X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Nogen der kender dette TV?


Svar
Danny SallingDanny SallingSkrevet 26/09-11 21:51 
Er meget lun på det da prisen er super, men jeg kender ikke noget til det, så vil lige høre herinde om der er nogen der kan fortælle om det er et godt køb eller ej :-)

Link...
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
TheDukeTheDukeSkrevet 26/09-11 22:35 
Jeg er ikke ekspert, men for mig virker det som et godt køb.
Danny SallingDanny SallingSkrevet 26/09-11 22:41 
Ja jeg synes godt nok også det lyder sådan, det kan jo en del i forhold til mit HD-ready Sony fra 06 ;-)
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
SumezSumezSkrevet 28/09-11 09:45 
Har LG lavet gode skærme? Jeg synes alle dem jeg har set (det er jo ofte dem der bruges rundt om på barer, lufthavne, osv. som standard-displays) har haft elendigt billede, men det har vist også været LCD-skærme, kender ikke deres plasma-serie.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
XiwanaXiwanaSkrevet 25/10-11 10:50 
Jeg skal til at købe nyt tv. Har kigget lidt på dette 37" fra Samsung. Det der 200 Clear Motion Rate er det det samme som 100hz? Og er det nok, eller skulle jeg hellere finde noget med højere skanningsfrekvens?

37" Samsung hos Elgiganten
[inspirational quote here]
varmtvandvarmtvandSkrevet 27/10-11 12:24 
Hej. tænker også at købe tv.

Kæresten gider ikke at have mit billedrørs tv i huset længere.
Skal bruges til ps3 (mest ps2/ps1 spil), xbox 360 og diverse konsoller bla japansk genesis.
Tv funktion er ligegyldigt, det er kun til spil.
vil gerne have hdmi, composite, rgb scart.

har kun 2000 dask. Ville det være helt hul i hovedet at købe det her:

specs:

Produkttype LCD-TV
Modelnavn Philips 22PFL3606H/12
Produktserie 3000

Billede
Paneltype LCD
Str. (tommer) 22,00
Skærmstørrelse (cm) 56,00
Opløsning 1366 x 768
Højest understøttede TV-opløsning 720p
Højest understøttede PC-opløsning 1366 x 768
Picture Processing Engine Digital Crystal Clear
Progressive Scan Ja
Scanningsfrekvens (Hz) 50
Lys (cd/m2) 300
Format 16:9
Farvesystem NTSC/PAL/SECAM

mere info:
http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/tv/22PFL3606H/philips-22-lcd-tv-pfl3606h

vil helst gerne holde det på 2000,-.

ellers nogen gode råd?
Retro spil butik Spiller nu: Batsugun, Solar Striker, Legend Of Zelda, The: O...
JmogJmogSkrevet 27/10-11 12:49 
Du vil sandsynligvis blive ret skuffet over billedkvaliteten på dine non-hd konsoller. Her ville et Panasonic plasma hjælpe kraftigt på det, da de skalerer non-HD langt bedre end de fleste LCD. Især et billigt LCD som det her. Hvis du kan strække den til 1500kr mere, så kan du få et 42", som vil være markant bedre. Du vil også blive lykkelig for 42" fremfor 22". 22" dur virkelig kun, hvis man sidder mindre end 2 meter fra det:
http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/tv/TXP42C3E/panasonic-42-plasma-tv-tx-p42c3e
NaieraNaieraSkrevet 27/10-11 13:05 
Jmog>
Her ville et Panasonic plasma hjælpe kraftigt på det, da de skalerer non-HD langt bedre end de fleste LCD. Især et billigt LCD som det her.

Det er ikke fordi plasma som sådan skalerer bedre end LCD, det er simpelthen fordi LCD bare er ringere. Især når man tager et LCD tv fra Philips i den billigere ende. HD vil også se sammenligneligt værre ud, men her er materialet som oftest så godt, at mange ikke vil kunne se det, hvis de bare ser på LCD tv'et. Der er også nogle der mener, at alle tv er gode, bare man giver dem et digitalt tv-signal. Det passer heller ikke; det digitale signal er bare bedre end det analoge.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
varmtvandvarmtvandSkrevet 27/10-11 14:00 
Hej. mange tak for hjælpen. Det er virkelig værdsat.

Det jeg er mest bange for af de grimme skygger (hedder det ghosting?) jeg har set på venners billige skærme tidligere.

jeg sidder faktisk mindre end 2 meter fra skærmen, så tror 22" er fint. men kunne nu alligevel godt tænke mig noget split screen engang imellem...

Den skærm du linker til kan vel heller ikke vise ntsc signal. det er lidt et must for mig.

Hvis man virkelig kun har 2000,- hvad ville så være det mindst dumme at købe o<:o)
Retro spil butik Spiller nu: Batsugun, Solar Striker, Legend Of Zelda, The: O...
HeroldHeroldSkrevet 27/10-11 14:26 
Jeg tænker umiddelbart du vil få mere ud af at købe en monitor, der enten understøtter de stik du vil have eller købe en box der gør ved siden af, men det bliver nok smådyrt.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
JmogJmogSkrevet 27/10-11 14:26 
varmtvand>
Den skærm du linker til kan vel heller ikke vise ntsc signal. det er lidt et must for mig.

Hmm, jeg kan se de kun skriver PAL/SECAM på deres side, men det må simpelthen være en fejl. At de kan NTSC har mere eller mindre været standard for alle europæiske modeller i mange år.
JuggernautJuggernautSkrevet 27/10-11 14:30 
varmtvand>
Hvis man virkelig kun har 2000,- hvad ville så være det mindst dumme at købe o<:o)


Du må hellere finde lidt ekstra på kistebunden og f.eks. købe nedenstående.

Plasma
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
NaieraNaieraSkrevet 27/10-11 14:47 
Når man kan få Panasonic plasma godt under 4k, så vil det altså være fjollet at købe andet, selvom man ikke har så mange penge.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
varmtvandvarmtvandSkrevet 27/10-11 14:56 
ja, monitor er måske svaret. må se om jeg kan finde en med composite
Retro spil butik Spiller nu: Batsugun, Solar Striker, Legend Of Zelda, The: O...
JmogJmogSkrevet 27/10-11 16:21 
Det skal lige siges, at i en monitor gør de meget sjældent noget ud af skaleringen af interlaced materiale - det vil sige alle dine gamle konsoller. Det ligner som regel lort.

Hvis du finder en skærm, du vil have, i en fysisk forretning, så hør dem lige, om du må tage din genesis med og slutte den til, så du kan se hvordan billedet er, inden du køber.

Og jeg må tilslutte mig Naiera; du vil være glad mange år frem, hvis du sparer de ekstra 1500 op istedet for at slå til nu med hvad der reelt er et dårligt produkt til dit behov.
JmogJmogSkrevet 27/10-11 16:23 
Juggernaut>
Du må hellere finde lidt ekstra på kistebunden og f.eks. købe nedenstående.

Shit, det var billigt. Det er kun 666kr mere end dit budget, men ca. 30 gange mere skærm for pengene. Køb!
GreaseballGreaseballSkrevet 27/10-11 16:59, rettet 27/10-11 16:59 
Kiggede lige på det LG tv som er linket til øverst i tråden.
Det har aktivt 3D. Ser en masse reklamer fra LG hvor de taler varmt om deres nye TV'er med Passiv 3D.
Kan det være derfor man kan finde LG's modeller til lavere pris for tiden?
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 27/10-11 17:28, rettet 27/10-11 17:30 
Kommer 3d 24' tv fra sony i danmark?

Det tv de snakket om til deres E3 sony show?
http://www.youtube.com/watch?v=bOikorXWPKw

sony 3D Bundle
HDMI kable
sony 3D 24' tv
3D briller
resistance 3

499$
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
JmogJmogSkrevet 27/10-11 18:22 
Hvis ikke, så kan det i hvert fald importeres fra Amazon UK. De har gratis fragt til DK på alt over 25£:
http://www.amazon.co.uk/Sony-KDL24EX320WU-Widescreen-Internet-Freeview/dp/B004S9DXS0/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1319732499&sr=8-1
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig