X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Jeg-har-lige-gennemført... tråden


Svar
millenniummillenniumSkrevet 25/09-11 00:28 
Kender i det. Man har lige gennemført et spil, og har lyst til at dele slutopelvelsen med andre. Ikke?

Denne tråd er for dem, som lige har set rulleteksterne for et netop gennemført spil. Hvilket spil? Hvilken oplevelse og hvilken følelse sidder man med umiddelbart efter handlingen slutter. OBS: Altid risiko for en spoiler.

Jeg starter: Batman Arkham Asylum (Ja, jeg er l... Se hele indlægget
The medium is the message.
924 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 > »

Svar
teddyboyblueteddyboyblueSkrevet 08/11-13 17:27 
Juliet og jeg har lige gennemført Lollipop Chainsaw sammen :-)
Youtube er min ven
vyssenvyssenSkrevet 08/11-13 20:12 
Er det coop? Der kan man bare se.
FancyPantsFancyPantsSkrevet 08/11-13 20:25, rettet 08/11-13 20:26 
Juliet er føreren af saven :P

Savfører, ahydr.
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
vyssenvyssenSkrevet 08/11-13 20:37 
I see...
enfenenfenSkrevet 09/11-13 00:46, rettet 09/11-13 00:49 
God of War 3:

Udmærket "third person action/platformer". Forholdsvis simpel kontrol. Rigtig flot grafik, og god lyd. Store flotte baner, og lækkert størrelsesforhold mellem Kratos og "the Titans". Gode boss fights. Masser af blod. Handlingen kan godt virke en smule rodet til tider. Muligvis skyldet at jeg ikke har spillet de to første spil i serien. Det hjalp dog at gense cut-scenerne efter gennemspilningen. SPOILER-TEKST:
Sekvensen i slutningen af spillet, hvor man er død, kunne for min skyld godt være undladt. Det blev lidt trivielt, selvom det ikke står på i alt for lang tid.
What is the Matrix?
3of193of19Skrevet 09/11-13 15:04 
Sonic Lost World WiiU.
4-5/10.
Mere i Sonic tråden
slk486slk486Skrevet 15/11-13 01:22 
Burial at Sea. Kort men tilfreds.
j/k
Soren47Soren47Skrevet 16/11-13 17:17 
Har lige gennemført The Legend of Zelda for første gang!
Stadig et godt spil, selvom man spiller det for første gang som 22-årig, uden nogen nostalgi eller speciel interesse for Hyrule-universet. :)
dRxLdRxLSkrevet 17/11-13 19:19 
Ocarina Of Time 3ds. Toppede for mig inde i fisken som var en dejligt syret dungeon. Kunne ikke lade være med at starte forfra i Master Quest mode og der begynder gameplayet virkelig at ligne noget allerede i Deku træet.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
SumezSumezSkrevet 17/11-13 23:35, rettet 17/11-13 23:36 
Jeg købte det spil for Master Quest - fuldstændig til grin at man skulle spille originalspillet igennem først, hvorfor jeg -endnu- aldrig har fået spillet Master Quest. :(
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 17/11-13 23:56 
Hvad gør Master Quest anderledes? Er det kun færre hits og stærkere fjender, eller er der også nyt indhold?
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 18/11-13 00:19, rettet 18/11-13 00:19 
Tror nok fjenderne gør samme skade, men dungeons er anderledes og sværere.

edit: Ok, lige netop i 3DS-udgaven gør fjenderne åbenbart dobbelt skade. Hele spillet er også spejlvendt, Twilight Princess style...
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 18/11-13 00:22, rettet 18/11-13 00:34 
Okay så en arrange-mode so to speak. Det lyder meget sejt :)

EDIT: Sad lige og læste om det og fandt et link der førte mig hertil:
http://www.jaytheham.com/zcw/Ocarina_of_Time_Crooked_Cartridge

Folk har det fandeme vildt med deres spil og glitches. Det her er en hel del dummere end dem der gik op i at få 3-400% map i SotN ved at bruge Action Replays og rende rundt i usynlige rum :D
Spiller nu: Phantasy Star IV
slk486slk486Skrevet 20/11-13 14:46, rettet 20/11-13 14:47 
Dark Forces (PC) - glemte at tænde for Roland boksen i min sidste session, så den blev musikløs. Doh!

Next up Dark Forces (PS1)... Maybe :D
j/k
millenniummillenniumSkrevet 21/11-13 08:58 
Årh, fedt. Det gennemførte jeg også på Mac i sin tid.
The medium is the message.
slk486slk486Skrevet 21/11-13 08:59 
Jeg fik aldrig spillet den første særlig meget den gang - startede med DF2 og det var svært at gå tilbage. Godt spil, som jeg nød at spille igennem selv her i nyere tid :)
j/k
millenniummillenniumSkrevet 21/11-13 09:36 
Kan huske jeg brugte ualmindeligt meget tid på at finde hemmelige rum. Det var meget bedre praktiseret i så simple FPS spil.
The medium is the message.
slk486slk486Skrevet 03/12-13 00:45, rettet 03/12-13 00:52 
Shadow Fall. Stor fornøjelse at spille igennem :)

Ultra Rare Trophy, woot woot :D
j/k
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 03/12-13 07:09 
Dejligt at høre! Jeg har kun spillet de første to missioner, men synes det er enormt tørt. Omvendt hørte jeg i Giantbomb's quicklook at det har en meget sløv start, så det er vel bare at hænge i? :)

Har du prøvet multiplayer? Jeg prøvede det kun lige et par kampe, men jeg bryder mig ikke synderligt om det. Det skyldes til dels de 80ms input delay spillet har jvf. den Digital Foundry artikel omkring Vita og remote play du vidst postede (går ud fra spillet benytter sig at noget tripple buffering eller lign.). Men også lyden synes jeg virker meget flad i multi sammenlignet med singleplayer. Men det er baseret på to kampe, så måske jeg tager fejl :)
Det virker desværre ikke som noget der er værd at bruge al for meget tid på online når COD både kører bedre og er helt tight i controllen.
Spiller nu: Phantasy Star IV
SonicSonicSkrevet 03/12-13 09:35 
Er også ved at være ved vejs ende med Shadow Fall. I like it :) Owl er for fed :)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
slk486slk486Skrevet 03/12-13 12:47, rettet 03/12-13 12:49 
Ja, det starter noget sløvt med nogle meget linære levels. Federe når de åbner op til forskellige veje og muligheder. Det føltes slet ikke så linært som de fleste FPS fra sidste gen, selvom det jo reelt er det :)

Nej, jeg har slet ikke spillet multi. Har COD ikke nogenlunde samme input lag, eller kan du specifikt mærke forskel? Det skulle jo gerne være mere responsivt grundet de 60fps og jeg må nu sige jeg - udover et par out-of-player-control sekvenser - var meget glad for den lave lag i single.

Owl er rigtig fed, men det tog mig noget tid at huske at den var der:)
j/k
NaieraNaieraSkrevet 03/12-13 15:28 
Er der en easy-mode i Killzone, så jeg kan være med? :)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
slk486slk486Skrevet 03/12-13 15:39 
Ha ha, ja :)
j/k
NaieraNaieraSkrevet 03/12-13 15:40, rettet 03/12-13 15:40 
Jeg har ikke nerver til at rende rundt og dø hele tiden.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SonicSonicSkrevet 03/12-13 18:49 
Syntes ikke det er så slemt på normal. Jeg er også en klovn til FPS på konsol, men det spiller ret godt med det nye dualshock syntes jeg.
Parental Advisory: Explicit Lyrics
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 03/12-13 19:28 
slk486>
Nej, jeg har slet ikke spillet multi. Har COD ikke nogenlunde samme input lag, eller kan du specifikt mærke forskel? Det skulle jo gerne være mere responsivt grundet de 60fps og jeg må nu sige jeg - udover et par out-of-player-control sekvenser - var meget glad for den lave lag i single.

Jeg synes der var forskel, men det er bedømt på multi. Dumt hvis det faktisk lagger mindre i single :/
Spiller nu: Phantasy Star IV
slk486slk486Skrevet 04/12-13 02:11 
Det må man sige, men det bør det heller ikke :D
j/k
enfenenfenSkrevet 05/12-13 11:25 
Assassins Creed: Revelations

Super godt spil. Lagde lige under 20 timer i spillet, og var underholdt hele vejen.

Historien er fin, men du skal være meget interesseret i Assassin's Creed (1->Revelations), hvis du skal få det hele med. Og det er sikkert også en klar fordel, hvis du har spillet spillene forholdsvis hurtigt efter hinanden (hvilket jeg ikke har). Ellers kan det virke en smule rodet.

Grafisk er det løftet en smule siden Brotherhood. Verdenen er blevet lidt mindre end de tidligere spil, føles det. Kampene er blevet mere udfordrende, og det er klart til det bedre. Det er dog fortsat nemt at vinde nærkampe. Tower Defense var ikke specielt spændende, men med lidt opmærksomhed, kan du holde det til et absolut minimum.
What is the Matrix?
slk486slk486Skrevet 08/12-13 09:24 
NFS Rivals, som cop. Bedste NFS siden Hot Pursuit 2, måske bedre. Stor fornøjelse at afslutte i en Koenigsegg og vender tilbage efter en pause, som racer.
j/k
slk486slk486Skrevet 10/12-13 01:28, rettet 10/12-13 01:30 
COD Ghosts. For mit vedkommende den bedste "MW" jeg har spillet. Kunne bedre lide karakterne, setting og historie.
j/k
NaieraNaieraSkrevet 10/12-13 02:11 
Æ tøvs os' det var sjovt.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
3of193of19Skrevet 12/12-13 10:54, rettet 12/12-13 10:56 
Super Mario 3D World.
Ondt spil, henimod slut. De aller ALLER sidste to baner var ved at drive mig til vanvid de sidste par dage.

SPOILER-TEKST:
Først er der tre ekstra verdener der åbnes efter man har besejret Bowser og fået stjerner nok.
SÅ skal man pludselig samle ALLE stjerner, ALLE stempler og afslutte ALLE baner med at ramme toppen af flagstangen, og så åbner den finale "Crown World" med nogle rigtig onde udfordringer, som et Mystery House med 30 minibaner der alle skal klares inden for 10 sekunder hver og i ET rap.
Men mon ikke spillet så smider ENDNU en udfordring ud til spilleren: At klare alle baner med alle fem figurer. Champion's Road med andre end Peach? Mystery House Marathon med andre end Toad? Unpossible!
Men tak til mine gæster fra forleden, verdener 3-Castle har allerede 3-4 figurer logget på de fleste baner
Bede-xBede-xSkrevet 12/12-13 15:49, rettet 12/12-13 15:53 
3of19>
Ondt spil, henimod slut. De aller ALLER sidste to baner var ved at drive mig til vanvid de sidste par dage.

Det lyder godt. Jeg har gennemført det og er i gang med bonus content, men op til nu har der ikke været noget der bare minder om en udfordring. Sværhedsgraden har været babys første platformer i en sådan grad at man til tider keder sig i hvad der ellers er et voldsomt charmerende og fremragende designet spil. Med mindre man spiller flere og ad den vej stresser hinanden, er det seriøst svært at dø i spillet, så de må gerne give den gas nu.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
teddyboyblueteddyboyblueSkrevet 12/12-13 18:53 
Min søn på 5 og jeg har lige gennemført Skylanders Swap Force et fantastisk spil til børn og barnlige sjæle, som mig selv :-)
Youtube er min ven
3of193of19Skrevet 12/12-13 20:20 
Bede-x>
3of19>
Ondt spil, henimod slut. De aller ALLER sidste to baner var ved at drive mig til vanvid de sidste par dage.

Det lyder godt. Jeg har gennemført det og er i gang med bonus content, men op til nu har der ikke været noget der bare minder om en udfordring. Sværhedsgraden har været babys første platformer i en sådan grad at man til tider keder sig i hvad der ellers er et voldsomt charmerende og fremragende designet spil. Med mindre man spiller flere og ad den vej stresser hinanden, er det seriøst svært at dø i spillet, så de må gerne give den gas nu.

SPOILER-TEKST:
Mushroom verdenen er hvor det bliver tungere, især nogle af de time attack baner der kommer
DarkbeatDarkbeatSkrevet 16/12-13 23:41 
Assassin's Creed IV Black Flag.

Jeg har haft opture og nedture over Assassin's Creed serien, men med Black Flag blev jeg hooked igen.
Det er skægt at se hvor meget serien har udviklet sig fra det første, som var teknisk imponerende men uden særligt meget indhold, til nu hvor det nærmest drukner i alsidighed.

Jeg har spillet det næsten dagligt over de sidste 2½ uge før rulleteksterne kørte over skærmen igår. Jeg har ingen anelse over hvor mange timer jeg har lagt i det, men det føles som væsentligt mere end andre store sandbox spil som jeg måske spiller igennem over en uges tid.

Man blev bedt om at rate missonerne i spillet efterhånden som man spillede og der var aldrig noget der var sådan rigtig 5/5 stjerne, men der var hele tiden forskellige løsningsmuligheder og metoder man kunne bruge for at komme igennem missioner, hvilket jeg var glad for.

Sådan rent stealth mæssigt var der et par missioner hvor man blev mindet om hvor frustrerende det kan være i et sådan spil, at få et Game Over på at blive opdaget, men som i andre moderne stealth spil kan man i de fleste tilfælde kæmpe sig vej ud af problemerne.

Jeg ved ikke om man kan anse det for at være casual og easy-mode. Når der er så meget andet spil i det, så syntes jeg blot at det hjælper til at oplevelsen er udfordrende uden at blive frustrerende.

På trods af den tid jeg har brugt på spillet indtil videre, har jeg endnu ikke fået rørt ved multiplayer og Aveline's mission, men det tror jeg skal checkes ud senere.

Min frygt var at Watch_Dogs ville ende med at blive "Assassin's Creed med pistoler", men efter at have set hvad de kan med Black Flag er jeg blevet endnu mere hype på spillet.
slk486slk486Skrevet 17/12-13 00:19 
Er selv lige på lidt ACIV downtime, men håber det trækker igen snart.

Fik gennemført Indie Game the Movie i aften. Fatter ikke hvorfor Fish får så meget grief for hans "rolle" i filmen, men whatever. God og følelsesladet dok.
j/k
WehnerWehnerSkrevet 17/12-13 00:56 
Sådan et langt indlæg om spillet passer bedre i spillets egen tråd, Darkbeat.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Bede-xBede-xSkrevet 18/12-13 16:23, rettet 18/12-13 16:52 
3of19>
SPOILER-TEKST:
Mushroom verdenen er hvor det bliver tungere, især nogle af de time attack baner der kommer


SPOILER-TEKST:
Jeg synes kun det var Boss Blitz banen man lige skulle prøve et par gange pga den strikse time limit ellers mener jeg stadig sværhedsgraden er for lav. Ikke at jeg vil straffe det for det i vurder sektionen, for den er fint tilpasset det moderne publikum der helst ikke vil møde modstand under en gennemspilning, men personligt havde jeg gerne set mindst ti baner i stil med Champion's Road. Den lave sværhedsgrad og lidt i småtingsafdelingen undtaget har jeg ikke en finger at sætte på spillet.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
slk486slk486Skrevet 23/12-13 02:45, rettet 23/12-13 02:47 
Mushihimesama Futari Arrange 1CC - No miss indtil sidste boss.

Om det så var på Novice melder historien intet om... Men det føles nu meget rart alligevel :D
j/k
HankyHankySkrevet 23/12-13 12:20 
Arrange Mode - pff :D
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
slk486slk486Skrevet 23/12-13 12:23 
Lol :p
j/k
enfenenfenSkrevet 24/12-13 01:44, rettet 24/12-13 01:55 
Deus Ex: Human Revolution

Fremragende spil alt i alt. Historien er god, men jeg blev alligevel skuffet over slutningen. Jeg havde håbet, at de valg, man foretog sig gennem spillet, ville have indflydelse på den slutning, man ville få. Not so.

Uden at skrive for meget, så valgte jeg SPOILER-TEKST:
Davids slutning, men efter at have set alle fire, hælder jeg mest til Adams eller Darrows.

AI'en virker old school. Men det fungerer i spillet. En mere moderne AI havde nok krævet for mange ændringer.

Grafisk er det flot men ikke reference. Musikken er sublim. Lyden er god. Stemmeskuespillet er ikke det bedste, jeg har oplevet. Styringen fungerer, men virker tung. Jeg forstår fortsat ikke, hvorfor diverse spiludgivere ikke lige kigger over på COD. Det er dog tydeligt, at spillet er mest fokuseret mod stealth og ikke traditionel fps.
What is the Matrix?
SumezSumezSkrevet 24/12-13 02:14 
Og du ville hellere have et traditionelt fps?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
enfenenfenSkrevet 24/12-13 02:19 
Det skrev jeg ikke noget om. Men nej, i dette spil passede det perfekt med stealth og begrænset action.
What is the Matrix?
slk486slk486Skrevet 24/12-13 02:47 
Dir cut?
j/k
enfenenfenSkrevet 24/12-13 10:10 
Spillede den normale version.
What is the Matrix?
slk486slk486Skrevet 28/12-13 18:34 
Dead Island. Masser af skæg og ballade i co-op :)
j/k
enfenenfenSkrevet 28/12-13 19:48 
COD: Black Ops 2 (singleplayer)

Historien startede lidt sløvt men blev heldigvis bedre hen ad vejen.

Styringen en smule mere sensitiv i singleplayer end i multiplayer, hvilket også forklarer hvorfor aim assist er mere aggressiv i førstnævnte. Udover det, er der intet at udsætte på styringen.

Grafisk godkendt. Men motoren synger helt sikkert på sidste vers.

Lydsiden er god.
What is the Matrix?
slk486slk486Skrevet 02/01-14 16:01 
Trapt. Bad, bad ending :)
j/k
924 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig