X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

South Park: The Game (RPG fra Obsidian)


Svar
jaesjaesSkrevet 01/12-11 20:47, rettet 01/12-11 20:51 
Holy crap :o
http://www.gameinformer.com/b/news/archive/2011/12/01/cover-reveal-south-park.aspx

Kommer i 2012 til PS3, X360 og pc.

(Obsidian har fx udviklet Fallout: New... Se hele indlægget
73 emne(r).
1 2 > »

Svar
jaesjaesSkrevet 01/12-11 20:47, rettet 01/12-11 20:51 
Holy crap :o
http://www.gameinformer.com/b/news/archive/2011/12/01/cover-reveal-south-park.aspx

Kommer i 2012 til PS3, X360 og pc.

(Obsidian har fx udviklet Fallout: New Vegas og Dungeon Siege III).
dpldplSkrevet 01/12-11 21:29 
South park is hænder på ene de bedste RPG udvikler der er lige nu.(Dem og CD Project Red er toppen for mig)

Ingen tvivl om jeg ender med at købe dette spil. Men er godt nok nysgerrig på hvordan historien bliver.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
jaesjaesSkrevet 05/12-11 21:51 
En masse info fra Gameinformer:
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=454179

Et par highlights:
- The player will play as the new kid in town, the main theme of the game is fitting in and being accepted.
- The first game Parker and Stone have directly participated in, writing the script and the dialogue.
- Many elements of the combat system are like Paper Mario and the Mario & Luigi games.
- If player initiates combat they will attack first and vice versa.
- (...) they want to keep a simple 2D style.

Nyt interview (har ikke set det):
http://www.gameinformer.com/b/features/archive/2011/12/05/obsidian-ceo-on-crafting-the-south-park-rpg.aspx

Cartman ER BloodNinja(?):
South Park: The Game (RPG fra Obsidian)
SumezSumezSkrevet 12/12-12 00:58, rettet 12/12-12 00:58 
Trailer der i hvert fald lover en stemning der går i spænd med forlægget (modsat omtrent alle andre tegnefilms-licenser), og bestemt heller ikke sparer på bandeordene af hensyn til ratingen:

http://www.gamespot.com/south-park-the-stick-of-truth/videos/south-park-the-stick-of-truth-vgas-trailer-6401317/

Har stadig svært ved at se hvordan det kan blive til et godt spil, men ja, det er jo Obsidian. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 31/10-13 20:10, rettet 31/10-13 20:10 
Ser fantastisk ud :D

http://www.youtube.com/watch?v=HwFtZtZaRVQ#t=320
j/k
DarkbeatDarkbeatSkrevet 31/10-13 21:01 
Det ser så godt ud. Gad vide om man altid er "Sir Douchebag" eller om der er flere navne man kan vælge imellem.
slk486slk486Skrevet 31/10-13 21:02 
Jeg forestiller mig det er et navn man får af Cartman :)
j/k
slk486slk486Skrevet 14/02-14 16:59 
Ha ha ha - jew er sin egen klasse :D

South Park: The Game (RPG fra Obsidian)
j/k
DarkbeatDarkbeatSkrevet 14/02-14 17:05 
Jeg syntes det er fremragende og meget moderne af Trey Parker og Matt Stone at de ikke binder sig af konventionelle RPG stereotyper, for i den virkelige verden kan det godt lade sig gøre at være tyv UDEN at være jøde.
KroeboCopKroeboCopSkrevet 15/02-14 09:58 
Er mega fan af South Park, så skal have det her! Har aldrig gennemført et RPG før pga det aldrig har sagt mig så meget og der med ikke noget jeg orkede at gå i gang med :=) Har ellers altid syntes RPGer så hyggelige ud, så det kan være dette er et spil der får mig til at ville andre RPGer :=)
Hoid to colony C05 where the computer is...
SuperMikkelSuperMikkelSkrevet 15/02-14 11:27 
Det ser skisme fantastisk ud...

De første 13min af The Stick of Truth
slk486slk486Skrevet 25/02-14 16:32, rettet 25/02-14 16:33 
Nooo...

Censureret i EU. Dammit, Tyskland!

http://www.eurogamer.net/articles/2014-02-25-south-park-the-stick-of-truth-censored-in-europe
j/k
KroeboCopKroeboCopSkrevet 25/02-14 16:57 
Pyyyyh ha... PC :=)
Hoid to colony C05 where the computer is...
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 25/02-14 17:06 

Vælg ps3 usa version ;)
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 25/02-14 17:46 
Jeg hader censur :(
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
slk486slk486Skrevet 25/02-14 20:00 
Skyndte mig at fange den fra Amazon.com, men fandme sent at melde det ud - CE (PS3) er tæt på udsolgt :/
j/k
DarkbeatDarkbeatSkrevet 25/02-14 20:25 
Jeg kan godt lide at der demonstrativt er en video med nogen anal probing som eksempel.
'Murrica! Land of the free!

South Park: The Game (RPG fra Obsidian)
slk486slk486Skrevet 25/02-14 20:26 
Ti hi :)
j/k
BeanoBeanoSkrevet 25/02-14 20:29, rettet 25/02-14 20:30 
Kunne være man bare skulle købe US import :P

Et spil som man kan forvente der kommer interessant DLC til?
Gider ikke rigtigt at skulle købe DLC fra US Store.
3of193of19Skrevet 25/02-14 20:42, rettet 25/02-14 20:45 
bestilt :)

Lol, selv med told osv er det billigere at bestille US versionen...
BeanoBeanoSkrevet 25/02-14 21:04 
Billigere end hvad? ;)
3of193of19Skrevet 25/02-14 21:06 
End at bestille Censursulas udgave fra Amazon uk.
slk486slk486Skrevet 25/02-14 21:13 
Det bliver 100,- dyrere for mit vedkommende, men det går nok.
j/k
BeanoBeanoSkrevet 25/02-14 21:16, rettet 25/02-14 21:17 
3of19>
End at bestille Censursulas udgave fra Amazon uk.

For standardudgaven?

kr 330 fra Amazon UK inkl forsendelse.
kr 325 fra Amazon US + forsendelse og told/gebyrer.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 25/02-14 21:23 
Hvis man ikke er på udkig efter Wizards edition (eller har en US 360), så kan man undgå told ved at købe spillet hos videogamesplus.ca

https://www.videogamesplus.ca/advanced_search_result.php?keywords=south%20park%20stick&x=0&y=0
3of193of19Skrevet 25/02-14 21:26 
Grand Wizard PS3
BeanoBeanoSkrevet 25/02-14 21:29 
Åh ja :)
3of193of19Skrevet 25/02-14 21:32 
Jeg er ikke så glad for VGplus længere. Deres forsendelse er blevet kvælende langsom. 2 uger og mit Danganronpa er stadig ikke kommet. Efter al den ekstra ventetid på at Layton ep 3 kommer på US at skulle vente yderligere 2 uger bliver en prøvelse.
slk486slk486Skrevet 25/02-14 22:50 
Sidst blev jeg også bidt i røven af VG+ fordi de havde sendt via kurer = told. :/
j/k
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 02/03-14 01:07 
Her er åbenbart hvad de censurerede scener bliver erstattet med i Europa :)

http://i.imgur.com/pbI9mIT.jpg
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 02/03-14 02:46 
Det hørte jeg om for nogen tid siden i forbindelse med den australske version. Censuren er noget sjovere end endnu en skidt anal probe joke, så hvis jeg skal have spillet, går jeg klart efter den lokale udgave. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 02/03-14 03:15 
Not really.
j/k
Captain NCaptain NSkrevet 02/03-14 14:29 
Man kan jo undre sig over hvorfor Ubisoft har fundet det så nødvendigt at censurere konsol versionen når PC udgaven jo er uberørt.. Gør da det hele lidt pointless :/

Fik ihvertfald bestilt mit spil fra USA idag. Nægter at blive spidset af med et underlegen produkt til fuld pris.
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
slk486slk486Skrevet 02/03-14 21:21 
Siden det er EMEA landende, der har censuren, kan det være der ligger et issue i mellemøsten eller Afrika.
j/k
Captain NCaptain NSkrevet 02/03-14 23:07 
Det er sandsynligvis nok noget i den dur.
Er bare glad for Sony ikke har noget regionslås som Nintendo jo så fint insistere på at have.
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
slk486slk486Skrevet 03/03-14 08:19 
Ja, selv MS har gjort fremskridt på den front. Kom nu ind i kampen Nintendo :)
j/k
slk486slk486Skrevet 04/03-14 09:04, rettet 04/03-14 09:23 
Jim Sterling:
Bottom Line: South Park: The Stick of Truth could stand alone as an extended episode of the show. Whether that's a good thing or a bad thing depends on how funny you think Trey Parker and Matt Stone are. For fans of the show, this is a seriously impressive game.

Sold! :)

... much like the fact that Sir Douchebag never speaks. He just stands there looking puzzled at the insanity unfolding all around him.

Jeg grinede mere af den quote end jeg nok burde, men den indkapsler bare South Park så godt :D
j/k
millenniummillenniumSkrevet 04/03-14 12:16 
Den havde jeg ikke set komme...

Det nye South Park spil, Stick of Truth, har allerede fået ret imponerene ratings...

Metacritic: http://www.metacritic.com/game/pc/south-park-the-stick-of-truth

Og Gamerankings...
The medium is the message.
NaieraNaieraSkrevet 04/03-14 12:20 
Spillet fortsætter på sin vis de tre Game of Thrones-afsnit der sluttede seneste sæson af. Det kan være en god idé at få set dem. Ikke mindst fordi de er vanvittigt sjove :)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 04/03-14 12:30 
Tja... De er vanvittigt sjove i forhold til resten af sæsonen der ellers er noget bras. Jeg håber at det betyder at de har lagt al deres energi i spillet, og det tyder det heldigvis på at de har :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
millenniummillenniumSkrevet 04/03-14 12:35 
Ahr, crap. Jeg har kun set sæson 1. Skal jeg virkelig først terpe de andre sæsoner, før jeg får min ... stick of truth. (tø-hø)
The medium is the message.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 04/03-14 12:55 
Serien går desværre ned af bakke efter sæson 10 :/
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 04/03-14 13:20, rettet 04/03-14 13:20 
Den gik også ned ad bakke efter sæson 1, men fik et kraftigt opsving en del år senere, med lidt mere "sofistikeret" og samfundskritisk humor.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 04/03-14 13:28, rettet 04/03-14 13:29 
Hvornår mener du det opsving opstod? De seneste mange år har det været ALT for let for dem bare at lave parodier på current events og aktuelle film. De virker meget stolte over at de kan lave episoderne på 4-5 dage, jvf. den dokumentar der er lavet for nyligt. Det er imponerende og det må slet ikke være rart at arbejde under det pres, men kvaliteten er også dykket gevaldigt siden.
Humoren i de gamle sæsoner var langt mere gennemtænkt da det hele byggede på at børn er dumme og har en underlig idé om hvordan verden hænger sammen. Det bruger de stort set ikke mere og mange af de nye afsnit kunne ligeså godt være overført til andre figurer fra andre serier og stadig fungere ligeså godt. Men bevares, kan godt se at toilethumoren ikke er for alle :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 04/03-14 13:34, rettet 04/03-14 13:35 
Jeg har slet ikke fulgt med tæt nok til at kunne sige hvornår præcis det skete, men efter sæson 2 og de næste år, forfaldt serien i stor grad til meget lavkulturelt pik-og-patter humor, og sad fast i de samme gantagne vittigheder (et godt eksempel er "oh my god they killed kenny"-tingen, som de var fornuftige nok til at droppe til sidst)

De sidst par afsnite jeg har set har heller ikke været noget at råbe hurra for, så jeg tror på dig når du siger at kvaliteten er faldet igen efter 10. sæson, men omkring sæson 7-9 var der i hvert fald en del rigtig gode afsnit.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 04/03-14 13:39 
Jeg synes også der var rigtig gode afsnit i 7-9 så der er vi enige :) They Killed Kenny-tingen var uden tvivl den største grund til at serien overhovedet blev populær, i hvert fald i min vennekreds dengang i folkeskolen. Men jeg vil give dig ret i at efterhånden som hans død blev mere og mere fantasiløs var det fint at de stoppede det :)

Personligt synes jeg at sæson 1-4 er de bedste :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
NaieraNaieraSkrevet 04/03-14 14:57 
Jeg synes at serien har holdt niveauet hele tiden. De nyerere sæsoner med mere samfundskritisk humor er langt bedre end de gamle, der dog stadig holder, som de klassikere de er.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
slk486slk486Skrevet 04/03-14 15:05, rettet 04/03-14 15:06 
Man kan vel også tale om overeksponering og overanalyse...

Personligt har jeg bare set lidt i ny og næ - dog en del år siden sidst, så jeg synes generelt det er sjovt, når det er der. Hit and miss - som alle andre sjovs :)
j/k
Bede-xBede-xSkrevet 04/03-14 16:34, rettet 04/03-14 16:38 
Kotaku får det til at lyde som om det godt kan betale sig at vente på en patch eller to:

I wish I could spend this entire review talking about how South Park: The Stick of Truth is one of the funniest games I've ever played.

I wish I could stick to telling you how the story feels like one 10-hour episode of South Park; how the world is a blast to explore; how the combat blends the best parts of Paper Mario with the crude-yet-smart humor that has made South Park so appealing over the years.

But Stick of Truth, out Tuesday for 360, PS3, and PC, is a game marred by bugs and technical issues, and it is impossible to separate the art from the faulty product surrounding it.

During the ten hours I spent playing Stick of Truth, I ran into dozens of glitches ranging from minor to major. Sometimes my main character would pop in and out of cut-scenes. Sometimes the music would randomly stop playing during boss fights. Once I loaded up an old save file and learned that my newer file—saved manually, not via an auto-save that might have been overwritten—had suddenly disappeared.

Worst of all, playing the game on Xbox 360 led to constant stuttering that made the whole game feel one turbulent airplane ride. I wanted to take a Dramamine after playing.

I captured some footage to show you what it's like. Note the major stutters at 0:04, 0:11, etc., and the minor stutters throughout. That's not YouTube. It's the game.

Isolated these stutters aren't so bad, but when they happen every few seconds, they become unbearable. I couldn't walk anywhere in Stick of Truth without feeling like I was sitting through an earthquake. That's on Xbox 360, with my game installed to the hard-drive, and the day-one patch installed. Your experience may vary, and some people might not even run into this stuttering—I asked a few other reviewers, and only one had run into the same problem—but for me this was a critical flaw.

The PC version runs more smoothly, but has its own technical issues. Kotaku's Kirk Hamilton couldn't get through one mid-game cut-scene without his game crashing. He had to skip it. Other PC reviewers have also reported save glitches and other bugs, and one reviewer playing on PS3 told me he couldn't load out of a boss battle. Playing Stick of Truth felt like walking through a china shop; I was constantly worried that something would break.

Maybe in a few weeks, or months, when the patches are out and the bugs are squashed, we can talk about Stick of Truth for what it is: a wonderful, funny RPG that does some really clever, surprising things. For now, I can't recommend it.

http://kotaku.com/south-park-the-stick-of-truth-the-kotaku-review-1535203089
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
HeroldHeroldSkrevet 04/03-14 16:41 
Klassisk Obsidian. :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
73 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig