X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Fatal Frame IV


Svar
HulleHulleSkrevet 15/05-11 10:08 
Det lader til at spillet aldrig kommer til Europa, desværre. Jeg er blevet ramt af et horror flip, så nu vil jeg prøve at importere spillet og bruge fan oversættelsen. Den skulle automatisk gøre spillet regionsfrit og oversætte spillet til engelsk. Sejt!
Men hurdle nummer et: Hvor skal jeg købe spillet? Jeg er ikke den store importør, hvilke butikker har spillet på lager og sender til Danmark?
Den Japanske titel bærer navnet: Zero: Gesshoku no Kamen
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
3of193of19Skrevet 15/05-11 10:33 
Hmm, tror nok du må kigge ebay eller lign. Play Asia lister det som out-of-print
DaihyoumaruDaihyoumaruSkrevet 15/05-11 12:48, rettet 15/05-11 12:49 
Det er ikke "gesshoku" men "tukihami".

En ekstra stemme til Ebay.
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 15/05-11 15:54 
ja, mærkeligt at spillet ikke fik en sent ps2 `release` eller psp?

Ligesom silent hill fik..
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
DaihyoumaruDaihyoumaruSkrevet 15/05-11 16:17 
Det er et Wii spil udviklet i samarbejde med Nintendo.
HulleHulleSkrevet 16/05-11 08:56 
Det var playasia der gav mig titlen :)
Har fundet det på yesasia, men til omkring 400. Det er alligevel for dyrt for et spil der også skal told på. EBay priserne er også ret gale :(
Jeg dropper projektet og spiller nogen af de horror spil jeg har misset: Fatal Frame 2 og SH: Shattered Memories.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
SumezSumezSkrevet 02/08-11 14:54, rettet 02/08-11 15:02 
EU-udgivelse på vej??

http://www.shopto.net/WII/VIDEO%20GAMES/WIIFATALFRAMEIV-Fatal%20Frame%20IV%20The%20Mask%20Of%20The%20Lunar%20Eclipse.html

Coveret er godt nok amerikansk, men Shopto må vel have deres info et sted fra (selvom titlen ikke er listet som Project Zero) - alene det at nogen har givet spillet et engelsksproget logo, og ESRB har givet det en rating er vel noget nyt, eller??
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DarkbeatDarkbeatSkrevet 02/08-11 15:10 
Så længe de ikke får deres info fra det samme sted som de fik info om Raiden Fighters Aces, så skal det nok komme ud.
SumezSumezSkrevet 02/08-11 15:11, rettet 02/08-11 15:11 
Well, Raiden Fighters Aces VAR jo planlagt, så selv hvis denne udgivelse skulle vise sig at være ligeså ustabil som RFA, er det stadig et væsentligt skridt op fra "Det kommer aldrig herhjemme!!" :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HankyHankySkrevet 02/08-11 16:14 
Der findes en fanoversættelse man kan installere på sit SD-kort, hvis man har JAP-spillet, så frem man ikke gider at vente på noget måske-værk ;)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
HulleHulleSkrevet 02/08-11 21:23 
Det har været på shopto til forudbestilling i hvert fald i et år, så der er ikke meget i det. Desværre..
Syntes sgu Nintendo er blevet lidt mærkelige. Hvorfor udgiver de det ikke bare. Det er jo ikke fordi Wii vælter sig i top titler.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
SumezSumezSkrevet 02/08-11 22:59, rettet 02/08-11 22:59 
Nej det er helt utroligt de ikke vil have nogen gode titler herhjem.
I det mindste får vi Xenoblade og Last Story i Europa.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig