X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Halo Action figures (nye billeder)


Svar
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 15/07-03 17:44 
Denne side er kun for über geeks *G*

Jeg snupper dem alle
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
SolaegSolaegSkrevet 15/07-03 18:02 
Jeg synes godt, at figuerne kunne have været lidt kønere, men hvis der bliver mulighed for at købe dem til en fornuftig pris, er jeg da helt sikkert med på ideen.
KeenKeenSkrevet 15/07-03 18:04, rettet 15/07-03 18:05 
je det kunne bestemt være kønnere men jeg kunne da godt bruge sådan en figur derhjemme, hvis ikke det er til skyhøje priser...
RitesRitesSkrevet 15/07-03 18:06 
Ja, de er da røvgrimme.
» a winner is you «
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 15/07-03 19:01 
Todd - Hvor er du? :-(

Halo er MS' største titel og så får vi de her crap figurer?

Jeg køber dem dog alligevel.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 15/07-03 20:30 
Tjaa, man er vel ikke ægte Halo fan uden hele samlingen ;) Jeg tror dog jeg springer den klamme cortana figur over. Den minder mig simpelthen for meget om en rigtig ulækker og billig (Hvilket den sikkert ikke er) lavalampe.

Lur mig om der ikke sniger sig en Halo PC version ind i samlingen, når det engang udkommer :)
I win, you loose
RebelheartRebelheartSkrevet 15/07-03 21:57 
Hvor gamle er det lige I er? ;-)
yokanabsteryokanabsterSkrevet 15/07-03 22:37, rettet 15/07-03 22:38 
Jeg snupper 3 af hver, bare for at støtte bungie!
De er squda über cool, MC ville måske være mere cool i børstet stål sølvfinish på titanium fod og et guldskørt, men folk gider jo heller ikke at betale 10.000 kr for en lille MC, det er kun mig(og måske dig :) foresten, til de über fans derude så er der en ny halo bog på vej og den er af erik nylund så det kan ikke blive bedre!

FIRST STRIKE
soon the world will be one big computer
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 15/07-03 22:39 
Rebelheart >
Hvor gamle er det lige I er? ;-)

22. Har du et problem "makker"? :o)
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
Star SoldierStar SoldierSkrevet 15/07-03 22:40, rettet 15/07-03 23:10 
Halleluja...

Det er sgu klart at naturen kaster blod op med alt det crap der bliver produceret....
360 grader..., så er du tilbage hvor du startede.... suckers...
quadquadSkrevet 15/07-03 22:41 
Det er jo seriøst legetøj det der?
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 15/07-03 23:24 
Starfish >
så er der en ny halo bog på vej og den er af erik nylund så det kan ikke blive bedre!

Nogen ide om hvad titlen bliver?

Jeg læste nemlig Fall of Reach af samme forfatter, så der er da noget at se frem til. Jeg læste dog ikke "The Flood", der ikke var af Erik Nylund. Nogen der har læst denne, og hvad er jeres bedømmelse?

Rebelheart >
Hvor gamle er det lige I er? ;-)

18 år, jeg kan ikke se problemet. Det er jo Halo :)
I win, you loose
MadsMadsSkrevet 15/07-03 23:27 
Born2Play >
22. Har du et problem "makker"? :o)

Du kan da ikke mene seriøst du vil bruge penge på det crap? - Så er der da andre, og bedre, ting at bruge sin surt optjente sparepenge på. Plader f.eks. ;)
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
la0sla0sSkrevet 15/07-03 23:31 
please don't buy that...

der er jo ingen stil over, ingen artistic value.. køb hellere nogle flotte manga figurer.. ikke fordi det er anime eller mange figurer og fordi det er Japaaaaansk.. men fordi de er flottere at have, og mere værd...

hmmm
Hvad sker der?
yokanabsteryokanabsterSkrevet 16/07-03 00:05, rettet 16/07-03 00:06 
Nogen ide om hvad titlen bliver?

Jeg læste nemlig Fall of Reach af samme forfatter, så der er da noget at se frem til. Jeg læste dog ikke "The Flood", der ikke var af Erik Nylund. Nogen der har læst denne, og hvad er jeres bedømmelse?

FIRST STRIKE er titlen og det står også på siden :) The fall of reach var efter min min mening perfect skrevet og spændene, imens at The flood var ok skrevet og tjaa den er jo bare en romanisering af spillet men jeg læste den ihvertfald med spænding fra ende til anden, der er jo meget man ikke lige forstår/fatter i spillet som man får godt beskrevet i the flood! Køb the flood hvis du er pjattet med halo! ;)

Hvor gamle er det lige I er? ;-)

18 år, jeg kan ikke se problemet. Det er jo Halo :)

Ja deeee halo :)
soon the world will be one big computer
PlaykidPlaykidSkrevet 18/07-03 12:41 
Jeg skal da helt sikkert have en wartog og MC med en sniper;)
Det skal i hvertfald pryde mine reoler:)
Spiller nu: Halo 3
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 18/07-03 13:07 
Hvis man forudbestiller Halo PC hos Gamestop.com får man en MC figur med i pakken ;). Jeg har dog ikke undersøgt, om de forhandler spil til udenlandske kunder.
I win, you loose
millenniummillenniumSkrevet 18/07-03 14:29 
Jeg ville nu hellere se nogle DOA: Beach Volley action-figures.

;)
The medium is the message.
AmbyAmbySkrevet 18/07-03 14:39 
I oppusteligt 1-1 forhold ?
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig