X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Gået tabt i oversvømmelsen?


Svar
SumezSumezSkrevet 04/07-11 08:33 
Hvordan har folk klaret sig over weekendens oversvømmelser?
Jeg har hørt flere ubehagelige historier, men dem der er herinde må nok hellere selv melde ud hvad de ønsker at dele.

Personligt tror jeg jeg har sluppet heldigt, ville aldrig stille noget af værdi i kælderen. Men har mistet (formentlig) en række papirer og tegninger fra min tid i både folkeskolen og gymnasiet, som jeg ikke har kunnet få mig selv til at smide ud førhen, samt et mindre CRT-fjernsyn der ikke har nogen værdi, men ellers var skidegodt til arcadespil og den slags, har haft det med til flere konsoltræf.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DarkbeatDarkbeatSkrevet 04/07-11 08:58 
Jeg har heldigvis ingen form for kælderopbevaring, men Elgen ser pænt ramt ud ifølge hans Facebook billeder :(
KillerBean2KillerBean2Skrevet 04/07-11 12:15 
Når jeg engang bygger mig et hus, skal det stå på pæle :)
AV Intelligent Terminal
JuggernautJuggernautSkrevet 04/07-11 12:28 
Hehe.. Du er ikke sikret af den grund. Bare kig på Venedig.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
DarkbeatDarkbeatSkrevet 04/07-11 12:35 
At bo i et lufstskib er den eneste fornuftige løsning.
ElgenElgenSkrevet 04/07-11 14:45 
Har ikke fuldt overblik over tabene, da vi valgte at holde planen med en uges ferie på Bornholm fra i går middags, efter en nat hvor jeg fra 23 til 07 søbede slamvand op og gjorde nødtørftigt rent.
Men min hjemmelavede SuperGun (SNØFT!), ca. 10 pcb'er samt min dejlige Lenovo S10-3 (SUK!) har i hvert fald fået vand i større eller mindre grad; det ligger nu til tørre indtil vi er hjemme igen, så må vi se.
Vores vaskemaskine opfører sig også ret mærkeligt, men den står jo også på åstedet (badeværelset), men det håber jeg bliver en forsikringssag sammen med Lenovoen.
Alle konsoller og spil til dem stod på hylder (Pyyyyh! };-D).

Alt i alt tror jeg at vi er rimeligt billigt sluppet trods alt };-D
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
Captain NCaptain NSkrevet 04/07-11 16:00 
Darkbeat>
At bo i et lufstskib er den eneste fornuftige løsning.

Jep. Bare se på Bioshock Infinity. Jeg tør vædde på de ingen problemer har med den slags:)
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 04/07-11 18:53 
Auch Elgen :( Jeg håber ikke der er sket noget med dit arcadeværk.
Spiller nu: Phantasy Star IV
nerosnerosSkrevet 04/07-11 19:53 
Ja det noget være skidt Elgen :-(
Bashful Neophyte
ElgenElgenSkrevet 04/07-11 20:04 
Ja, det er nederen...men jeg håber stadig på det bedste };-D
I mit næste liv vil jeg ha' et loft-gamerroom i et hus på toppen af Himmelbjerget i stedet for en kælder };-P
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
FleshmanglerFleshmanglerSkrevet 05/07-11 11:13 
Jeg har været sindsygt heldig, jeg har ALLE mine spil,ALLE mine konsoller og guitar udstyret alene for omkring 75 000 kr. i kælderen.

Heldigvis ligger kælderen på 1. sal der hvor jeg bor nu men det her billede(i bunden) er taget under 100 meter fra hvor jeg boede for en måneds tid siden :P

lersø park alle
rettet 43 gange, sidst 2032-03-22 09:33:51Spiller nu: Minecraft
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig