de gamle THPS-spil er rigtig gode. Det er dog vigtigt at holde forventninger på et yderst lavt niveau her når det er Activision der udgiver, for der er rigtig store chancer for at de ødelægger spillene med microtransactions og/eller lootboxes. Det har de tidligere gjort med COD: Modern Warfare og Crash Racing remasters, sidstnævnte på så svinsk maner at de først patcher det ind en måneds tid efter udgivelse hvor hovedparten af anmeldelser er ude og salget ikke rigtig påvirkes. Vent til sidst på året og hvis de stadig har holdt nallerne fra det så er det måske must buy.
Spiller nu: Phantasy Star IV
millenniummillenniumSkrevet 14/05-20 09:45 
Jeg er heller ikke pre-order typen, men sådan en besværlig kunde der tjekker 12 reviews før jeg betaler for noget som helst. :) Men jeg vil gerne prøve ja-hatten nu.
The medium is the message.
KroeboCopKroeboCopSkrevet 14/05-20 15:41, rettet 14/05-20 15:54 
millennium>
Ok, jeg blev pænt begejstret for annonceringen af Tony Hawk 1+2 til september.

Fedt med gamle baner i ny grafik - mange af de nye Skater-spil mangler lige præcis den overdrevne playfullness som de tidligere Tony Hawk spil havde. Det er ren sandkasse-leg for voksne. :)

;=)

Have sat den til Off-topic, så beklager det er min fejl nogle folk ikke har set det :=]

Link...
Hoid to colony C05 where the computer is...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 02/09-20 21:33 
Der går rygter om at spillet har online DRM.

https://youtu.be/EOaE9T6TQ30

Activision the best!

Jeg er ikke overrasket hvis det viser sig at være sandt.
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 03/09-20 11:07 
Lyder som om det "kun" kræver en day 1 patch, og ikke egentligt online DRM. Desværre ikke det første spil som har det krav.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 03/09-20 11:29 
Tja vi må se hvor slemt det bliver. Hvis det ikke kan starte uden patch er det nok til at de ikke sælger noget til mig.
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 03/09-20 11:41 
Ja. Spillet er ikke for mig uanset, men noget crap at gøre. Activision gjorde noget lign. med Spyro udgivelsen :P
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 03/09-20 11:45 
Og patchede microtransactions ind i Crash Racing og COD et stykke tid efter launch. Fuck det firma :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 03/09-20 11:47 
Det kan vi ikke være uenige om :)
millenniummillenniumSkrevet 04/09-20 08:25, rettet 04/09-20 08:28 
IGN 9/10

Nu håber jeg virkelig nogen har lyst til at lave remakes af SSX, SSX Tricky og SSX 3
The medium is the message.
BeanoBeanoSkrevet 04/09-20 08:37, rettet 04/09-20 08:37 
John Linneman fra DF påstår at der ikke er online DRM eller aktivering af spillet.

https://twitter.com/dark1x/status/1301542802246033408
enfenenfenSkrevet 04/09-20 10:50 
Er det ikke fantastisk, som vi kan bruge medierne til at sprede ting, som ikke er sande... ;)
What is the Matrix?
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 04/09-20 11:01, rettet 04/09-20 11:02 
Det er rart at man kan advare andre ja :)

Med Activisions track record var det ikke overraskende hvis det var sandt.

Nu skal vi bare vente en måned eller to og håbe at de ikke patcher microtransactions ind i spillet. Også en ting Activision har for vane at gøre.

Derefter vil jeg overveje at købe :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 04/09-20 11:02 
millennium>
Nu håber jeg virkelig nogen har lyst til at lave remakes af SSX, SSX Tricky og SSX 3

Now you're talking!
millenniummillenniumSkrevet 05/09-20 08:15 
Købte Pro Skater med det samme i går (300kr i El Gigantos). Og indtil videre er det kun bug patches der er udgivet.... :P
The medium is the message.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 05/09-20 12:30 
300? Jeg troede af en eller anden grund at det ville koste 550kr :O
Spiller nu: Phantasy Star IV
JmogJmogSkrevet 05/09-20 13:18 
Godt nok fin pris for et perfekt remake af to gode spil. Så Jeff fra Giant Bomb streame det i går. Han var totalt overbevist og det så pissesjovt ud. Som han ytrede det, så var det lykkedes dem at lave en version, der ikke var 100% tro mod originalen, men istedet 100% tro mod hvordan man huskede originalen. Dvs det spiller faktisk bedre. Og ser rigtig flot ud.
millenniummillenniumSkrevet 05/09-20 15:28 
Ret utroligt at spiludviklingen nærmest har ‘glemt’ den arcade approach i nutidige sportsspil. Det gør spillene meget mere sjove, uden at være casual. Helt ok at have en afslappet holdning til realisme i sportspil. :)
The medium is the message.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 05/09-20 17:03 
Jeg har købt det, goddammit millenium... >_<

Så må det ryge på dba hvis de ødelægger det med patches.
Spiller nu: Phantasy Star IV
millenniummillenniumSkrevet 05/09-20 20:24 
Så skal du også til at samle S K A T E

:-D
The medium is the message.
enfenenfenSkrevet 06/09-20 00:07 
Konsolkongen>
Jeg har købt det, goddammit millenium... >_<

Så må det ryge på dba hvis de ødelægger det med patches.

Vi mangler emojis på dette forum. Kunne godt bruge et par lige nu ;)
What is the Matrix?
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 06/09-20 02:15, rettet 06/09-20 02:38 
Haha :D

Jeg har kun prøvet spillet uden patch. Det spiller glimrende synes jeg. Kom halvvejs igennem etteren og har lige prøvet toeren kort også.
Spiller nu: Phantasy Star IV
Bede-xBede-xSkrevet 06/09-20 10:54 
Konsolkongen>Nu skal vi bare vente en måned eller to og håbe at de ikke patcher microtransactions ind i spillet.

Det har de jo allerede nærmest garanteret kommer til at ske, hvis salgstallene er til det. Når de siger “no microtransactions at launch”, betyder det selvfølgelig at de kommer senere (igen, med mindre salgstallene gør det umuligt).

Det nye Crash Bandicoot 4 skulle vist hverken have det på launch eller få det senere, hvis man kan tro på det folk påstår, de har sagt, men med Tony Hawk sagde de kun ingen på udgivelsesdatoen.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 06/09-20 10:57 
Pis :(
Spiller nu: Phantasy Star IV
Bede-xBede-xSkrevet 06/09-20 11:14, rettet 06/09-20 11:19 
Ja, det er selvfølgelig noget svineri, men i det mindste har de været klar i mælet:

https://stevivor.com/news/tony-hawks-pro-skater-1-2-no-microtransactions-launch/

Jeg er selv meget glad for de gamle Tony Hawk spil og har siddet og overvejet at købe remaken, men er indtil videre hoppet over pga “at launch” udsagnet. Håber de holder ord med Crash 4, hvor det påståes, at de har sagt, at det ikke vil blive proppet ind efter launch, for der tager jeg chancen..
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 06/09-20 11:50 
Der har i øvrigt været et Games Done Quick mini event for at fejre lanceringen, selv om de selvfølgelig har haft meget kort tid til at vænne sig til den nye udgave:

https://youtu.be/v8MEJailkzU

Det hakker dog en del, så ikke sikkert det er til at holde ud at se.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 06/09-20 11:56 
Jeg synes menuerne er elendige heri. Jeg kan slet ikke overskue hvad jeg kigger på og det bliver kun værre når de introducerer microtransactions.

Kan man ikke lave en mandlig custom skater? Den defaulter til kvinde hver gang.
Spiller nu: Phantasy Star IV
JmogJmogSkrevet 06/09-20 19:39 
Spillet ved du er en tøs.
millenniummillenniumSkrevet 06/09-20 20:57 
Afspejler menuerne ikke bare 90’erne, hvor brugervenlighed og UX var en by i Rusland? :D
The medium is the message.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 06/09-20 21:43 
Menuerne var meget bedre i originalerne, omend meget sløve at navigere. Jeg spillede Dreamcast-versionen af toeren for et par uger siden :)

Jeg har spillet igennem hele toeren uden at installere updaten, så det kan man i det mindste hvis man altså har været fornuftig nok til at købe fysisk.

Jeg er ikke særlig vild med spillets progression i forhold til originalerne. Synes det fungerede meget bedre at samle penge i banerne for så at kunne købe bedre skate decks og tricks. Alt det er væk nu, der er kun skater stats tilbage og pengene er erstattet af et unødvendigt level up-system og massevis af trælse challenges der føles som påklistret busywork fremfor sjov.

Men trods det spiller det bedre end originalerne. Ville bare ønske at de havde holdt de moderne ændringer til gameplayet og ikke strukturen.
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 07/09-20 09:55, rettet 07/09-20 09:57 
Bede-x>
Det har de jo allerede nærmest garanteret kommer til at ske, hvis salgstallene er til det. Når de siger “no microtransactions at launch”, betyder det selvfølgelig at de kommer senere (igen, med mindre salgstallene gør det umuligt).

Det er den slags udgiver-fusk som får mig til at lade være med at give spillet en chance, ærgerligt da så mange siger positive ting om det. Men måske 4-6 måneder på tilbud :P

John Linneman/DF har forresten lavet en fin gennemgang af serien og teknisk kig på det nye:
https://www.youtube.com/watch?v=ybQv1nfAEr0
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 07/09-20 16:37, rettet 07/09-20 16:37 
Jeg fandt ud af det med custom skater. Alle portrætterne er bare kastet ind med en skovl og man skal selv gætte sig til hvad der er mand og kvinde, som er ret svært da ansigter er til den svage side i spillet. Hold op en dum måde at gøre det på >_<
Spiller nu: Phantasy Star IV
millenniummillenniumSkrevet 08/09-20 07:42 
Er vi begyndt at vurdere spil udelukkende ud fra menuerne og renderingen af ansigter? :D Jeg har bare travlt med at klare opgaver og åbne baner. Og har en fest med det.
The medium is the message.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 08/09-20 07:50 
Det synes jeg heller ikke at jeg gør, men er det ikke okay at nævne? Menu-systemet følger tidens trends som desværre betyder at det er fuldstændig tæppebombet med ikoner og valgmuligheder så det er svært at finde ud af hvad der foregår. Mit eksempel med Create A Skater illustrerer det meget godt da det overhovedet ikke er åbenlyst hvordan man vælger køn.

Du skriver tidligere at UI design er meget bedre i dag end førhen. Det er jeg meget uenig i. Det burde altså være hurtigt og let at overskue hvor man er og hvad man skal gøre for at opnå ønskede resultater i et spils menu. Her fejler Tony Hawk remaket.
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 08/09-20 07:52, rettet 08/09-20 07:53 
millennium>
Er vi begyndt at vurdere spil udelukkende ud fra menuerne og renderingen af ansigter?

Det er Digital Foundry æraen :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
millenniummillenniumSkrevet 08/09-20 08:04 
Konsolkongen>
Menu-systemet følger tidens trends som desværre betyder at det er fuldstændig tæppebombet med ikoner og valgmuligheder så det er svært at finde ud af hvad der foregår.

Ligesom Snapchat :P
The medium is the message.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 08/09-20 10:13 
Jeg har aldrig haft snapchat for ikonet irriterede mig. Der gik, ingen pis, flere år før jeg fandt ud af at det var et spøgelse. Trode i lang tid at det var omridset af et Cthulhu-hovede.
Spiller nu: Phantasy Star IV
53 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig