X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Resident Evil: Revelations


Svar
HulleHulleSkrevet 18/01-12 16:22 
Demo til 3DS udkommer i morgen.. Fedt at se Nintendo er begyndt at leve i dette århundrede.

Eurogamer news
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
192 emne(r).
« < 1 2 3 4 > »

Svar
BeanoBeanoSkrevet 14/05-13 18:42, rettet 14/05-13 18:42 
Giver mening mht. centerkanal for jeg kunne heller ikke rigtigt høre stemmer, skud lød svage, osv.
SonicSonicSkrevet 14/05-13 18:42 
Nemlig, skud og dialog er fuldstændig muffled.
Parental Advisory: Explicit Lyrics
OlimarOlimarSkrevet 14/05-13 18:43 
Jeg syntes kun at styringen generede mig, når man skulle scanne objecter, der var sensitivityen irriterende lav. Jeg lagde udmiddelbart ikke mærke til nogen deadzones :o Grantet jeg spillede det kun i en 2-3 minutter, da jeg ikke kan vente på den fulde version, bliv nu d. 24 for pokker da! Det skal også lige nævnes at jeg kun brugte pro controlleren.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 14/05-13 18:45 
Beano>
Lyden virker også off eller underligt mixet som default.

Ja, den virkede vildt underlig, hvert fald i starten. Det lød næsten som om det var i mono!?
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
BeanoBeanoSkrevet 14/05-13 18:47 
Sonic>
Nemlig, skud og dialog er fuldstændig muffled.

Tak, så slipper jeg for at finde de lange vatpinde frem ;)
BeanoBeanoSkrevet 14/05-13 19:11, rettet 14/05-13 19:30 
Har lige spillet PS3 demoen fra Jap Store og den er betydeligt bedre. Lyden er som den skal være og mere smooth når man panorerer. Styringen har dog lidt af de samme problemer som på Wii (kamera lidt følsomt på y-aksen og for meget dead-zone) men meget bedre for mig med DS3.

Edit: Virker som om der er mindre deadzone på y-aksen end x-aksen som gør kameraet lidt uregerlig :)
Men ellers virker det helt ok. Ingen tearing som ellers var tydeligt på Eurogamer's live gameplay session (ufærdig 360 udgave).
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 14/05-13 19:27 
Nogen på Neogaf siger det er bedre med Wii U-pro controlleren. Nogen der har en og orker at teste?
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
SonicSonicSkrevet 14/05-13 19:28 
Har desværre ikke en Pro controller. Det der er off for mig, er følsomheden når jeg sigter. Jeg flyver rundt med sigtekornet.
Parental Advisory: Explicit Lyrics
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 14/05-13 19:31 
Det gør jeg også, men for mit vedkommende er det en blanding af død zoner og følsomhed. Man skal bevæge stikket ret meget inden der begynder at ske noget, og derfor er det sværere at ramme det punkt hvor der rent faktisk kommer noget respons i spillet, og dermed også der hvor man kan lave fine bevægelser med sigtet.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
BeanoBeanoSkrevet 14/05-13 19:40, rettet 14/05-13 19:42 
Nuclear Detergent>
Nogen på Neogaf siger det er bedre med Wii U-pro controlleren. Nogen der har en og orker at teste?

Jeg har lige prøvet og det er bedre for mig men nok pga. controllerens layout. Lyden og den hakkende grafik er heller ikke bedre med den ;)
Fin-sigte er umuligt uanset hvad - noget man åbenbart bare må vænne sig til.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 14/05-13 21:24, rettet 14/05-13 21:27 
Gay Sailor Leon?! Ja!!
Hvis det er ligesom RE6 kan man ikke købe ekstra kostumerne, kun låse op for dem ved at spille spillet og deltage i community challenges på Residentevil.net

Der er faktisk allerede ting nu som du kan låse op i spillet via hjemmesiden

http://residentevil.net/rev/en/wiiu/
SonicSonicSkrevet 14/05-13 21:33 
Beano>
den hakkende grafik

Hvor oplever du det? Har jeg slet ikke oplevet da.
Parental Advisory: Explicit Lyrics
HankyHankySkrevet 14/05-13 21:35 
Heller ikke her.

Jeg kan enormt godt lide at de har gjort det så nemt at skifte mellem TV, TV+Gamepad eller Gamepad only, og så står billedet satans skarpt på sidstnævnte, i forhold til mange andre spil.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
BeanoBeanoSkrevet 14/05-13 21:40, rettet 14/05-13 21:42 
Sonic>
Beano>
den hakkende grafik

Hvor oplever du det? Har jeg slet ikke oplevet da.

Panorer rundt og så hakker det tydeligt. Man kan allerede se det i det første rum (køkkenet). Ikke nogen game-breaker, men det er mere flydende på PS3. Vil teste med 360 demoen også når den kommer op.
OlimarOlimarSkrevet 14/05-13 21:46 
Darkbeat>
Gay Sailor Leon?! Ja!!
Hvis det er ligesom RE6 kan man ikke købe ekstra kostumerne, kun låse op for dem ved at spille spillet og deltage i community challenges på Residentevil.net

Der er faktisk allerede ting nu som du kan låse op i spillet via hjemmesiden

http://residentevil.net/rev/en/wiiu/

Nu må du lige være med på noderne Darkbeat, det er jo Chris det der! ( Med mindre du har ønske om Leon i sailorsuit )
DarkbeatDarkbeatSkrevet 14/05-13 21:48 
Nåh ja, jeg er ikke helt skarp idag. Det ville heller ikke give mening at det var andre end Chris :D
OlimarOlimarSkrevet 14/05-13 21:50, rettet 14/05-13 21:51 
Tænkte nok det var en typo :P Videoen på capcom-unity er oppe nu, ser sgu grinere ud med de kostumer :D http://www.twitch.tv/capcomunity/b/403498260
Edit
ca 6-7 min inde kan du se din favorit sømand :)
DarkbeatDarkbeatSkrevet 14/05-13 22:22 
Fed magnum han bruger også... Meget realistisk.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 14/05-13 23:09 
Beano>
Har lige spillet PS3 demoen fra Jap Store og den er betydeligt bedre.

Jeg har selv lige testet den udgave også, og der er en verden til forskel. Man må da håbe at det bliver rettet til udgivelsen.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
slk486slk486Skrevet 15/05-13 00:06, rettet 15/05-13 08:35 
Nuclear Detergent>
Jeg oplever nogle vildt store dødzoner i de analoge joystick i demoen.

Same here. Dead zones og følsomhed er virkelig et problem. Hvis det er med den på, bliver det PS3 for mig.
j/k
SonicSonicSkrevet 15/05-13 00:26 
Uh oh. Må da hellere se reviews an så :/
Parental Advisory: Explicit Lyrics
BeanoBeanoSkrevet 15/05-13 09:16, rettet 15/05-13 09:29 
Vel bare at prøve demoerne selv og holde øje med diverse fora om der dukker rapporter op om forbedringer i retail udgaven. Eventuelt vente på DF's face-off. Syntes de fleste anmeldere ikke fanger den slags tekniske "detaljer" (slap styring og små-hakkende grafik).
Har selv bestilt PS3 udgaven (kr 300 på Amazon) da den kører pænt så der er ingen grund til at risikere noget med Wii U versionen da jeg er fløjtende ligeglad med off-screen play.
slk486slk486Skrevet 15/05-13 09:55 
Var mest interesseret i Wii U udgaven for at have noget fornuftigt at spille på den :)

Desvære er DF's face-off serie hovedsageligt koncentreret om grafik, hvilket er rigtig synd. Meget kan man sige om IGN, men deres 4 delte head2head serie var mere adspredt, bare ikke helt så tekniske. Især lydsiden har været extremt mangefuld.
j/k
HankyHankySkrevet 15/05-13 09:59 
Jeg har bestilt det til Wii U, så må vi se hvordan det endelige spil bliver. Jeg synes ikke der var nogen nævneværdig forskel på 360 demoen og Wii U demoen med Pro Controller :-)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
slk486slk486Skrevet 15/05-13 10:01 
Tror jeg må prøve igen med pro controller og se om det er bedre.
j/k
BeanoBeanoSkrevet 15/05-13 10:01, rettet 15/05-13 10:05 
slk486>
Desvære er DF's face-off serie hovedsageligt koncentreret om grafik, hvilket er rigtig synd.

DF bringer ofte også andre elementer ind som styring, lyd og ekstra indhold. Desværre har de en teendens at vægte det ujævnt i konklusionen, men man kan bare læse hele artiklen :)


slk486>
Tror jeg må prøve igen med pro controller og se om det er bedre.

Det var det for mig pga. jeg syntes pro controlleren er mere ergonomisk så nemmere at håndtere den skæve dead-zone.
slk486slk486Skrevet 15/05-13 10:06, rettet 15/05-13 10:11 
Ikke i specielt nævneværdig grad, men ja, det hænder da. Jeg så hellere en direkte opdeling i sammenligningen hvor grafik, lyd, controls og præsentation (inkl. ekstra indhold) var hver for sig. Meget nemmere at vægte egne preferencer på den måde. Et eksempel er Doom 3 BFG edition - en god dybdegående teknisk gennemgang? Hvorfor har de så slet ikke bemærket at der er byttet rundt på front og surround kanalerne i id's egen PS3 port af Doom 1 og 2. Havde der været en opdeling (og dermed checkliste :)) var punktet formentlig blevet analyseret og nævnt.
j/k
BeanoBeanoSkrevet 15/05-13 10:26, rettet 15/05-13 10:33 
Ja det lyder ikke så heldigt de kunne overhøre det, men de er naturligvis ikke ufejlbarlige.

Styring og lyd specs er stadig ofte nævnt, mener endda lyd specs er standard nu, det står angivet helt i toppen. Styring dog kun når der er forskel (Bioshock Infinite og Tomb Raider f.eks.). Vi kan dog godt blive enige om at deres face-offs primært handler om det visuelle.
slk486slk486Skrevet 15/05-13 10:36 
Var også bare det jeg ville fremhæve - at deres face off's hovedsagelilgt omhandler det visuelle og at andre ting typisk blot nævnes forbigående - som audio specs i toppen. Hvis der rent faktisk var et afsnit dedikeret til hver især, ville de tvinges til at tage stilling og dermed fange ting der ikke lige springer i øjnene (eller hænderne, eller ørene).

On topic var jeg, trods kontrol issues, meget overbevist om Revelations og man kan vel endda sige det bidrager til følelsen af panik :D
j/k
BeanoBeanoSkrevet 15/05-13 10:43 
Er helt enig mht. DF, mit største kritikpunkt er netop også den inkonsistens når forskellige faktorer ikke vægtes ens eller helt glemmes. Men derfor er deres artikler nu ganske brugbare... med et gran salt ;)
Ja, back to topic..
DarkbeatDarkbeatSkrevet 15/05-13 15:11, rettet 15/05-13 15:17 
PC Demoen er oppe på Steam. Der er ikke nogen mærkbare ændringer der gør den version anderledes fra konsolversionen. Grafikkvaliteten er stort set den samme og det kører i 60 frames, hvilket jeg også vil tro at det gør på en mindre kraftig maskine. Jeg har selv tænkt mig at købe Wii U versionen på grund af de små ekstra ting.

