X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK
Please note that Play:Right is a Danish site and while usable without,
it is only partially translated to English.
Blocks marked with yellow backgrounds are systematically translated
by Bing Translate.

Ny Nintendo-konsol


Reply
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 15/04-11 01:42 
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
195 topic(s).
« < 1 2 3 4 > »

Reply
JonassoeJonassoeSkrevet 13/05-11 12:31 
^Hvis Cafe kan gør det der, vil jeg have et nyt Wave Race =D
Spiller nu: Super Street Fighter IV, Super Smash Bros. Melee
dRxLdRxLSkrevet 13/05-11 12:34 
Sumez>
Har du en kilde der påviser at hardware tesselation ikke understøttes i Nintendos Kaffemaskine?

Jeg refererede til wikipedia artiklen der har samlet op på rygter: http://en.wikipedia.org/wiki/Project_Caf%C3%A9

Hvis rygtet er rigtig og "dumme Nintendo" har valgt en GPU der ikke har hardware tessellation, så er der grund til at blive skuffet. Vi finder snart ud af om de har det eller ikke.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
SumezSumezSkrevet 13/05-11 12:49 
Det jeg mener er, er det indforstået i "shader unit v 4.1" at den ikke understøtter den slags?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dRxLdRxLSkrevet 13/05-11 12:53, rettet 13/05-11 13:02 
Hvis ikke indforstået, så i hvert fald noget man kan google sig frem til. Kan dog også være at GPU'en overordnet set er på 4.1 niveau med hardware tessellation smidt oveni. Vi får se.


Edit: Nu med link
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
dRxLdRxLSkrevet 13/05-11 21:48, rettet 13/05-11 21:49 
Mere antydning, denne gang direkte fra Ubisoft topchefen, af at nintendo er ved at lave en wii360 ;) <- med hvilket jeg mener ydeevne _meget_ tæt op ad hvad vi allerede har set i den eksisterende xbox 360.


Dumme Nintendo
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
KilroyKilroySkrevet 13/05-11 22:22 
Well, hvis Nintendos ambition er at få nogle af de spil som er populære på PS3 og Xbox, så er det vel ikke underligt hvis hardwaren ligner.

Det er måske naivt at forestille sig at Nintendo vil være firmaet der skubber den teknologiske udvikling på konsolområdet.
Kilroy Was Here
jaesjaesSkrevet 13/05-11 22:37, rettet 13/05-11 22:37 
Det lugter godt nok en del af, at Wii 2 højest vil være en lille slat kraftigere end X360/PS3. Meget mærkeligt valg, hvis det er tilfældet, IMO. Næppe noget der vil lokke nye kunde-segmenter til Nintendos lejr.

Det er jo nærmest Wii-problematikken om igen, minus manglende HD :) 1-2 år efter den lander på markedet, vil den i manges øjne være forældet.
Danny SallingDanny SallingSkrevet 14/05-11 00:06 
tessellation er da godt nok nice, må da håbe den kan det (ved det godt, jeg er grafikluder) ;-)
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
SumezSumezSkrevet 14/05-11 13:53 
Når Nintendo nu har så mange højtlønnede kloge hoveder ansat (må man formode), hvorfor bliver de så ved med at gøre den slags? Der må da være et godt argument vi dødelige har overset.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
jaesjaesSkrevet 14/05-11 14:31 
Sumez>
Der må da være et godt argument vi dødelige har overset.

Tal for dig selv :P

Nej, men rent forretningsmæssigt kan der vel nævnes udmærkede grunde til flere af beslutningerne. Kommer selvfølgelig også an på, hvilke af deres valg, du præcist tænker på.

Flere af deres valg gennem tiderne er, IMO, mærkelige ud fra hvad, Nintendo fortæller, de vil opnå, men set lidt bredere, giver det meste umiddelbart ok mening. Sagt uden at være økonom eller have lignende indsigt i at drive en stor virksomhed :)

Lige omkring Wii 2 - hvis vi gætter rigtigt ud fra de seneste oplysninger - så kan det næsten kun handle om, at de ikke vil fjerne sig for langt fra casual-gameren, som de har brugt en hel generation på at indfange. For de kan jo ikke både lave en billig maskine, og en der virkelig rykker kraftmæssigt. Udviklingstiden kan også spille ind - måske har de måttet (færdig)udvikle Wii 2 hurtigere end forventet.
Zzap!Zzap!Skrevet 16/05-11 00:19, rettet 16/05-11 00:23 
To ord: Diminishing returns.

Det kræver eksponentielt mere computerkraft, at give det samme løft i grafisk formåen fra generation til generation, og desværre stiger computerkraften ikke eksponentielt på fem år.
Der skal voldsomt meget mere til for at give den samme mærkbare ændring der var fra for eksempel 90er til 00er generationen af konsoller (og der var endda nogen der ikke var videre imponerede dér).

Nu er der måske nogen der tænker 'Moores lov', men den gælder jo kun antallet af transistorer (på en RAM chip oven i købet).

Der er den lidet kendte, omvendte Moores lov, som gælder for software, der jo i virkeligheden er en variation af Parkinsons lov (et stykke arbejde vil altid udfylde det stykke tid der er sat af til det).
Dertil kommer at det bliver sværere og sværere, at udnytte alle transistorerne på en fornuftig måde.
Begge faktorer der gør at jeg tror vi vil se en kraftig udfladning af grafik ræset.

Derfor tror jeg egentlig at Nintendo vil kunne klare sig helt fint med noget der er lidt bedre end en 360.

Grafikdesignet vil som det altid har været, være den vigtigste faktor der bestemmer om grafikken bliver bedømt som "god" eller "dårlig".

Jeg tror for den sags skyld også at Sony og microsoft (hvis de da vælger at være med i denne omgang også), vil blive tvunget til at lægge vægten på noget andet end bare kraftigere hardware.
Born to kill space
DarkenDarkenSkrevet 16/05-11 00:49 
Hvis du siger 3D får du tæv.. med en motion controller eller kinect efter eget valg.. føj hvor er jeg træt af at lege med gaming peripherals istedet for bare at spille spil.

Hvad er der galt med at smække sig i behagelig stol med en controller i hånden? Den nuværrende motion-control generation kunne for min skyld godt være blevet væk.

Jaja motion-styring var en interessant gimmick til at starte med, men påvirkningen på spil udvikling falder ikke i min smag, det har været slemt nok med fokus på bling-bling over ting som gameplay. Og jeg nægter pure at spille "Whack a Mole"-Hero til fester/hygge.. er det kun mig der savner en omgang casual Mario Kart o.lign.?
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
dRxLdRxLSkrevet 16/05-11 00:55, rettet 16/05-11 02:43 
Zzap!>
To ord: Diminishing returns.

Tre ord: Locality Of Reference ( http://en.wikipedia.org/wiki/Locality_of_reference )

Kogt meget ned kan man sige at "proceduralt genereret grafik" som detail tessellation i GPU'en egentlig er, kortslutter de flaskehalse som du bygger din analyse på. Ved at ændre de grafiske objekter fra at være repræsenteret i hukommelsen som et stort mesh af predefinerede vertexes til en række matematiske definitioner med langt mindre datastørrelse som så "foldes ud" direkte i forbindelse med rasteriseringen.
Fordelene bliver altså både relativt mindre lagerforbrug og signifikant bedre ydelse.

Det er genialt, og hvis Nintendo ikke har sørget for at få det, er de (IMO) nogle fucking hatte.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
SumezSumezSkrevet 16/05-11 08:39 
Zzap!>
Grafikdesignet vil som det altid har været, være den vigtigste faktor der bestemmer om grafikken bliver bedømt som "god" eller "dårlig".

Hvis man er fornuftig, ja. Men den dag i dag, er der stadig folk der konsekvent sværger på at PS3-spil er "omkring tusind gange bedre" fordi dens hardware er "meget stærkere end 360" og derfor kan vise "meget flottere" grafik. Tallene betyder meget i hvert fald i vores samfund.

Det er så ikke det, Wii har bygget SIN succes på, men på den baggrund forstår jeg slet ikke begrundelsen bag en ny konsol fra Nintendo.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Zzap!Zzap!Skrevet 16/05-11 17:18, rettet 16/05-11 17:28 
Pixars Renderman har være procedural fra begyndelsen, der er det tydeligt at det ikke er ensbetydende med uendelig detaljegrad.
Selv med den nærmest uendelige rendertid, sammenlignet med realtime grafik, og alle de shortcuts som noninteraktive film tillader, har de ikke formået at lave noget der kan snyde nogen, eller bestå en visuel Turing test i meget mere end et par sekunder af gangen.

Deres teknologiske kurve viser jo også perfekt, at når man har nået et vist teknologisk plateau, så er det ikke teknikken der holder kreativiteten i tøjler (ikke at det ikke godt kan være en god ting). Ie. deres første film er lige så underholdende, som de nyere.

Procedural rendering er jo egentlig blot at regne for en art kompression, helt på linie med for eksempel JPEG.
Og det er jo ikke fordi det ikke har været og bliver brugt. Der er bare klare ulemper ved en kompressionsform som tager så relativ mange cycles sammenlignet med hurtigere dekompression som S3TC, instancing eller tiling.
PS3 har jo med Cell i denne generation, været i perfekt position til at bruge procedurelt genereret grafik. Men det er bare ikke rigtig noget der er slået igennem i andet enkelte specialtilfælde.

Derudover, så er det langt fra al grafik der egner sig til at bliver genereret på den måde.

Locality of reference er jo et meget bredt koncept, som har med meget andet at gøre end computergrafik, så jeg ved ikke rigtig hvor du vil hen med at nævne dét.

Nåh, men før jeg kommer for langt ud af en tangent, så var min pointe bare, at diminishing returns er noget der gælder næsten alt.
Den gevinst du får ved at lægge gradvis mere arbejde i et givet "værk" (her i meget bred forstand), bliver gradvist mindre og mindre.
Der er så af og til nogle heldige, uudforskede shortcuts, til om ikke free lunch, så i hvert fald cheaper lunch.
Jeg kan bare ikke se noget på bedding fra nogen kant lige nu, som skulle tillade nogen af de tre at leapfrogge de andre hvad angår grafik.
Massiv brug af procedural grafik er i hvert fald ikke svaret på nuværende tidspunkt.

En ting der kunne være en mulighed, ville være det mytiske VR headset med 3D controller, som en separat accessory. Jeg tror faktisk at teknikken er moden til, at det kunne laves godt nok, og billigt nok.

Sumez, jeg tror også der er grænser for hvor langt man kan strække den. Wii teknologien er jo efterhånden 10 år gammel. Der ér ved at være sket for meget til at Nintendo bare kan leve på at lave attraktive spil.
Som med så meget andet, er det et spørgsmål om grad.
Det er helt rigtigt at man ikke behøver den nyeste teknologi, men på et tidspunkt er det sundt for alle at skifte kontekst, og få et nyt stykke papir at tegne på.

Jeg tror at selv naive personer, som troede at det bare handler om større tal, er ved at have forstået er der noget galt med den logik, efterhånden som deres gamle yndlings bastioner som jigga hertz, harddisk størrelse og RAM, een for een bliver skudt ned, i takt med at parallelitet, SSD, termisk signatur og cloud computing bliver mere og mere vigtige og almindelige.

Darken, hvis man skal tro rygterne, så er det netop hvad Nintendo vil med den nye controller, at tillade dig bare at læne dig tilbage og spille. To analog stick, knapper og en touch skærm lyder da meget tilforladeligt, ikke?
Den grundlæggende ide med Wiimoten var sådan set fin nok. Jeg tror bare ikke helt den levede op til Nintendos forventninger. Den første version var ikke fintfølende nok andet end hvis man pegede den helt præcist på sensorbaren. Så var det heller ikke så smart, at man skulle have et helt menageri af controllere for at spille bare de mest almindelige spil.
Det var faktisk stik imod deres org. tanke, at den skulle blende ind med fjernbetjeningerne på bordet.
De var så heldige, at de ramte lige ned i et guldgrube med resten af Wii konceptet.
Born to kill space
DarkbeatDarkbeatSkrevet 17/05-11 05:34, rettet 17/05-11 05:34 
Det er egentlig sjovt at Nintendo's næste konsol lyder så meget som en Dreamcast i sit design med en skærm i controlleren og, men også med det halvejs push imod næste generation som Dreamcasten også var, hvis rygterne om konsollens tekniske formåen taler sandt.

Forhåbentligt lider den ikke samme skæbne som Drømme-karsten, men jeg håber på at vi får et lige så blæret bibliotek af spil til den.
AzzkikrAzzkikrSkrevet 17/05-11 09:20 
Jeg vil nu haabe biblioteket bliver vaesentligt bedre end til DC, det ville da vaere en total fiasko hvis ikke den kan formaa at overgaa den i gode spil.
SumezSumezSkrevet 17/05-11 10:06 
Wow, der kan man da tale om trollbait
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 17/05-11 10:19 
Ja, jeg ville nok have lavet noget mere ufarligt som f.eks. en ny Muhammed-tegning eller lign :D
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 17/05-11 10:45 
Hvis Darkbeat kan garantere mig at jeg bliver ligeså glad for den som jeg har været for Dreamcast køber jeg maskinen på dag et :D

Der har ikke været meget pondus over hverken GameCube eller Wii her i hjemmet :/
Spiller nu: Phantasy Star IV
HeroldHeroldSkrevet 17/05-11 10:54 
Jeg må indrømme at jeg var ude af konsolloopet efter SNES og frem til PS2, så sprang N64 og Dreamcast over - hvad var det, der var så godt ved Dreamcast'en, nu det alligevel er oppe og vende?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 17/05-11 11:14 
Spil, online (for tiden), grafik og maskinens kvalitet i det hele taget :)

For mig at se er det den sidste rigtige konsol der blev lavet. Alt andet siden har været meget halvhjertet i forhold :(
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 17/05-11 12:06, rettet 17/05-11 12:08 
Personligt kan jeg godt lide det fornuftige, minimalistiske design (samme som jeg holder af ved PC Engine og Wii - minus den der åndssvage sensorbar og den gigantiske strømforsyning), men DC vinder vel mest på et fornuftigt udbud af importtitler, som ofte er noget mere tilgængeligt end på PS2, primært fordi de kan spilles med en boot disc fremfor et avanceret mod.

Og med VGA-output som næsten-standard er DC jo den eneste konsol før X360 der lever op til den nuværende standard indenfor billedkvaliteten, det synes jeg er meget fornuftigt.


Men må indrømme at jeg meget sjældent spiller på min. Så fantastisk er dens lineup alligevel heller ikke - jeg mangler dog også en del af de "obligatoriske" titler som Mars Matrix, Giga Wing 1+2, Zero Gunner og Bangai-O.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
3of193of19Skrevet 17/05-11 12:35 
Azzkikr>
Jeg vil nu haabe biblioteket bliver vaesentligt bedre end til DC, det ville da vaere en total fiasko hvis ikke den kan formaa at overgaa den i gode spil.

Oh no you di-int!
BeanoBeanoSkrevet 18/05-11 12:47 
Cafe konsol og controller spottet?

Begynder at tro på designet af maskinen da det er det samme som er dukket op før - ellers er det en meget god scam.


Video på Eurogamer
AzzkikrAzzkikrSkrevet 18/05-11 16:18 
Sumez>
Wow, der kan man da tale om trollbait

3of19>
Oh no you di-int!

:P

Det var nu ikke for at hentyde til at DC ikke har kvalitetstitler, men mere til det faktum at det ville vaere soergeligt hvis nintendos nye konsol ikke formaar at faa et stoerre bibliotek af gode spil end en konsol der trods alt kun var paa markedet i lidt over 2 aar.
3of193of19Skrevet 18/05-11 20:09 
Spin master :)
SumezSumezSkrevet 19/05-11 14:24, rettet 19/05-11 14:24 
1up har afsløret deres gæt på hvordan maskinen kommer til at se ud og fungere:

Ny Nintendo-konsol

Ny Nintendo-konsol
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HeroldHeroldSkrevet 19/05-11 14:26 
De der enhjørninge er spot on!
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 19/05-11 15:27, rettet 19/05-11 15:28 
Jeg vidste jeg engang ville få brug for mine 5 1/4" floppy diske igen - FEDEST!

Så er det jo rigeligt med 8GB intern storage.
KilroyKilroySkrevet 19/05-11 16:52 
Det sagt, så ville jeg elske et officielt drev til den næste Nintendo, der kan aflæse de gamle NES, SNES og Gameboy spil.
Kilroy Was Here
ChronoChronoSkrevet 24/05-11 07:42 
IGN siger at grafikchippen bliver noget lignende en ATI 4850. Så skulle der da være hardware tessellation?
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
dRxLdRxLSkrevet 24/05-11 13:21 
ATI 4850 er stadig i R700 familien og altså nært beslægtet med hvad der sidder i xbox 360: http://en.wikipedia.org/wiki/Radeon_R700#Radeon_HD_4800

Ikke den slags "detail Tessellation" som jeg ønsker (og som demonstreres i de videoer jeg har linket til ovenfor).
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
Zzap!Zzap!Skrevet 25/05-11 09:33, rettet 25/05-11 09:34 
Gad vide om, når nu den er så programerbar/fleksibel, om det ikke bare er et spørgsmål om at det er noget der kan laves i software? Hvis det da ikke allerede ér gjort, og de bare ikke råber så højt om det som nVidia.
Born to kill space
dRxLdRxLSkrevet 25/05-11 10:24, rettet 25/05-11 10:25 
@Znapp:

Læg mærke til "These multiple passes in pre-D3D11 hardware consume memory bandwidth since "vertex buffers" have to be created to hold the intermediate data, for consumption by the next pass."

Beyond3d forums>
My understanding is that D3D11 provides a one-pass tessellation pipeline, but XB360/R6xx/RV7xx tessellation requires multiple passes and requires the use of VS and PS programs to take the place of Hull Shader and Domain Shader programs in D3D11.

These multiple passes in pre-D3D11 hardware consume memory bandwidth since "vertex buffers" have to be created to hold the intermediate data, for consumption by the next pass.

It's kind of similar to the use of render to vertex buffer in DX9 GPUs which was used to provide a preview of Geometry Shader functionality before D3D10 arrived.

Mathematically the XB360 tessellation calculations should be the same as the D3D11 calculations. It's just that the data formats in D3D11 are a better match for the process, and the inter-stage data doesn't have to take a trip off-chip. So it's prolly notably simpler in D3D11, overall.

AMD provides some kind of SDK that exposes some internals of the PC GPUs to better support tessellation (may be only RV7xx though - I get the feeling that there have been revisions with each generation of this hardware).

Overall, tessellation is a proper brainache, e.g. dealing with holes that form where there should be a continuous surface.

The major artwork problem is that it requires a different process and data-structures to implement models, e.g. for characters and their animations.


beyond3d forum discussion om detail tessellation på x360
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
Zzap!Zzap!Skrevet 25/05-11 13:22 
@Poopyface

Så det lyder simpelthen til at være en metode, der linker flere enheder for at undgå at lagre mellemresultatet.

Under alle omstændigheder ville jeg ikke forvente noget tigerspring af denne teknologi. Det er jo "bare" en måde at gøre det hurtigere på, som har været gjort i mange år på programmerbare geometry pipelines. Ikke ved revolutionerende teknologi, men simpelthen ved at smide mere af den allerede kendte efter problemet.
Det er LOD pakket ind som noget nyt. Det kan være fint nok, men jeg kan ikke se hvordan alle problemerne med generel adaptiv tesselering er blevet løst.
Born to kill space
dRxLdRxLSkrevet 25/05-11 21:45 
@Obvious-troll:
Jeg er uenig i stort set alt hvad du skriver, især i denne post: http://playright.dk/forumemne.php?id=33093&sort=0&start=80#509601

Jeg mener også at du udtaler dig skråsikkert om flere ting som jeg formoder er faktuelt forkerte.

Problemet er bare at jeg dels ikke har tid/overskud til at sætte mig ned og tilbagevise dit (formodede) vrøvl med tilstrækkeligt underbyggede argumenter pt. og dels formoder jeg at du ikke vil sætte synderligt pris på resultatet af indsatsen. Med andre ord vil arbejdet være spildt, med mindre jeg gør det for selv at sætte mig ordentligt ind i detaljerne og så falder jeg tilbage på at det har jeg pt. ikke tid til.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
BeanoBeanoSkrevet 06/06-11 10:10 
Friske rygter: Nintendo's nye konsol hedder... Nintendo?


Kilde
SumezSumezSkrevet 06/06-11 10:14 
Super Duper Nintendo
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 06/06-11 10:15 
Just Nintendo It :D
DarkbeatDarkbeatSkrevet 06/06-11 11:12 
THE Nintendo
scavengerscavengerSkrevet 11/06-11 19:28 
Wii U


Wii U
Nemo me impune lacessit
jaesjaesSkrevet 16/06-11 13:56, rettet 16/06-11 13:57 
Ifølge en analytiker fra firmaet Sterne Agee, så har nogle af de udviklere Sterne Agee har talt med indikeret, at Wii U er ca. 50% hurtigere end Xbox 360 og PS3. Lidt ærgerligt...
http://www.industrygamers.com/news/wii-u-is-actually-50-more-powerful-than-ps3---report/

EDIT: Ærgerligt, ikke ærligt... ok måske også det ;)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 16/06-11 14:22 
Ville du hellere have at den var langsommere?
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 16/06-11 14:34, rettet 16/06-11 14:35 
Jeg undrer mig også lidt ;)
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 16/06-11 14:58 
Det forlyder desuden at det nuværende Dev-kit er underclocked.


Link
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 16/06-11 15:10 
Spøjst. Bare det ikke går ud over de første titler til maskinen gør det ikke mig noget.
Spiller nu: Phantasy Star IV
jaesjaesSkrevet 16/06-11 15:21, rettet 16/06-11 15:25 
Konsolkongen/Beano:
50% er jo ingenting. Det er mindre end forskellen mellem PS2 og Xbox. Og tager man med, at de første spil altid er grimmere end sidst i generationen, går der flere år, før de 50% er udnyttet anyway. Og et års tid efter Wii U, kommer uden tvivl den næste konsol fra MS eller Sony, og så er Wii U seriøst forældet :)

Jeg er da glad for, at vi får en konsol, der er kraftigere end X360/PS3, men derfor er det jo samtidig lidt ærgerligt, at den ikke kan sparke lidt hårdere, IMO.

EDIT: Er træt i dag - der skulle stå kraftigere end X360/PS3.
BeanoBeanoSkrevet 16/06-11 15:32, rettet 16/06-11 15:33 
Enig - men jeg havde heller ikke forventet andet end en current-gen konsol med lidt ekstra performance og en ny gimmick til at sælge den. Som du også siger, 1 år efter Wii U er på markedet er der mindst en rigtig next-gen konsol på gaden (eller lige på trapperne) og Wii U er igen bagefter mht. teknikken. Spørgsmålet er om pad-konceptet er nok til at adskille den. Jeg har ihvertfald min tvivl og så mere potentiale i Wii motion-konceptet dengang :P
Zzap!Zzap!Skrevet 16/06-11 18:23 
Jeg vil stadig vove at trække diminishing returns kortet.
Jeg tror absolut at det er en mulighed, at de to andre spillere venter længere end sædvanlig, fordi der simpelthen ikke vil være et stort nok hop til at imponere folk over på en ny konsol.
Måske vil vi se nye addons til PS3 og 360, eller måske vil de forsøge at pushe de gamle noget mere.
Born to kill space
195 topic(s).
« < 1 2 3 4 > »

Login for at besvare
Username
Password
Remember me