X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

SW: TOR coll. priser


Svar
The DaneThe DaneSkrevet 07/12-11 01:22 
Kort sagt - nogen som kender til priser for dette fabelagtige spil, og udgaven - som er under cdon.com på 1500,- kr? Ved det er coll. edd. og der er meget med, men hvis det er muligt at få det til en enkelt mønt mindre ville det jo være godt.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
DarkbeatDarkbeatSkrevet 07/12-11 03:47, rettet 07/12-11 03:48 
Jeg bestilte det selv hos Blockbuster for 1200,- kr for 4-5 måneder siden, men jeg tror ikke man lige kan støve CE op nogen steder på det hér tidspunkt, så hvis CDON ligger inde med nogen er det nok dér man skal købe det.
dpldplSkrevet 07/12-11 15:02, rettet 07/12-11 15:46 
Du kan altid prøve at snakke med Komplett.dk

De skriver de har 19 på vej. Altid spørger deres online support om der er flere tilbage.

Personlig synes jeg prisen for LE var alt for høj og svær at finde. Så jeg droppede den og gik efter normal version.

EDIT: Glemte lige skrive prisen var 1099kr

Star Wars: The Old Republic Collectors, komplett.dk
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
The DaneThe DaneSkrevet 07/12-11 15:43 
Takker - prøver ved komplett så og håber ikke det går helt galt :p
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
HeroldHeroldSkrevet 07/12-11 17:44 
Det er godt nok mange penge at give for et MMORPG, som ingen sikkert spiller om et år. :/
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
DarkbeatDarkbeatSkrevet 07/12-11 17:46 
Jeg har betalt mere for mindre, så det går nok :D
PapandPapandSkrevet 07/12-11 17:54 
Herold>
Det er godt nok mange penge at give for et MMORPG, som ingen sikkert spiller om et år. :/

Hvorfor tror du ingen spiller det om et år? Var du med i betaen?

Jeg blev positivt overrasket.
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
dpldplSkrevet 07/12-11 18:37 
Herold>
Det er godt nok mange penge at give for et MMORPG, som ingen sikkert spiller om et år. :/

Altså vis man ser på hvilke MMO ellers har overlevet i længere end et år, så tro jeg nu SWTOR stadig er her om et år. Kan være det ender med gå F2P engang, men fleste andre MMO ser ud til at tjene flere penge efter de har skiftet. Og spillet kan mere eller mindre spillets som et singleplayer spil vis man vil, også vil spillet stadig være langt længere end flest spil nu om dags :P

Personlig var jeg kun positive overrasket efter spillet betaen (stress test weekend og sidste weekend. Sket så meget på en uge!), at jeg gik hen og bestilt spillet og nu faktisk sidder og glæder mig til et star wars produkt. Altid troede KOTOR var sidste Star Wars ting jeg skulle købe.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
HeroldHeroldSkrevet 07/12-11 18:38 
Det er udelukkende baseret på tidlige indtryk fra før den åbne beta, plus manglende tiltro til at Biowares første MMO kan være originalt nok til at trække folk væk fra World of Warcraft. Jeg har godt lagt mærke til at folks forventninger er steget markant efter betaen, men... jeg er sgu stadig ikke overbevist.

(Og selvfølgelig bliver det også spillet om et år, men jeg tror det bliver i samme størrelsesorden som Warhammer Online + lidt ekstra pga. Star Wars-faktoren...)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
The DaneThe DaneSkrevet 07/12-11 20:55, rettet 07/12-11 20:56 
Originalt - nej (mange elementer man kan finde i andre spil). Men det er Star Wars, og det som jeg fik prøvet af betaen så føles det langt mere som et mmorpg end World of Warcraft gør det på nuværende tidspunkt.

Derudover så ja det er en del penge hvilket også var derfor jeg spurgte om nogen kendte til en billigere pris :), og det man får til den udgave så er 1000 ikke så voldsomt igen.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
The DaneThe DaneSkrevet 19/12-11 18:35 
ok, fik det så afhentet på posthuset - hvor jeg så fik mig en... interessant... overraskelse. Det var ikke pakket ind på nogen måder, så fragtklistermærket sad på toppen samt to klistermærker (jeg idetmindste kunne få af) sad på siden. Til alt held var der kun mindre skader på kassen... Men må så sige at det er første og sidste gang jeg køber hos dét firma hvis det er deres fragt metode selvom det så var en stor pakke.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig