X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK
Please note that Play:Right is a Danish site and while usable without,
it is only partially translated to English.
Blocks marked with yellow backgrounds are systematically translated
by Bing Translate.

Årets Spil 2011: Vinderen


Reply
Play:RightPlay:RightSkrevet 03/02-12 20:46, rettet 05/02-12 15:33 
Efter en måned med masser af stemmer og indlæg kåres hermed P:R's Årets Spil 2011.

Året var præget af mange store efterfølgere og fortsættelser, som også dominerede turneringen fra start til slut. Der var enkelte store overraskelser i afstemningen, så de færreste havde nok set vinderen komme på forhånd.

Og uden videre bortforklaring...

(http://www.playright.dk/tmp/aaretsspil2011.jpg]tryk for stor størrelse[/LINK]" target="">tryk for stor størrelse)

http://www.playright.dk/tmp/aaretsspil2011.jpg]Årets Spil 2011: Vinderen[/LINK]" target="">Årets Spil 2011: Vinderen

Vi takker for interessen og håber at alle spiller årets spil, Batman: Arkham City, og også giver en masse af de andre nominerede kvalitetsspil chancen.
enfenenfenSkrevet 03/02-12 20:57 
Og af de to i finalen...den helt rigtige!
What is the Matrix?
Alf81Alf81Skrevet 03/02-12 20:57 
Godt spil, men alligevel ret pinligt resultat.
Ting om dét og pis.
SumezSumezSkrevet 03/02-12 20:59 
Året to topspil vises side om side på tredjenederste række ;)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RJKRJKSkrevet 03/02-12 21:02 
Er det mon udtryk for et stærkt eller svagt år, at folk er så lodret uenige om hvad der var årets bedste?

Jeg synes personligt hele kvartfinalen ser rigtig god ud, og ser frem til at spille dem jeg mangler.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SumezSumezSkrevet 03/02-12 21:07, rettet 03/02-12 21:08 
Enig, der er ikke et eneste spil i kvartfinalen jeg ikke enten er rigtig glad for eller rigtig gerne vil spille (mangler Batman, Witcher 2 og Portal 2).
Det samme kan i grunden siges om ottendedelfinalen, med undtagelse af Dead Space 2, El Shaddai og muligvis Bastion.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
AzzkikrAzzkikrSkrevet 03/02-12 21:17, rettet 03/02-12 21:29 
Det er mere et udtryk for at at de helt uoverskyggende stor titler, enten ikke har leveret som tidligere eller ikke har været der. Der har været mange gode spil og niveauet har gennemgående været højt, men spil på virkelig top niveau har der været få af (samme var tilfældet i 2010).

Klart den dårligste vinder (og finale generelt) i de 5 år der været afholdt "årets spil" her på PR.

Fra SMG over Bioshock i 07 -> Fallout over MGS4 i 08 -> Uncharted 2 over NSMB i 09 -> RDR over SMG2 i 10 -> Batman over Zelda i 11.

Selvom jeg godt kan lide Zelda må jeg indrømme at i hvert fald 6/8 af de tidligere finale titler er markant bedre spil og alle sammen er 500 gange bedre end splatman.
dRxLdRxLSkrevet 03/02-12 21:40 
Azzkikr>
... de tidligere finale titler er markant bedre spil og alle sammen er 500 gange bedre end splatman.

Årets Spil 2011: Vinderen
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 03/02-12 21:46 
Af de to i finalen var det klart den rigtige vinder. Der var dog rigtig mange spil der fortjente en finaleplads i stedet IMO :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
GreaseballGreaseballSkrevet 03/02-12 22:27 
Godt spil der vandt. Helt klart et af dem jeg har mest sjovt med i år.
Syns personligt det var synd Sonic Generations røg så hurtig ud til Mario 3D. Sonic var et godt come-back for serien mens Mario 3D land var mere af det samme fra fra en formular som virker.
nerosnerosSkrevet 03/02-12 22:43 
Hmm ja jeg var stået lidt af her til sidst men stemte nu alligevel for sjov skyld.

Hvor var KOF XIII egentlig henne?
Bashful Neophyte
jaesjaesSkrevet 03/02-12 22:43 
Sumez (den anden tråd er låst):
"Hvor meget "taktik" kan man have i en finale-afstemning? Man stemmer på den man helst vil se vinde, længere er den ikke :P
Eller mener du i virkeligheden noget andet?"

Forløbet før finalen.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 03/02-12 22:44 
Batman er en god vinder der stod højt på min egen liste over årets spil. Det slog ikke benene væk under mig som Arkham Asylum gjorde, men det er stadig et virkelig solidt spil og så er det jo Batman.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 03/02-12 22:47 
Greaseball>
Syns personligt det var synd Sonic Generations røg så hurtig ud til Mario 3D. Sonic var et godt come-back for serien mens Mario 3D land var mere af det samme fra fra en formular som virker.

Rigtigt.
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 03/02-12 22:51 
neros>
Hvor var KOF XIII egentlig henne?

Vi var flere der gerne så KOFXIII med, især da det nok er det bedste KOF i rigtig mange år, men det er jo pr. definition meget imod hele idéen om at vi går udenom koncepter baseret på "årlige optageringer" af "samme titel". :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 03/02-12 23:23 
What?!
Bashful Neophyte
WehnerWehnerSkrevet 04/02-12 01:40 
Jeg begriber ikke, at Batman kunne slå Skyrim ud. Skyrim var årets klare spil for mig og helt sikkert største spiloplevelse siden Red Dead Redemption. Oh well :/ Måske undervurderer jeg Batman.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
King ChaosKing ChaosSkrevet 04/02-12 08:41 
Der er jeg sån set enig omkring. Men Batman er nu ganske fremragende.
BeanoBeanoSkrevet 04/02-12 10:13 
Skyrim var også blandt mine favoritter i 2011 men samtidig så fejlfyld og ufærdigt at det ikke fortjener GOTY titlen. Så var BAC mere værdig.
KroeboCopKroeboCopSkrevet 04/02-12 15:07, rettet 04/02-12 15:08 
LOL (vinder)Skyrim, hvad sker der :=? Men klart, folk stemmer efter hvad de har prøvet...
Hoid to colony C05 where the computer is...
Login for at besvare
Username
Password
Remember me