Her er et par screenshots:

Resident Evil: Revelations
Interessant design trick som man ikke tænker meget over når man spiller, men tekstur-kvaliteten er væsentligt højere på Rachel's torso end hendes ben, ligesom playercharacters og fjender ofte er mere detaljerede end baggrundene i dette og andre spil.
Resident Evil: Revelations
Resident Evil: Revelations
Resident Evil: Revelations
Resident Evil: Revelations
OlimarOlimarSkrevet 15/05-13 15:38, rettet 15/05-13 15:39 
Hvem kigger da også på hendes ben Tsk tsk :D

Edit Jeg så også at mange PC brugere også klager over styringen, mon ikke det er noget cRapcom er obs på ?
DarkbeatDarkbeatSkrevet 15/05-13 15:48 
Det styrer fint med en controller. 3rd person spil har jeg altid syntes styrede super mærkeligt med mus og keyboard, så jeg har ikke selv prøvet med den styring.
SumezSumezSkrevet 15/05-13 15:55 
KAN man spille tredjepersons-spil med mus? Det lyder godt nok også sært, synes jeg. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
FancyPantsFancyPantsSkrevet 15/05-13 16:14 
Tjo, Jeg spiller pt. L.A. Noire med mus+kb, og synes nu det går fint nok :P
Mass Effect serien foretrækker jeg også klart at spille med mus og keyboard frem for controller.

Til gengæld er jeg rimelig sikker på at spil som Gears og War i længden ville blive dødens pølse uden en controller.
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
SumezSumezSkrevet 15/05-13 16:32 
Mass effect ligger jo heller ikke langt fra en fps :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
FancyPantsFancyPantsSkrevet 15/05-13 16:44 
Tjo, 1'eren var helt anderledes i styringen... Der blev jeg hurtigt træt af, at man skulle vælge power wheel hver eneste gang, når man på PC bare brugte 1-9 til sine powers i stedet. Især fordi jeg spillede Adept :P
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
slk486slk486Skrevet 16/05-13 08:52, rettet 16/05-13 08:53 
Prøvede også PS3 demoen i går, for at have et reference punkt og der er en verden til forskel. Hvad der på Wii U føltes tungt, uskarpt og frustrerende blev til en rimelig skarp og behagelig oplevelse - her taler jeg alene om kontrol. Forsøger Wii U udgaven med pro controlleren i aften, men hele ideen med at købe det til Wii U skulle være offscreen play. Ellers vil jeg hellere have det til PS3, hvor jeg har de andre.

Baggrundene er rimelig sparsomme og bærer meget pre af at være "upmixed", men jeg er positivt overrasket over detaljerne på aktørene.
j/k
OlimarOlimarSkrevet 19/05-13 13:30 
Jeg sad lige og kiggede videoer igennem og fandt det her http://www.youtube.com/watch?v=xhtFT-fPifQ&feature=player_detailpage#t=75s ved ca 1.18-1.20 Er det en kvindelig version af hunk i baggrunden :o ?
DarkbeatDarkbeatSkrevet 19/05-13 15:02 
Det er Jessica som er én af hovedpersonerne i spillet.

Resident Evil: Revelations
OlimarOlimarSkrevet 19/05-13 15:11, rettet 19/05-13 15:13 
hmm benene kunne godt ligne, men med mindre jeg er helt blind er toppen altså hunk ?
Resident Evil: Revelations

Edit eller du mener måske at det er bekræftet det er Jessica, bare i et andet outfit ?
DarkbeatDarkbeatSkrevet 19/05-13 15:22 
Ja det ser ud som om hun har to bare ben, men jeg tror hovedet ser sådan ud fordi hun sigter ned af. Det kan selvfølgelig også være at det er et alt kostume til anden person.

Jessica's to alt-kostumer ser sådan her ud:

Resident Evil: Revelations
Resident Evil: Revelations
OlimarOlimarSkrevet 20/05-13 14:01, rettet 20/05-13 14:16 
Darkbeat>
Gay Sailor Leon?! Ja!!
Hvis det er ligesom RE6 kan man ikke købe ekstra kostumerne, kun låse op for dem ved at spille spillet og deltage i community challenges på Residentevil.net

Der er faktisk allerede ting nu som du kan låse op i spillet via hjemmesiden

http://residentevil.net/rev/en/wiiu/

jeg kan bekræfte at disse koder virker :


1) "abyss" - awards an M92F - Lv.1 with 4 customization slots


2) "queen" - awards a P-90 "Short Range+" - Lv.5 with 6 customization slots


3) "mayday" - awards an L. Hawk "Short Range" - Lv.5 with 4 customization slots


4) "bioterrorism" - awards a Pale Rider - Lv. 3 with 5 custimization slots


5) "raymond" - awards a Drake - Lv. 3 with 6 custimization slots


6) "originaleleven" -awards a Muramasa - Lv. 3 with 6 custimization slots


7) "hell" - awards an M40A1 "Speed Load" - Lv. 3 with 4 custimization slots


8) "ghiozzo" - awards a Windham - Lv.1 with 4 cuztomization slots


9) "keith" - awards a G36 "Speed Shot" - Lv.5 with 5 customization slots


10) "herb" - awards an L. Hawk "Short Range" Lv.1 with 2 customization slots


11) "scagdead" - awards a Python "Short Range+" - Lv.3 with 4 customization slots


12) "globster" - awards a PC356 - Lv.1 with 6 customization slots


13) "raccoon" - awards a 'Windham "Short Range" - Lv.1 with 3 customization slots


14) "albert" - awards a G36 "Light Weight" - Lv.3 with 4 customization slots

Derudover kan dem der køber det til WiiU inden d18 juni få Weapon pack DLC gratis via dlc på Eshop. http://www.capcom-unity.com/brelston/blog/2013/05/16/pick-up-revelations-wii-u-by-june-18-get-signature-weapon-pack-for-free
Den inkluderer Jill Valentine's Samurai Edge, Parker Luciani's Government, Jessica Sherawat's rapid-fire G18. De virker både i campaign samt raid mode.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 20/05-13 14:53 
Aha. Jeg så at 360 og PS3 versionen havde den weapon pack som "pre-order incentive" hos sådan noget som Shopto.net. Nintendo har fat i den lange ende med at det hér DLC halløj. De nægter ihvertfald at bruge koder og det er nok derfor EA er så sure på dem.
slk486slk486Skrevet 20/05-13 15:27 
Og hatten af for det!
j/k
OlimarOlimarSkrevet 20/05-13 18:04, rettet 20/05-13 18:09 
Darkbeat>
Ja det ser ud som om hun har to bare ben, men jeg tror hovedet ser sådan ud fordi hun sigter ned af. Det kan selvfølgelig også være at det e....................


Prøv lige at se dem her Darkbeat

Resident Evil: Revelations
Resident Evil: Revelations
Resident Evil: Revelations

Jeg vidste mine øjne ikke bedrog mig :D
Det ligner næsten en gang copy paste af hunks torso på et par kvindeben,
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 20/05-13 18:36 
Det er super mærkeligt med det deadzone halløj i WiiU versionen. Der var samme problem i ZombiU, kan det være et problem med gamepad'en? Pro Controlleren fungerer tydeligvis meget bedre.
Spiller nu: Phantasy Star IV
DarkbeatDarkbeatSkrevet 20/05-13 18:39 
Hot Hunk! Gad vide om det er et andet skin til hende den nye?
OlimarOlimarSkrevet 20/05-13 19:00, rettet 20/05-13 19:01 
Hvis det er Rachel du tænker på :
Resident Evil: Revelations
Resident Evil: Revelations

Så ser hun lidt ringe ud, efter min mening.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 20/05-13 19:10 
Hun kunne ihvertfald godt bruge en tur til frisøren

Resident Evil: Revelations
Resident Evil: Revelations
Resident Evil: Revelations
192 emne(r).
« < 1 2 3 4 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig