X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Zulu GameBusters


Svar Sortering
Per SPer SSkrevet 10/10-11 20:32, rettet 10/10-11 20:32 
Så kan man endelig kommentere noget som har været - meget - længe undervejs med både forskellige indgangsvinkler og lige så mange redaktionelle linjer og redaktører.

Thomas Bense og Zulu GameBusters går i luften sidst i denne måned og det kan vi så glæde os til.

Ekstrabladet om Zulu GameBusters
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
65 emne(r).
« < 1 2

Svar Sortering
KroeboCopKroeboCopSkrevet 17/11-11 13:27 
Darkbeat>
Det gik lige op for mig at det var en Fanboy fight der og at jeg har nattevagter lige rundt omkring, så jeg takkede også pænt nej.

Ok er Fanboy fight, det hvor man skal battle, præcies som i den battle hvor der var PC VS Konsol :=?
Hoid to colony C05 where the computer is...
BeanoBeanoSkrevet 17/11-11 13:28 
Jeg må få Zulu igen så jeg kan se GameBusters. Rart med en fanboy fight så man ved om det er enten det ene eller andet man må li, og ikke begge dele.
millenniummillenniumSkrevet 17/11-11 13:38 
Ha ha.
"Tak Zulu Gamebusters. Før var jeg en grå og trist gamer, som ikke anede hvad jeg kunne li'. Takket været fanboys ved jeg nu hvad min smag i spil er"

:)
The medium is the message.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 17/11-11 13:47 
@Kroe. Ja det lød det som.... De har sikkert også spillet som de måske vil sætte folk til, men det kunne ligeså godt ende med at de bare spiller det selv og så er det eneste man har tilbage, at man har stået på TV og sagt selvfølgeligheder som alle er klar over er fakta.
SumezSumezSkrevet 17/11-11 13:52 
For hvis der er noget folk elsker, så er de fanboys med skyklapper på, der skændes på internettet. DET skal vi ha' på TV!
Hvis de vil have en ordentlig kamp på ord om hvilket spil, der er "fedest", er det da enormt vigtigt at den, der forsvarer SF har fordybet sig nok i Tekken til at kunne udtale sig om det, og vice versa. Men det er de nok temmelig ligeglade med. :\
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DarkbeatDarkbeatSkrevet 17/11-11 14:27 
Fede ting man kan sige for at forsvare Street Fighter:

"Det er mere realistisk fordi det har Street i navnet. Det er noget alle kan relatere til"

"Guile's tema kan bruges til ALT"

"Det er ligesom med damer: 2D er bare så meget bedre end 3D"

Fede burns man kan fyre af om Tekken:

"Det er meget racistisk karikeret i forhold til Street Fighter"

"Skammer du dig ikke?"

"Der er ingen steder hvor man skal smadre en bil på tid"
millenniummillenniumSkrevet 17/11-11 14:33 
Til gengæld kan man bowle i Tekken. Det er såååååå sejt.
The medium is the message.
TheDukeTheDukeSkrevet 17/11-11 14:39 
Så vidt jeg har forstået, så bruger SF X Tekken mere eller mindre SF's kampsystem. Så hvis Tekken-folkene ikke er gode til SF, bliver det nok en ret kort battle. Og ikke en særligt fair en af slagsen. Men det er det de unge vil ha'! ASSJACK! HUUU-AAR!
SonicSonicSkrevet 17/11-11 14:55 
Hm, mon ikke de får Sidney Lee ind og snakke om Tekken også? Han er jo en prominent Tekken stjerne, og ikke mindst selvbruner kongen over dem alle. Han ville ihvertfald passe skide godt ind i deres program, lol :)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
KroeboCopKroeboCopSkrevet 17/11-11 15:36 
SF serien er meget forskellig fra hinanden, så det hjælper slet ikke hvis jeg var med, da jeg kun er til SFIII og jeg ved jeg ikke kan lide spillet. Det nok mere være en der spiller Marvel VS Capcom, da jeg tror det mest ligner det spil.

@Darkbeat
De har spillet, som man skulle spille imod hinanden, det sagde han til mig :=)
Hoid to colony C05 where the computer is...
SumezSumezSkrevet 17/11-11 17:18 
Jeg håber virkelig Darkbeat kommer med i det program :P
Så er jeg ligeglad med om han skal forsvare SF eller Tekken.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Alf81Alf81Skrevet 17/11-11 17:26 
Helt enig!
Ting om dét og pis.
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 17/11-11 17:27 
Darkbeat>
Fede ting man kan sige for at forsvare Street Fighter:

Ha, det der var utvivlsomt sjovere (og mere indsigtsfuldt) end hvad der kommer til at blive sagt i programmet ;)
(...)
The DaneThe DaneSkrevet 17/11-11 22:14 
Sonic>
Hm, mon ikke de får Sidney Lee ind og snakke om Tekken også? Han er jo en prominent Tekken stjerne, og ikke mindst selvbruner kongen over dem alle. Han ville ihvertfald passe skide godt ind i deres program, lol :)



Det skal du ikke engang lave sjov med :(
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 19/12-11 21:38 
Så lige programmet (for 2-3 gang) må sige det er blevet noget bedre!

Så jeg vil kigge med i 2012 :)
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
65 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig